SOS versus ČSOB: jde skutečně o klienta?

Přetahování mezi SOS a ČSOB o to, kdo má větší pravdu a kdo veřejnost víc oklamal, se už táhne několikátý měsíc. Jako v každém sporu, ani zde nezáleží na jeho příčině, ale na jeho výsledku. A pro vítězství je třeba přinášet oběti. Že jimi bude klient, je jediná pravda v celém tomto "tyjátru".

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

17. 2. 2006 14:33, lojmar

Takže chcete říct, že lidi nikdy neměli zájem o uložení peněz jinak než doma do prasátka? Že nikdo nikdy nepřišel s tím, že by bylo lepší mít peníze někde pod ochranou než doma pod slamníkem? Že instrument "bankovní účet" nevzešel z potřeb?

Zobrazit celé vlákno

+34
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

17. 2. 2006 14:09, lojmar

Tak moment, mám pocit, že nabídka reaguje na poptávku. Kde není poptávka není nabídka, takže demagogií je tvrdit, kydyby nebyly účty...
Nehledě na to, že podle Vašich slov můžou banky naprosto libovolně disponovat se všemy prostředky. Počítám, že mnoho lidí veškeré peníze, které jim přijdou ve formě mzdy na účet ihned pustí do oběhu, tak s čím mohou banky disponovat? Jak můžou tyto prostředky použít k úvěrování? Z Vašich komentářů vyplývá, že ta část lidí, která má jistá depozita (a neutratí vše) by měla zaplatit službu "bankovní účet" všem ostatním (respektive, že tato depozita - následně proúvěrována - by měla stačit na pokrytí všech nákladů). Pokud by bylo po Vašem, tak tu úrokovou sazbu u úvěrů bych nechtěl vidět. To bychom se dostali pomalu k lichvě...

-13
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 72 komentářů)

13. 2. 2006 10:48

Tento článek stoprocentně sponzoruje ČSOB. Jinak není možné si představit, že by něco takového napsal nezaujatý autor. Je zajímavé, že mluvčí SOS pí. Picková je zásadně označována jako - dodává Picková, ale citace ČSOB - říká tiskový mluvčí ČSOB Pavel Hejzlar. Dále, jak se asi má řešit nějaký problém z pohledu běžného člověka?!!! Napsat dopis do parlamentu a čekat, že změní zákon? Soudit se se všemi bankami na trhu? Ne, jediná cesta je zažalovat jednu banku a doufat v precedenční rozhodnutí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 2. 2006 10:26 | Devil

Pokud vím, tak SOS nijak radostně nevýskalo, předpokládám, že všichni dobře víme, co je platební rozkaz. Aneb všechno, co řeknete bude náležitě použito proti Vám - podívejte na www.spotrebitele.info. SOS nevýská nad tím, že výhralo, pouze konstatuje, že dobrou zprávou pro klienty ČSOB je rychlý postup soudu. Paní autorce by měli vzít diplom. A ještě polemika nad názvem článku - "jde skutečně o klienta?". Pokud jde o SOS, tak tam bych honbu za penězi, narozdíl od ČSOB rozhodně neviděl. PR aktivity ČSOB jsou opravdu na pováženou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 2. 2006 14:33 | Redford

Souhlasím s Tomášem, podle mne je to ironicky, tak to neberte osobně....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 2. 2006 14:29 | Kateřina

Tomáši, myslím, že to na smyslu napsaného nic nemění.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 2. 2006 14:20 | Tomáš Marný

Kateřino, nechtěla byste to dočíst až do konce, než začnete splašeně reagovat? Myslím tím tuto větičku: "P.S.: Pak mi zazvonil u postele mobil a já jsem se probudil."
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 2. 2006 15:00 | Dana Chytilová

Autorku takové noční můry netrápí a možná by netrápily ani Vás, kdybyste si přečetl více našich článků. Nicméně děkuji za tip, zeptám se ČSOB, zda by to nespravil třeba výlet na Kanárské ostrovy.
PS: Když to vyjde, pošlu Vám zdravici.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 2. 2006 13:42 | Kateřina Havlíčková

Že se nestydíte, takhle někoho osočit. Víte, jak můžete ublížit úplně nevinnému člověku?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 2. 2006 10:35 | Tomáš Marný

Proč si to nenajdete na Internetu, když Vás to tak zajímá? SOS má dokonce vlastní webové stránky (v češtině!) a tam jsou požadované informace uvedené...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 2. 2006 7:49 | dalich @ seznam . cz

Nepochybuji, že autorka obdržela tučný honorář od ČSOB. Myslím, že se tomu říká Dohoda o provedení práce. Vzhledem k velikosti článku tipuji, že by to odpovídalo asi tak 40 000 Kč. Protože já jsem od ČSOB dostal podstatně více. Říkal jsem jim že pokud mám měnit myšlení lidí, tak pod 200 000 Kč za normální článek nejdu. A nešel jsem. A ještě jsem od nich vyždímal hypotéku na 0% úrok s 20letou splatností. Vedení účtu mám, samozřejmě, u ČSOB zdarma jako V.I.P. klient se všemi domácími transakcemi, opět bez poplatku. Zlatá karta (zdarma) je samozřejmostí.
Víte, není nad to být redaktorem. To vám za pár šikovně napsaných článků hned klesnou výdaje.
P.S.: Pak mi zazvonil u postele mobil a já jsem se probudil.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2006 21:06 | JirkaZ

když tak čtu tento člínek, napadá mne :
Kdo to vlastně SOS ? samozvaní ochránci spotřebitele, nebo někým volení nebo jmenovaní ? A kdo jejich aktivity financuje ? To není jízlivá poznámka, jenom by mne to zajímalo.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2006 21:04 | JirkaZ

Souhlasím, naprosto přesná analýza. Každý klient má podepsanou smlouvu, kde souihlasí, že akceptuje vyhlášené poplatky. Myslím, že žaloba nemá moc šancí na úspěch.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2006 17:41 | Redford

No, nevím jestli to dobře chápu, ale tady se IMHO míchá několik věcí dohromady 1 - jestli jsou poplatky bank oprávněné (o tom je žaloba) 2 - jestli poplatky nejsou moc vysoké (o tom není žaloba) 3 - jestli jsou úrokové sazby dostatečně vysoké (o tom není žaloba)
Z tvé reakce jsem pochopil, že s (1) souhlasíš, ale problém máš s tím že (2) je větší než (3). Hm, smůla, to je trh. PRIBOR už není to, co býval před pěti lety, takže tu máme zlodějinu...;-)
Jo, a ještě reakce na poznáku k navyšování poplatků vs. podpis smlouvy. Jsem dostatečně líný na to, abych si šel přečíst celou smlouvu, kterou jsem podepsal. Ale nejsem tak naivní, abych si myslel, že tam nebude někde napsáno, že poplatky a sazby jsou dle sazebníku a vyhlašované. To znamená, že se mohou změnit.
Pokud to někomu vadí, měl si najít banku, která garantuje poplatky stejné po celou dobu trvání smlouvy. Až takovou najdete, dejte mi vědět (prosím ne záložnu).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2006 16:55 | barča

Musím reagovat na Retforda příspšvek v 9.50.Mám stejný názor jako ty, stále na účtu udržuji hladinu mezi 60000 až 80000 tisíci a mám standartní platby.Navíc používám internetbankink.V čem je tedy problém???Prostě v tom,že i když udržuješ tuto hladinu vkladu tak na závěr roku zjistíš,že poplatky převýšily úroky.A to je vážený ta zlodějna-.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2006 14:12 | V. Spinka

Jen pro zasmání: viděl jste včera detektivku, ve 21:10 na Nově? Jeden človíček si tam střádal peníze do kanape, a matka to kanape prodala:-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2006 13:08 | Tomáš Marný

No vidíte, a vo tom to je. V Americe vyhraje blb, kterej usmažil psa v troubě - to si fakt myslíte, že dal víc, než výrobce tý trouby??? Kdežto u nás to vyhraje výrobce tý trouby, protože jednoduše dá víc...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2006 13:02 | Tomáš Marný

Já jsem podepisoval u RSTS smlouvu s tím, že dle jejich slibu jsem měl mít zasílání výpisu z účtu zdarma a vedení účtu také zdarma. Teď platím 20,- Kč za zaslání výpisu a 90,- Kč za jakési úrokové zvýhodnění, aniž bych vůbec měl splněny podmínky pro jeho získání. Takže je to dle Vás v pořádku, podepsal jsem smlouvu, že?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2006 12:46 | Váš Eric

Holenkové, kdybyste měli peníze ve slamníku, a odmítali půjčky tak: 1/ Nikomu nic neplatíte navíc 2/ Nevztekáte se nad výší (níží) úroku či daně z něj. 3/ Vždy víte na co máte. Naučíte se šetřit, protože až přijde na lámání chleba, tak dlužnící pláčí. 4/ Máte peníze vždy po ruce 5/ Nebojíte se ztráty nebo zneužití karty. Neplatíte za blokace. Nikdo po vás nechce předčasná splácení dluhů. Nikdo vám nenavyšuje poplatky, daně a nesnižuje úroky. 6/ Zlodějské banky máte na praku. 7/ Budete zdravější, protože se více naběháte. 8/ Hrozí vám nižší riziko exekuce 9/ Nehrozí vám zapomenutí pinu 10/ Hotovost je to, na co balíte holky. Barva karty svědčí výhradně o stupni vaší nedovtipnosti. 11/ Jste výrazně méně manipulovatelní, tedy svobodnější. 12/ Těžko se ocitnete v nějakých polozákonných registrech 13/ Nikomu nic není do toho, za co a kde utrácíte, což se u karet a půjček říci nedá. 14/ Banka vás nikdy nepodrží, pokud tvrdí, že ano, tak krátce a připadáte si jako idiot. Málo na to, abyste našli jiný džob. 15/ Počet postižených vytunelováním, pádem banky či exekucí je výrazně vyšší než těch, komu slamník vykradli. Slamník je svoboda. Všichni, kteří si půjčují a žijí na dluh jsou oběťmi bankovní marketingové propagandy. Žít na dluh NENÍ normální. Stát se vám může cokoliv a je nezodpovědné a sobecké dluhy zanechat dědicům. Howgh!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2006 11:25 | JaM

A jen ať to dojde! Asépoň vím, jakým směrem budeme vychovávat vnoučata, stanou se právníky, to bude džob! Klient jim může být ukradenej, zálaží na tom, kdo dá víc, jestli blb, co usmažil psa v troubě, nebo výrobce tý trouby. Už se těšim, na své potomky - milionáře!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2006 10:57 | Alexander

Ale vždyť je jasné, že to není zpravodajský text, ale názor, navíc ten článek je tak označený. Je přece normální, že v novinách jsou používány různé žánry, nejenom zpravodajství. Nezlobte se, ale já si prostě myslím, že byste chtěl slyšet něco jiného, to je ten problém.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2006 10:42 | Pet

Já jsem napsal, že článek vypadá jako zaplacený. Nemůžu si pomoct. Není to ani o těch argumentech, ale o jejich výběru a zpracování. Prostě objektivní informování vypadá dle mého mínění jinak.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ondřej Bartoš

podnikatel a investor, Credo Ventures

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Ondřej Bartoš
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services