Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Sháníte nejlepší cestovní pojištění? Náš unikátní porovnávač vám seřadí nabídky všech pojišťoven podle vámi zadaných kritérií. Vy si jen zvolíte cílovou zemi, datum pobytu, počet osob a jejich věk, typ cesty a rozsah pojištění. Pak si již jen vyberete, zda chcete nabídky seřadit podle výše léčebných limitů, limitů na zavazadla, rozsahu pojištění či podle ceny. Nabízíme i detailnější rozšířený filtr. Podívejme se na naši novou aplikaci a samozřejmě i na cestovní pojištění obecně.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

9. 7. 2006 14:27, nemecekp

Dobrý den, toto není důvod, proč je nákupní košík je u pojišťovny Generali. V dohledné době se objeví i u produktů dalších pojišťoven, aby měl zákazník možnost zakoupit si ten produkt, který nejvíce vyhovuje jeho požadavkům. Cenu pojištění považujeme jen za jedno z mnoha kritérií takového výběru.

Reagovat

 

+98
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 08. 07. 2006 13:07)

Další příspěvky v diskuzi (10 komentářů)

7. 7. 2006 21:42 | keftijet

Dik za vybornou moznost porovnat si nabidky cestovnich pojistoven. Konecne to nemusim hledat na jednotlivych webech.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+27
Líbí
Nelíbí

8. 7. 2006 13:07 | Pavel

Pokud si ovšem tu práci dáte zjistíte např. že 8 dnů léčebných výloh pro jednu osobu v Evropě máte podle kalkulačky u ČSOB pojišťovny za 136,- Kč a ve skutečnosti to sjednáte za 120,- Kč a u zástupce na finwebu za 112,- Kč. Pak teprve pochopíte proč je nákupní košík jen u nabídky Generali.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+32
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (keftijet 07. 07. 2006 21:42)

8. 7. 2006 13:24 | PatrikChrz

Možná byste se mohli blíže zaměřit i na pojistné podmínky. Mě se třeba nelíbí tahle definice (objevuje se u HVB, KB a ČPP (a dost možná i jinde)
Úrazem se ....rozumí .....a jedů (s výjimkou mikrobiálních jedů a imunotoxických látek), ......
Tady bych se bál, že ve výluce bude pokud mě cokoliv kousne, štípne, uštkne popř. otrava z jídla (všechno věci na dovolené poměrně pravděpodobné).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+35
Líbí
Nelíbí

9. 7. 2006 14:27 | nemecekp

Dobrý den, toto není důvod, proč je nákupní košík je u pojišťovny Generali. V dohledné době se objeví i u produktů dalších pojišťoven, aby měl zákazník možnost zakoupit si ten produkt, který nejvíce vyhovuje jeho požadavkům. Cenu pojištění považujeme jen za jedno z mnoha kritérií takového výběru.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+98
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 08. 07. 2006 13:07)

9. 7. 2006 18:33 | nezavisly

Proč není v nabídce Allianz pojišťovna?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+27
Líbí
Nelíbí

13. 7. 2006 14:11 | cirda

Rád bych se s Vámi podělil o jednu příhodu ze života: Při výměně nové pl.karty za novou jsem si zároveň sjednal jednoleté cestovní pojištění (konkrétně ČS-Master Card) v domění, že na plánovaný srpnový zájezd mám s pojištěním "vystaráno".
Bohužel některé cestovky nabízejí zájezdy s "povinným" cestovním pojištěním pro přímo vybraný zájezd (povinný příplatek k ceně zájezdu).
Na konkrétní dotaz, zda se musím pojistit, i přesto, že již pojištěn jsem, jsem dostal odpověď (konkr. zajezdy.cz), že "cestovky se takle jistí, aby klient byl pojištěn" - mám prý vybírat zájezd nevynucující pojištění, nebo počítat s úhradou dalšího pojištění!
Plně chápu, že se cestovka kryje. Nicméně není přece problém prokázat (a cestovkou akceptovat), že jsem pojištěn už jinde.
Neznám jasný motiv cestovek, ale podle mě je to jen další neopodstatnný poplatek - z něhož jistě i něco mají (hromadné výhodné pojištění s provizí..).
Chci tímto sdělením pouze na tuto skutečnost upozornit, protože myslím, že s daným tématem úzce souvisí.
Myslím, že ony cestovky by si za tohle vynucování zasloužily ČOIku. Co si mylíte, případně jaké zkušenosti máte Vy?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+87
Líbí
Nelíbí

19. 7. 2006 10:44 | jako

Souhlasim s Vami, jde v zasade o "povinny balicek", cestovky maji provizi za uzavreni pojisteni, proto ho nuti svym klientum. Dokonce jsem slysel vyjadreni, ze na pojisteni maji obdobny prijem jako za zprostredkovani zajezdu....bohuzel nemam overeno - nevidim do cisel zadne podobne instituce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+34
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (cirda 13. 07. 2006 14:11)

2. 8. 2006 12:46 | J.Frei

Snad do toho vnesu trochu jasno. Cestovní kanceláře je třeba pochválit, že s renomovanými pojistiteli mají uzavřené smlouvy o zprostředkování cestovního pojištění. Skutečně ponechat rozhodování na individuálním cestovateli je veliké riziko a cestovka a její ostatní klienti z toho mohou na místě mít jen nepříjemnosti ( zejména při cestování celé skupiny např. v autobusu). Takový případ jsem na vlastní kůži zažil a jen díky péči cestovky předem bylo všem klientům pojištění nabídnuto, takže i klientka s úrazem pojištěná byla. Pojištění s kartou mám také, pravda je, že tím pádem jsem prakticky pojištěn na dvakrát. Pokud cestuji individuelně, tak mám šanci využít pojištění s kartou, jinak takřka automaticky se opět pojišťuji s cestovkou při placení zájezdu. Pravda je, že cestovka by měla respektovat, že její klient je již pojištěn, a od ceny zájezdu pojištění odečíst. Ovšem na její obranu, kdo jí zaručí, že tomu tak skutečně je a že pojistka stále platí (stejně jako karta u níž mi během dovolené vypršela platnost!). Raději bych každému, kdo volí cestování s kolektivem doporučil, aby nabídnutého pojištění využil - za jedinou návštěvu restaurace nebo baru určitě utratí násobek toho, co vydal za 14tidenní pojistné!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+43
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (cirda 13. 07. 2006 14:11)

2. 8. 2006 12:46 | J.Frei

Snad do toho vnesu trochu jasno. Cestovní kanceláře je třeba pochválit, že s renomovanými pojistiteli mají uzavřené smlouvy o zprostředkování cestovního pojištění. Skutečně ponechat rozhodování na individuálním cestovateli je veliké riziko a cestovka a její ostatní klienti z toho mohou na místě mít jen nepříjemnosti ( zejména při cestování celé skupiny např. v autobusu). Takový případ jsem na vlastní kůži zažil a jen díky péči cestovky předem bylo všem klientům pojištění nabídnuto, takže i klientka s úrazem pojištěná byla. Pojištění s kartou mám také, pravda je, že tím pádem jsem prakticky pojištěn na dvakrát. Pokud cestuji individuelně, tak mám šanci využít pojištění s kartou, jinak takřka automaticky se opět pojišťuji s cestovkou při placení zájezdu. Pravda je, že cestovka by měla respektovat, že její klient je již pojištěn, a od ceny zájezdu pojištění odečíst. Ovšem na její obranu, kdo jí zaručí, že tomu tak skutečně je a že pojistka stále platí (stejně jako karta u níž mi během dovolené vypršela platnost!). Raději bych každému, kdo volí cestování s kolektivem doporučil, aby nabídnutého pojištění využil - za jedinou návštěvu restaurace nebo baru určitě utratí násobek toho, co vydal za 14tidenní pojistné!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+30
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (cirda 13. 07. 2006 14:11)

20. 8. 2009 15:05 | Máťa

www.pojisteni.ceskyrock.cz
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Procházka

ekonom

Jaromír Šmejkal

podnikatel, Unimex Group

Jan Procházka
ÚSPĚŠNOST
43,33 %

z 30 duelů
×
Jaromír Šmejkal
ÚSPĚŠNOST
47,71 %

z 109 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Bankrot, Administrativní cena, Připojištění, jan sedláček, doplňkové penzijní spoření, aleš poklop, operátoři, příspěvek zaměstnavatele, hlavička zákona, vw, Hang Seng Bank, boj proti korupci, gold eagle, vývoj v ČR, Ústí nad Labem, výpočet, vchodové dveře, fér konsolidace

5AA2608, 2SK0238, 2L74312, 1C37501, 1AS0431

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK