Diskuze - Finanční plánování podle ZFP akademie I.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 706 komentářů)

16. 7. 2020 10:38

Je to podvodníci dohoda práce kde máš důchod a pojištění odpovědnosti čeká vrátí zpět peníze práce
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 7. 2020 10:37

Je to podvodníci dohoda práce kde máš důchod a pojištění odpovědnosti čeká vrátí zpět peníze práce
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 6. 2019 10:31 | eva

Jste tady někdo ,kdo ještě pracujete u ZFP ? Mohli byste mi poradit,kam se mám obrátit na zpětné vyplacení zbývajících provizí a kreditů? Děkuji vám
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 6. 2019 10:29 | eva

KOSTIHOVÁ se jmenovala ta paní,co to vyřizovala
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 6. 2019 10:28 | eva

také jsem pracovala u ZFP a do dnešního dne mi nevyplatili provize a kredity,na které jsem měla nárok i po ukončení činnosti.A je to už 5 let!!!! Mail, na který jsem psala nějaké pí Kostihalové,která tuto věc vyřizovala, již zanikl. Takže ted už se NIC NEŘEŠÍ.KDE TY PENÍZE JSOU!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2015 13:05 | Jisch

Mé skolení Zdravím všechny.Byl jsem na školení ZFP ,to proto abych se dozvěděl něco o financích.Po semináři jsem se zástupcem sepsal par smluv-živ.pojištění,poj.auta,s tav.pojičtění.Zástupcemi slíbil že za to dostanu asi 4000 Kč provize , které dostane ten který se registruje. Na internetu když se přihlísím pod svým ůčtem mám dostat 1500 Kč.Při telefonátu s obchodním zástupcem (béhem mésíce 3 krát) -mě řekne že se na ty provize podívá,ale uř nezavolá.Tak nevím jestli by mi poradil ,kdyř bych potřeboval se zeptat ohledně smluv.Je to jakési divné chování.Takže teď musím smlouvy nechat překontrolovat , jestli tam není nějaký zádrhel.Na obch.zastupce ZFP se už nemohu spolehnout. a jěště -auto jsem odhlašoval přes něho 4 měsíce dopředu,ale nová smlouvu jsem dostal né 1.k měsíci,ale ař 3.,takže kdybych způsobil nějakou havárku,tak bych to zaplatil sám.Jen mi obch.zástupce dal najevo že on na to má ,že na nic si nemusí pujčovat u banky. Tím dal najevo , že ten kdo si pujčuje není jaksi na úrovni.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2015 13:03 | Jisch

Mé skolení Zdravím všechny.Byl jsem na školení ZFP ,to proto abych se dozvěděl něco o financích.Po semináři jsem se zástupcem sepsal par smluv-živ.pojištění,poj.auta,s tav.pojičtění.Zástupcemi slíbil že za to dostanu asi 4000 Kč provize , které dostane ten který se registruje. Na internetu když se přihlísím pod svým ůčtem mám dostat 1500 Kč.Při telefonátu s obchodním zástupcem (béhem mésíce 3 krát) -mě řekne že se na ty provize podívá,ale uř nezavolá.Tak nevím jestli by mi poradil ,kdyř bych potřeboval se zeptat ohledně smluv.Je to jakési divné chování.Takže teď musím smlouvy nechat překontrolovat , jestli tam není nějaký zádrhel.Na obch.zastupce ZFP se už nemohu spolehnout. a jěště -auto jsem odhlašoval přes něho 4 měsíce dopředu,ale nová smlouvu jsem dostal né 1.k měsíci,ale ař 3.,takže kdybych způsobil nějakou havárku,tak bych to zaplatil sám.Jen mi obch.zástupce dal najevo že on na to má ,že na nic si nemusí pujčovat u banky. Tím dal najevo , že ten kdo si pujčuje není jaksi na úrovni.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 11. 2015 15:40 | Lucy

Dobry den chtela jsem se zeptat jestli nekdo nevi jaky jsou provize , cetla jsem ze dostanu 4200kc jako zaklani seminarista a kdy budu mit lidi kolik dostanu provizi, dekuji za odpoved.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 8. 2015 18:52 | xyzž

Vždyť o tom, že si nechávají 50% z peněz informují i o tom, že pokud budeme aktivní, tak nám tyto peníze budou chodit i nadále. S tím musí "" člověk počítat, že pokud již pak nebude nic dělat, tak ty peníze logicky jim chodí dále. A když si to nesjednám pod nimi, tak peníze plynou jiným finančním poradcům viz OVB...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 8. 2015 11:47 | petr

zajimeve, pokut tu nekdo napiše neco proti ZFP tak se uněj zobrazuji kladné ohodnocení a pokut chvali ZFP tak se zobrazuji jen zaporné hodnocení. Určitě bych teto strance věřil.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 5. 2015 13:38 | Ivan

Ahoj, Se ZFP dělám smlouvy jen pro sebe a rodinu za 10 let mám 1000 bodů tj. něco přes 100.000 na provizích dejme tomu 10.000 ročně, kdo Vám to dá?
Co se týče životních pojistek na které tu nadávají no je pravda, že se musí platiti cca 1.000 kč měsíčně, aby bylo pokryto vše. Když dáváte méňe obvykle je něco vynecháno a nebo směšná plnění a zrovna to co je vynecháno se stane. Moje proplacené příhody žlučník 16.000 pohmožděné zápěstí 13.000 neříkám, že by my to zaplatilo výdaje, ale v ten měsíc to pomohlo a zatím to byli jen prkotiny....
CO se týče produktové nabídky můžu srovnávat s OVB, kde je ,můj příbuzný a nabídka je skoro totožná a ceny pojistek absolutně shodné!
ZFP je jako cokoliv jiného o lidech. Doporučuji když budete mít o cokoliv zájem třeba o to životko oběhnout více lidí nevěřit jen 1 člověku.(nedej bože v bance z přepážkou, když vám tvrdí že to jejich je nejlepší) Případně si o tom něco přečíst na internetu. Pak jít třeba na ten seminář a udělat to samé, co se Vám nejvíc líbí udělat samotní a provizi si sebrat pro sebe, ale to nechám na Vás :)
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 4. 2015 15:51 | Petr 123

A jak poznáte nejlevnější pojistku? Nejlevnější neznamená nejlepší...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 4. 2015 15:15 | Katka P.

Milý Michale, tak za prvé to je kec!Co píše Pavel viz výše s tím naprosto souhlasím. ZFP sou amatéři co ládují do lidí jak se musí vzdělávat, ale člověk který pracuje, podníká zkrátka dělá jinou činnost nemá čas řešit finanční trh a co se v něm děje a mění. Já jsem pro zfp pracovala chvilku a jezdila na semináře a na školení, uzavírala smlouvy atd...ale bylo mi to proti srtsti tak jsem toho nechala. Moje životní pojištění, které mi nastavil muj sponzor je mi teď s prominutím k hovnu, protože jsem měla nehodu ( srazila mě šalina - byla jsem po dní a vyvázla díky bohu jen s pohmožděním těla ) a víš kolik dostanu? Když bude pojišťovna hodná tak 6tis. a to mi má pokrýt moje náklady, když jsem OSVČ? A že by se o mě někdo z nich postaral, třeba sponzor jak si říkají? Ne ten mi řekl, že mám stejné vzdělání jako on. Doprdele tak přes rok tam nefunguji a oni se ke mně budou chovat takto??? NO kde jsme? Ja si FP představuji jinak!!!! Souhlasím s těmi co tvrdí, že ZFP jsou paraziti a jsem ráda, že mezi nimi nejsem. Dobrý FP nastaví pojištění tak,a aby když se něco stane člověk nebude v prdeli. Nesmyslené kombinace jsou dobré jen pro ně...mě teď došli i storna taky mňamka a že by mi to někdo oznámil, že klienti se kterými jsem uzavírala smlouvy něco mění nebo ruší? Ne proč!? A další chuťovka - když jsem skončila ( někdy v listopadu ), přišla jsem za asistentkou ( po novém roce ) na rychlé kafe a něco si vyzvednout. Vešel ředitel a řekl: "Katko co tady děláte?" Já odpověděla s pozdravem a úsměvem: " Stavila jsem se za Marťou na rychle kafe a hned jdu" a on: "Tady nemáte co dělat, kafe si dejte kavárně" ..tomu říkám jednání na úrovní!!! Arogantní nafoukaní panáci bez vychování!!!
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 11. 2014 10:46

http://diskuze-zkusenosti.com/zfp-akademie-as.010571PA.html
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 11. 2014 23:42 | xxx

omlouvám se ale jinde jsem našel toto a dosti dobře to sedí:::: Zdravím,ZFP je dobrá myšlenka naučíte se zacházet ze svými financemi a naučíte to svou rodinu a známé a máte z toho i finanční profit.Vše je jenom v lidech a záleží na tom kdo Vás tam přivede a co Vás naučí.Pokud je matematika vaším koníčkem nebo aspoň trošku kamarádem tak není co řešit.Běžte si udělat třeba Zák. ručení přímo na pojišťovnunebo od někoho ze ZFP a uvidíte kdo má pro své klienty větší výhody jestli Poj. nebo firma která dělá 75 procent i více smluv.Dále taky záleží na tom jak tlačíte na pilu,jak postavíte smlouvy,protože když je pro klienta postavíte na vysoké částky sice rychle a hodně vyděláte ale když Vám potom klienti začnou vypovídat smlouvy nakonec jste v prodělku.To si každý musí umět spočítat co je pro něj výhodnější.Jak tady jeden píše že by chtěl ukázat jejich příjmy-to by se mu mohlo udělat špatně z jejich výšky.Co se týká důchodové reformy,jsem pesimista.Ta je slibovaná někde již od roku 93 a podle mě již na ni nedojde protože není vůle politiků ji udělat.Taky proč by ji dělali,když jsou zaneprázdněni bojůvkami o korýtka a koryta.Na věci jako je důležitá důchodová reforma jim potom už energie nestačí,přitom to měla být první věc které se hned po revoluci měli intenzivně věnovat.V každé firmě se najdou dobří a špatní poradci ale vedení firmy ty špatné netoleruje.Já sám jsem vychoval pár dobrých poradců na rozdíl ode mě pracují u ZFP dodnes a jsou žádaní.Já měl smůlu manželka,mě tak otrávila svým přístupem že jsem ZFP nechal,mělo to být opačně.Nahoře jak píše že dluží peníze zřejmě byli nenažraní a dělali smlouvy na tak vysoké částky aby si vydělali ale nedošlo jim že se provize vracejí když klient smlouvu zruší.(Moje domněnka).S tím se asi dotyčný zapomněl pochlubit.Vše je jenom v lidech a pokud si neuvědomují že to co dnes udělají tak je později dostihne tak ať se do toho nepouští.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 11. 2014 23:19 | pepe

Jaktože v Nemecku, Anglii, Holandsku atd...II.penz. pilíř funguje už dlouho? A podívejte ne důchodce z holandska či nemecka jak strádají.. II pilíř je o tom že vám 3% z odvodů soc. a zdrav. poj stát převede na účet a vy si vložíte 2% z hrubé mzdy a ano zůročení je okolo1,5- 2%. Do státní kasy,,díry´´ tedy nejde celých28% z soc a zdrav ale pouze25% Při hrubé mzdě 30 000,. vám stát dá900 a vy si dáte 600 plus urok1,5-2%.. což by bylo fajn..kdyby to nechtěli zrušit. což je celkové úročení oklo50% na30 let při stejné úložce.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 11. 2014 22:45 | ala

takže jde o to že v nejaké brožuře měli špatne vytisklou úrokovou sazbu..? a za školení chtěli zaplatit?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 11. 2014 22:41 | ala

Ahoj, byl jsem na základním semináři ZFP a i dalších. V minulích příspěvcích čtu jak: zatajují procenta, úroky atd. Možná dříve, nevím? Mě o všem informovali a vše sedí i podle smluv co mám doma již z dřívějška. Radí jak zhodnotit peníze. Nač si dávat pozor u hypoték a půjček. Jen musí člověk dávat pozor_jako ve škole...však je to školení:) Nikdo na mě netlačil ani nic jiného.. Ale v každé společnosti se asi najde šmejd, už jsem jich pár vyzkoušel, ale v ZFP jsem měl zatím štěstí..Jde jen o to že peníze chodí vám na účet a ZFP si z toho asi taky určitě něco nechává. U partners či kdekoli jinde je to stejné..nikdo zadara nedělá..
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 10. 2013 18:35 | Michal

Pokud Váš kamarád jednal takto, jednal na vlastní riziko, že si účast na semináři rozmyslíte a neúčastníte se. Pokud to za Vás zaplatil a neodhlásí Vás včas, je to jeho problém a jeho ztráta. Nemáte povinnost mu peníze dávat. Zájemce o seminář musí podepsat přihlášku a může složit zálohu ve výši 50 až 100% ceny do kanceláře, která na základě přihlášky zájemce nahlásí a peníze odevzdá proti potvrzení. Ale nemusí. Pak ovšem ten kdo Vás nahlásí bez vybrané alespoň 50% zálohy riskuje, že když nepojedete a neodhlásí to včas, zaplatí za takto nahlášeného účastníka minimálně 50% ceny semináře. Semináře se platí většinou až na místě před seminářem v okamžiku akreditace účasti, tedy je nesmysl, že peníze nejdou vrátit, záleží v jakém předstihu se účastník odhlásí. Pokud je to 14 dní před seminářem, odhlásit se lze a nic platit samozřejmě nemusíte. Dále není pravdou, že by v současné době na seminářích nebylo místo. ZFPA již má tak špatnou pověst, že na semináře se vzhledem k přebytku místa dá přihlásit ještě hodinu před seminářem = účast je dlouhodobě hodně nízká v porovnání ze situací v minulých letech. Také obrat firmy ZFPA poklesl o 50%, protože lidem dochází, že produkty, které jsou nabízeny jako lukrativní na zhodnocení peněz (IŽP, SS, PF) jsou ztrátové a je stále více lidí už to ví. Poradci firem jako je ZFP, OVB, Fincentrum a pod. jsou ve skutečnosti dealeři produktů za účelem získání provize a v mnohých případech jejich práce nemá s finančním poradenstvím nic společného. Mnohdy i praxe těchto "poradců" je v řádech několika měsíců činnosti, což lze snadno ověřit v registru ČNB a tomu odpovídají jejich zkušenosti s finančním trhem. Doporučuji být opatrný a chránit si svoje peníze. Než něco podepíšete a vložíte peníze, určitě bych se více zajímal o osobu, která Vám finanční produkt nabízí, ve smyslu jakou má praxi, kam on dává peníze, zda má sám sjednaný takový produkt nebo ho jen prodává a sám by do toho nikdy peníze nedal, kolik má spokojených zákazníků, proč nabízí právě toto a pod. Dobrý poradce nenahání klienty, ale oni mu volají sami, schůzky dělá v kanceláři, nikoliv u klienta doma nebo v hospodě atd, atd. Většina věcí ohledně ZFP, co se zde píše je pravda, poznala byste to, ale chvilku by to trvalo a stálo by to dost peněz. Ti kdo pracovali pro ZFP a mysleli to se svými klienty dobře už v ZFP dávno skončili a pracují pro jiné společnosti, případně si zakládají společnosti vlastní. Seminář Vám nic nedá, dozvíte se, že je třeba si spořit na důchod a nejlepší je 2. pilíř důchodové reformy nebo penzijní připojištění (3. pilíř). Podívejte se na výnosy za 5 let zpátky, cca 2 až 3%, to nepokryje ani inflaci a pak Vám bude nabídnuto IŽP, případně investice přes Conseq, nemovitostní fondy IAD a nyní nově nákup zlata, mimochodem o dost dráž ve srovnání s cenami jiných společností v ČR, které se zlatem a stříbrem obchodují. ZFPA se potápí, nechce si to připustit, ale je to jen otázkou času.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 10. 2013 0:26 | Michal

Takze za prve - pomocou ZFP a osobneho cisla si dokazete uzatvorit njlacnejsiu zmluvu na trhu pretoze mate proviziu. Mate moznost vzdelavamia a co sa tyka kombinacie tak to je uzastny produkt vdaka nej mam rocny vynos 600eur rocne. Negativne prispevky tu pisu ludia ktory patria do skupiny ludi ktory hladaju len vyhovorky,negativa a nikdy v zivote mat nebudu nikc lebo maju zmyslanie chudobneho cloveka. To je moj nazor. Mne ZFP pomohlo velmie vela - ludia riadte sa sedliackym rozumom nenechavajte sa ovplyvnovat financnimi poradcami.
-36
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 1/36

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Rusnok

ekonom a politik

Miloš Zeman

prezident

Jiří Rusnok
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 4 duelů
×
Miloš Zeman
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 4 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services