Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Jsou české banky tím líným mastodontem, který ubíjí domácí hospodářství, bankovní sektor a neumí si vydělat "ani na chleba"? Nebo jsou několikamiliardové zisky předmětem obyčejné závisti? Chceme přestupovat mezi bankami a jsme za rychlé a hladké vyřízení ochotni platit?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 7. 2005 21:45, Docent

A co jeBanka? Ta přece za převod do jiné banky připočítává 2,- Kč, jenže to má cudně skryté v "poplatku za zaúčtování platby clearingovým centrem ČNB"...

Reagovat

 

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 22. 07. 2005 02:14)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 7. 2005 11:43, Mira

Ale to si asi nerozumíme. Příchozí mezinárodní platby by přece musely jít ze Swiftu do vámi navrhovaného národního clearingu a až potom do bank. V případě odchozích obráceně. Ve Swiftu je všechno mezi bankami napřímo, pokud to hodně zjednoduším a neuvažu o korespondenčních bankách apod.
Bohužel Swift není jenom o vlastních platbách a banky (nebo spíše finanční instituce) ho používají na daleko více věcí. Takže národní centrum by muselo sloužit i jako distributor těchto informací (a taky jako brzda).

Reagovat

 

-17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (KarelM 22. 07. 2005 11:32)

Další příspěvky v diskuzi (32 komentářů)

22. 7. 2005 11:43 | Mira

Ale to si asi nerozumíme. Příchozí mezinárodní platby by přece musely jít ze Swiftu do vámi navrhovaného národního clearingu a až potom do bank. V případě odchozích obráceně. Ve Swiftu je všechno mezi bankami napřímo, pokud to hodně zjednoduším a neuvažu o korespondenčních bankách apod. Bohužel Swift není jenom o vlastních platbách a banky (nebo spíše finanční instituce) ho používají na daleko více věcí. Takže národní centrum by muselo sloužit i jako distributor těchto informací (a taky jako brzda).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (KarelM 22. 07. 2005 11:32)

22. 7. 2005 12:15 | jezevec

vono je všechno strašnej problém, když se nechce.
proč můžu mít ve švýcarsku jedny značky celej život, a navíc k nim můžu mít pět aut a dát si je zrovna na to auto se kterym jedu? protože se chce.
portable account se nechce. pokud někdo tvrdí že to nejde, nebo že by to bylo příliš nákladné - dal bych mu soudně pětiletý zákaz pracovat v bankovnictví. ten zbytek by vymyslel funkční systém přenositelných účtů, který by nestál ani halíř navíc.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Mira 22. 07. 2005 11:43)

22. 7. 2005 14:03 | Mira

Já neříkám, že to vůbec nejde. Všechno jde, když se chce. Že to bude nákladný to je přece jasný každýmu. Zajímalo by mne, kdo si myslíte, že by tohle všechno ve finále zaplatil. Všichni si stěžují na poplatky a přitom vymýšlí dost komplikovaný změny.

Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 22. 07. 2005 12:15)

22. 7. 2005 15:18

No to bude fakt dobrý, až někdo bude chtít zaplatit nějaký obnos na účet v hotovosti, který podle čísla bude vypadat jako z banky S, přijde tam o on tam ten účet nebude (protože byl mezitím změněn do banky K a nikdo nebude vědět, kde teď ten účet vlastně je). Nebo ta banka S bude muset přijmout ten vklad v hotovosti a na své náklady ho uložit na ten účet již převedený do jiné banky? Nebo to půjde přes ČNB či ten registr?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Mira 22. 07. 2005 14:03)

22. 7. 2005 15:26 | Mira

Pokud vím tak to teď u některých bank jde, vložit cash na účet u jiné banky. Za patřičný peníz.... Ale teď to neřešte. Mě osobně by se spíš líbila přenositelnost účtu (a tím nemyslím čísla) mezi různými zeměmi, klidně i v rámci jedné banky, samozřejmě, pokud banka v těch zemích působí. Jsem zvědavý, kdy to někdo bude nabízet.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 22. 07. 2005 15:18)

22. 7. 2005 19:44 | Pavel

Protože do telekomunikací trochu vidím, tak trochu osvěty k té přenositelnosti čísla (zatím, pokud vím, stále jen hypotetické). Dělá se to tak, že vaše telefoní číslo (MSISDN) se stane jakýmsi aliasem, a každý zákazník dostane přidělné nové číslo (IMSI), které ho identifikuje u operátora, a které ani nezná. Když se sestavuje hovor, tak se napřed musí MSISDN přeložit na IMSI dotazem v centrální databázi (HLR). Problém je, kdo tuto databázi spravuje. Teď se to řeší tak, že každý operátor spravuje svůj přidělený rozsah MSISDN, tedy HLR je distribuovaná mezi operátory. Tady vzniká první zádrhel - vaše aktuální osobní informace vlastní organizace, se kterou nemáte už žádný vztah. Dalši zádrhel je, že přenositelnost čísla účtu více než zdvojnásobuje požadavky na kapacitu signalizačních sítí (nejen, že přibyly zprávy pro dotaz na IMSI, ale i původní zprávy jsou delší, protože obsahují MSISDN i IMSI). Ano, současná výpočetní a přenosová technika to zvládne, ale je to za dvojnásobek ceny. Tak se prosím nedivte, že se tomu operátoři bránili a stále brání. Ona ta přenositelnos čísla je totiž téměř žádná muzika za strašný peníze.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 22. 07. 2005 10:32)

22. 7. 2005 21:45 | Docent

A co jeBanka? Ta přece za převod do jiné banky připočítává 2,- Kč, jenže to má cudně skryté v "poplatku za zaúčtování platby clearingovým centrem ČNB"...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 22. 07. 2005 02:14)

22. 7. 2005 21:50 | Docent

Raiffeisen stavební spořitelna je banda lhářů a podvodníků. Když jsem zakládal stavební spoření pro děti, slibovali písemně "vedení účtu ve fázi spoření zdarma". Po roce z toho "zdarma" bylo 20,- Kč ročně. Na reklamace reagují blábolením, že je vše v souladu s ceníkem. Takže tam obě spoření nechám o 2 měsíce déle, aby se mně ty poplatky za zaslání výpisu mnohonásobně vrátily na úrocích a pak už ode mne v životě neuvidí ani pětník.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 22. 07. 2005 02:29)

23. 7. 2005 23:57 | Pavel

Samozřejmě jsem si všechny příchozí platby přesměroval a nový účet založil v předstihu 1 měsíc. Souběh poplatků jsem oželel. Odchozí platby provádím zásadně jednorázovými příkazy protože trvalky jsou 2x dražší. SIPO a svolení k inkasu považuji v dnešní době podvodů a neserioznosti za nesmysl a taky nepoužívám.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jarmila 22. 07. 2005 08:46)

29. 7. 2005 22:39

Tak ja zhodou nahod tiez "pracujem s pocitacmi" a vravim vam ze to vsetko co ste tu napisali je vyhovorka. Inteligentna, hnusna, prespekulovana vyhovorka. Ak verite tomu ze to tak musi byt a NIKDY INAK tak mi je vas luto.
Tak isto mi je luto cloveka ktory "pracoval s pocitacmi v CSOB" a zasvetene mi vysvetloval ze CSOB mi nemoze poslat vsetky tie ich vypisy v jednej obalke lebo: je to iny system. Ha-ha-ha.
Ak ste sa snazil spravit mudry tak vam to nevyslo. Ano mozno neake 14 na diskoteke by sa na to dali balit. Ale pozor nesmu byt z neakeho gymnazia.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 22. 07. 2005 19:44)

2. 8. 2005 16:42 | Nothing

Skodí vsem a hlavne GE MONEY. Rok a pul se snazim zrusit ucet dcery která jiz trvale zije mimo evropu. Nikdo nic nevi, nikdo nic neumí, nepouziva (ani nema aktivované) platebni karty, presto ma na vypisu uctované platby platebni kartou, na placeném telefoním císle Vám bezí reklamy na sluzby. Notarsky overenou (notar USA) zadost o zruseni uctu, kterou moje dcera zaslala, nejdriv GE money, zapre pozdeji rekne ze nemohou ucet zrusit. Zvolil jsem tedy jinou taktiku. Neplatim poplatky za ucet. Prisel tedy dopis o vypovedi z uctu. Pokud nezaplatim do 30.6.2005 bude ucet zrusen. Abych nezustal teto neuveritelne instituci nic dluzen, uhradil jsem tedy dluzne pohledavky za vedení uctu a vyse uvedené transakce platební karty ve vysi 800,- Kc kolem 10.7.2005. Verte, neverte ucet bezi dál. Nedelá si tedy nekdo z ust ....? O internet bance s názvem GENIUS ani mluvit nebudu. Behem prenosu dat Vám to totiz hází hlásku a moznosti prectení 3 osobou. Proste si myslím, ze tenhle bordel uz by mel nekdo zrusit. Uprime lituju kazdeho klienta GE MONEY.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

2. 8. 2005 16:43 | Nothing

Skodí vsem a hlavní skodic je GE MONEY. Rok a pul se snazim zrusit ucet dcery která jiz trvale zije mimo evropu. Nikdo nic nevi, nikdo nic neumí, nepouziva (ani nema aktivované) platebni karty, presto ma na vypisu uctované platby platebni kartou, na placeném telefoním císle Vám bezí reklamy na sluzby. Notarsky overenou (notar USA) zadost o zruseni uctu, kterou moje dcera zaslala, nejdriv GE money, zapre pozdeji rekne ze nemohou ucet zrusit. Zvolil jsem tedy jinou taktiku. Neplatim poplatky za ucet. Prisel tedy dopis o vypovedi z uctu. Pokud nezaplatim do 30.6.2005 bude ucet zrusen. Abych nezustal teto neuveritelne instituci nic dluzen, uhradil jsem tedy dluzne pohledavky za vedení uctu a vyse uvedené transakce platební karty ve vysi 800,- Kc kolem 10.7.2005. Verte, neverte ucet bezi dál. Nedelá si tedy nekdo z ust ....? O internet bance s názvem GENIUS ani mluvit nebudu. Behem prenosu dat Vám to totiz hází hlásku a moznosti prectení 3 osobou. Proste si myslím, ze tenhle bordel uz by mel nekdo zrusit. Uprime lituju kazdeho klienta GE MONEY.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Alexandr Vondra

politik

Vlastislav Bříza

podnikatel, Koh-i-noor

Alexandr Vondra
ÚSPĚŠNOST
78,57 %

z 14 duelů
×
Vlastislav Bříza
ÚSPĚŠNOST
86,36 %

z 22 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Bludný kruh chudoby, Tržní úroková míra, Movitý majetek, banky, psd2, daně, andrej babiš, start-up, pasivní, celní unie, Jan Maňák, odpis, menopauza, zanedbání povinné výživy, priority, část I., specifikace doplňků, výběr auta

1AX2171, 1AS4630, 1M31960, 4AJ9183, 4AT7794

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK