Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Chce řešit problematiku bank a jejich klientů s chladnou hlavou na základě konsenzu a nikoli síly. Předseda představenstva a generální ředitel Jack Stack je v čele České spořitelny již pět let. Ptát se ho můžete na vše, co vás zajímá, nabízíme vám pár tipů na dotaz.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

29. 9. 2005 12:23, Petr

Servis24 bez problémů funguje ve Firefoxu.

Reagovat

 

+17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Hodík 29. 09. 2005 11:11)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 9. 2005 12:26, pivko

Vážený pane Stacku,

přijde mi naprosto skandální, že vaše banka ani po několika týdnech od upozornění neodstranila naprosto diletantskou bezpečnostní chybu v internetovém bankovnictví, namísto toho mlží, že šlo pouze o zkušební provoz (přičemž vy i já víme, že je to pustá lež - od zavedení SMS autorizace to bylo klientům prezentováno jako standardní součást zabezpečení v ostrém provozu). Chci se vás proto zeptat, jaké konkrétní kroky byly od doby zjištění této bezpečnostní díry podniknuty k jejímu odstranění a kdy k tomuto odstranění dojde?

Pivko

Reagovat

 

-5
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (28 komentářů)

29. 9. 2005 12:26 | Petr

Proč se nemůžu vzdát každoměsíčního papírového výpisu z účtu. Pohyby vidím v Servis24, takže mi připadá zbytečné živit Českou Poštu a ještě platit nevyžádanou reklamu, kterou k výpisům přikládáte.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

29. 9. 2005 15:50

Dobrý den, pane řediteli, mám konkrétní dotaz. Od čeho je odvozena výše poplatku 150 !! kč za vedení hypotečního účtu, když na účet vetšinou chodí jen měsíční splátka hypotéky. v porovnání s vedením sporožirového účtu, kde je daleko víc plateb, mi přijde poplatek 150 kč za zpracování jediné platby neskutečný. administrativní náročnost je přece zahrnuta v poplatku za hypotéku, který je 0,9% z celkové částky. nebudete se v zájmu lepšího obrazu banky zabývat úpravou výše tohoto poplatku? zdravím a děkuji za konkrétní odpověď Husovská
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

29. 9. 2005 18:34 | PlischkeS

Dobrý den, dotaz z úplně jiného soudku, proč si necháváte říkat Jack, když jste John James? :) Díky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

30. 9. 2005 8:21 | Vladimír Fichtner, VF@FichtnerHofrichter.com

Vážený pane Stacku, nejprve mi dovolte Vám poblahopřát k tomu, jak velký kus cesty správným směrem ČS pod Vaším vedením ušla. Dokáži se představit, že změnit myšlení a přístup tolika lidí není vůbec jednoduché. Dnes bych ale měl následující otázku. Slyšel jsem, že pokud se klient ČS obrátí na finančního arbitra (v případě odcizené a zneužité platební karty, podpis na prodejních dokladech neodpovídá podpisu na kartě) a ten rozhodne v jeho prospěch, dává ČS případ arbitrem rozhodnutý v její neprospěch k soudu. V případě mého kamaráda arbitr právě nyní rozhodl s konečnou platností v jeho prospěch reg.č. 44/2005, ev.č. 1290/2005 - zajímá nás tedy, zda kamarád může očekávat soudní při. Pokud ano, zajímá nás, proč nemůže ČS respektovat rozhodnutí finančního arbitra a považuje za nutné se dovolávat soudu? Ještě podotýkám, že v případě mého kamaráda jde o velmi bonitního klienta s vysoce nadprůměrnými příjmy, který má u ČS mimo jiné i více než 3m hypotéku. Pokud ČS bude skutečně tuto záležitost chtít řešit soudně, můj kamarád se určitě stane klientem jiného peněžního ústavu. Není to škoda takto přicházet o klienty?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

30. 9. 2005 10:42 | xmonika

Pane Stacku,
jako klient ceske banky jsem casto v kontaktu se zahranicnimi institucemi. Jejich duvera v mistni bankovni trh je velmi nizka, coz se me jako klienta dotyka - od neochoty prijimat platby z CR po nekolikatisicove poplatky za banalni operaci jakou je prikaz k prevodu. Pripada Vam tato situace ferova a co podniknete proto, aby se postaveni me jako klienta ceske banky v ocich tech zahranicnich "zlepsilo"?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

30. 9. 2005 20:59

Pane generální řediteli, kdy konečně začne poskytovat ČS úvěry a hypotéky nestátním neziskovým organizacím ? Trvalo dlouho než bankovní sektor odboural tabu při poskytování úvěrů drobným, malým a středním podnikatelům. Rád bych věděl jak dlouho ČS potrvá odbourání tabu se zařazením poskytování úvěrů a hypoték nestátním neziskovým organizacím do standartní obchodní nabídky. Je skutečností, že jako jediný bankovní dům ČS reagovala na naši nabídku při spolupráci na projektu " Rating nestátních neziskových organizací, který měl proces odstartovat. Zatím se ale delší dobu nic neděje. Uvítali bychom Váš názor a kontakt na vrcholového manažera ČS, se kterým bychom mohli problematiku hlouběji diskutovat. DONATOR o.p.s. , www.donator.us, mail : abaran@medialine.cz
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

4. 10. 2005 21:44 | maxmin

Dobrý den, na rozdíl od řady bank se Česká spořitelna chová k námětům ministerstva financí poměrně vstřícně a některé z požadavků už uvedla v život. Proč se ostatní nechovají podobně jako vy?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

20. 10. 2005 20:13 | liduska

Přijde mi scestné účtovat poplatek za příchozí položku (mzda, důchod) na účet a prosím, neříkejte, že to nejde technicky rozpoznat. Platba za odchozí položky z účtu je v pořádku, i když jistý počet by mohl být v paušálu za vedení účtu, protože více - méně každý má nějakou pravidelnou platbu. Máte jiný názor?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Luděk Sekyra

podnikatel, Sekyra Group

Alexandr Vondra

politik

Luděk Sekyra
ÚSPĚŠNOST
45,54 %

z 112 duelů
×
Alexandr Vondra
ÚSPĚŠNOST
70,45 %

z 44 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Depozitář fondu, Garanční fond obchodníků s cennými papíry, Převis poptávky, zbyněk stanjura, architektura, andrej babiš, podnikání, martin stára, sazka telecommunications, plánovaná ekonomika, MoneyExpo, miliony, srovnání spořicích účtů, spotřeba, watchdog, ruleta, barvivo, obce

8B55591, 320LIMIT, 3H62646, 7B77777, 2B70026

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK