Raiffeisenbank: síla jednoduchosti
Petr Vykoukal | | 5. 5. 2005 | 5 komentářů
O tom, že se aplikace bance povedla, svědčí téměř jednohlasné "jednoduché a přehledné" od našich porotců. Tento nesporný úspěch ale kazí nulová nabídka doplňkových služeb.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)
29. 10. 2017 11:14 | Edd
19. 5. 2005 16:29 | Kevin2
Nevím co autor myslel tím, že se "o transakcích provedených platební kartou dozvíte jen z přehledu zaúčtovaných plateb" - podle mne je podstatné, že se o nich dozví. Taková transakce je pohyb jako každý jiný, tak nevím, proč bych to neměl mít právě tam (mimochodem dokud není platba kartou definitivně zúčtována ve prospěch obchodníka je od okamžiku jejího provedení uvedena v "nezúčtovaných" pohybech - čili dozví se o nich online, což není podle mne u všech bank běžné).
Pokud chcete mít přehled jen o karetních transakcích není nic snažšího než si karetní transakce vyfiltrovat pomocí tlačítka Najít - stačí zadat parametry a typ Karetní transakce (viz. můj minulý příspěvek).
Také mi v hodnocení internetového bankovnictví RB vadí to, že autor píše, že chybí další služby, ale nenapíše o myslím velmi zajímavé službě Infoservis (která umožňuje nastavit a spravovat SMS nebo e-mailové zprávy o účtě např. pravidelné zasílání zůstatku nebo informaci o příchozích platbách na účet apod.).
18. 5. 2005 10:34 | Kevin2
"Narozdíl od designu, s vytvářením historie transakcí si banka moc práce nedala. Musíte se totiž spokojit s přehledem, který se vám aplikace zobrazí. Jde o prostý výpis transakcí provedených v minulosti s jedinou možností seřadit data podle velikosti či datumu. "Nelze nastavit podmínky," poznamenává Petr Dvořák."
Nad přehledem zúčtovaných pohybů je tlačítko "Najít", pomocí kterého se podmínky nastavit dají (částka od-do, datum od-do, číslo mého účtu, číslo účtu příjemce, typ transakce např. jenom karetní apod.).
Možná že název tlačítka na první pohled neřekne, že to je vlastně "filtr" nad historií transakcí, nicméně v online nápovědě o aplikaci, která není přehnaně rozsáhlá se tato informace najít dá...
10. 5. 2005 18:31 | zdenek.fekar(zavináč)centrum.cz
5. 5. 2005 23:52 | Martin
Jinak souhlasím s tím, co je v článku napsáno - aplikaci IB používám u této banky prakticky od samého počátku. Prošla si porodními bolestmi, ale vypracovala se na rychlou, spolehlivou a přehlednou. Taktéž mi schází doplňující služby a podrobnější přehledy (např. možnost si odfiltrovat transakce od plateb za služby apod.) Za vynikající považuji službu infoservis a nebo informace SMSkami při jakékoliv operaci s kartou (to už ale nesouvisí s IB).