Když je cestovní pojištění jen cárem papíru

I když máte kvalitní cestovní pojistku, raději na ni zcela nespoléhejte. Proč? Klientka Axa Assistance utratila v zahraničí ze svého zhruba 130 000 Kč za léčbu a zhruba 90 000 Kč za další účty s léčbou spojené. Po návratu domů jí navíc Česká pojišťovna proplatila méně než polovinu výloh.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 8. 2004 23:37, František Vobořil

Vážený pane Hermane,

dovolím si reagovat, respektive připojit svoji nedávnou zkušenost se službami AXA ASSISTANCE CZ. Minimálně počáteční reakce Vašich pracovníků se totiž rozhodně nedá nazvat profesionální.

Po akutní hospitalizaci mé přítelkyně v Jihoafrické republice požadovala tamní nemocnice příslib, že je pojišťovna připravena hradit náklady léčby. Vaši asistenční službu jsem kontaktoval brzy ráno. Jakýsi mimořádně pomalý pracovník (možná noční vrátný) se zpočátku několik minut divil, že někoho může postihnout cévní mozková příhoda a to dokonce na jiném kontinentu a poté se začal (opět „žádný spěch“, proč si pořádně nevychutnat hovor z JAR…) pomalu vyptávat na relevantní údaje. Do hodiny však žádný potvrzovací fax nedorazil. Volal jsem tedy znovu, mezitím však zřejmě došlo k výměně směny, přičemž ta nastupující neměla o tomto případu zřejmě ani potuchy. Naštěstí šlo o osobu o poznání pružnější, čímž se divení a diktování podařilo zkrátit asi na pětinu času. Po třetí urgenci fax konečně dorazil, peripetie tím však nekončily. Podotýkám, že v další fázi už problematická komunikace probíhala zejména s jakýmsi místním partnerem/pobočkou AXA ASSISTANCE. Jednalo se kupříkladu o potvrzení odletu z ČR a tedy počátku platnosti pojištění, konkrétně fax letenky. Po letu s přestupem už ani nejčitelnější 3. list letenky není po prohnání faxem příliš čitelný. A tak jsem faxoval a faxoval a faxoval…

Přítelkyně vzhledem k jejímu akutnímu stavu samozřejmě podstoupila všechna potřebná vyšetření dávno předtím, než dorazilo potvrzení z ČR. I za to patří dík vysoce profesionálním službám tamní nemocnice i v takto finančně pro ni velmi riskantní situaci.

Osobně nemohu srovnávat služby AXA ASSISTANCE CZ s konkurenčními společnostmi, neboť jsem naštěstí zatím neměl žádnou jinou příležitost asistenčních služeb využít. Z rozhovorů s pracovníky finančního oddělení nemocnice však vyplynulo, že celá procedura proběhla přinejmenším velmi nestandartně. Do našeho odjezdu navíc údajně neobdržela nemocnice ani rand/korunu.

Ku cti AXA ASSISTANCE CZ nutno přiznat, že další smluvní úkony, tj. doprava rodinného příslušníka na místo a zpět a zpáteční transport pacientky s lékařským doprovodem proběhly velmi profesionálně, za což bych rád poděkoval.

Vůbec nemám nic proti tomu, aby si asistenční služba ověřovala, jestli někomu nekupuje hodinky. Nechoval bych se jinak. Chci jen upozornit na to, že se rozhodně nejedná o službu, která za Vás po prvním kontaktu ve chvíli, kdy jste nemohoucí, něco promptně vyřeší. AXA ASSISTANCE CZ totiž od svého klienta vyžaduje mnoho trpělivosti a hlavně ASISTENCI. Pokud se do podobné situace dostane člověk, který s sebou nemá doprovod pro vyřizování administrativy, není mu zřejmě pomoci…

S pozdravem
František Vobořil

Zobrazit celé vlákno

+80
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

13. 4. 2015 9:33, volte jinou pojistovnu!!

Jen chci vsechny varovat pred pojistenim u AXA.pokud se Vam stane ,ze potrebujete ockovani na ,ktere jste zapomeli nebo musi nasledovat jako postupne ockovani a Vy hodlate ucinit vse pro napravu na svych cestach tak odpoved od AXY bude tato.

Vážený pane,
ke shora uvedené škodné události Vám sdělujeme, že jsme ukončili šetření ke zjištění rozsahu naší povin-nosti poskytnout Vám pojistné plnění. V souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012, občanského zákoníku a příslušnými ustanoveními Všeobecných pojistných podmínek (dále jen VPPCP) si Vás dovolujeme seznámit s výsledkem našeho šetření.
Podle VPPCP části II. oddílu A) čl. 2 odst. 1 písm. l) citujeme: „Vedle výluk uvedených v ČÁSTI I čl. 10 těch-to VPPCP se pojištění léčebných výloh dále nevztahuje na případy očkování nebo následků nepodrobení se povinnému očkování před odjezdem do zahraničí.“
Vzhledem k výše uvedenému Vám oznamujeme, že nemůžeme převzít náklady za ošetření dne z důvodu, že se jednalo o doplnění očkování, které se uskutečnilo až po příchodu do zahraničí. Tato skuteč-nost je výlukou uvedenou ve Všeobecných pojistných podmínkách Vámi sjednaného cestovního pojištění.
V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle uvedeném výše nebo na e-mailové adrese claims.travel@axa-assistance.c z

-45
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 62 komentářů)

19. 8. 2015 21:33

Řekla bych, že v tomto případě ale nebyl problém na straně pojišťovny, ale na straně Vaší. Proč by Vám měla pojišťovna platit za to, že Vy jste zapomněl? Nehledě na to, že před podepsáním smlouvy by si měl každý projít pojistné podmínky, kde to je uvedené :-)
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 4. 2015 9:33 | volte jinou pojistovnu!!

Jen chci vsechny varovat pred pojistenim u AXA.pokud se Vam stane ,ze potrebujete ockovani na ,ktere jste zapomeli nebo musi nasledovat jako postupne ockovani a Vy hodlate ucinit vse pro napravu na svych cestach tak odpoved od AXY bude tato.
Vážený pane, ke shora uvedené škodné události Vám sdělujeme, že jsme ukončili šetření ke zjištění rozsahu naší povin-nosti poskytnout Vám pojistné plnění. V souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012, občanského zákoníku a příslušnými ustanoveními Všeobecných pojistných podmínek (dále jen VPPCP) si Vás dovolujeme seznámit s výsledkem našeho šetření. Podle VPPCP části II. oddílu A) čl. 2 odst. 1 písm. l) citujeme: „Vedle výluk uvedených v ČÁSTI I čl. 10 těch-to VPPCP se pojištění léčebných výloh dále nevztahuje na případy očkování nebo následků nepodrobení se povinnému očkování před odjezdem do zahraničí.“ Vzhledem k výše uvedenému Vám oznamujeme, že nemůžeme převzít náklady za ošetření dne z důvodu, že se jednalo o doplnění očkování, které se uskutečnilo až po příchodu do zahraničí. Tato skuteč-nost je výlukou uvedenou ve Všeobecných pojistných podmínkách Vámi sjednaného cestovního pojištění. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle uvedeném výše nebo na e-mailové adrese claims.travel@axa-assistance.c z
-45
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2014 16:15 | Kukla Fr.

Minulý rok v srpnu nás ve Francii zezadu naboural kamion který nedobrzdil. Žena v nemocnici, já to celkem zvládl. Auto zůstalo ve Francii (nerentabilní oprava)v servisu. Tři dny na telefonu (volání do Čech - AXA Asist.) co s tím. Posílání z čísla na číslo, komunikace otřes.Po návratu zaslání veškeré dokumentace, včetně foto dokumentace. Od té doby AXA mrtvý brouk. Jeden pohovor s likvidátorem (vyřizuje to AXA France) a jinak vše ovládající operátor na telefonu, který vás nikam nepřepne, s nikým nespojí. Jen vše vyřídí a vzkáže. Termíny žádné.....! Měl jsem zákonné i havarijní pojištění - bohužel u AXA.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 1. 2014 10:30 | INA

AXA A AXA ASSISTANCE SU ODLISNE SPOLOCNOSTI, AA JE PODSKUPINA ALE NESOUVISEJICI S AXA POJISTOVNOU
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 9. 2012 0:30 | pan Auditor

Po tomhle od pojišťovny AXA asi už nic nechci.. http://axa-zkusenost.blogspot.cz/
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 7. 2005 2:24 | Honza

Ubehl rok,zadne dalsi vypady. Soude podle slov reditele se mimodek dostala ven informace,za kterou by mu pravnici byli neskonale "vdecni". Bez ohledu na eticky kodex,ktery je pouze kodexem,nikoliv zavaznou pravni normou (neuklada zadne premisivni ukony)by mel pan reditel vysvetlit ,zrejme pred vysetrovatelem, jak si vysvetluje Zákon o ochraně osobních údajů c.101/2000. Ten totiz zavaznou pravni normou je a prohlaseni predmetneho nemohl pan reditel ziskat , jeho pravnici uz vubec ne.
Tak to proste nekdy chodi, jenze tresty jsou Zakonem jasne vymezeny a doufam,ze dukladne. K rozboru celeho pripadu chybi dost informaci,nicmene plati tataz povinnost mlcenlivosti,jako dejme tomu pro lekare,stejne jako pracovniky pojistoven a vsech,kdo se citliva data dovedi PRI VYKONU SVEHO POVOLANI. Zbavit mlcenlivosti lze ,i pres odpor dotycneho ,pouze SOUDNIM ROZHODNUTIM. Neni zadna jina instituce,uz vubec ne vlastni pravni oddeleni ,v teto republice k tomu prislusna neni.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 11. 2004 17:46 | .

Prominte, ale nerozumim. Co je "odvaha hraničící až s neodpovědností"? Bud pojistka ke karte (az uz zdarma ci placena navic) kryje lecebne naklady nebo ne. Pokud je kryje (a pojistenec akcetuje maximalni castku), pak je to pojisteni jako kazde jine a musi platit.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 8. 2004 23:37 | František Vobořil

Vážený pane Hermane,
dovolím si reagovat, respektive připojit svoji nedávnou zkušenost se službami AXA ASSISTANCE CZ. Minimálně počáteční reakce Vašich pracovníků se totiž rozhodně nedá nazvat profesionální.
Po akutní hospitalizaci mé přítelkyně v Jihoafrické republice požadovala tamní nemocnice příslib, že je pojišťovna připravena hradit náklady léčby. Vaši asistenční službu jsem kontaktoval brzy ráno. Jakýsi mimořádně pomalý pracovník (možná noční vrátný) se zpočátku několik minut divil, že někoho může postihnout cévní mozková příhoda a to dokonce na jiném kontinentu a poté se začal (opět „žádný spěch“, proč si pořádně nevychutnat hovor z JAR…) pomalu vyptávat na relevantní údaje. Do hodiny však žádný potvrzovací fax nedorazil. Volal jsem tedy znovu, mezitím však zřejmě došlo k výměně směny, přičemž ta nastupující neměla o tomto případu zřejmě ani potuchy. Naštěstí šlo o osobu o poznání pružnější, čímž se divení a diktování podařilo zkrátit asi na pětinu času. Po třetí urgenci fax konečně dorazil, peripetie tím však nekončily. Podotýkám, že v další fázi už problematická komunikace probíhala zejména s jakýmsi místním partnerem/pobočkou AXA ASSISTANCE. Jednalo se kupříkladu o potvrzení odletu z ČR a tedy počátku platnosti pojištění, konkrétně fax letenky. Po letu s přestupem už ani nejčitelnější 3. list letenky není po prohnání faxem příliš čitelný. A tak jsem faxoval a faxoval a faxoval…
Přítelkyně vzhledem k jejímu akutnímu stavu samozřejmě podstoupila všechna potřebná vyšetření dávno předtím, než dorazilo potvrzení z ČR. I za to patří dík vysoce profesionálním službám tamní nemocnice i v takto finančně pro ni velmi riskantní situaci.
Osobně nemohu srovnávat služby AXA ASSISTANCE CZ s konkurenčními společnostmi, neboť jsem naštěstí zatím neměl žádnou jinou příležitost asistenčních služeb využít. Z rozhovorů s pracovníky finančního oddělení nemocnice však vyplynulo, že celá procedura proběhla přinejmenším velmi nestandartně. Do našeho odjezdu navíc údajně neobdržela nemocnice ani rand/korunu.
Ku cti AXA ASSISTANCE CZ nutno přiznat, že další smluvní úkony, tj. doprava rodinného příslušníka na místo a zpět a zpáteční transport pacientky s lékařským doprovodem proběhly velmi profesionálně, za což bych rád poděkoval.
Vůbec nemám nic proti tomu, aby si asistenční služba ověřovala, jestli někomu nekupuje hodinky. Nechoval bych se jinak. Chci jen upozornit na to, že se rozhodně nejedná o službu, která za Vás po prvním kontaktu ve chvíli, kdy jste nemohoucí, něco promptně vyřeší. AXA ASSISTANCE CZ totiž od svého klienta vyžaduje mnoho trpělivosti a hlavně ASISTENCI. Pokud se do podobné situace dostane člověk, který s sebou nemá doprovod pro vyřizování administrativy, není mu zřejmě pomoci…
S pozdravem František Vobořil
+80
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 8. 2004 14:02 | Indian

Tak to je pěkná prasečina co tady píšete. Vás bych z Vaší funkce hned vyhodil. Vy byste nejradši všechny odrbal o prachy a člověku v nouzi nepomoh. Aspoň víme o čem AXA je.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 8. 2004 21:45 | nemam rad zbabelyho HERMANA

jsi zbabělec, nereagoval jsi na namitku, proc by se vas meli ptat, kdyz se ptala poskozena. nebo by nekdo zaridil jinou odpoved?
Cim vic zakazniku se na vas nespolehne, tim lip-
Lepe receno. Kdybyste tu holku nechali bez pomoci a nemohla si nic dovolit, tak by se to asi nikomu podobne pojistenemu nelibilo. A to, ze se tu snazis HERMANE stekat, znamena, ze uz kousnout nemuzes.
A kdyz nam tu vsem porad zduraznujes, ze sl. P. VELKYMI PISMENY neco provedla, tak jsme radi, ze nam rikas, ze jeji clanky jsou dobre, protoze trefi hrebik na hlavicku.
A jeste neco. V civilizovanem svete by meli management takoveho podniku, ktery nepomuze pojistenym, ihned zavrit.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 8. 2004 18:06 | Pavel Krasík

Ale ale, pan ředitel dostal školení od PR agentury, která doporučuje nepříjemnou zprávu zničit tak, že zkusíte pomluvit jejího autora. Jen škoda, že mu jeho PR agentura neporadila, že podobné metody fungovaly tak naposled v padesátých letech... Na druhou stranu panu řediteli rozumím - jeho byznys je velmi lukrativní a pohodlný a jakákoliv zpráva o tom, že sliby asistenčních služeb jsou často jen chyby, je velmi nepříjemná a ohrožuje jeho pohodlný život. Skoro by neškodilo, kdyby naopak redakce podala žalobu na pana ředitele za poškozování dobrého jména, protože napsat to, co napsal, by mu v civilizované společnosti neprošlo. Navíc bych od tak vysoce postaveného člověka podobné chování rozhodně nečekal, ale je vidět, že šlápnutí na kuří oko hodně bolelo. Články o pojišťovnictví tady na Penězích patří mezi ty nejlepší u nás a přeji vám, abyste podobné výhrůžky a tlaky vydrželi!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 8. 2004 16:00 | Marek Teiml, IT reditel Penize.cz

Zadna odpoved smazana nebyla, zobrazuji se zde vsechny prispevky, ktere byly zadany.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 8. 2004 12:37 | Martin Zika

Vážený pane řediteli, rád bych vyjádření kolegyně Plischkeové doplnil. Pro Vaši informaci, český právní řád onen nástroj, o kterém se zmiňujete, má už dnes. Paragraf 10 tzv. tiskového zákona jasně nařizuje tzv. právo na odpověď, jestliže "bylo uveřejněno sdělení obsahující skutkové tvrzení, které se dotýká cti, důstojnosti nebo soukromí určité fyzické osoby, anebo jména nebo dobré pověsti určité právnické osoby". Je pravda, že tiskový zákon se na internetové médium nevztahuje, což ale pro nás nic neznamená. Pokud by se prokázalo, že jsme v článku uvedli nepravdivé informace, zákonu, byť se na nás nevztahuje, nebo lépe naší novinářské cti, rozhodně dostojíme. K Vašemu tajemnému nařčení že si vyřizujeme osobní účty a pocity ublížení se vyjadřovat nebudu, protože je směšné. Novinářům Peníze.CZ 100% důvěřuji, pokud by se někdo dopustil toho, na co se Vy celý případ snažíte převést, neměl by u nás co pohledávat. Zajímalo by mě ale něco jiného: tvrdíte, že jsme se neobtěžovali požádat vaši společnost o vyjádření. V článku jsme ovšem uvedli jen to, co vám poslala vaše klientka a také Vaše vyjádření k tomuto. Znamená to tedy, že bychom jako novináři dostali jiné vyjádření než váš klient? Pokud ano, proč? Děkuji za odpověď.
Martin Zika
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 8. 2004 12:08 | simona.plischkeova@penize.cz - pokračování

2) Nemám pocit, že bych nedala prostor "druhé straně". Pokud si článek otevřete, zjistíte, že celý sloupek je věnován právě vyjádření AXA Assistance. Od Martiny J. jsem dostala tytéž informace a podklady jako vy, a tak jsem předpokládala, že vaši odpověď na tento případ, který jste směřoval do jejích rukou, lze považovat za oficiální stanovisko pojišťovny k jejímu případu.
3) Mé, podle vás řeznické, metody rozhodně nemají souvislost s žádným zamítnutím pojistného plnění rodinnému příslušníkovi jednomu z týmu Peníze.CZ. Ani já, ani mí kolegové o žádném takovém "rodinném příslušníkovi" neví. BTW: Nezneužíváte náhodou touto vaší vnitřní investigací osobní údaje vašich klientů?
Samozřejmě se ale této kauze budu dále věnovat, těším se na vaši analýzu, o které se zmiňujete.
S pozdravem Simona Plischkeová
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 8. 2004 12:06 | PlischkeS

Dobrý den pane Hermane,
děkuji za reakci, s kterou ovšem nelze souhlasit. Dovolím si proto pár poznámek, abych vaše slova uvedla na pravou míru:
1) Když už citujete mojí korespondenci s panem Bálkem, prosím nevytrhávejte věty z kontextu:
Václav Bálek: Dobrý den, Simono, tak jsem se právě prokousal obsáhlou korespondencí, týkající se případu Martiny J. a jsem docela zvědavý, jak s touto kauzou, kde jste ČP - na základě informací otce naší klientky - pěkně „zařízla“, dál naložíte. Stručně řečeno: informace, které Vám sdělil, se z velké části nezakládají na pravdě a nebo jsou úplně vymyšlené. Situace se vyvíjela jinak, než v článku popisuje… Plischkeová: Dobrý den pane Bálku, Informace, které jste mi zaslal, jsem přeposlala Martině J., aby se k nim vyjádřila, přepošlu vám její vysvětlení. Děkuji mockrát za poskytnuté informace Simona Plischkeová (BTW: nemám pocit, že jsem "zařízla" ČP, článek byl o Axa Assistance)
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 8. 2004 17:40 | Miroslav HERMAN, ředitel asistenční služby AXA ASSISTANCE CZ

2. část odpovědi:
No a nyní k článku, nebo lépe řečeno k aktivitám slečny PLISCHKEOVÉ. Slečna žurnalistka ve svém článku cituje tiskového mluvčího České Pojišťovny, pana BÁLKA. Tento nám poskytl svou korespondenci, ve které si s ní po zveřejnění článku živě korespondoval. Když se vůči některým jejím tvrzením ohrazoval (i vůči citacím, které dle jeho názoru byly v rozporu s tím, co skutečně prohlásil), odpověděla mu: "nemám pocit, že jsem "zařízla" ČP, článek byl o Axa Assistance". Ipso facto, slečna tedy chtěla "zaříznout" naši společnost. Zbytek případu budeme řešit běžnou cestou, a jsem si jist, že ti z Vás, kteří se o toto téma zajímají, budou moci se s případem lépe seznámit. V každém případě jsme připraveni zaslat komukoliv, kdo o to požádá naši analýzu případu, kterou jsme zaslali ČP. Členové redakce a majitelé společnosti Peníze. a. s., jakož představitelé sdružení SVIT dostanou zvláštní verzi naší odpovědi, na které v současnosti pracuje naše právní oddělení. Jaké k tomu má důvody, zatím nezkoumám. Zda její řeznické metody mohou mít souvislost s případem, ve kterém bylo sděleno zamítnutí pojistného plnění rodinnému příslušníkovi jednomu z členů publikace PENÍZE.CZ, doposud nevím, ale tuto možnou souvislost jeden z našich manažerů objevil, a nyní ji ověřujeme. Výhoda rádoby žurnálistů v naší zemi je, že si mohou vyřizovat osobní účty a pocity ublížení cestou, na kterou česká justice doposud zřejmě nemá. V zahraničí používají zajímavou metlu: odsoudí provinilce, který nerespektoval etické a právní normy novinářské praxe k povinnému zveřejnění omluvy ve velikosti celostránkových inzerátů v několika publikacích, které si zvolí poškozený. Už abychom tady tento nástroj měli.
Miroslav HERMAN, ředitel AXA ASSISTANCE CZ miroslav.herman@axa-assistance .cz
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 8. 2004 17:39 | Miroslav HERMAN, ředitel asistenční služby AXA ASSISTANCE CZ

1 část odpovědi:
Vážení čtenáři, jako ředitel asistenční služby AXA ASSISTANCE CZ děkuji všem těm, kteří zde vyjádřili svůj názor, často s mnohem střídmějším přístupem, než sama autorka, sl. Simona PLISCHKEOVÁ. Nebudu se v tuto chvíli pouštět do detailní analýzy obsahu jejího článku, ale samozřejmě, jak to již naznačili mnozí z Vás, bylo vše poněkud (či zcela) jinak. V každém případě se jeví, že internetová publikace, která je členem Sdružení vydavatelů internetových titulů postupuje nejen neprofesionálně, ale jeví se nám, že postupovali v rozporu s etickým kodexem, který toto sdružení vydalo. Článek byl publikován, aniž by se jeho redakce obtěžovala požádat nás o vyjádření. Mohu Vás ujistit, že naše práce, která je nesmírně náročná a neobvyklá, je v drtivé většině případů pojištěnými oceňována jako nesmírně profesionální a obětavá. Faktem je, že se často setkáváme s případy osob, které vznášejí na pojistitele nároky, které bohužel neodpovídají realitě. Naší - poněkud nepříjemnou rolí - je také ochraňovat zájmy ostatních pojištěných také tím, že prostě některé úhrady nedoporučíme provést: případů, kdy mezi fakturami za ošetření v zahraničí jsou vloženy účty za nové hodinky, nebo kdy musíme zamítnout faktury za ošetření v neexistujících "klinikách", nacházíme spousty. Nebo zjistíme, že v jedné středozemní zemi, jejíž mnozí lékaři studovali v naší zemi (a tedy hovoří česky), je celkem 11 lékařů, kteří si naúčtují 90% všech nákladů na ambulantní ošetření na celou zemi. A že léčebné náklady (při stejných parametrech) převyšují 3 x podobné náklady ve všech ostatních zemích středozemního moře (kde je stejné slunce, stejný písek, a stejní mořští ježkové). Pominu anabázi řešení takovéhoto problému a měsíce usilovné práce, ale díky takovéto činnosti mohou pojišťovny prodávat cestovní pojištění v ČR za stejnou cenu, jako před pěti lety. Někdy se stane, že naši operátoři (jsou to jen lidé) neudělají absolutně vše, co by měli. Ze 40 000 případů, které jsme řešili minulý rok, se tak stalo cca třikrát. V takovém případě se věci řeší tak, že pojištěný obdrží přinejmenším omluvu.
Miroslav HERMAN, ředitel AXA ASSISTANCE CZ miroslav.herman@axa-assistance .cz
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 7. 2004 16:25 | Harry; harry_@seznam.cz

Zajimave je, ze zmizela odpoved pana Hermana z 30. 7. 2004 12:03 - zeby cenzura?!
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 7. 2004 12:04 | MH

Zvláštní, nějak mi můj názor nelze vložit...
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 7. 2004 20:26 | Jarda, rosa.montiel@seznam.cz

Asi na tom nebyl tak spatne kdyz to mohl zaplatit.Ja bych to zaplatit nemohl, tak by to zaplatili rovnou.A nemel bych problem s proplacenim zpet.Kamarad takhle ve Francii,spadl na lyzich,operace a zvlastni letadlo domu.Vse OK,neplatil nic.Taky Ceska pojistovna.Ale draha pojistka,zadna zadarmo na karte.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vít Bárta

politik a podnikatel, ABL

Vladimír Dlouhý

exministr a ekonom

Vít Bárta
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Vladimír Dlouhý
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services