Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 25. 10. 2004 | 12 komentářů
Do fondů tentokrát přišlo přes 700 milionů korun, ale investici aby člověk lupou pohledal. 730 milionů totiž skončilo ve fondech peněžního trhu a v zajištěných.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

25. 10. 2004 12:20, Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

Nějak nám tu diskuse k fondům, žel, zmírá! Byť autor se snaží oživit scénu jak to jen jde a čas na přečtení právě jeho trefných postřehů si vždy najdu.
Nebo? Že by to bylo tou stejnou, přímo sugestivní otázkou? Tedy vlastně špatně propašovanou reklamou na Českou spořitelnu? Stejnou, jako u minulého článku z 18.10., byť dnes, tj. 25.10., článek pana Fejtka už stejný není?
No, tak to tu musím znovu uvést své minulé vyjádření se k věci, třeba se tentokrát někdo další ozve :-))

Když balíčky fondů příliš nezdomácněly až dosud, tak to s nimi slavné nebude ani do budoucna. Navíc testy, které takové mixáži na "tvorbu" balíčků obvykle předchází, mají nízkou vypovídací schopnost a klient sám sebe natolik nezná, aby byl schopen, na tomto malém prostoru "testu", vůběc nějak a pravdivě odpovědět. Zvláště odolnost vůči riziku obvykle zjistí až klient sám teprve v reálu po zainvestování: jako průzkum bojem a to už může být pozdě.
Dalším problémem je vůbec "kvalita" ingrediencí, z nichž má být takový balíček namíchán. Mám pocit, že v dnešní době být závislý jen na výběru fondů z jedné "stáje" by mohlo být velmi nezodpovědné. To když se podívám, jak se dnes prezentují, po všech stránkách a žel, naše tuzemské a především také právě "bankovní" investiční společnosti. Tam, se slůvkem žel, určitě řadím i Českou spořitelnu, resp. její ISČS: sterilita, namyšlenost a odtažitost od klienta trochu náročnějšího a již poučenějšího, vůbec celková ztráta tahu na branku i když pravdou je, že alespoň "ten" web mají a po formální stránce tzv. hezčí, než tomu bylo v dřevních dobách před mnoha lety. A to, pochopitelně, nestačí!
Navíc použít slovo poradce, v případě celé finanční skupiny České spořitelny, je opravdu velmi odvážné. Mé osobní pocity proto nebudou asi daleko od pravdy, že se jedná spíše o velmi dobré karikatury poradců: tak alespoň hovoří mé osobní zkušenosti, i když sem a tam, v případě České spořitelny omylem, chicht, se lepší výjimka asi možná najde. Je to ale velká vzácnost, na jejíž hledání já už nemám čas ani chuť.
Závěr: předpokládám, že na střednědobém horizontu vše zůstane při starém a v případě České spořitelny to půjde ještě k horšímu :-))

Reagovat

 

+9
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

17. 3. 2010 15:34, lidovic

podvodníci - viz. http://www.fgreality.wz.cz/

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Family G 04. 11. 2004 14:13)

Další příspěvky v diskuzi (12 komentářů)

25. 10. 2004 12:20 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

Nějak nám tu diskuse k fondům, žel, zmírá! Byť autor se snaží oživit scénu jak to jen jde a čas na přečtení právě jeho trefných postřehů si vždy najdu. Nebo? Že by to bylo tou stejnou, přímo sugestivní otázkou? Tedy vlastně špatně propašovanou reklamou na Českou spořitelnu? Stejnou, jako u minulého článku z 18.10., byť dnes, tj. 25.10., článek pana Fejtka už stejný není? No, tak to tu musím znovu uvést své minulé vyjádření se k věci, třeba se tentokrát někdo další ozve :-))
Když balíčky fondů příliš nezdomácněly až dosud, tak to s nimi slavné nebude ani do budoucna. Navíc testy, které takové mixáži na "tvorbu" balíčků obvykle předchází, mají nízkou vypovídací schopnost a klient sám sebe natolik nezná, aby byl schopen, na tomto malém prostoru "testu", vůběc nějak a pravdivě odpovědět. Zvláště odolnost vůči riziku obvykle zjistí až klient sám teprve v reálu po zainvestování: jako průzkum bojem a to už může být pozdě. Dalším problémem je vůbec "kvalita" ingrediencí, z nichž má být takový balíček namíchán. Mám pocit, že v dnešní době být závislý jen na výběru fondů z jedné "stáje" by mohlo být velmi nezodpovědné. To když se podívám, jak se dnes prezentují, po všech stránkách a žel, naše tuzemské a především také právě "bankovní" investiční společnosti. Tam, se slůvkem žel, určitě řadím i Českou spořitelnu, resp. její ISČS: sterilita, namyšlenost a odtažitost od klienta trochu náročnějšího a již poučenějšího, vůbec celková ztráta tahu na branku i když pravdou je, že alespoň "ten" web mají a po formální stránce tzv. hezčí, než tomu bylo v dřevních dobách před mnoha lety. A to, pochopitelně, nestačí! Navíc použít slovo poradce, v případě celé finanční skupiny České spořitelny, je opravdu velmi odvážné. Mé osobní pocity proto nebudou asi daleko od pravdy, že se jedná spíše o velmi dobré karikatury poradců: tak alespoň hovoří mé osobní zkušenosti, i když sem a tam, v případě České spořitelny omylem, chicht, se lepší výjimka asi možná najde. Je to ale velká vzácnost, na jejíž hledání já už nemám čas ani chuť. Závěr: předpokládám, že na střednědobém horizontu vše zůstane při starém a v případě České spořitelny to půjde ještě k horšímu :-))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

