Kdo získal titul Internetová banka roku?

Chcete vědět, která banka si odnese titul "Internetová banka roku"? Kdo zvítězil v hlasování čtenářů? A kdo nabízí klientům nejlevnější účet? Dozvíte se i ve kterých oblastech byly banky hodnoceny nejlépe a kde by naopak měly přidat. Komu tedy naše porota nasadila pomyslnou korunu?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 2. 2006 9:33, glassworx

nechápu, že jednotlivé kategorie nebyly váženy dle určitých kategorií... podle mě rozhodně není na stejné úrovni skutečnost, že do ebankingu u spořky se "hezčeji" přihlašuje, zatímco proklikat se k jejímu trapnému výpisu je podle vás hodnoceno "lépěji" než okamžitý a informativní výpis informací u ebanky... a že se vám layout ebanking u ebanky nezdá zrovna up-to-date, tož si laskavě uvědomte, že v této podobě vydržel již drahně let narozdíl od vámi favorizované spořky, která se DOUFÁM stále hledá...

+84
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

25. 5. 2005 9:26, vlad

Cerstva zprava - servis 24 CS je zase rano mimo provoz - zadal jsem jeden prikaz a po 5 s me to vyhodilo s nejakou nejapnou omluvou. Kaslu na jejich omluvy!! Je to Shitty Servis.

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 104 komentářů)

25. 5. 2005 13:54

...kdežto např. u ebanky je neomezená...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2005 13:53

a) je znám případ Komerční banky, kdy byla prolomeno podstatně kvalitnější (i když též málo bezpečná) forma zabezpečení účtu - dodnes se to pravděpodobně soudí (nedošlo-li již k tichému urovnání sporu) b)myslíte si, že se banky budou těmito případy chlubit? c)kdo myslíte, že nese ze smluv naprosto u všech bank odpovědnost za to, když se vám na účtu něco stane v důsledku špatného řešení jeho bezpečnosti - klinet nebo banka (typněte si..:-) c) je pak lepší používat bezpečnostní sra*ku, jakou nabízí například spořitelna, nebo něco, u čeho je obecně známo, že je to řešeno s maximálním ohledem právě na bezpečnost?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2005 13:47 | ja

Format CSV pouzivam u CS a jeji sluzby Servis24. Nevyhodou je, ze tak lze ulozit jen zobrazenou transakcni historii, ktera muze byt najednou jen cca trimesicni.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2005 13:34

Připojím další argument: nabízet účet, který je na internetu zabezpečen pouhým statickým heslem, to skutečně zaslouží ocenění nejlepší internetové banky...:-)). Spořitelna bude brzy muset řešit podobné problémy jako zde... http://www.theregister.co.uk/2005/05/24/phishing_mules_security_checks/ Její klienti se ještě mají nač těšit...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2005 13:34 | ja

Nic proti CS, sam ke sve spokojenosti pouzivam. Jen me rozesmalo to nacasovani clanku na dobu, kdy zrovna vitezna sluzba je mimo provoz nejdele v historii ceskeho bankovnictvi :-)
Jeste se vratim k te casto zminovane (ne)bezpecnosti u CS. Je znam z Ceska nejaky pripad, kdy byl pristup zajisteny jen heslem prolomen? Osobne pouzivam jen zajisteni heslem a nevidim v tom problem. Je to genialne jednoduche a levne, zvladne to kazdy. I kdyby se mi nekdo ke kontu dostal (zabezpecenim sveho PC jsem si jist), tak mi to posila SMS o zadanych transakcich - do minuty o tom budu vedet. A na zmenu zasilani SMS je treba nejen heslo.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2005 13:33 | Gergi

Zaujala me kolonka "Vypis z uctu, prehled transakci": nevite ktere banky umoznuji export pohybu na uctu ve formatu Inutit Quicken nebo Microsoft Money pripadne jakykoliv rozumny format (treba CSV)? Netusim, jestli toto bylo v hodnoceni zohledneno.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 5. 2005 13:29

Má je pravdidelně a je to čím dál horší. A jeden argument je např. hned pod vaším příspěvkem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2005 12:42 | kerensky

Zcela s Vámi souhlasím. Já jsem přešel na Firefox a nemůžu si ten prohlížeč vynachválit. Jinak jsem dlohodobě plánoval si internetbanking od ČS pořídit a test na penize.cz měl přesvědčil, abych to nedělal. Když ten test neobsahuje to nejdůležitější, tj. hodnocení bezpečnosti převodů, tak má jen malou hodnotu. K čemu mi je barva pozadí, když mi někdo vyluxuje účet? A jinak - plánoval jsem nejvyšší stupeň zabezpečení tj. s kalkulátorem. Ten ovšem stojí přes 1.000 Kč. Při pár transakcích měsíčně se tahle vstupní investice nevyplatí, je lepší tam zajít a vhodit papírový příkaz. Je to nemoderní, ale účinné...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2005 12:31 | Jindřich

V žádném případě se nechci zastávat spořitelny, ovšem narozdíl od některých mám pocit, že jsem si článek přečetl celý a pozorně. Ze záverečné tabulky aspoň podle me vyplývá něco úplně jiného, než že by při rozhodování porotců měla větší váhu barva pozadí než nabídka funkcí atd. Většinu projevů zde chápu jen jako neoblíbenost ČS, ale žádné argumenty jsem tu nenašel. To, že S24 má výpadky, je k vzhledem k vyhlášení vítěze vážně vtipné, ale ono to nějak souvisí? Má spořitelna tyhle problémy dlouhdodobě, nebo snad od začátku existnece S24?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 5. 2005 12:29

Porotci! Podle vás má spořitelna lepší výpis z účtu a přehled transakcí než Ebanka? To nemůžete myslet vážně! Oboje používám denně a mám pocit že zde snad někdo záměrně zaměnil známky u těchto dvou bank.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 5. 2005 12:11 | pobavte se

Česká spořitelna: Pád internetové služby 8 / 84 ČT 1 | 24.5.2005 | 19:15 | pořad: Události Iveta TOUŠLOVÁ, moderátorka -------------------- Česká spořitelna vrátí květnové poplatky za služby Servis 24, v rámci kterých měli její klienti přes Internet celodenní přístup ke svým účtům. Jde o pětadvacet korun pro každého. Servis totiž už několik dní nefunguje, ačkoliv měl být mimo provoz pouze o víkendu. Petra KRMELOVÁ, redaktorka -------------------- "Vážení klienti, omlouváme se, služby Servis 24 jsou momentálně mimo provoz z důvodu mimořádné technické odstávky." Tenhle vzkaz čeká na klienty, kteří chtějí využít Internet Bankingu. Klára GAJDŮŠKOVÁ, tisková mluvčí České spořitelny -------------------- Prováděli jsme v uplynulém víkendu nastavení služby tak, aby měla větší kapacitu, aby byla stabilnější, bohužel vyskytly se určité technické potíže, jejichž důsledkem je to, že služba je v současné době nedostupná. Petra KRMELOVÁ, redaktorka -------------------- Bankovních služeb přes Internet využívá u České spořitelny osm set tisíc klientů, denně provedou několik milionů transakcí. Pavel FUCHS, klient České spořitelny -------------------- Potřebuju zaplatit složenku, musím si dojít tedy na poštu, ale předtím musím peníze stejně vybrat ve spořitelně, takže poplatky budu platit jak na poště, tak ve spořitelně. Michal ELIÁŠ, klient České spořitelny, Rosice u Brna -------------------- Přes víkend jsem se chystal provést nějaký operace, zaplatit nějaký faktury, není člověk schopnej se dovolat na klientský centrum, nikam, takže jsem nevěděl vlastně vůbec, co se děje. To zboží, co jsem měl zaplatit, tak není zaplacený, takže cestu, kterou jsem si naplánoval, budu muset absolvovat znovu. Klára GAJDŮŠKOVÁ, tisková mluvčí České spořitelny -------------------- Pokud někdo prokáže, že mu opravdu vznikla škoda z důsledku toho, že nefungoval Servis 24, každou jednotlivou reklamaci budeme posuzovat individuálně, a pokud se prokáže, že, že jsme způsobili klientovi škodu, budeme kompenzovat. Petra KRMELOVÁ, redaktorka -------------------- Vedení České spořitelny slibuje, že výpadek systému odstraní nejpozději do zítřejšího rána. Všem klientům vrátí květnové poplatky za službu Servis 24.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 5. 2005 12:08 | Marta

To si snad děláte legraci, že vyhraje moloch s mizerným zabezpečením, kterému to víc nefunguje než funguje. Když mají při rozhodování porotců větší váhu takové hlouposti, jako barvy pozadí, než nabídka funkcí, on-line zpracování a komfort využívání, pak je to skutečně velmi kvalitní soutěž...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 5. 2005 11:02 | Drak

Jak jsou na tom s rychlosti?
Mam nove inet bank od csob a jsem nemile prekvapen rychlosti, stranka nabehne az za cca 30-60 sec. Nevite, zda je to tim sifrovanim? Si na to nemuzu zvyknout, jeden prikaz tydne natukam rychleji do mobilu nez tim travit 5 minut pres inet bank.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 5. 2005 10:14 | lada

No to je opravdu dobre nacasovany clanek :-) Servis 24 opet nejede (dnes v osm rano mi fungoval).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2005 10:02 | Ondřej Čečák

naprosty souhlas, dal jsem clanek ani necetl a predpokladam (po pohledu na tabulku), ze jsem ani o nic zajimaveho neprisel.
Skoda, ze vyhlaseni souteze nebylo o tyden nebo dva dele, aby se tam take mohl projevit povedy upgrade systemu CS ...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2005 9:59 | Martin (martascz@nechcispam.centrum.cz)

Take jsem se pri cteni tohoto clanku zakuckal:-). Nekolik let jsem pouzival internet banking CS, klientem ebanky jsem prakticky od jejiho zacatku a ucet mam i u KB. Navic jsem mel moznost v CS a v KB trochu nakouknout pod poklicku internet bankingu a jsem opravdu prekvapen vysledky teto "souteze". ebanka mela jako banka urcite spoustu nevyhod ci spise rizik (ale od prevzeti PPFkou se situace lepsi), mozna ze design stranek neni uplne ten nej nej, ale je to veli spolehliva velmi prakticka a VELMI BEZPECNA aplikace - pouzivam od pocatku pouze kalkulator - a to je presne to, co bych cekal, ze budou lide od aplikace na spravu jejich penez hlavne vyzadovat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 5. 2005 9:35 | Rafter

Jako byvaly klient KB a soucasny Ebanky si o tom taky myslim svoje. Internetove bankovnictvi KB je podle meho nazoru jedno z nejhorsich a Ebance nesaha po kotniky.. Pokud ma vyssi hodnoceni jen kvuli designu stranek, ktere funguji jen v IE, nevim co k tomu dodat.. asi porotci byli poradne zhuleni ;-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2005 9:26 | vlad

Cerstva zprava - servis 24 CS je zase rano mimo provoz - zadal jsem jeden prikaz a po 5 s me to vyhodilo s nejakou nejapnou omluvou. Kaslu na jejich omluvy!! Je to Shitty Servis.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2005 9:04 | MarBen

Na eBance mi vadí mnoho věcí, ale že by měla ČS lepší internetové bankovnictví, to je z mého pohledu (dlouhodobého uživatele obou bank) přímo směšné a v mých očích to zcela degraduje celou soutěž.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 5. 2005 8:49 | Jirka

Nevím, jaké výpadky mají jiné bankovní aplikace, ale právě kvůli tomu výpadku S24 jsem si chtěl rýpnout do ČS, že má nejbezpečnější bankovnictví. Neboť to nedovolí manipulovat s penězi na účtech ani majitelům. Kam se hrabou certifikáty a tokeny! Taková stránka s hlášením o nedostupnosti, která se navíc automaticky obnovuje ve velmi optimistickém intervalu 5 vteřin, takže nelze rozumně přečíst, co je psáno níže - ta to všem nandala. :-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiřina Hajduková

podnikatelka, Komas

Petr Chmela

podnikatel, Tescoma

Jiřina Hajduková
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Chmela
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services