Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 12. 8. 2005 | 7 komentářů
Možnost komunikovat s bankou přes telefon, internet či mobil nás všechny zbavila nutnosti chodit do banky. Těch, kteří toho využívají, je však i po mnoha letech, kdy jsou tyto služby k dispozici, relativně málo. A i přes rozsáhlou a dlouhodobou snahu bank představují uživatelé přímého bankovnictví stále jen menšinu mezi bankovními klienty.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

17. 8. 2005 14:08, lhajek

Pokud jste bezpečnost vyřešil použitím GNU Linuxu tak asi máte to štěstí, že nemáte učet u KB, protože ti s Linuxem a ani s alternativními prohlížeči nechtějí mít nic společného. Vím že dlouhodobě na ně Lunuxová komunita tlačí, ale je to bezvýsledné - dle vyjádření jejich tiskového oddělení se jim to nevyplatí (pravda je to cca 1,5 měsíce kdy jsem zjišťoval poslední stav).

Reagovat

 

+24
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kit 12. 08. 2005 13:12)

Další příspěvky v diskuzi (7 komentářů)

12. 8. 2005 13:12 | Kit

Do banky to mám asi 15km, elektronické bankovnictví mi řeší dřívější problémy s dostupností. Mám ho jako součást balíčku a proti dřívějšímu stavu platím na poplatcích asi polovinu. Navíc odpadají problémy s pracovní dobou - v případě internetbankingu je prakticky 24/7.
Internet mám za paušál - další výlohy mi nevznikají. Problém s bezpečností jsem vyřešil přístupem z Linuxu - většina bank již bankovnictví z linuxových browserů podporuje.
Internetbanking používám už víc než rok a za tu dobu jsem s ním neměl žádný problém. Snad jen občasná plánovaná odstávka během víkendu, která však obvykle netrvá dlouho.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

13. 8. 2005 10:47 | herdekbabka

Chyba - bezpečné to není - VŮBEC. Program - tedy alespoň u KB není nikterak zajištěn. Stalo se mi nedávno - příkaz při potvrzování k proplacení byl zdublován, takže platba byla provedena dvakrát - po složitém a dlouhém šetření bylo zjištěno, že se cosi zmáčklo jinak než mělo a proto ta dvojí platba. Hm . Můj ubohý účetní program má zabudovánu kontrolu - že špatný příkaz k zaúčtování čehokoli musím extra potvrdit a tím je průkazně chyba na mně - nebo prostě operaci nepovolí a činnost ukončí a vše musí opakovat a SPRÁVNĚ. U banky - mne velice zaráží a zneklidňuje - že tenhleten program podobné jištění nemá. To mi potvrdí každý, kdo ví jak těžké bývá z dodavatele dostat přeplatek zpět. A obrana veškerá žádná - když z netových chatů vím, jaký vliv na správnost ukládání informací má - způsob připojení, rychost připojení a rychost počítače - a to nechci podezírat banku z toho, že má zájmy v častém a finančně náročném obnovování počítačového parku - tak, aby podniky používající jeji služby " v levném způsobu plateb" držely ve vybavení krok s nimi. Hm, když to tak propočítám za ty 2-3 roky /obnovování PC/- rozhodně mi vyjde levněji - dávat postaru papírové příkazy - než dolovat přeplatky čineustále kupovat nové PC vybavení. On totiž i podnikatel bohužel a MUSÍ náklady sledovat a propočítávat do ceny a když je drahý má smůlu a musí skončit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

13. 8. 2005 11:40 | Kit

Elektronické bankovnictví od KB mi už nesmí na oči. Raději jsme změnili banku, protože ta děsně pomalá hrůza (na ISDN) nás svého času stála dost peněz na připojovacích poplatcích. Každou chvíli nějaký upgrade, telefonování na hotline, pochybná spolehlivost, HW nároky, nyní i nefunkčnost na Win95,...
Nyní jedu internetbanking u jiné banky přes GPRS a jede to bez potíží. Každou transakci mi po zadání pro kontrolu vypíší a nechají si potvrdit dalším kliknutím a ještě přes mobil. Jedu na starém PC, které se dnes dá pořídit v bazaru do 3000Kč - už jsem asi 5 let nedělal upgrade HW a banka mě do toho netlačí.
Rozhodně bych se nechtěl vracet k papírovým příkazům. Zdublování příkazu se mi ještě nestalo a upgrady taky dělat nemusím - stačí sem-tam update OS a browseru.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (herdekbabka 13. 08. 2005 10:47)

14. 8. 2005 2:19 | Ivo

Nemyslím, že jen psycho a cena mají vliv na penetraci přímého bankovnictví. Ty 2/3 národa, které nemají PC si jej jistě pro obsluhu účtu kupovat nebudou. Pokud by si museli toto občané ještě pořizovat internet od ČT mohli by daleko levněji obsluhovat svůj účet od přepážky, kam by se mohli dopravovat taxíkem. Obsluha mobilem není pro starší generaci zrovna to nejlepší a když připojím dobu potřebnou na zadání příkazu x minutová sazba nejedná se o žádné cenové terno. Naštěstí pro nás co používáme obsluhu netem tito lidé nezmizí. Jinak by nám totiž banky ten net pěkně přimastily.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

17. 8. 2005 14:08 | lhajek

Pokud jste bezpečnost vyřešil použitím GNU Linuxu tak asi máte to štěstí, že nemáte učet u KB, protože ti s Linuxem a ani s alternativními prohlížeči nechtějí mít nic společného. Vím že dlouhodobě na ně Lunuxová komunita tlačí, ale je to bezvýsledné - dle vyjádření jejich tiskového oddělení se jim to nevyplatí (pravda je to cca 1,5 měsíce kdy jsem zjišťoval poslední stav).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+24
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kit 12. 08. 2005 13:12)

19. 8. 2005 12:34 | Harry

Nevim proc by tady nemohlo zaznit jmeno banky, s kterou jste tak spokojen.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kit 13. 08. 2005 11:40)

19. 8. 2005 13:07 | Kit

Měl jsem účet u KB, ale už nemám. Odchod jsem jim zdůvodnil právě tím, že když tam jdu s Mozillou, tak mě to seřve, že používám Netscape (což je lež - ještě za to dají vykřičník) a odmítne se se mnou bavit. Navíc ty měsíční poplatky byly nehorázné, byl to pro mne zbytečný luxus.
Ve Spořitelně sice prý není podpora 100% (nevím, nic mi nechybí), ale alespoň mi slušně napíší "Je nám líto, ale aplikace Internetbanking není optimalizována pro internetový prohlížeč, který používáte. Z tohoto důvodu nemusí být stránky aplikace zobrazeny správně..." což je poněkud příjemnější, i když by si to už mohli odpustit. Potvrzování přes GSM zavedli teprve nedávno, zatím mi nechybělo (z kaváren do banky nechodím). Tím odpovídám i na jiný dotaz: https://www.servis24.cz Netvrdím, že je Servis24 nejlepší, ale mně vyhovuje.
Ovšem v Mozille jede více bank, viz http://www.czilla.cz/clanky/internetova-bankovnictvi-v-mozille.html Nefunkční už jsou vlastne jen poslední 2 popelky: KB a WSPK.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (lhajek 17. 08. 2005 14:08)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Pospíšil

politik

Roman Staněk

podnikatel a investor, GoodData

Jiří Pospíšil
ÚSPĚŠNOST
82,42 %

z 91 duelů
×
Roman Staněk
ÚSPĚŠNOST
43,59 %

z 39 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Asociace, Dokonalé trhy, Dividenda, fayn, elektronická evidence tržeb, neveřejná nabídka, ivnestice, spotřebitel, dluhopisy pro občany, velký investiční seriál, legislativní text, měřič spotřeby energie, jednorázové plnění, platební terminály, Asociace rozhodců, klinetské číslo, pomoc v hmotné nouzi, Cornhill Management

6C87423, 2T88064, 2S73032, 5L15971, 2T88064

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK