Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Konkurenční prostředí mezi stavebními spořitelnami se přiostřuje. Liška podala žalobu na reklamní kampaň Buřinky, protože 2,99 % není 2,99 %. Bude české finanční prostředí zase o něco etičtější?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

17. 3. 2005 22:28, Rex

A co Česká pojišťovna?Kdy už někdo přistřihne tyto zvrhlosti?Je to až nechutné(jsi holt ve špatném vlaku)!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat

 

+38
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

17. 3. 2005 18:15, Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

:-))))))))))))))))))

Reagovat

 

-8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ivo 17. 03. 2005 17:50)

Další příspěvky v diskuzi (12 komentářů)

17. 3. 2005 0:42 | PSafranek

Je pozoruhodné, že ČMSS s touto věcí běží hned k soudu. Existuje totiž Asociace českých stavebních spořitelen - viz www.acss.cz, kde jsou obě strany sporu členem. Očekával bych, že tuto věc budou nejprve řešit na půdě této své asociace... Druhou otázkou je nevyvážená regulace ze strany státu - kdyby například takovouto reklamu použila Investiční společnost, bude mít zřejmě problémy s KCP na základě ustanovení § 79 zákona o kolektivním investování. Oproti tomu stavební spořitelny ale i pojišťovny mohou ve své reklamě tvrdit prakticky cokoliv a mohou se dostat pouze do rozporu s obecnou právní úpravou - obchodním zákoníkem, což znamená, že mohou být postiženy pouze soudem, pokud je někdo zažaluje. Podstatně pružnější a tudíž účinnější správní řízení, zahájené z vlastního podnětu správního orgánu, u nich v této věci nepřichází v úvahu. Zákon o bankách ani zákon o pojišťovnictví problém propagace služeb neřeší a nedává tak dozorovým orgánům žádné kompetence v této oblasti.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

17. 3. 2005 7:32 | Petr

No, proc mne takovahle reklamni kampan neprekvapuje...
Takovehle zvyky se zrejme stavaji celkem normalni - ostatne i Cesky Telecom ma podobne manyry - a jeho tiskovy mluvci to samozrejme obhajuje (reklama je jen reklama, nesmite ji tolik verit, je prece pouzivana nadsazka... :-) ). Pokud chcete videt priklad, mrknete na http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3997 (a nasledujici komentare...)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

17. 3. 2005 12:32 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

...pomalu nevím čím už to je, ale rok, dva, tři kdykoli slyším jméno Česká spořitelna (+ její dceřinky), tak se musím stále s větší naléhavostí, nutkavě a bezděky přesvědčit, že peněženku mám stále na tom místě, kde má správně být...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

17. 3. 2005 15:13

V současné době probíhá v českém bankovnictví tzv. LICHVASYSTEM, který by měl zrušit stát. Nicméně naši politci řeší úplně jiné věci. Standa byt, Klaus aby měl nos dostatečně vysoko a nikdo aby nešťáral jak byla financována jeho ODS, když byl na lodi kapitánem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř) 17. 03. 2005 12:32)

17. 3. 2005 17:50 | Ivo

Také její reklamní slogan "Jsme Vám blíž" (myšleno našim peněženkám) zcela otevřeně, po Grossovsku upřímně prozrazuje svoji strategii.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř) 17. 03. 2005 12:32)

17. 3. 2005 18:15 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

:-))))))))))))))))))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ivo 17. 03. 2005 17:50)

17. 3. 2005 22:28 | Rex

A co Česká pojišťovna?Kdy už někdo přistřihne tyto zvrhlosti?Je to až nechutné(jsi holt ve špatném vlaku)!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+38
Líbí
Nelíbí

18. 3. 2005 10:11 | bývalý klient

Když je někdo hňup a nepřečte si podmínky, tak ať platí. Já si myslím, že je to spíše sabotáž marketingového oddělení. Protože, když tam někdo příjde a pak zjistí něco jiného, tak už dlouho nebude takovému spolku věřit. Já od jisté doby když slyším Česká spořitelna, tak hned se mi vybaví "mizerné služby za předražené poplatky" a sponzoring miliardářů z Erste. V případě KB - místo první dáma, tak "největší štětka mezi českými bankami".
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

19. 3. 2005 9:27 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

Banky, pojišťovny, cha, cháááá, číst si, žel, předem podmínky jejich produktů znamená obvykle dvojí nebo trojí návštěvu peněžního ústavu: poprvé si dojít jen pro podmínky, doma si je s výkladovým slovníkem (a někdy i s lupou!) a s příslušným zákoníkem přelouskat, případně se tam zastavit podruhé pro to, co za papíry už nedali hned na poprvé a na co se podmínky někde v textu odvolávají, třeba na část sazebníku, hm, hm, a na potřetí si teprve jít produkt, možná, uzavřít. To je, prakticky vzato, přece nesmysl a tak se klient řídí právě tou vlezlou jednoduchou(!!!) reklamou a z produktového letáku naučenými plky té "hodné paní" od přepážky nebo podlehne elegentní ošumělosti zvonkařky či zvonkaře, co právě brousí po ulici kolem. Nemyslím si, že se jedná o sabotáž, navíc odněkud zevnitř natož z marketingového oddělení: naopak, je v tom cílený záměr ČS. Konkrence je veliká a tak se sahá i na takovéto velmi diskutabilní a podprahové metody a postupy. Když už se neví kam dále. Jako když si jdete koupit třeba počítač a až na místě v krámě zjistíte, že ceny z letáku, co byl v poštovní schránce, byly uvedeny bez DPH. No, ale účel byl splněn, leták Vás do krámu k prodejci zavedl a jste už jednou tam...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (bývalý klient 18. 03. 2005 10:11)

20. 3. 2005 14:43 | Jarmila

To se jim to inzeruje "takové to lepší spoření", když jim ta televize patří. Nebo už ji Lauderovi prodali?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Rex 17. 03. 2005 22:28)

23. 3. 2005 19:01 | poeta

Naprosto souhlasím jak s hodnocením ČS, tak i KB, obojí na základě mizerných osobních zkušeností s těmito ústavy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (bývalý klient 18. 03. 2005 10:11)

20. 6. 2005 16:42

Zcela nepochybně klame potencionální klienty a tím obecně přilívá olej do ohně, již tak v složité situaci, ve které se banky a spořitelny nacházejí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vlastislav Bříza

podnikatel, Koh-i-noor

Martin Stropnický

umělec a politik

Vlastislav Bříza
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Martin Stropnický
ÚSPĚŠNOST
16,67 %

z 12 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Akontace, Ergonomika, Potenciální míra růstu, miloš zeman, michal wantulok, vladimír dlouhý, úklid, eet, bublina, Wilshire 5000 Index, výhodyprostředky, samospráva, refinancování dluhu, cihla, D27d, investování, daňové výhody, Bartovice

8B21777, 8B21770, 2SV5561, 3SH7086, XEP3HAET

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK