Ptejte se Jacka Stacka

Chce řešit problematiku bank a jejich klientů s chladnou hlavou na základě konsenzu a nikoli síly. Předseda představenstva a generální ředitel Jack Stack je v čele České spořitelny již pět let. Ptát se ho můžete na vše, co vás zajímá, nabízíme vám pár tipů na dotaz.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

29. 9. 2005 12:23, Petr

Servis24 bez problémů funguje ve Firefoxu.

Zobrazit celé vlákno

+17
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 9. 2005 12:26, pivko

Vážený pane Stacku,

přijde mi naprosto skandální, že vaše banka ani po několika týdnech od upozornění neodstranila naprosto diletantskou bezpečnostní chybu v internetovém bankovnictví, namísto toho mlží, že šlo pouze o zkušební provoz (přičemž vy i já víme, že je to pustá lež - od zavedení SMS autorizace to bylo klientům prezentováno jako standardní součást zabezpečení v ostrém provozu). Chci se vás proto zeptat, jaké konkrétní kroky byly od doby zjištění této bezpečnostní díry podniknuty k jejímu odstranění a kdy k tomuto odstranění dojde?

Pivko

-5
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 28 komentářů)

20. 10. 2005 20:13 | liduska

Přijde mi scestné účtovat poplatek za příchozí položku (mzda, důchod) na účet a prosím, neříkejte, že to nejde technicky rozpoznat. Platba za odchozí položky z účtu je v pořádku, i když jistý počet by mohl být v paušálu za vedení účtu, protože více - méně každý má nějakou pravidelnou platbu. Máte jiný názor?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 10. 2005 21:44 | Pavel Kubíček

Dobrý den, na rozdíl od řady bank se Česká spořitelna chová k námětům ministerstva financí poměrně vstřícně a některé z požadavků už uvedla v život. Proč se ostatní nechovají podobně jako vy?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 9. 2005 20:59

Pane generální řediteli, kdy konečně začne poskytovat ČS úvěry a hypotéky nestátním neziskovým organizacím ? Trvalo dlouho než bankovní sektor odboural tabu při poskytování úvěrů drobným, malým a středním podnikatelům. Rád bych věděl jak dlouho ČS potrvá odbourání tabu se zařazením poskytování úvěrů a hypoték nestátním neziskovým organizacím do standartní obchodní nabídky. Je skutečností, že jako jediný bankovní dům ČS reagovala na naši nabídku při spolupráci na projektu " Rating nestátních neziskových organizací, který měl proces odstartovat. Zatím se ale delší dobu nic neděje. Uvítali bychom Váš názor a kontakt na vrcholového manažera ČS, se kterým bychom mohli problematiku hlouběji diskutovat. DONATOR o.p.s. , www.donator.us, mail : abaran@medialine.cz
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 9. 2005 10:42 | Tomas

Pane Stacku,
jako klient ceske banky jsem casto v kontaktu se zahranicnimi institucemi. Jejich duvera v mistni bankovni trh je velmi nizka, coz se me jako klienta dotyka - od neochoty prijimat platby z CR po nekolikatisicove poplatky za banalni operaci jakou je prikaz k prevodu. Pripada Vam tato situace ferova a co podniknete proto, aby se postaveni me jako klienta ceske banky v ocich tech zahranicnich "zlepsilo"?
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 9. 2005 8:21 | Vladimír Fichtner, VF@FichtnerHofrichter.com

Vážený pane Stacku, nejprve mi dovolte Vám poblahopřát k tomu, jak velký kus cesty správným směrem ČS pod Vaším vedením ušla. Dokáži se představit, že změnit myšlení a přístup tolika lidí není vůbec jednoduché. Dnes bych ale měl následující otázku. Slyšel jsem, že pokud se klient ČS obrátí na finančního arbitra (v případě odcizené a zneužité platební karty, podpis na prodejních dokladech neodpovídá podpisu na kartě) a ten rozhodne v jeho prospěch, dává ČS případ arbitrem rozhodnutý v její neprospěch k soudu. V případě mého kamaráda arbitr právě nyní rozhodl s konečnou platností v jeho prospěch reg.č. 44/2005, ev.č. 1290/2005 - zajímá nás tedy, zda kamarád může očekávat soudní při. Pokud ano, zajímá nás, proč nemůže ČS respektovat rozhodnutí finančního arbitra a považuje za nutné se dovolávat soudu? Ještě podotýkám, že v případě mého kamaráda jde o velmi bonitního klienta s vysoce nadprůměrnými příjmy, který má u ČS mimo jiné i více než 3m hypotéku. Pokud ČS bude skutečně tuto záležitost chtít řešit soudně, můj kamarád se určitě stane klientem jiného peněžního ústavu. Není to škoda takto přicházet o klienty?
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 9. 2005 18:34 | Liška

Dobrý den, dotaz z úplně jiného soudku, proč si necháváte říkat Jack, když jste John James? :) Díky.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 9. 2005 15:50

Dobrý den, pane řediteli, mám konkrétní dotaz. Od čeho je odvozena výše poplatku 150 !! kč za vedení hypotečního účtu, když na účet vetšinou chodí jen měsíční splátka hypotéky. v porovnání s vedením sporožirového účtu, kde je daleko víc plateb, mi přijde poplatek 150 kč za zpracování jediné platby neskutečný. administrativní náročnost je přece zahrnuta v poplatku za hypotéku, který je 0,9% z celkové částky. nebudete se v zájmu lepšího obrazu banky zabývat úpravou výše tohoto poplatku? zdravím a děkuji za konkrétní odpověď Husovská
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 9. 2005 12:26 | Petr

Proč se nemůžu vzdát každoměsíčního papírového výpisu z účtu. Pohyby vidím v Servis24, takže mi připadá zbytečné živit Českou Poštu a ještě platit nevyžádanou reklamu, kterou k výpisům přikládáte.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 9. 2005 12:23 | Petr

Servis24 bez problémů funguje ve Firefoxu.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 9. 2005 11:23 | Hodík

A poslední otázka. Je pěkné, že jste se rozhodl poskytnout rozhovor internetovému serveru, který nemá tolik čtenářů, jako MF Dnes nebo Právo. Je od vás dobré gesto, že budete odpovídat i na nepříjemné otázky čtenářů, doufám, že je redakce nebude CENZUROVAT.
Objektivně musím říct, že po prodeji ČS zahraničnímu investorovi, se v této bance mnohé zlepšilo k lepšímu. Měl jsem účet u ČS před 10 lety, ale byl jsem zcela zoufalý s úrovní služeb Spořitelny a amatérským chováním jejích pracovníků. Před dvěma měsíci jsem se ke Spořitelně vrátil a jsem mile překvapen mnohem vyšší úrovní služeb.
Jaké máte se Spořitelnou plány do budoucna? Uvažujete např. o jejím přejmenování?
Děkuji za odpověď.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 9. 2005 11:21 | F. Limbera

Dobrý den pane řediteli, v odpovědích na 88 otázek zaslaných bankami na Ministerstvo financí je na mnoha místech slovo nepřijatelné. Jak chce ČS řešit situaci, kdy něktreý z požadavků MF bude považovat za nepřijatelný a MF, resp. ministr financí bude tento požadavek prosazovat silově a legislativní cestou ? Děkuji
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 9. 2005 11:18 | Hodík

Vážený pane Stacku. Věříte, že se někdy přiblíží doba, kdy budou moci zákazníci ČS ovládat svůj bankovní účet plně přes internet a nebudou muset s každou drobností chodit na pobočku? Jsem často dlouhodobě v zahraničí a když mám nějaký problém (třeba jen s platební kartou, nebo něco jiného), nemohu ho vyřešit, protože je nutné osobní jednání. Chtěl bych svůj bankovní účet plně ovládat přes internet. Přijde někdy tato doba? Děkuji za odpověď.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 9. 2005 11:11 | Hodík

Pane předsedo, bude internetové bankovnictví ČS fungovat i v jiných prohlížečích, než jen Internet Explorer, a v jiných operačních systémech, než Windows? Myslím, že by docela postačovala podpora pro MacOS a Linux, což jsou systémy v USA dost populární a cestu si hledají i do českých počítačů. Děkuji.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 9. 2005 12:26 | pivko

Vážený pane Stacku,
přijde mi naprosto skandální, že vaše banka ani po několika týdnech od upozornění neodstranila naprosto diletantskou bezpečnostní chybu v internetovém bankovnictví, namísto toho mlží, že šlo pouze o zkušební provoz (přičemž vy i já víme, že je to pustá lež - od zavedení SMS autorizace to bylo klientům prezentováno jako standardní součást zabezpečení v ostrém provozu). Chci se vás proto zeptat, jaké konkrétní kroky byly od doby zjištění této bezpečnostní díry podniknuty k jejímu odstranění a kdy k tomuto odstranění dojde?
Pivko
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 9. 2005 1:06 | Pavel

Vážený pane řediteli, proč je poplatek za kredit na BÚ připsaný elektronicky výrazně dražší (7,- Kč) než stejně zadaná debetní položka (jednorázový příkaz k úhradě 2+2 Kč). Nabývám pocitu, že poskytnutí mých peněz Vaší bance je nežádoucí počin. Také nechápu drzost bank (není to jen ta Vaše), které si nechají proplatit vlastní reklamu. Tím myslím (mě naprosto nepotřebné) měsíční výpisy z BÚ, které si platím a které obsahují reklamu.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2005 20:54 | Eva

Dobry den pane rediteli. Jak budete reagovat, jestlize uohs rozhodne, ze pozitivne - ze je kartel?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2005 20:46 | Honza

Ministerstvo navrhuje vytvořit nový post finančního ombudsmana. Není snad administrativy už dost? Jednoho máme, tak k čemu další? Co si o tom myslíte?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2005 20:43 | Monika

Antimonopolni urak tvdi, ze mezi ČS, KB a ČSOB existuje kartel. Banky s tím nesouhlasí. Proč ale banky mají skoro totožné poplatky? Není na každém šprochu pravdy trochu?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2005 20:23 | Petr

Dobry den. Rikate, ze vitate diskusi s ministerstvem financi. V odpovedich na 88 otazek ale spoustu bodu odmitate. Jak to tedy je?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2005 16:48

Hezky den, pane rediteli. Mozna to neni otazka primo na Vas, ale i tak bych se rada predstavitele CS zeptala, kdy uz konecne prestane tento bankovni ustav sve klienty nutit k odberu tisteneho vypisu z uctu kazdy mesic? Kdyz pominu to, ze platim pokazde postovne 7,50 Kc, nevidim duvod tento doklad mit. Staci mi prehled pohybu z internetbankingu a vypis treba jednou za pul roku, coz mi ovsem CS nedovoli. Dekuji za odpoved
Katerina Tretinova
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miloš Zeman

prezident

Petra Procházková

manažerka, Agrofert

Miloš Zeman
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petra Procházková
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services