Hvězdná desetiletka Poštovní spořitelny

Poštovní spořitelna by ráda změnila osnovy ve školách. Povinně by na všech stupních zařadila předmět "Poštovní spořitelna: budeme největší". Děti by se zde neustálým opakování naučily následující spojení: Kdo bude příští vůdce mezi bankami pro drobné klienty? No přece Poštovní spořitelna. Šťouravější žáky, které by nepřesvědčila ani kampaň se Snowborďáky, ani turné Chinaski, by Poštovní spořitelna nechala opakovat ročník.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 10. 2005 20:37, Tomáš Marný

jj, poštovní úřednice nevidí pohyby ani zůstatek. Na plnou hubu se Vás ovšem zeptá (před plnou poštou) "A máte tam vůbec dost peněz? Tak já si to teda ověřím...". Nebo bude požadovat, že šek pro výplatu peněz musíte podepsat před Její Výsostí, nesmíte si ho přinést již podepsaný. Nebo bude chtít, abyste výběr 3.000 Kč (slovy tří tisíc) nahlásil den předem, že je to moc peněz. To jsou 3 z mnoha dalších důvodů, proč jsem účet u Poštovní spořitelny zrušil.

Zobrazit celé vlákno

+47
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 10. 2005 9:16, R2D2

Ten článek -komentář nevyznívá pro PS moc dobře. Chytrý čtenář ale ví, že je to názor autorky, chytrý čtenář umí odfiltrovat subjektivní hodnocení a fakta.

Chytrý čtenář ale jde trochu dál. Ten článek -komentář-glosa nevyznívá vůbec dobře pro www.penize.cz. Nastal čas se ptát:

- Proč je takováto forma na penize.cz otiskována?
- Kam mizí profesionalita? Kam zmizeli jasné články s přidanou hodnotou pro čtenáře?
- Proč lidé přestávají na penize.cz diskutovat? (Srovnej diskuse před změnou layoutu a po ní.)
- Osvědčil se nový layout po několika týdnech provozu?
- Jak se změnila návštěvnost?

Toto nejsou mé otázky. To by měly být otázky akcionáře/majitele penize.cz. On by se měl ptát, k jakým změnám dochází a proč penize.cz přestávají mít to jméno, které ještě nedávno měly.

Já opravdu takovéto povrchní glosy nepotřebuji. Nezajímají mě subjektivní názory paní Chytilové. Zajímají mě konkrétní věci, které mi ušetří peníze! Například 100 Kč nebo 10 000 Kč. Berte to prosím jako zpětnou vazbu na formát, který jste asi zkusili poprvé. Pokud si děláte průzkum, do kolonky "Příště nic takového nepublikovat" si přidejte za mne jednu čárku. Děkuji

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 28 komentářů)

25. 10. 2005 11:13 | Jirka

No, já jsem sice několikrát zaznamenal velkoplošný banner přes obrazovku a asi před rokem se tu objevovaly vyskakovací bannery, které se z malého formátu přejetím myši a po stažení stránky roztáhly. Ale je fakt, že to je v mnohem menším měřítku, než jinde. Každopádně jsem nepřítelem jakékoli agresívní formy reklamy a budu se jí bránit. Nějaký čas to asi potrvá, než tvůrci reklam pochopí, že míra prokliku vyhnaná oblbnutím nezkušeného uživatele (který neví jak se toho zbavit a klikne do banneru), je parametr nepodstatný. Podstatné je, kolik reklama přivede na web klienta zákazníků a ne naštvaných a zmatených lidí, kteří hledají něco úplně jiného. Nejprve to budou muset pochopit manažeři firem, které za takovou reklamu vyhazují těžké peníze.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 10. 2005 15:54 | Benedikt P.

Na tomto webu jsem neviděl, že by reklama prekrývala text, jako je to v masivním měřítku jinde.
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 10. 2005 14:05 | KarelM

Pokud vas reklama otravuje, je nejlepsi dat prislusny reklamni server na stoplist. Konkretne pro tyto stranky pro OS Windows pomuze, vlozite-li do souboru C:\WINDOWS\system32\drivers\et c\hostspresmerovaci radku:
127.0.0.1 adarbo2.bbmedia.cz
Po restartu se z takoveho serveru nestahne ani bit. Funguje to na vsechny typy reklam (obrazky, videa, skripty).
PS: Jsem zvedavy, jak dlouho tady tahle zprava vydrzi ;-)
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 10. 2005 13:50 | Jirka

