Jak na investice: začínáme

Víte, na co byste neměli zapomenout ještě před tím, než se rozhodnete začít s investováním? Znáte základní investiční zásady?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 7. 2004 15:36, Jan Sladký řečený Kozačka

Jeden si pořizuje čínu, druhej zase amériky.... no já si dneska zaběhnul na čínu a byl to jasnej zisk.... ještě se k večeru proběhnu na toaletku , neboť papričky opravdu pálivé byly a tělo i duch jsou v pohodě.....

+11
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

17. 7. 2004 22:36, Jan Kolda von Žampach ( řečený Pancíř )

Dnes jsem se po nekolika dlouhych dnech valel konecne, pres cely den, u rybnika. Voda 19 stupnu Celsia. Nesedel jsem tedy a tady doma u bedny.
Na web adresu sem se podival proto az ted, je uz pozde vecer, tak jen letmo.
I kdyz s Tebou v mnohem nesouhlasim ( ve spise filosofickem pristupu k akciim a k zivotu zaroven ), tak nektere metodologicke veci vcetne dalsich webovych adres a postupu pro ne budou jiste inspirativni. Se zahranicim spíše zacinam. Jen to USA se mi zatim moc nelibi, tak zustanu asi tady zatim v Evrope, pokud ale nejaky kloudny akcie najdu.
Nektery stranky, pro poradny precteni, si stahnu a ulozim jen pro prohlizeni : abych usetril prasulky za internet. Zaverem dik.

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 52 komentářů)

22. 7. 2004 16:15 | Stakka Bo

díky. a ještě dotazy. 1.Ty jsi ten "zprofesionalizovaný případ"? 2. co to znamená, "ředit"?
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 20:43 | trader

Technická analýza není vůbec žádná vábnička, je to reálná pomůcka, používá se zejména pro krátkodobější obchody. Mrkněte se na www.traders.cz, tam ji používá řada obchodníků.
Tam by jste možná mohl svůj dotaz také položit, poradili by Vám, případně by jste mohl i najít někoho, kdo by mohl Vaše peníze obchodovat a vydělat Vám lepší procenta než je běžný úrok. Navíc pod vaší kontrolou - ne jako ve fondech...
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 17:03 | Helemese

Jan Sladký řečený Kozačka - to vypadá , jakoby pan Kolda pouzil nový pseudonym.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 15:36 | Jan Sladký řečený Kozačka

Jeden si pořizuje čínu, druhej zase amériky.... no já si dneska zaběhnul na čínu a byl to jasnej zisk.... ještě se k večeru proběhnu na toaletku , neboť papričky opravdu pálivé byly a tělo i duch jsou v pohodě.....
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 7. 2004 13:33 | Gigli

A to je jeste daleko méne pouzitelné pro 99% z nás !!!! Nebo múzeme si vytváret kazdý rok nekolik akciových spolecností a posílat je na burzu ???? Asi ani jednu A.S. My si múzeme kazdý rok kupovat jen akcie a proto je nejlepsí kniha Buffettology , kde múzeme 2/3 obsahu pouzít sami , zatímco Kiyosaki je nám z velké cásti na nic , múzeme pouzít akorát : nebrat byt za pasiva jako kredit nebo stavební sporení , ale brát byt jen za aktiva.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 12:58 | Radoch

/kiosaki/ nedoporučuje kupovat akcie, ale vytvářet společnosti a pak jejich akcie uvést na burzu. Je to prý jistější než AKCIE nakupovat a prodávaT.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 12:46 | Honzajs

To jsou certifikáty, jejichž hodnota je závislá no volatilitě akciových indexů. Čím větší volatilita trhů, tím větší hodnota certifikátu. A samozřejmě i naopak.
Konkrétně se jedná o VDAX.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 12:36 | Janula

co su to zac?? certifikaty odvodene od volatility??
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 10:55 | Kája Mařík

Milý hermafrodite Veronico, nevím, co Tě tak stále irituje (je to O.K.?: možno psát i irrituje!) na psaní těch druhých. Asi nějaká skrytá a jistě protivná obsese (je to O.K.?)z mládí? Možná, kdyby na serveru umožnili občas něco v příspěvku označit i tučně, nemuselo by se náhradou konat takto : účel to ale zatím plní spolehlivě, i ve Tvém případě, jak vidím, cha, cháááá.
Jinak velevážený Jan Kolda von Žampach vzkazuje, že nákupku měl také nízkou, byť musel předtím ředit a ředit. Já, Kája Mařík, se ale vyjadřuji, ve výše uvedených souvislostech, za tu druhou a nešťastnou stranu, za ty, co v panice prodávali, a tam to, ve výše uvedených souvislostech, tak zcela kosher nebylo.
Na okraj : jsme na finančním serveru, co kdyby jsi, v rámci nějaké seminární práce, zpracoval, jak se v průběhu času a pod tlakem vnějších událostí (konání státu, konání Bivi) měnilo zastoupení tohoto titulu v portfoliu našich významných bankovních privatizačních fondů a jaké, právě z dnešního pohledu, to mělo dopady na jejich důvěřivé podílníky?
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 10:13

Když se podíváš na klávesnici, Kájo, tak nalevo od klávesy C objevíš klávesu X. Pro některá tvá slova (prakse, seksuální..) je jako dělaná.
Jinak, blahoslavím pana ředitele serveru (pokud to opravdu byla jeho zásluha), rádio jsem kupoval za 186,- a vejvar je opravdu slušný. Klidně bych si to zopakoval.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2004 22:01 | Jan Kolda von Žampach ( řečený Pancíř )

...jak žel vidím, pane Mútant, nějak Vám u Vás v těch Podbrdech narostl, vlastně najednou a skoro přes noc, profesúrský hřebínek. Kdo a čím výživným ho asi zalil ? Že by konečně slíbená kariéra zvonkaře pro Českou spořitelnu ? No, té by se asi Vaše soukromé aktivity, lezoucí do zelí jejich asset management, opravdu nelíbily. Nelíbily !
Na taxikáře celkem slušná kariéra, nebo tomu bylo, ehm, ehm, s tím profesorováním naopak ? No co, dnes už jedno jest, manická chuť poučovat druhé Vám ale zústala. Teď ji upotřebíte opravdu u těch pravých, cha, chááááá.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2004 2:44 | Captain James Cook

Snad vyplívá z knihy Kiyosakiho , jestli se nemýlím , dobrý nápad : neporizovat si nikdy byt nebo dum na kredit ani na stavební sporení a nebýt nikdy zadluzený a na byt nebo dúm si vydelat investováním do aktiv , jako jsou akcie ---- http://praha-cz.tripod.com/d.html
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2004 1:13 | Captain Bougainville

Co si kdo z nás vezme z knihy Roberta Kyiosakiho ?????????? Asi nikdo nic. Jenom asi 5 moudrých citátú si dám do sbírky. Tedy prestante jeho knihu chválit. On dokázal koupit s 1. splátkou 2.000 $ byt v hodnote 75.000 $ od nekoho v konkurzu za 20.000 $ a za pár hodin jej prodat za 60.000 $ s výdelkem tedy 40.000 $ behem pár hodin. To je dobré jako pohádka pro deti , ale nám to nepomúze , my to nedokázeme a ani nevyzkousíme. A pak on investoval tisíce penez do zacínajích podnikú pred burzou nebo první dny na burze a ve více prípadech s tím vydelal a v méne prípadech peníze ztratil. To nám taky nepomúze. My nebudeme riskovat tisíce dolarú s novými podniky pred burzou.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2004 0:56 | Colonel William B. Travis

Výborne pane Kolda !!!!! Bravo !!!!! Toto je první príspevek pana Koldy von Schambach , který jsem videl , celý strízlivý a srozumitelný !!!!! A kde se nenadává na sporitelnu ! Takové by mely být vsechny príspevky pana Koldy , pak by si je vsichni precetli , rozumeli co ríkají a odpovedeli na ne. Chtelo by to psáti i nadále VZDY JENOM strízlive a srozumitelne , nebo i bez pravopisných chyb a .................... Veskerou srandu od pana Koldy oddelit carou od toho vázného. Dekuji !
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2004 22:36 | Jan Kolda von Žampach ( řečený Pancíř )

Dnes jsem se po nekolika dlouhych dnech valel konecne, pres cely den, u rybnika. Voda 19 stupnu Celsia. Nesedel jsem tedy a tady doma u bedny. Na web adresu sem se podival proto az ted, je uz pozde vecer, tak jen letmo. I kdyz s Tebou v mnohem nesouhlasim ( ve spise filosofickem pristupu k akciim a k zivotu zaroven ), tak nektere metodologicke veci vcetne dalsich webovych adres a postupu pro ne budou jiste inspirativni. Se zahranicim spíše zacinam. Jen to USA se mi zatim moc nelibi, tak zustanu asi tady zatim v Evrope, pokud ale nejaky kloudny akcie najdu. Nektery stranky, pro poradny precteni, si stahnu a ulozim jen pro prohlizeni : abych usetril prasulky za internet. Zaverem dik.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2004 9:21 | Jan Kolda von Žampach ( řečený Pancíř )

1. Náramně dobře a preventyvně ptající se pán hovoří pouze o fondech, předpokládám proto, že o nejen akciových, ale také o fondech peněžního trhu, dluhopisových a smíšených. Proto je, i samotnými správci fondů, doporučený investiční horizont různý. Dle strategie fondu lze také očekávat i odlišnou velikost volatylyty, he, he, he, i z důvodů případného kurzového rizika, hú, hú, hú, právě i to může být investičním záměrem kupujícícho. Problémem je, že začátečník půl roku jen sleduje kurz, potom s rozklepanýma kolenamy dnes koupí a zítra už chce být 7 % v plusu. Proto hovořím o investičním horizontu NEJMÉNĚ púl roku - je to spíše taková psychoušská až psychotycká záležitost. 2. Tady v Česku, a záleží také na charakteru fondu, se dají fondy sehnat i výrazně levněji, případně v rámci i různých "zaváděcích" a "výročních" úprav vstupních poplatků ( samozřejmě, že dolúúúúú ).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2004 0:37 | Honzajs

Na obecně formulovaný dotaz nelze dát konkrétní odpověď, proo ty otázky.
Trh akcií (zejména pak v USA), ale i trh obligací (opět zejména v USA) jsou podle mého názoru nyní nadhodnoceny. A vývoj v USA ovlivní i vývoj trhů globálně.
Co se týče mých investic - držím zejména směr komodity, případně komoditní akcie + pozice profitující z poklesů trhů a také certifikáty, jejichž hodnota je odvozena od VOLATILITY trhů.
Zejména invetsici do volatility doporučuji ke zvážení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2004 0:20 | nr1a@seznam.cz

Dobré akcie v USA na 5 let jsou od podnikú , které nebojují s konkurencí a ani nemají potíze se soudem , jedine ty podniky mohou logicky splnovat ocekávané zisky a rocne zvysovat zisky. Tedy zádná elektronika , auta ani cigarety. Kdyz se vezmou akcie levné blízko jejich úcetní ceny a pod jejich vnitrní hodnotou a s nízkým pomerem kurzu a zisku P/E , tak jsou dnes v indexu Dow Jones jenom 4 levné a kvalitní akcie. Howgh. Dobré a levné akcie zde --- http://akcie1.tripod.com/g3.html
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2004 0:17 | General Laffayette

Pan Honzajs chce zde dát odpoved , ale namísto toho má v kazdém názoru zde jenom otázky. Proc sem tedy vúbec píse ? :-) Ale je to i tak dobre , ze tady pribývá názorú , az jich bude tady 40 na peníze.cz budou mít z toho radost a poslou nám na vsechny zde vy....é e-mail-adresy prání k Vánocúm a podekování za spolupráci , tak jako to ciní v prosinci akcie.cz A pan Kolda dostane pokárání ze zatracuje vsechny produkty ceských banek a sporitelen a kazí jim tak obraty o pár procent , nebot nikde jinde v Cechách se tak nediskutuje o investicích jako na penize.cz a ty banky platí spoustu penez za ty reklamy zde. Pan Honzajs by se ale nemel báti zde napsati to , co uz dávno víme , ze podle nej pujdou akcie 15 let vodorovne. Takze neví , coby za investice doporucil.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 7. 2004 23:53

Kvalitní akcie z USA na 5 let jsou od podnikú , které nebojují s konkurencí ani nemají potíze se soudem , jedine ty podniky mohou logicky splnovat ocekávané zisky a rocne zvysovat zisky. Tedy zádná elektronika , auta ani cigarety. Kdyz se vezmou akcie levné blízko jejich úcetní ceny a pod jejich vnitrní hodnotou a s nízkým pomerem kurzu a zisku P/E , tak jsou dnes v indexu Dow Jones jenom 4 levné a kvalitní akcie. Howgh. Solidní a levné akcie zde --- http://praha-cz.tripod.com/g3.html
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Gabriel Eichler

podnikatel a investor, Benson Oak

Janis Sidovský

manažer a podnikatel

Gabriel Eichler
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Janis Sidovský
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services