Platební karty již 'pomáhají' vybrat obchodníky
Kristýna Havligerová | | 17. 9. 2004 | 5 komentářů
Slevy a bonusy, motivace k nákupu dražších výrobků nebo odlišení různých skupin zákazníků. To vše představují věrnostní programy, které na platebních kartách nabízejí banky v partnerství s obchodníky. Jak taková spojenectví fungují?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)
19. 1. 2005 14:36 | Jsem se tu nejak zamotal - ulozi se tento "nazor", ci se neulozi
17. 9. 2004 20:57 | Tomáš Marný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 9. 2004 12:44
17. 9. 2004 10:26 | cherry
17. 9. 2004 8:37 | Petr