Diskuze - Když je pánem vaší domácnosti exekutor... a ani ne

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 132 komentářů)

4. 6. 2020 14:26 | Jiří Novák

Dobrý den chtěl jsem se zeptat Exekutor mi nechal odebrat řidičský průkaz pracuji jako řidič z povolání poslal jsem mu kopii pracovní smlouvy a už je to týden a nic se neděje v práci mi dali dovolenou abych to vyřešil ale bojím se že tolik dovolený mít nebudu a oni mě propustí nevím co mám dělat můžete mi prosím poradit děkuji moc Jiří Novák
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 11. 2014 17:00 | emil ha.

mám exekuci na plat,pracuji v cizině,budou mi strhávat dluh z výplaty?Když dostanu výplatu v cizině?děkuji za pomoc e.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 10. 2012 2:40 | Sara NOvá

Exekutor mi v Květnu obstavil účet.Oddychla jsem si jelikož kvuli jedné hloupe jizde na cerno mi pristál ve schránce přikaz na 26tis .... s vědomím že tento měsíc splácím posledni splatku ,jsem se dozvěděla že vlastně nic neplatím ... Na učet mi peníze sice chodí jediny kdo disponuje učtem je exekutor ale penize nejsou.Mám si to udajně dohledat do konce měsíce jinak pujde na majetek.. a mimochodem si mam pospišit rostou mi uroky!!!!!!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 1. 2012 10:23 | Anežka