Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Poštovní spořitelna by ráda změnila osnovy ve školách. Povinně by na všech stupních zařadila předmět "Poštovní spořitelna: budeme největší". Děti by se zde neustálým opakování naučily následující spojení: Kdo bude příští vůdce mezi bankami pro drobné klienty? No přece Poštovní spořitelna. Šťouravější žáky, které by nepřesvědčila ani kampaň se Snowborďáky, ani turné Chinaski, by Poštovní spořitelna nechala opakovat ročník.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 10. 2005 20:37, Tomáš Marný

jj, poštovní úřednice nevidí pohyby ani zůstatek. Na plnou hubu se Vás ovšem zeptá (před plnou poštou) "A máte tam vůbec dost peněz? Tak já si to teda ověřím...". Nebo bude požadovat, že šek pro výplatu peněz musíte podepsat před Její Výsostí, nesmíte si ho přinést již podepsaný. Nebo bude chtít, abyste výběr 3.000 Kč (slovy tří tisíc) nahlásil den předem, že je to moc peněz. To jsou 3 z mnoha dalších důvodů, proč jsem účet u Poštovní spořitelny zrušil.

Reagovat

 

+47
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (KarelM 21. 10. 2005 12:00)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 10. 2005 9:16, R2D2

Ten článek -komentář nevyznívá pro PS moc dobře. Chytrý čtenář ale ví, že je to názor autorky, chytrý čtenář umí odfiltrovat subjektivní hodnocení a fakta.

Chytrý čtenář ale jde trochu dál. Ten článek -komentář-glosa nevyznívá vůbec dobře pro www.penize.cz. Nastal čas se ptát:

- Proč je takováto forma na penize.cz otiskována?
- Kam mizí profesionalita? Kam zmizeli jasné články s přidanou hodnotou pro čtenáře?
- Proč lidé přestávají na penize.cz diskutovat? (Srovnej diskuse před změnou layoutu a po ní.)
- Osvědčil se nový layout po několika týdnech provozu?
- Jak se změnila návštěvnost?

Toto nejsou mé otázky. To by měly být otázky akcionáře/majitele penize.cz. On by se měl ptát, k jakým změnám dochází a proč penize.cz přestávají mít to jméno, které ještě nedávno měly.

Já opravdu takovéto povrchní glosy nepotřebuji. Nezajímají mě subjektivní názory paní Chytilové. Zajímají mě konkrétní věci, které mi ušetří peníze! Například 100 Kč nebo 10 000 Kč. Berte to prosím jako zpětnou vazbu na formát, který jste asi zkusili poprvé. Pokud si děláte průzkum, do kolonky "Příště nic takového nepublikovat" si přidejte za mne jednu čárku. Děkuji

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (28 komentářů)

23. 10. 2005 17:09 | Tomáš Marný

Ty 3 zkušenosti bohužel nepocházejí z jedné pošty, jdou za sebou takto: Nehvizdy, Praha 4 - Tempo, Jesenice u Prahy...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (KarelM 23. 10. 2005 10:44)

24. 10. 2005 9:45

Takové reklamní "závazky" o prvenství snad už dneska nikdo příčetný nebere příliš vážně. Ale ani já nemám důvod na PS nadávat, i když tam mám účet asi deset let. V té době to byla jediná únosná varianta zřízení ŽIRO účtu (KB měla provozní poplatky dvojnásobné a ČS tehdy chtěla 2000 Kč !!! za zřízení účtu). Zřízení Internetbankingu sice Poštovní spořitelně trvalo, ale teď je to O.K. - aspoň pro mě, jsem líný podrobně zjišťovat, oč se to jinde liší. Přepážkové pracovnice na poštách, to asi bude problém, ale když mám blízko poštu se specielní PS přepážkou (dokonce oddělenou a s židličkou), tak to zcela vyhovuje. Výhodou PS pro mě je, že při cestách po vlastech českých můžu vybrat hotovost na kterékoli poště v každé díře (pokud je otevřená) . A pokud otevřená není, musím do většího města, stejně jako u ostatních bank.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

24. 10. 2005 10:44

Třeba by bylo dobré se zeptat, kdo tenhle článek sponzoruje. :-) Připadá mi nikoli vtipný, ale tendenční, nejsem odvázený z PS, ale je pravdou že v rakousku je PS největší bankou, v Němcku 3., z pohledu drobných vkladatelů a asi to má nějaký důvod. (Že by dostupnost, otvírací doby a cena?) A mimochodem, dealeři ČMSS nebudou prodávat Českomoravskou hypoteční banku, protože ta již za a) neexistuje, prodavájí Hypoteční banku a za b) ten kdo chce ji může prodávat několi let. Poslední připomínka, prodej PS skrze Bankovní linii ČMSS tak úplně "nejede", lid český je opravdu líný něco měnit, pan Vosyka se opět urval a prosadil úplně nesmyslný produkt do jejich nabídky, místo aby jim dali pojištění nemovitostí, které potřebují k úvěrům. Ale to je již jiná pohádka.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+39
Líbí
Nelíbí

24. 10. 2005 11:04 | Honza F.

Já úplně to samé, co Vy - schválně, kdyby se vrátili na nějakou dobu (měsíc?) ke starému provedení stránek, tak by tam bylo možná více lidí (já rozhodně téměř denně, nikoliv 1 x týdně jako po změně, a to ještě rychle potom přepínám jinam (aspoň ušetřím čas).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+22
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Tomáš Marný 22. 10. 2005 20:42)

24. 10. 2005 13:50 | Jirka

K té frekvenci diskusí: svůj díl na tom může mít odstranění odkazů na nejžhavější debaty z levého sloupku. Mnozí se do archívních článků nepodívají a jak článek sejde z očí (z tiulní strany), sejde z mysli i s diskusí.
Ještě bych měl jeden postřeh, i když se nedá říci, že by to byla slabina jen tohoto webu. Protože velmi často čtu informace o akciích na yahoo.com, všiml jsem si, že tam i na mnoha dalších spravodajských serverech se reklama ve flashi přehraje jednou a znovu se spustí až když uživatel přes ni přejede myší nebo klikne na grafické tlačítko. Na našich serverech je naopak běžné, že se reklamy přehrávají pořád dokolečka a v některých případech nejdou ani zastavit pomocí lokální nabídky přes pravé myšítko. Když ještě k tomu je tu 14 dní u každého článku pořád stejná přihlouplá reklama, nemá jiný efekt, než že leze na nervy. Myslím, že pokud zadavatelům reklamy domluvíte, aby své animace dělali ohleduplněji (1x přehrát a stop) a budete je více střídat, dosáhnou obě strany vyššího efektu. Přínos tohoto webu bude v tom, že jeho čtenáři budou schopni méně agresivně a spíše věcně diskutovat. Přínos zadavatelů reklamy bude v tom, že na jejich reklamu zareaguje více lidí. Proč? Protože když mě něco otravuje, tak se tomu bráním. Konkrétně tak, že si v prohlížeči zakážu doplněk Macromedia Flash a animace u obrázků. A tím pádem nevidím ani takovou reklamu, která mě jinak čas od času osloví.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+21
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (ZikaM 21. 10. 2005 17:03)

24. 10. 2005 14:05 | KarelM

Pokud vas reklama otravuje, je nejlepsi dat prislusny reklamni server na stoplist. Konkretne pro tyto stranky pro OS Windows pomuze, vlozite-li do souboru C:\WINDOWS\system32\drivers\et c\hostspresmerovaci radku:
127.0.0.1 adarbo2.bbmedia.cz
Po restartu se z takoveho serveru nestahne ani bit. Funguje to na vsechny typy reklam (obrazky, videa, skripty).
PS: Jsem zvedavy, jak dlouho tady tahle zprava vydrzi ;-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jirka 24. 10. 2005 13:50)

24. 10. 2005 15:54 | podhrazsky

Na tomto webu jsem neviděl, že by reklama prekrývala text, jako je to v masivním měřítku jinde.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jirka 24. 10. 2005 13:50)

25. 10. 2005 11:13 | Jirka

No, já jsem sice několikrát zaznamenal velkoplošný banner přes obrazovku a asi před rokem se tu objevovaly vyskakovací bannery, které se z malého formátu přejetím myši a po stažení stránky roztáhly. Ale je fakt, že to je v mnohem menším měřítku, než jinde. Každopádně jsem nepřítelem jakékoli agresívní formy reklamy a budu se jí bránit. Nějaký čas to asi potrvá, než tvůrci reklam pochopí, že míra prokliku vyhnaná oblbnutím nezkušeného uživatele (který neví jak se toho zbavit a klikne do banneru), je parametr nepodstatný. Podstatné je, kolik reklama přivede na web klienta zákazníků a ne naštvaných a zmatených lidí, kteří hledají něco úplně jiného. Nejprve to budou muset pochopit manažeři firem, které za takovou reklamu vyhazují těžké peníze.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (podhrazsky 24. 10. 2005 15:54)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ondřej Raška

podnikatel, Miton

Linda Vavříková

podnikatelka, Allegria

Ondřej Raška
ÚSPĚŠNOST
73,77 %

z 61 duelů
×
Linda Vavříková
ÚSPĚŠNOST
96,69 %

z 121 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Peněžní zásoba, Přijetí přidělení, Klasifikovaný úvěr, itálie, euro, unicredit, jan bureš, architektura, bosna, prezident, mimořádná pomoc, Radim Novotný, osvobození daně, čtenáři, sochy, Pobřeží slonoviny, choroba, poracde

HARDC0RE, 8B49930, 3SA7311, 3M79317, 3M79321

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK