Reakce na článek "Dlouhodobou investici ovlivňují i detaily"

Podle tiskového mluvčí pojišťovny Kooperativa Marka Vícha se v našem článku z minulého týdne objevily některé nepřesnosti. Pokud je uvedeme na pravou míru, ukáže se, že investiční životní pojištění je pro mnoho klientů bezesporu vhodným řešením a není tak "nevýhodné", jak by se z článku mohlo zdát, píše Vích.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 10. 2006 14:13, icek

Kdo tu ma mindrak? :-)))))))))))))))))))))))))))

Zobrazit celé vlákno

+13
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

11. 10. 2006 21:44, Kozák

Snad mi to nezávidíš,ale jinak znáš to pořekadlo" Potrefená husa se vždycky ozve".
O to mi šlo.

Zobrazit celé vlákno

-6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)

26. 10. 2006 18:05 | Martin

Jitse, ale porad dostava sve uspory + vynos = vice nez 100% investice. Zkuste vypovedet zivotku po roce :-)) ... kolik dostanete? 40-70% dle smlouvy :-D
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 10. 2006 21:54 | Poradce profesionál

Všichni ne. Já například dělám pro nejlepší poradenskou společnost na světě a lidé ke mně chodí sami. Ještě jsem nikdy na nikoho nezvonil. Kromě manželky, když jsem si zapomněl klíče :-)
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 10. 2006 20:21

No tojste tady snad všichni ,myslím ty zvonky...
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2006 18:41

prijdes o statni podporu a budes muset vratit odpocty o ktere jsis snizil danovy zaklad
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2006 16:35 | Jarmila

Taky jsem kdysi uzavřela IŽP. Chtěla jsem, aby dítě mělo prostředky na studium, kdyby mně někde přejel autobus. Když to nevyužije dítě, dostanu to jednou já.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2006 14:48

Vycouvat netřeba. Požádejte pojištovnu o převedení pojistky do splaceného stavu a nechte ji být. Pokud tam něco máte, tak to pojištovna může zhodnocovat a až zkončí pojistná doba, tak něco dostanete. Pokud jste uplatnoval odpočty od základu daně, tak tímto jste nic neporušil a je to ok. Musíte si dobře přečíst podmínky a neposlouchat poradce. Někdy je možné pojistku zredukovat na minimum, jindy to jde také formou půjčky a pod.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2006 14:42 | Šindelář

Jo, jo, býval jsi dobrým zvonkařem, ted už to není ono. Pro pojištovny jsi už k nepotřebě, už jsi toho dost pochopil. I když svědomí tě bude pronásledovat pořád :-) Tak at se ti daří
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2006 11:18 | Michal

Proč by o ně měl přijít?? To, že se budou zhodnocovat míň, než jinde, neznamená, že o ně přichází.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2006 11:17 | Fedorová

Mimochodem,Vy jste už stejně o ty peníze vložené do KŽP přišel.Použijte hlavu...
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2006 7:57 | suchoparj

Asi máme stejné KŽP, a pokud ano, vycouvat z něj nejde. Ptal jsem se na to při poslední výroční návštěvě poradce pojišťovny. Že bych to chtěl převést na IŽP, ale když mi spočítal ztrátu při převodu, žádná změna se nekonala. Třeba už ty podmínky změnili, ale silně o tom pochybuji. Žádná změna v podmínkách finančních institucí nikdy nebyla k lepšímu.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2006 21:44 | Kozák

Snad mi to nezávidíš,ale jinak znáš to pořekadlo" Potrefená husa se vždycky ozve". O to mi šlo.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2006 21:41 | Kozák

No přece ty.Nebo snad né?
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2006 18:24 | Šindelář

Že jsi nikdo? Dobré, až na to, že jsi, spolu s manželkou, úspěšný finanční poradce :-) Tedy i pojištovák. To víš, tady v tom našem malém Bémišlandu se nic neutají :-)
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2006 14:13 | Martin

Kdo tu ma mindrak? :-)))))))))))))))))))))))))))
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2006 14:01 | Kozák

Hele profíci,chytrolíni a hledači těch pověstných vší.Já se nikoho a ničeho nezastávám,ale Vy si vždycky nějakou tu závadu najdete,byť je to cokoliv ohledně financí.Jenom Vy jste ti neomylní a 100% bez jakékoliv chybičky.Když se potom má lámat chleba,tak se zjistí že se jedná a to v mnoha případech o zkrachovalé pojišťováky,nebo jinak zamindrákované jedince.Samozřejmě jsou to taky lidé zasekaní dluhy a tady házejí kvalifikované rozumy. Tak a teď si mně rozeberte,vždyť jste profíci a to ve všem,nebo snad ne? Upozorńuji nejsem nikdo ,kdo by se zabýval financemi profesionálně.Pouze mě to zajímá a to je vše.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 10. 2006 11:50 | Martin

Leda psychologicky :-D ... ze by jako clovek dal jen do OPF to chtel dat (a nakonec stejne dal) a do KZP nic. Takto ho ta pojistka "donutila" sporit vice, aby do OPF daval to, co si predsevzal. Ale pokud by investoval tu samou sumu do vlasntiho portfolia, tak je na tom opet lepe. Ted to vidim doma, bohuzel, smlouva na 20 let, za 3 roky investovano 18000, nasporeno 12085, zbytek pokryval rizikove pojisteni. A nemuzu ani poradit, at to vypovi, kdyz by prisli skoro o 6 tauznu. To je ta bozi likvidita :-). To uz je opravdu lepsi ING konto s 1,7% a 0,- poplatky a likviditou prvni tridy. Jina kategorie je penizjko - tam se 1. spori vsechno a neodecita se rizikove pojisteni, 2. lze prestupovat mezi ustavy, 3. lze snizovat a zvysovat cadtky libovolne 4. po vypovezeni smlouvy i hned po 1 roce clovek neni tratny - takze ty penize i kdyz pomalu, tak jsou likvidni.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2006 11:38 | Michal

Jo, možná vlastně za to můžu být rád, pač to eště k tomu bylo na jaře roku 2000 ;-). Ovšem, do těch OPF jsem pak vlastně nakonec stejně dal to, co sem chtěl dát. Takže v mým případě je KŽP určitě výhodnější. Alespoň prozatím. ;-))
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2006 11:33 | Michal

Sám vím, jak je ta masáž účinná. Přiznám se, že sám jsem, ačkoliv mám vystudovanou ekonomku, před lety podlehl mladické nerozvážnosti a nechal se ukecat ke KŽP. Teda, já se upěnlivě bránil, ale masáž rodičů byla silnější. A to jsem do toho šel, že chci pouze OPF. Vyšel jsem z toho s KŽP, penzijkem, no .... a na ty OPF taky nakonec došlo. Nutno ale dodat, že to bylo eště v pravěku, kdy alternativ moc nebylo, člověk aby kritickej článek na KŽP hledal mikroskopem atd. Naštěstí platím "jen" 6000,- ročně. Vycouvat se z toho bez ztráty kytičky asi moc nedá, uvažuju, estli by to šlo zkonvertovat aspoň na IŽP. Nutno ale uznat, že tentkrát byly pojistný podmínky ale přece jen lepší, než dnes. Aspoň se mi teda zdá.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2006 11:24 | Martin

Hihihihi. Je to presny, na druhou stranu .. je na tm neco spatne? Za hloupost se plati. Lina huba holy nestesti. Vzdelani a prehled nesmi byt jen ztratou casu, musi se "vyplacet". Kdo je liny si otevrit noviny a webovy zpravy a radis sleduje reklamu na financni plan nejake pojistovny - at se pojisti. Jen bych nehctel byt v kuzi cloveka, ktery ma par set tisic tak skvele likvidnich, jako v KZP ci IZP podepsanem na 35 let - to uz je lepsi snad i ten slamnik :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2006 10:37 | Michal

Ještě bych dodal, že je to také otázka příležitostí a reklamy. Průměrný obyvatel ČR vůbec netuší, že by mohl investovat do nějakých OPF, certifikátů, akcií atp. Ale KŽP či IŽP je masírován neustále jako jedinou možnou alternativou, bez které zkrátka nebude IN, ale docela OUT. Řady prodejců se mu střídají ve dveřích a většina OPF nesměle vytáhne, až když si je klient sám vyžádá. Nejdříff KŽP (když je klient "blbej") nebo IŽP (u toho osvícenějšího), pak teda možná důchodko, když jinak nedá, tak stavební spoření. A nějaký OPF? Cože to??? Co takle rači hypotéčku nebo spotřebitelskej úvěr? Nebo tak si k tomu IŽP vemte i to KŽP, když vám zbyly peníze, co vy nato? ;-)
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Patrik Nacher

podnikatel a ekonom

Jan Švejnar

ekonom

Patrik Nacher
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Jan Švejnar
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services