Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Poštovní spořitelna od května vydává nové Maxkarty. Jejich bezpečnost je však nižší než u předchůdkyň, soudí klienti. A co na to říkají zástupci banky?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

2. 8. 2004 8:33, Petr Šafránek

Včera jsem byl v Hornbachu - čip ani omylem, manželka kartou Maestro s PINem, já Maxkartou VISA bez PINu. Nemám co dodat, paní ing. Krůtová!

Reagovat

 

+75
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

30. 7. 2004 22:37, Honza

Mam moc rad ty novy Maxkarty. Hezky a lepsi nez pretim.

Reagovat

 

-11
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (57 komentářů)

28. 7. 2004 15:57 | KarelM

Mily "je to furt dookola",
nevim sice, co kdo nechape nebo netvrdi, ale pan Benedikt mozna nebude daleko od pravdy. Vyjdu-li ze zakladnich faktu: (1) Maxkarta byla doted s aplikaci Maestro (2) Obe asociace i obe karty (Maestro i VISA Electron) podporuji cipovou technologii EMV. (3) Postovni sporitelna vymenila u Maxkarty Mestro za Visa Elektron.
=> Nevim, jaky k tomuto kroku mela Postovni sporitelna jiny duvod, nez, zrejme, snizeni nakladu. Zvyseni spokojenosti klientu v tom urcite nebylo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (je to furt dookola 28. 07. 2004 15:25)

29. 7. 2004 1:46 | Petr Šafránek

Pokud někdo něco nechápe, pak je to anonym "to je furt dookola"! To, že existuje jakési přechodné období, kdy je mi superbezpečný čip zatím téměř k ničemu, protože na mnoha místech (z mé zkušenosti je to 100% mnou užívaných obchodů) s ním - doufejme, že zatím - nelze platit, samozřejmě chápu. To ovšem neospravedlňuje skutečnost, že PS přešla od Maestro na VISA s mnohem hůře zabezpečeným magnetickým proužkem!!!!!!!! Kdyby se tak nestalo, mohl jsem mít na nové Maxkartě superbezpečný čip a současně přiměřeně bezpečný magnetický proužek Maestro. Dokud nebude 100% terminálů upřednostňovat čip a umožní u VISA Electron platbu magnetickým prouřkem bez zadání PINu, bude stále platit, že nová Maxkarta (VISA) je méně bezpečná, než ta původní (Maestro). A o tom je celý článek, milý "to je furt dookola".
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (je to furt dookola 28. 07. 2004 15:25)

29. 7. 2004 7:36

To jsem nevěděl, že jste taková "socka" a používáte Poštovní spořitelnu. Kdybyste měl zlatou kreditku od Citibank, tak byste tyto problémy neřešil.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr Šafránek 29. 07. 2004 01:46)

29. 7. 2004 9:52 | Petr Šafránek

Důvod je prostý - nemám důvěru k bankomatům. Proto používám účet PS s možností výběru hotovosti na kterékoliv poště - k tomu mi slouží právě Maxkarta. A když už ten účet mám, tak kartu používám i jako platební.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 29. 07. 2004 07:36)

29. 7. 2004 11:04 | Honza

Dostal jsem také několikrát nabídku na Citibank kreditku - sice se mi na ní líbí "zabezpečení" fotkou místo čipu :((( na přední straně, ale nechci ji. Rovněž jsem asi 8 let klientem Poštovní spoř. a Maxkartu používám denodenně a jsem s ní spokojen - pokaždé ověření PINem je fajn (stará Maestro). Internetové bankovnictví mne nenadchlo u PS, tak jsem pár let současně klientem jiné banky, která ho má "propracovanější". Ta zase nemá až tak skvělé zabezpečení platebních karet, ikdyž v reklamě poukazuje na "zamykání" - přes "žehličku" zamknuté nejsou, při částkách pod autorizační limit myslím rovněž ne - účet lze vyluxovat. Týká se to jakékoliv embosované karty od kterékoliv banky - nelíbí se mi z principu - lákavější jsou karty typu "Mastercard Electronic", kterou zatím banky moc nenabízí - v ČR je snad jen vydávána společností CCS od nějaké malé banky. Asi je u náí problém s akceptací, rovněž nemá čip.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+43
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 29. 07. 2004 07:36)

29. 7. 2004 20:37 | vladku at seznam.cz

S tou fotkou je to sranda. Pokladní ji samozřejmě nekontrolují. Dokonce "nerozeznají" muže od ženy (podotýkám značně odlišných obličejů)-ověřeno. Mě moje Maxkarta platí do konce roku 2005, pokud do té doby bude vydávat stále VISA Elektron odejdu k jiné bance. BTW: Důvod proč jsem odešel k PS byly poplatky a to, že KB, ČS vydává především VISA Elektron.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+26
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 29. 07. 2004 11:04)

30. 7. 2004 22:37 | Honza

Mam moc rad ty novy Maxkarty. Hezky a lepsi nez pretim.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-11
Líbí
Nelíbí

2. 8. 2004 8:33 | Petr Šafránek

Včera jsem byl v Hornbachu - čip ani omylem, manželka kartou Maestro s PINem, já Maxkartou VISA bez PINu. Nemám co dodat, paní ing. Krůtová!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+75
Líbí
Nelíbí

2. 8. 2004 15:22 | Honza F.

Moje manželka v prosinci omylem doma vzala mojí kartu EC/MC a při palcení někde v TESCO v centru s ní v pohodně zaplatila - všimla si toho při placení sama a řekla to prodavačce - ta jí poradila, ať se podepíše, jako já. Samozřejmě jsem to nechal být - takový "drsňák, abych reklamoval transakci, kterou jsem neproveedl, opravdu nejsem. Asi máte pravdu, že fotka na kartě je pouze pro svůj pocit bezpečí, po vyluxování účtu si to asi majitel už myslet nebude. A že se dá vybrat účet je vidno z Vašeho i mého příspěvku. Opravdu - možná PIN je dobrý a potom pojištění karty proti zneužití - co ale, když někdo čtečkou z karty zjistí PIN a pak ji zneužije - to je ve výlukách pojištění.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (vladku at seznam.cz 29. 07. 2004 20:37)

2. 8. 2004 15:25 | Honza F.

PS: má stará Maxkarta platí rovněž do roku 2005 a pokud v té době nebude PIN u její nové verze VISA, další chtít nebudu a poohlédnu se po konkurenci. Kdysi jsem od ČS utíkal kvůli nízkým úrokům, vysokým poplatkům a dlouhému zaúčtování transakcí kartou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza F. 02. 08. 2004 15:22)

12. 8. 2004 14:26 | kopci

Těší mě, že našel někdo, kdo si konečně všiml přístupu Poštovní spořitelny ke svým klientům. Měla jsem u nich účet 2 roky a za tu dobu jsem se setkala téměř s neskutečnými věcmi, které jsem předpokládala, že si banka-resp. spořitelna nikdy jakožto banka sloužící klientům nedovolí. Opak byl pravdou-neustále jsem reklamovala neodpovídající výpisy z účtů, platila poplatky za avíza, které nikdy nedošlY, čekala nehorázně dlouhou dobu na převod peněz účtu na účet apod. Také služby informační linky byly v té době na velmi nízké a ubohé úrovni, dámy byly neinformované a velmi často i drzé a velmi skoupé na informace. Proto jsem se rozhodla přejít k jiné bance a vůbec toho nelituju. A proč to všechno píšu? PROTOŽE MĚ KROK, KTERÝ UDĚLALA POŠTOVNÍ SPOŘITELNA S VÝMĚNOU PLATEBNÍCH KARET ANIŽ BY TO JAKSI RÁČILA OZNÁMIT KLIENTŮM VŮBEC, ALE VŮBEC NEPŘEKVAPUJE!!! Kopci
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

12. 8. 2004 14:36 | Tomáš Marný

Jediná výhoda Poštovní spořitelny je dostupnost peněz v kdejaké díře, kde je pošta... Tuto výhodu ovšem dosti degradují dámy za přepážkami, vesměs absolventky dvouletého učňovského oboru, např. tímto: výkřiky "a máte tam vůbec dost pěněz?" (Nehvizdy), požadavkem nahlásit výběr 3.000,- (slovy TŘÍ TISÍC) Kč den dopředu (Jesenice u Prahy), požadavkem podepisovat šek před Její Výsostí za okénkem (Praha 4 - Lhotka) atd.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (kopci 12. 08. 2004 14:26)

12. 8. 2004 15:49

Paní ing. Krůtová stále mlčí a nevyjadřuje se na dalších spoutu názorů, neuvědomuje si, ale že hodně internetových čtenářů tuto debatu čte, aniž by se vyjádřili, nevím zda-li je si tak jista svým místem, až na ni ukáže nadřízený,že je vlastně hlavním strůjcem úniků klientů do jiných peněžních ústavů. Přemýšlíte o tom paní ing.?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

16. 8. 2004 9:22 | CSrypatschek

Nelze si dělat iluze, dnes bída našeho bankovnictví se rozlízá, v českých luzích a hájích, (snad) už opravdu všude! Já jsem, viz nahoře i velmi zajímavé poznatky paní kopci, právě pro tyto a podobné, ba daleko horší nectnosti opustil rád Českou spořitelnu a zakotvil, se svým kapesným, právě v Poštovní spořitelně. Tam mě alespoň, jako v Český spořitelně, tolik zatím nedrbou na poplatcích! Ano, Česká spořitelna to byla právě ta, co tenhle marasmus zde erste spustila a ostatní banky, také pod novým zahraničním vedením, cítí příležitost: tak se samozřejmě přizpůsobují - žel, v neprospěch svých klientů a kteří si to nechávají líbit. Třeba dnes právě taková Komerční banka a Živnostenská banka jsou toho jen dokladem, alespoň jak já vidím. Tak, a právě z tohoto pohledu je otázka bezpečnostní degradace karet Maxkarta Maestro na Maxkartu Visa jen degradací na současnou "normální" úroveň klientů České spořitelny s jejich kartou Electron Visa. Navíc, Česká spořitelna s "nějakým" čipem na kartě pro svý klienty zatím přece vůbec nepočítá. Proto by měla, s nadsázkou, Poštovní spořitelna vůbec zrušit i tu čipovou aplikaci :-))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Tomáš Marný 12. 08. 2004 14:36)

24. 8. 2004 13:44 | Zdenek

Četli jste minulý měsíc novinky na www.csob.cz?: ČSOB rozšiřuje nabídku karet s čipem standardu EMV Od pondělí 12. července začíná ČSOB vydávat další platební kartu se světově podporovanou čipovou technologií EMV. K dosud nabízené čipové kartě VISA Electron tak přibude čipová karta Maestro. Čipová technologie EMV dále posiluje bezpečnost karty, informace uložené na čipu prakticky nelze zkopírovat. Čipová karta Maestro s mezinárodní platností bude vydávána všem novým žadatelům o platební kartu. Roční poplatek za její vedení činí 200,- Kč. V uplynulých 12 měsících vydala ČSOB svým klientům již více než 171 tisíc čipových karet.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-7
Líbí
Nelíbí

24. 8. 2004 15:02 | iva (ta.iva@centrum.cz)

Zajímalo by mne, jak moc se ve Francii užívají karty VISA elektron. Všichni mi doporučují Master card, ale já mám VISA elektron a nechci (a ani nestihnu) si založit nový účet. Díky za odpověď.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

7. 10. 2006 23:22 | Jozef, Brno

Rovněž mám špatnou zkušenost s Maxkartou od VISA-Poštovní spořitelna. U stejných obchodníků jsem předtím používal Maxkartu od Maestra a požadavali pin kod, teď s "VISOU" pouze podpis. Navíc v Rakousku (Metro, Therme-Laa Thay, ...) vůbec nepřímají platební karty VISA !!! Musím si pořídit nějaké Maestro (kreditku nebo embosovanou) nebo přejít k jiné bance.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Dalibor Dědek

podnikatel

Josef Novák

podnikatel, Veba

Dalibor Dědek
ÚSPĚŠNOST
96,67 %

z 30 duelů
×
Josef Novák
ÚSPĚŠNOST
35,35 %

z 99 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Bankrot, Administrativní cena, Připojištění, jan sedláček, doplňkové penzijní spoření, aleš poklop, operátoři, příspěvek zaměstnavatele, hlavička zákona, vw, Hang Seng Bank, boj proti korupci, gold eagle, vývoj v ČR, Ústí nad Labem, výpočet, vchodové dveře, fér konsolidace

5AA2608, 2SK0238, 2L74312, 1C37501, 1AS0431

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK