Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Analýza | 1. 12. 2010 | 3 komentáře
Hypotéza o efektivním trhu tvrdí, že ceny akcií odrážejí všechny dostupné informace z trhu. Podle této hypotézy ale investoři nemohou porazit trh výběrem akcií. Jejich správný výběr je ztrátou času, protože se ceny akcie se vyvíjejí podle svého. Kdo tráví celé dny studiem analýz, může přestat, trh totiž neporazí. Dobrou zprávou je, že trh zase neporazí jeho.

1. 12. 2010 9:07 | eďa

Pojem drobný investor je poněkud zavadějící a zmatečný. Existují dobří investoři, kteří z prdu udělají kuličku. ( nakupují aktiva, prodávají nafouknuté pasiva a mají kontrolu nad tokem svého kapitálu ) a pak špatní investoři - viz spořící negramotné stádo, kteří nakupují tyto nafouknuté pasiva, které se tváří, že jsou aktivem a nemají kontrolu nad tokem svého kapitálu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

1. 12. 2010 9:28 | expet na krize

Ano. Máte pravdu. Špatný investor je spořič některého diverzifikovaného fondu, někde vydělá a někde i prodělá, o prodělek se spravedlivě rozdělí se špatným investorem a podobné se chová banka. Ta ho preventivně za jeho vklad oloupí ihned o poplatky a případný exekutor o zbytek. Popřípadě se honí za třytem pasiv. Jeho učetní výkazy, rozvaha a bilance, pokud si je vůbec vede, vypovídají, že jsou nemocné - pasivní.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

1. 12. 2010 12:58 | Zdenek

Studie to dokazuje. Dokazuje ale i to, že velké fondy nakupují koncem roku na rychlo to, čemu se za minulý rok dobře dařilo, aby vypadaly při uzávěrce před vlastníky dobře. Malý je emocionálnější, ale i to není na škodu, protože příště je poučenější. Velcí jedou chladnkrevněji. Ženy jsou více opatrněší než muži. Muži víc riskují a někdy až na doraz, když to chtějí zlomit... atd.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Pajonk

podnikatel, Centr Group

Radim Passer

podnikatel, Passerinvest Group

Jaroslav Pajonk
ÚSPĚŠNOST
61,76 %

z 34 duelů
×
Radim Passer
ÚSPĚŠNOST
38,96 %

z 77 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Liberalizace, Pákové produkty, Výnos, operátoři, tarify, mobilní operátoři, architektura, brno, konsolidace půjčky, léčivo, impost, správa vozového parku, odměna, GE Capital Leasing, dluhopisy pro občany, sunday times, spolky, papírový sáček

5AB2568, 3B78807, 8A35107, 3AP9787, 2J57559

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK