Klame Buřinka svou reklamou?

Konkurenční prostředí mezi stavebními spořitelnami se přiostřuje. Liška podala žalobu na reklamní kampaň Buřinky, protože 2,99 % není 2,99 %. Bude české finanční prostředí zase o něco etičtější?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

17. 3. 2005 22:28, Rex

A co Česká pojišťovna?Kdy už někdo přistřihne tyto zvrhlosti?Je to až nechutné(jsi holt ve špatném vlaku)!!!!!!!!!!!!!!!

+38
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

17. 3. 2005 18:15, Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

:-))))))))))))))))))

Zobrazit celé vlákno

-8
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)

20. 6. 2005 16:42

Zcela nepochybně klame potencionální klienty a tím obecně přilívá olej do ohně, již tak v složité situaci, ve které se banky a spořitelny nacházejí.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 3. 2005 19:01 | jiný bývalý klient

Naprosto souhlasím jak s hodnocením ČS, tak i KB, obojí na základě mizerných osobních zkušeností s těmito ústavy.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 3. 2005 14:43 | Jarmila

To se jim to inzeruje "takové to lepší spoření", když jim ta televize patří. Nebo už ji Lauderovi prodali?
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 3. 2005 9:27 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

Banky, pojišťovny, cha, cháááá, číst si, žel, předem podmínky jejich produktů znamená obvykle dvojí nebo trojí návštěvu peněžního ústavu: poprvé si dojít jen pro podmínky, doma si je s výkladovým slovníkem (a někdy i s lupou!) a s příslušným zákoníkem přelouskat, případně se tam zastavit podruhé pro to, co za papíry už nedali hned na poprvé a na co se podmínky někde v textu odvolávají, třeba na část sazebníku, hm, hm, a na potřetí si teprve jít produkt, možná, uzavřít. To je, prakticky vzato, přece nesmysl a tak se klient řídí právě tou vlezlou jednoduchou(!!!) reklamou a z produktového letáku naučenými plky té "hodné paní" od přepážky nebo podlehne elegentní ošumělosti zvonkařky či zvonkaře, co právě brousí po ulici kolem. Nemyslím si, že se jedná o sabotáž, navíc odněkud zevnitř natož z marketingového oddělení: naopak, je v tom cílený záměr ČS. Konkrence je veliká a tak se sahá i na takovéto velmi diskutabilní a podprahové metody a postupy. Když už se neví kam dále. Jako když si jdete koupit třeba počítač a až na místě v krámě zjistíte, že ceny z letáku, co byl v poštovní schránce, byly uvedeny bez DPH. No, ale účel byl splněn, leták Vás do krámu k prodejci zavedl a jste už jednou tam...
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 3. 2005 10:11 | bývalý klient

Když je někdo hňup a nepřečte si podmínky, tak ať platí. Já si myslím, že je to spíše sabotáž marketingového oddělení. Protože, když tam někdo příjde a pak zjistí něco jiného, tak už dlouho nebude takovému spolku věřit. Já od jisté doby když slyším Česká spořitelna, tak hned se mi vybaví "mizerné služby za předražené poplatky" a sponzoring miliardářů z Erste. V případě KB - místo první dáma, tak "největší štětka mezi českými bankami".
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2005 22:28 | Rex

A co Česká pojišťovna?Kdy už někdo přistřihne tyto zvrhlosti?Je to až nechutné(jsi holt ve špatném vlaku)!!!!!!!!!!!!!!!
+38
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2005 18:15 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

:-))))))))))))))))))
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2005 17:50 | Ivo

Také její reklamní slogan "Jsme Vám blíž" (myšleno našim peněženkám) zcela otevřeně, po Grossovsku upřímně prozrazuje svoji strategii.
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2005 15:13

V současné době probíhá v českém bankovnictví tzv. LICHVASYSTEM, který by měl zrušit stát. Nicméně naši politci řeší úplně jiné věci. Standa byt, Klaus aby měl nos dostatečně vysoko a nikdo aby nešťáral jak byla financována jeho ODS, když byl na lodi kapitánem.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2005 12:32 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

...pomalu nevím čím už to je, ale rok, dva, tři kdykoli slyším jméno Česká spořitelna (+ její dceřinky), tak se musím stále s větší naléhavostí, nutkavě a bezděky přesvědčit, že peněženku mám stále na tom místě, kde má správně být...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2005 7:32 | Petr

No, proc mne takovahle reklamni kampan neprekvapuje...
Takovehle zvyky se zrejme stavaji celkem normalni - ostatne i Cesky Telecom ma podobne manyry - a jeho tiskovy mluvci to samozrejme obhajuje (reklama je jen reklama, nesmite ji tolik verit, je prece pouzivana nadsazka... :-) ). Pokud chcete videt priklad, mrknete na http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3997 (a nasledujici komentare...)
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2005 0:42 | Petr Šafránek

Je pozoruhodné, že ČMSS s touto věcí běží hned k soudu. Existuje totiž Asociace českých stavebních spořitelen - viz www.acss.cz, kde jsou obě strany sporu členem. Očekával bych, že tuto věc budou nejprve řešit na půdě této své asociace... Druhou otázkou je nevyvážená regulace ze strany státu - kdyby například takovouto reklamu použila Investiční společnost, bude mít zřejmě problémy s KCP na základě ustanovení § 79 zákona o kolektivním investování. Oproti tomu stavební spořitelny ale i pojišťovny mohou ve své reklamě tvrdit prakticky cokoliv a mohou se dostat pouze do rozporu s obecnou právní úpravou - obchodním zákoníkem, což znamená, že mohou být postiženy pouze soudem, pokud je někdo zažaluje. Podstatně pružnější a tudíž účinnější správní řízení, zahájené z vlastního podnětu správního orgánu, u nich v této věci nepřichází v úvahu. Zákon o bankách ani zákon o pojišťovnictví problém propagace služeb neřeší a nedává tak dozorovým orgánům žádné kompetence v této oblasti.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Kysilka

ředitel České spořitelny

Markéta Šichtařová

ekonomka

Pavel Kysilka
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Markéta Šichtařová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services