Diskuze - Finanční plánování podle společnosti Benefita II.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 31 komentářů)

13. 12. 2009 23:28 | lvladimir

Nebyla by naskenovaná kopie těch finančních plánů (pro úplnost), když už byla ve všech ostatních testech? Také se mi nezdala celková výše navrhovaných plateb a mám pocit, že žádné příjmy na to nestačí, navíc pokud manželka bude znovu na mateřské. Proto bych rád ty plány...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 3. 2009 18:02 | jJIRKA

Je to asi nyní vše ex post, ale přečetl jsem si výtažek (závěry) onoho 14 str. elaborátu a mám pocit, že příjmy rodiny nepostačí na výdaje první varianty. Jen nepříliš důkladně jsem sečetl příjem rodiny ( 44000), odečetl výdaje (18500) a navrhované investice první varianty ( cca 39000). Požadovaný hrubý příjem rodiny by vycházel okolo 70000.-což se poněkud hodně rozchází. Možná jsem počítal špatně, zkuste to někdo opravit, jestli to jde. Úrokové míry 2,4% jsou podle mne trochu podceněné, tyto zajištěné produkty existují s podíly na výnosu okolo 4%. S předpokládanými výnosy fondů je to nyní zřejmé, pracovat s výnosy 6 - 8% v horizontu 3 let je oblbování klienta - současná situace i s dluhopisovými fondy v mínusu je známá. Druhou variantu jsem už ani nečetl, možná je lepší. Dnes by tedy klient pravděpodobně nad slibovanými výnosy zaplakal. 14 stránek bych nenapsal ani na objednávku medií.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 11. 2007 15:14

1. Pokud si něco myslí, že jej stát okrádá, pak nechápu, proč by měl spoléhat na to že se o něj postará? Je to schizofrenní postoj 2. Chápu, kdo by myslel na stáří, je-li mladý. Avšak je kolem málo starých lidí na to aby se člověk poučil z jejich osudů? To by ale nesměl být zahleděný jen do sebe. 3. Naprostý souhlas! Také se domnívám, když banka dá klientovi, který jí svěřil své úspory a dal možnost zhodnocení na kapitálovém trhu, nějakých 0,01% na straně jedné, a žádá po něm někdy až 20% úroků z půjčky na straně druhé, že je to lichva. Regulačním a dohlížecím orgánen je ČNB a divím se, že jim ponechává licence.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2007 15:05

1. Pokud si něco myslí, že jej stát okrádá, pak nechápu, proč by měl spoléhat na to že se o něj postará? Je to schzofrenní postoj 2. Chápu, kdo by myslel na stáří, je-li mladý. Avšak je kolem málo starých lidí na to aby se člověk poučil z jejich osudů? To by ale nesměl být zahleděný jen do sebe. 3. Naprostý souhlas! Také se domnívám, když banka dá klientovi, který jí svěřil své úspory a dal možnost zhodnocení na kapitálovém trhu, nějakých 0,01% na straně jedné, a žádá po něm někdy až 20% úroků z půjčky na straně druhé, že je to lichva. Regulačním a dohlížecím orgánen je ČNB a divím se, že jim ponechává licence.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2006 21:58 | Tomasi

Koho by napadlo, že poradce zdarma vypracuje 14ti stránkový elaborát!!! Nebo že by tušil, že to není zadarmo?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 5. 2006 13:44 | Lama

Hrozně se mi líbí tyto tyto početní varianty tvorby kapitálů A HLAVNĚ to zajištoťování se na důchod!!! Mňo já to vidím takto:
1. Proč mám řešit jakýsi důchod když mne stát OKRÁDÁ na daních ( cca 65% z mé práce)? Ať se stará o můj důchod ten kdo krade (stát)!!!!! 2. Proč si peníze neužít za mlada? Jako starý člověk si jich třeba neužiji kvůli horšímu zdraví nebo kdoví co!!!
3. Všichni jen KECAJÍ že nebude na důchody na školné a bla bla. Pořád jen všude vidím reklamu na fondy nabízející bohatství a mamon kdesi v budoucnu!!!
Podle mne je to jen odvádění pozornosti veřejnosti od skutečného lichvářství bank kterým vehementně pomáhají politici!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 5. 2006 14:26 | Gottstein

Díky za velmi zajímavou informaci! Já bláhový si myslel, že v Benefitě je schopný management, kterému se daří nabírat a zaučovat nové finanční poradce na základě kvality nabízených služeb a nadstandardního finančního ohodnocení... Je to tedy klasika - tým někam přejde, vybere benefity při rozjezdu firmy a pak hurá jinam... že poradci jednou říkají že tohle je skvělé a za chvíli že je skvělé něco jiného, tedy to, kde zrovna jsem o morální kvalitě těchto prodejců a jejich nezávislosti příliš nesvědčí....
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 5. 2006 14:17 | Gottstein

Souhlasím, ale věřte, že jsou i vyjímky... Dnes jsou bohužel Ti "dobří", kteří nejvíce odrbou klienta. Opravdu ve většině případů platí, že doporučí to, z čeho mám nejvíc... Pokud chcete být opravdu nezávislý, máte problém přežít....
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 5. 2006 14:11 | Gottstein

- finanční plán na déle než rok v naší době neuznávám - doporučit hypotéku s fixem na 10 let a nedoporučit úvěr ze stavebního spoření Šampion s pevnou sazbou 4,99% na 25 let s možností úvěr kdykoliv předčasně splatit s minimálním poplatkem za vedení považuji za velkou chybu - co se týče investic - tam je to vždy riziko ... s těmi hodně opatrně pro rodinu s dětmi... - co se týče investičních životních pojistek, tak ty bych tady vůbec nedoporučil, - doporučil bych dobré a levné ale vysoké úrazové pojištění - plánovat, že od roku 2011 začnu platit penzijní připojištění, mě přijde dost směšné - ještě mi tam chybělo naplánovat výhru ve sportce, bylo by po problémech - o společnosti Benefita jsem měl lepší mínění až do té doby, co jsem na základě příspěvků zjistil, kdo a co stojí za jejím vznikem... - Benefita je vlastněna Kooperativou pojišťovnou, která je strategickým partnerem České spořitelny - o nezávislosti nemůže být ani řeč - osobně se jako finanční poradce snažím vždy dobře poradit, upozorňuji i na nevýhody jednotlivých produktů, bohužel vím, že konkurence je často lepší, protože tak nečinní... ostaně je to v celé naší společnosti - věříme slibům a nepoužíváme hlavu - viz dnešní politika.. :-)
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 5. 2006 15:44 | Karolinus

Vážení nezávislí poradci,
nezávislost vašich rad končí u provizí pojišťoven,bank a finančních institucí. Nezávislí budete, až vás bude platit klient. Tím nechci snižovat výkon poradce společnosti Benefita. Takže kdyby lobby makléřů neprotlačila v zákoně odstranění dejme tomu nezávislosti, tak dnes vypadá trh jinak. Opravdu dobří by se dobře uživili a 80% by zaniklo.
+57
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2006 15:41 | Honza

Když fondy, tak specializované.
Sám si vyberu obor / region kterému do budoucna věřím a k tomu zvolím fond.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2006 15:09 | petr

Spousta slov, nicmene vase tvrzeni "nesel bych do fondu, ktery nevydela alespon 10% p.a." a moje otazka, jak poznate, ze ten ktery fond skutecne vydela 10% p.a. zustala vami nezodpovezena, protoze na ni proste odpoved nemate. To, jestli fond meni skladbu portfolia (coz meni 99% fondu, samozrejme v ramci sveho zamereni a prospektu) nebo dejme tomu kopiruje nejaky index (ktery se az zase tak nemeni), jeste nezaruci 10%+ rocne, to v tom mate ponekud chaos a zjevne byste si mel v teto veci doplnit znalosti.
+79
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2006 9:50 | hlava

Vazeny pane, odpovedel jsem na vase zcela vseobecne sdeleni, ze je tezke najit akciovy fond s vynosem 10% p.a. Pokud to fond nedokaze, ma bud uzce nastavenou strategii nebo neschopneho manazera. V prvnim pripade jste si tuto strategii svym vstupem do fondu dobrovolne vybral a pak je zcela iracionalni zabyvat se pranim na 10% vynos. Vsadil jste na urcitou taktitu a ta bud vyjde nebo ne ...ale hlavne s tim nemuzete nic delat. V druhem pripade jste si neproveril portfoliaka a je to vase vina. Pak ovsem existuje jeste jeden uhel pohledu ..a ten je dnes velmi obliben, protoze dokaze krasne maskovat neschopne. Je totiz doporucovano, ze u akcii mate investovat na dobu 10,15 a dele let. V prumeru pak akcie urcite prinesou zajimavy vynos. Pritom je to tak jednoduche ...mohou si dovolit vase penize prumer???? Moje tedy rozhodne ne a proto jsem v takovych akciovych fondech, ktere aktivne meni skladbu portfolia podle vyvoje ...prave proto, aby svoji zkusenosti dokazaly vynos napr. 15% p.a. Take jsou fondy, kde platite fixni poplatek z dosazeneho vynosu = spravce dostane vice poplatku jedine za podminky vyssiho vynosu. To je ferove nastaveni. Neni vynos - neni poplatek. Tim koncim tuto primitivni diskuzi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2006 16:59 | petr

...coz ovsem plati i opacne
+74
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2006 16:59 | petr

a vy naprosto presne vite, kolik jaky akciovy fond v budoucnosti vydela? nebo (zjevne ano) kupujete fondy podle jejich minulych vynosu. pak jste ale zcela mimo vy, protoze to, ze fond za posledni rok nevydelal ani 10% neznamena, ze tento rok nevydela nad 10%.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2006 9:55 | hlava

Akcioveho fondu s vynosem 10% p.a. bych se ani nevsimnul. Jste zcela mimo. 10% je uplne minimum, tam staci prevaha dividendovych akcii, neco malo bezpecnych sektoru a stit v podobe ulozeni hotovosti do TV nebo pokladnicnich poukazek. A co je nejhorsi ...to portfolio se takto muze valet a valet ....s tim zadna prace neni = hlavne ze platite poplatky.
+67
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2006 7:04 | jupík

Dovolím si svůj příspěvek rozdělit na dvě části. 1) práce poradce z Benefity byla skutečně na úrovni. Skutečně drobné nedostatky již popsal p. Šafránek. Na druhou stranu je ale třeba vidět fakt, že pouze blázen by dnes ještě mohl skočit na fingovaného klienta, který "obíhá" poradenské firmy se stejným zadáním. Proto i možná ten výsledek, který byl bez chyb a většinu ohromil. 2) píšete, že děláte poradenství 12 let a ....... Pokud budete řádně počítat, tak těch 5% kvalitních poradců jste pouze Vy sám a dva či tři lidé navíc a pak tedy nechápu, proč jste celou svoji moravskou skupinu Slona (10-15 lidí) "ukradl" a převedl do Benefity. Nebo tam berete i nekvalitu? Rovněž nechápu, proč jste toto udělal i v letech předešlých, když jste odváděl lidi z jiných firem a tahal je ke Slonu, který byl nade vše. Nebo byl a stále je Vaším Bohem p. Síkora? Jen doufám, že v jeho a Vašem případě melou boží mlýny pomalu ale jistě. Pokud si však takto představujete korektnost, tak...
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 5. 2006 22:50 | Tomáš Marný

Hele Petře, to máš jako když díleřík Benefity tvrdil, že finanční i dluhopisový fond budou dělat 2,4%. Tak proč bych šel do rizikovějších dluhopisů, kdybych nebyl odměněn vyšším výnosem. Also, 10% lze udělat, ale nevím zda je Pioneer ta správna volba. Jen aby to nebyla tak supr výnsoná investice, jako s tím konzervativní balancovaným fondem. :-))))) (Uznávám, trochu černý humor.)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 5. 2006 22:39 | Tomáš Marný

Když už se píše o Benfitě ... Mě by docelak zajímalo, jak se na odchod více méně všech díleříků dívá AFS, když si nakrásno Slona koupili. Tedy, koupili si prázdnou skořápku .... Rád bych znal názor, rozuměj co si myslí, paní Hanáková s panem Síkorou. Rádi se ohánějí etikou. Je přetažení lidí ze Slonu do Benefity etické nebo není? Paní Hanáková za to dostala jednatelství, pan Síkora je poradcem tuším generála. Je etické nebo ne?
Ale vážně, tomu namachrovanému Julovi Rusňákovi z ASF to přeji. Že prý přaválcují trh, hahaha. Teď! poznali jací jsou češi kabrňáci. :-) Chudák Saša Špak z toho asi má trochu zamotanou hlavu, toho je mi líto, co ho znám, docela fajn chlap.
Mimochodem, koukal jsem, že ještě fungují stránky Slonu, i když už neexistuje, že by posmrtná agónie? A Finkopu stránky jaksi nepremávajů, přesměruje to na stránky Peněz s chybovou hláškou.
A ještě by mě zajímala jedna věc, co bylo poradcům Slonu naslibováno, že přešli? Vždyť museli přijít o následný provize. Co je vedlo k tomu, že z nezávislé firmy přešli do závislé?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 5. 2006 19:18 | Petr Šafránek

Ano, bohužel je. Právě na základě vlastní zkušenosti jsem Vám odpovídal....
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ludmila Müllerová

politička

Gabriel Eichler

podnikatel a investor, Benson Oak

Ludmila Müllerová
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů
×
Gabriel Eichler
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services