K té frekvenci diskusí: svůj díl na tom může mít odstranění odkazů na nejžhavější debaty z levého sloupku. Mnozí se do archívních článků nepodívají a jak článek sejde z očí (z tiulní strany), sejde z mysli i s diskusí.
Ještě bych měl jeden postřeh, i když se nedá říci, že by to byla slabina jen tohoto webu. Protože velmi často čtu informace o akciích na yahoo.com, všiml jsem si, že tam i na mnoha dalších spravodajských serverech se reklama ve flashi přehraje jednou a znovu se spustí až když uživatel přes ni přejede myší nebo klikne na grafické tlačítko. Na našich serverech je naopak běžné, že se reklamy přehrávají pořád dokolečka a v některých případech nejdou ani zastavit pomocí lokální nabídky přes pravé myšítko. Když ještě k tomu je tu 14 dní u každého článku pořád stejná přihlouplá reklama, nemá jiný efekt, než že leze na nervy. Myslím, že pokud zadavatelům reklamy domluvíte, aby své animace dělali ohleduplněji (1x přehrát a stop) a budete je více střídat, dosáhnou obě strany vyššího efektu. Přínos tohoto webu bude v tom, že jeho čtenáři budou schopni méně agresivně a spíše věcně diskutovat. Přínos zadavatelů reklamy bude v tom, že na jejich reklamu zareaguje více lidí. Proč? Protože když mě něco otravuje, tak se tomu bráním. Konkrétně tak, že si v prohlížeči zakážu doplněk Macromedia Flash a animace u obrázků. A tím pádem nevidím ani takovou reklamu, která mě jinak čas od času osloví.
+21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 10. 2005 11:04 | Honza F.

Já úplně to samé, co Vy - schválně, kdyby se vrátili na nějakou dobu (měsíc?) ke starému provedení stránek, tak by tam bylo možná více lidí (já rozhodně téměř denně, nikoliv 1 x týdně jako po změně, a to ještě rychle potom přepínám jinam (aspoň ušetřím čas).
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 10. 2005 10:44

Třeba by bylo dobré se zeptat, kdo tenhle článek sponzoruje. :-) Připadá mi nikoli vtipný, ale tendenční, nejsem odvázený z PS, ale je pravdou že v rakousku je PS největší bankou, v Němcku 3., z pohledu drobných vkladatelů a asi to má nějaký důvod. (Že by dostupnost, otvírací doby a cena?) A mimochodem, dealeři ČMSS nebudou prodávat Českomoravskou hypoteční banku, protože ta již za a) neexistuje, prodavájí Hypoteční banku a za b) ten kdo chce ji může prodávat několi let. Poslední připomínka, prodej PS skrze Bankovní linii ČMSS tak úplně "nejede", lid český je opravdu líný něco měnit, pan Vosyka se opět urval a prosadil úplně nesmyslný produkt do jejich nabídky, místo aby jim dali pojištění nemovitostí, které potřebují k úvěrům. Ale to je již jiná pohádka.
+39
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 10. 2005 9:45

Takové reklamní "závazky" o prvenství snad už dneska nikdo příčetný nebere příliš vážně. Ale ani já nemám důvod na PS nadávat, i když tam mám účet asi deset let. V té době to byla jediná únosná varianta zřízení ŽIRO účtu (KB měla provozní poplatky dvojnásobné a ČS tehdy chtěla 2000 Kč !!! za zřízení účtu). Zřízení Internetbankingu sice Poštovní spořitelně trvalo, ale teď je to O.K. - aspoň pro mě, jsem líný podrobně zjišťovat, oč se to jinde liší. Přepážkové pracovnice na poštách, to asi bude problém, ale když mám blízko poštu se specielní PS přepážkou (dokonce oddělenou a s židličkou), tak to zcela vyhovuje. Výhodou PS pro mě je, že při cestách po vlastech českých můžu vybrat hotovost na kterékoli poště v každé díře (pokud je otevřená) . A pokud otevřená není, musím do většího města, stejně jako u ostatních bank.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 10. 2005 17:09 | Tomáš Marný

Ty 3 zkušenosti bohužel nepocházejí z jedné pošty, jdou za sebou takto: Nehvizdy, Praha 4 - Tempo, Jesenice u Prahy...
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 10. 2005 14:42 | Ivo

V dnešní době, kdy i já (šedesátník) používám internetbanking jsou kritéria kvalitní banky někde jinde než jen v kvalitě obsluhy na přepážce. Bezpečnost, spolehlivost a cena služeb je to hlavní. PS je v rukou ČSOB a má shodný net. Možnost autorizace aktivních operací kódem zaslaným bezplatně SMS je pro mne hlavní devizou. ČSOB pak chytře u své odnože - PS zavedla dva zajímavé programy. Neziskový sektor pro BÚ "Společenství vlastníků bytů" a BÚ pro důchodce. Oba výrazně šetří náklady (např. oproti ČS a.s.). Klienty v produktivním věku však ničím vyjimečným neoslovuje v konkurenci s jinými bankami. Všem, kteří jsou ochotni něco dělat proti vysokým provozním nákladům svého účtu doporučuji ING konto v kombinaci s některým levným BÚ (např. WSPK).
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 10. 2005 10:31 | jezevec

V době, kdy banky budovaly své (mnohdy arogantně přebujelé) paláce - byla myšlenka kampeličky, která má pobočku na každé usoplené poště, a má mezi nimi vybudovanou infrastrukturu logistiky a datových systémů, svým způsobem převratná. Bez jakýchkoliv signifikantních nákladů moha být PS ze dne na den relativně všude - a že by byl bankovní platební příkaz nějak zvlášť odlišný od zaúčtování složenky, to si asi nikdo moc nemyslí. Má to ale dvě ALE Ale PS zřejmě podcenila nekonečné fronty, nesmyslnou otevírací dobu, a příslovečnou neochotu a tupost zaměstnankyň poštovních služeben. Ale mezitím doba pokročila - a v dobách telebankingu, internetbankingu, platebních karet, v brzské budoucnosti snad i cash advance, a možnosti ovládat svůj účet na kterékoliv pobočce jednoho ústavu - je fyzická návštěva pobočky chápána jako čím dál zbytečnější anarchonismus. Takže pokud PS nezavede nějakou přidanou hodntu, není ničím zajímavá a ohledně prvenství může leda marketingově mlžit.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 10. 2005 10:14 | Tim

Milý R2D2, články paní Dna Chytilové jsou velmi podařené a trefné. Ona na rozdíl od Vás plně se všude podepisuje vlastním jménem a jistě má všechno patřičně podloženo, dříve než článek vyjde. Možná se příště přihlásíte pod další zkratkou např, H5N1 - ptačí chřipka, to již Vás nikdo navypátrá. Ale nyní k obsahu článku: Tento komunistický moloch - Česká pošta - a její rádoby spořka, se mi vůbec nelíbí. Chcete-li si např. pořídit běžný účet na běžné poště, musíte se nejdříve vyrovnat s tím, že se setkáte se skutečností, že pracovní dobu mají nejméně 2x denně přerušenou a 1x v sobotu. Pak se musíte obrnit trpělivostí, když před vámi stojí všudepřítomní důchodci se svými obrovskými problémy a korunu tomu dají termíny důchodů a vyplácení sociálních dávek občanům z méně podnětného prostředí / kulantně řečeno / a jejich všudepřítomný puch. Jestli pane R2D2 nerozumíte článkům paní Chytilové a ve svém příspěvku toužíte znát její osobní názor, není nic jednoduššího, než se sní třeba sejít nebo i mailovat. Na závěr Vám prozradím, kde ušetříte 100Kč nebo i více - přečtěte si všechny články paní redaktorky z minulého období.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 10. 2005 10:49 | Petr K.

Jestli se mohu podělit o své zkušenosti, služeb PS využívám od r.1994, tedy 11 let. Jsem v menším městě a tenkrát byla pro mne rozhodující právě dostupnost, poštu mám za rohem. Měl jsem tam dva účty, postžiro které využívám stále, a postkonto (podnikatelský účet). Před dvěma lety jsem si chtěl na svou provozovnu pořídit platební terminál pro příjem platebních karet, což byl kámen úrazu. Na poště tohle nevyřídíte takže jsem musel na pobočku do krajského města, ovšem ani zde jsem nepochodil jak jsem si představoval. Přístup dotyčného pracovníka otřesný, slíbil že vše zjistí a zavolá ale nic, po mých marných telefonátech každý týden mě ani za měsíc nebyl schopen nikdo sdělit žádné přesné podmínky. Když byla moje trpělivost u konce podnikatelský účet jsem zrušil a přešel k jiné bance, no a zde jsem se nestačil divit. Jsem pouze drobný živnostník kterému se na účtu rozhodně nepohybují žádné zvlášť vysoké částky, přesto jsem si při sjednávání účtu v oné bance připadal jako až neskutečně vážený klient, žádné postávání u přepážky s frontou lidí v zádech ale posezení mimo veřejné prostory, na každou mojí otázku přišla okamžitě zcela jasná odpověď, k nově založenému účtu jsem měl automaticky do několika dnů v kapse embosovanou platební kartu a né tu přitroublou maxkartu PS s jejími neskutečnými limity. Platební terminál jsem měl na prodejně instalovaný během týdne a zcela zdarma.........., i po dvou letech stále maximální spokojenost. Postžirový účet mám u PS stále ale pouze kvůli své lenosti něco zbytečně měnit. Nyní si potřebuje založit účet také můj syn a tak jsem zjišťoval podmínky jednotlivých bank. Musím říct že u Poštovní spořitelny nevýhody naprosto převládají, podmínkami s vydáním nějaké solidní platební karty a hlavně s podmínkami jejího praktického používáním počínaje a technicky složitým internetbankingem konče. Ani pokud jde o ceny není zase tak levná jak se na první pohled zdá protože ty její "balíčky" postžira ani zdaleka neobsahují takovou nabídku služeb v jejich ceně jako u jiných bank. Dále pokud člověk něco složitějšího potřebuje, na poště mu nikdo neporadí a poboček má v celé republice asi jeno 12. Akce jako "poplatkoví prázdniny", tedy půl roku vedení účtu zdarma a podobné debilní akce nechávám stranou, člověk si přece nezřizuje účet na půl roku. Při tom zjišťování podmínek bank jsem také zjistil že snad jako jediná stále účtuje poplatek za zrušení účtu, myslím že 200,-Kč. No nemá cenu vyjmenovávat všechny nevýhody, je jich opravdu hodně. Pokud se někdo spokojí pouze s minimálními základními službami nevadí mu minimální úroveň soukromí při transakcích na přepážce, tak snad možná....
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 10. 2005 10:44 | KarelM

To jste nejspis narazil na peknou 'samici prezvykavce'. I kdyz je fakt, ze na postu prakticky nechodim, mam ze svych rikdych navstev jine zkusenosti. U nas mi pani na poste vzdycky pomuze, kdyz si nevim s necim rady. Kdyz jdu s maxkartou pro hotovost, tak nemusim vyplnovat zadne formulare - staci ji podat maxkartu. Rozhodne lepsi nez mnase pobocka CS, kde maji otevreno jen 2x v tydnu. Vsechno je v lidech.
+30
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 10. 2005 20:42 | Tomáš Marný

Za sebe Vám mohu klidně říci, že změna webu návštěvnosti uškodila. Dříve jsem zde byl téměř denně, teď tak 1x za 10 dní. Ohavně nepřehledné stejně jako ihned, které jsem přestal navštěvovat ze stejného důvodu.
+46
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 10. 2005 20:37 | Tomáš Marný

jj, poštovní úřednice nevidí pohyby ani zůstatek. Na plnou hubu se Vás ovšem zeptá (před plnou poštou) "A máte tam vůbec dost peněz? Tak já si to teda ověřím...". Nebo bude požadovat, že šek pro výplatu peněz musíte podepsat před Její Výsostí, nesmíte si ho přinést již podepsaný. Nebo bude chtít, abyste výběr 3.000 Kč (slovy tří tisíc) nahlásil den předem, že je to moc peněz. To jsou 3 z mnoha dalších důvodů, proč jsem účet u Poštovní spořitelny zrušil.
+47
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 10. 2005 16:48 | Tim

Naprosto souhlasím s Josefem. Čtyřlístek v logu ČS jim asi nepomůže k "vysněným" cílům.
+29
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2005 22:25 | novivan

Ale funguje bezvadně a odkudkoli
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2005 19:49

Svatá pravda.Někde zmizel Fredy,diskuze nestojí za řeč. Celé je to jako nějaké bezduché plácání.Kde jsou ty žhavé diskuze,kdy to vypadalo že si účastníci vjedou nejméně do úsměvu?Redakce,zamyslete se!!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2005 17:03 | Martin Zika

Vážený R2D2,
že se vám tento typ článků nelíbí plně respektuji a děkuji za názor. Také vás můžu ujistit, že se zabýváme tím, proč čtenáři diskutují méně než dříve. A pokud jde o návštěvnost, zatím nelze vliv změny webu s jistotou interpretovat, ale ukazuje se, že nám v žádném případě neuškodila.
Byl bych ovšem velmi rád, kdybyste vysvětlil či doložil svá tvrzení o tom, že PCZ ztrácejí jméno, které ještě nedávno měly, že mizí profesionalita a články s přidanou hodnotou pro čtenáře. Děkuji vám za reakci a těším se na konstruktivní diskuzi .
Martin Zika
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2005 13:05 | Josef

Myslím si to samé, každému je přece jasné, že to je spíš snaha o vtipně napsaný text (i když teď nechávám stranou, zda se to v tomto případě zcela podařilo, či ne), pošťouchnutí Poštspoř. a jejich legračního tvrzení, že do několika let předběhnou ČS. Jejich nabubřelý marketing se mi taky nelíbí. A obecně, rád si přečtu i něco psané s nadsázkou, nejen kde ušetřím 10 korun... Nehledě na to, že tenhle formát je novinách zcela běžný.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Chmela

podnikatel, Tescoma

Lukáš Kovanda

ekonom

Petr Chmela
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Lukáš Kovanda
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services