25. 10. 2004 12:45 | Boucek Antonin

Co rikate pane Koldo Vasemu stredoevropskemu dluhopisovemu fondu? Jen pro info: podobny masakr nevinatek (cili short-selleru) probiha od stredy i na ceskych dluhopisech. Je na teto strance pritomen nekdo, kdo zbohatnul na zajistenych fondech tim, ze je koupil (nikoliv tim, ze je prodava)?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

25. 10. 2004 14:00 | Herr von Věk

K poradcům ČS: zeptal jsem se poradkyně po prospektu fondu a ona mi předložila informační (reklamní) letáček. Není to krásný příklad humanismu?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

25. 10. 2004 14:43 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

Poslední týdny, dny a hodiny sleduji především naše spadové akcie a několik tuzemských dalších, ale dluhopisový sobotní náhled do jakýchsi novin u známého mě potěšil: z tohoto pátku roční výkonnost IKS Plus bondový 6,8%, ISČS Trendbond 6,3% :-)) Tak ať nám to vydrží: asi by se ale nemělo zapomínat, že dle charakteru fondů by měla být volatilita vyšší a nutno brát na zřetel oba směry, tedy i ten výkyv s kladným znaménkem, který se zase začne někdy umazávat. Držím fond dlouhodobě a cílovat do prodejů na vrcholu se zatím neodvažuji, mj. proto, že můj fond je zatížen také nějakými poplatky na výstupu, které s časem klesají. A také investiční strategie je zajímavá: škoda přeškoda, že však jsem zde spíše jen pasivní divák, informace z ciziny potřebné k predikci dalšího vývoje nemám, možná že to je někdy lepší, nebudu se proto zbytečně plašit...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Boucek Antonin 25. 10. 2004 12:45)

27. 10. 2004 18:47 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

...no, myslel jsem, že se tady zatím rozproudí nějaká diskuse o šortování, byť třeba skrze fondy, ale nic. No, on ten mustr všeobecných očekávání někdy nevyjde, ale to je právě to kouzlo kapitálových trhů, asi jako s tím vstupováním do řeky, byť zdáli se nám může zdát pokaždé stejná :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř) 25. 10. 2004 14:43)

4. 11. 2004 14:13 | Family G

ČESKO - SLOVENSKÁ reklamní a obchodní společnost Family G je vydavatel Inzertního katalogu Family G info, dále nabízí on line inzerci (auto, nábytek, dovolená, bazar, řemeslníci...), reklamu firem, bílou a černou elektroniku, splátkový prodej, půjčky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

4. 11. 2004 14:14 | Family G

ČESKO - SLOVENSKÁ reklamní a obchodní společnost Family G je vydavatel Inzertního katalogu Family G info, dále nabízí on line inzerci (auto, nábytek, dovolená, bazar, řemeslníci...), reklamu firem, bílou a černou elektroniku, splátkový prodej, půjčky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

4. 11. 2004 14:15 | Family G

ČESKO - SLOVENSKÁ reklamní a obchodní společnost Family G je vydavatel Inzertního katalogu Family G info, dále nabízí on line inzerci (auto, nábytek, dovolená, bazar, řemeslníci...), reklamu firem, bílou a černou elektroniku, splátkový prodej, půjčky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

4. 11. 2004 14:16 | Family G

ČESKO - SLOVENSKÁ reklamní a obchodní společnost Family G je vydavatel Inzertního katalogu Family G info, dále nabízí on line inzerci (auto, nábytek, dovolená, bazar, řemeslníci...), reklamu firem, bílou a černou elektroniku, splátkový prodej, půjčky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

4. 11. 2004 14:18 | Family G

ČESKO - SLOVENSKÁ reklamní a obchodní společnost Family G je vydavatel Inzertního katalogu Family G info, dále nabízí on line inzerci (auto, nábytek, dovolená, bazar, řemeslníci...), reklamu firem, bílou a černou elektroniku, splátkový prodej, půjčky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

4. 11. 2004 14:18 | Family G

ČESKO - SLOVENSKÁ reklamní a obchodní společnost Family G je vydavatel Inzertního katalogu Family G info, dále nabízí on line inzerci (auto, nábytek, dovolená, bazar, řemeslníci...), reklamu firem, bílou a černou elektroniku, splátkový prodej, půjčky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

17. 3. 2010 15:34 | lidovic

podvodníci - viz. http://www.fgreality.wz.cz/
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Family G 04. 11. 2004 14:13)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimír Bezděk

ekonom

Marta Nováková

podnikatelka, U&Sluno

Vladimír Bezděk
ÚSPĚŠNOST
94,87 %

z 39 duelů
×
Marta Nováková
ÚSPĚŠNOST
76,19 %

z 42 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Neplánované investice do zásob, Cenné papíry kapitálového trhu, Kvitance, brno, mobilní operátoři, operátoři, architektura, tarify, bezcenné akcie, mezinárodní den piva, fragmentace, Petr Kellner, ctp, nejlevnější účet, svobodná volba, sociální právo. sociální funkce, datový tarif, Occupy Wall Street Media

7T79873, 7T79891, 1SX1767, 7T79891, 1AZ4077

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK