Výpočet čisté mzdy 2024
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Vít Bárta
politik a podnikatel, ABL
Vladimír Dlouhý
exministr a ekonom
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Když je cestovní pojištění jen cárem papíru
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
19. 8. 2004 23:37, František Vobořil
Vážený pane Hermane,
dovolím si reagovat, respektive připojit svoji nedávnou zkušenost se službami AXA ASSISTANCE CZ. Minimálně počáteční reakce Vašich pracovníků se totiž rozhodně nedá nazvat profesionální.
Po akutní hospitalizaci mé přítelkyně v Jihoafrické republice požadovala tamní nemocnice příslib, že je pojišťovna připravena hradit náklady léčby. Vaši asistenční službu jsem kontaktoval brzy ráno. Jakýsi mimořádně pomalý pracovník (možná noční vrátný) se zpočátku několik minut divil, že někoho může postihnout cévní mozková příhoda a to dokonce na jiném kontinentu a poté se začal (opět „žádný spěch“, proč si pořádně nevychutnat hovor z JAR…) pomalu vyptávat na relevantní údaje. Do hodiny však žádný potvrzovací fax nedorazil. Volal jsem tedy znovu, mezitím však zřejmě došlo k výměně směny, přičemž ta nastupující neměla o tomto případu zřejmě ani potuchy. Naštěstí šlo o osobu o poznání pružnější, čímž se divení a diktování podařilo zkrátit asi na pětinu času. Po třetí urgenci fax konečně dorazil, peripetie tím však nekončily. Podotýkám, že v další fázi už problematická komunikace probíhala zejména s jakýmsi místním partnerem/pobočkou AXA ASSISTANCE. Jednalo se kupříkladu o potvrzení odletu z ČR a tedy počátku platnosti pojištění, konkrétně fax letenky. Po letu s přestupem už ani nejčitelnější 3. list letenky není po prohnání faxem příliš čitelný. A tak jsem faxoval a faxoval a faxoval…
Přítelkyně vzhledem k jejímu akutnímu stavu samozřejmě podstoupila všechna potřebná vyšetření dávno předtím, než dorazilo potvrzení z ČR. I za to patří dík vysoce profesionálním službám tamní nemocnice i v takto finančně pro ni velmi riskantní situaci.
Osobně nemohu srovnávat služby AXA ASSISTANCE CZ s konkurenčními společnostmi, neboť jsem naštěstí zatím neměl žádnou jinou příležitost asistenčních služeb využít. Z rozhovorů s pracovníky finančního oddělení nemocnice však vyplynulo, že celá procedura proběhla přinejmenším velmi nestandartně. Do našeho odjezdu navíc údajně neobdržela nemocnice ani rand/korunu.
Ku cti AXA ASSISTANCE CZ nutno přiznat, že další smluvní úkony, tj. doprava rodinného příslušníka na místo a zpět a zpáteční transport pacientky s lékařským doprovodem proběhly velmi profesionálně, za což bych rád poděkoval.
Vůbec nemám nic proti tomu, aby si asistenční služba ověřovala, jestli někomu nekupuje hodinky. Nechoval bych se jinak. Chci jen upozornit na to, že se rozhodně nejedná o službu, která za Vás po prvním kontaktu ve chvíli, kdy jste nemohoucí, něco promptně vyřeší. AXA ASSISTANCE CZ totiž od svého klienta vyžaduje mnoho trpělivosti a hlavně ASISTENCI. Pokud se do podobné situace dostane člověk, který s sebou nemá doprovod pro vyřizování administrativy, není mu zřejmě pomoci…
S pozdravem
František Vobořil
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
13. 4. 2015 9:33, volte jinou pojistovnu!!
Jen chci vsechny varovat pred pojistenim u AXA.pokud se Vam stane ,ze potrebujete ockovani na ,ktere jste zapomeli nebo musi nasledovat jako postupne ockovani a Vy hodlate ucinit vse pro napravu na svych cestach tak odpoved od AXY bude tato.
Vážený pane,
ke shora uvedené škodné události Vám sdělujeme, že jsme ukončili šetření ke zjištění rozsahu naší povin-nosti poskytnout Vám pojistné plnění. V souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012, občanského zákoníku a příslušnými ustanoveními Všeobecných pojistných podmínek (dále jen VPPCP) si Vás dovolujeme seznámit s výsledkem našeho šetření.
Podle VPPCP části II. oddílu A) čl. 2 odst. 1 písm. l) citujeme: „Vedle výluk uvedených v ČÁSTI I čl. 10 těch-to VPPCP se pojištění léčebných výloh dále nevztahuje na případy očkování nebo následků nepodrobení se povinnému očkování před odjezdem do zahraničí.“
Vzhledem k výše uvedenému Vám oznamujeme, že nemůžeme převzít náklady za ošetření dne z důvodu, že se jednalo o doplnění očkování, které se uskutečnilo až po příchodu do zahraničí. Tato skuteč-nost je výlukou uvedenou ve Všeobecných pojistných podmínkách Vámi sjednaného cestovního pojištění.
V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle uvedeném výše nebo na e-mailové adrese claims.travel@axa-assistance.c z
Další příspěvky v diskuzi (celkem 62 komentářů)
19. 8. 2015 21:33
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 4. 2015 9:33 | volte jinou pojistovnu!!
Vážený pane, ke shora uvedené škodné události Vám sdělujeme, že jsme ukončili šetření ke zjištění rozsahu naší povin-nosti poskytnout Vám pojistné plnění. V souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012, občanského zákoníku a příslušnými ustanoveními Všeobecných pojistných podmínek (dále jen VPPCP) si Vás dovolujeme seznámit s výsledkem našeho šetření. Podle VPPCP části II. oddílu A) čl. 2 odst. 1 písm. l) citujeme: „Vedle výluk uvedených v ČÁSTI I čl. 10 těch-to VPPCP se pojištění léčebných výloh dále nevztahuje na případy očkování nebo následků nepodrobení se povinnému očkování před odjezdem do zahraničí.“ Vzhledem k výše uvedenému Vám oznamujeme, že nemůžeme převzít náklady za ošetření dne z důvodu, že se jednalo o doplnění očkování, které se uskutečnilo až po příchodu do zahraničí. Tato skuteč-nost je výlukou uvedenou ve Všeobecných pojistných podmínkách Vámi sjednaného cestovního pojištění. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle uvedeném výše nebo na e-mailové adrese claims.travel@axa-assistance.c z
10. 2. 2014 16:15 | Kukla Fr.
20. 1. 2014 10:30 | INA
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 9. 2012 0:30 | pan Auditor
20. 7. 2005 2:24 | Honza
Tak to proste nekdy chodi, jenze tresty jsou Zakonem jasne vymezeny a doufam,ze dukladne. K rozboru celeho pripadu chybi dost informaci,nicmene plati tataz povinnost mlcenlivosti,jako dejme tomu pro lekare,stejne jako pracovniky pojistoven a vsech,kdo se citliva data dovedi PRI VYKONU SVEHO POVOLANI. Zbavit mlcenlivosti lze ,i pres odpor dotycneho ,pouze SOUDNIM ROZHODNUTIM. Neni zadna jina instituce,uz vubec ne vlastni pravni oddeleni ,v teto republice k tomu prislusna neni.
29. 11. 2004 17:46 | .
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 8. 2004 23:37 | František Vobořil
dovolím si reagovat, respektive připojit svoji nedávnou zkušenost se službami AXA ASSISTANCE CZ. Minimálně počáteční reakce Vašich pracovníků se totiž rozhodně nedá nazvat profesionální.
Po akutní hospitalizaci mé přítelkyně v Jihoafrické republice požadovala tamní nemocnice příslib, že je pojišťovna připravena hradit náklady léčby. Vaši asistenční službu jsem kontaktoval brzy ráno. Jakýsi mimořádně pomalý pracovník (možná noční vrátný) se zpočátku několik minut divil, že někoho může postihnout cévní mozková příhoda a to dokonce na jiném kontinentu a poté se začal (opět „žádný spěch“, proč si pořádně nevychutnat hovor z JAR…) pomalu vyptávat na relevantní údaje. Do hodiny však žádný potvrzovací fax nedorazil. Volal jsem tedy znovu, mezitím však zřejmě došlo k výměně směny, přičemž ta nastupující neměla o tomto případu zřejmě ani potuchy. Naštěstí šlo o osobu o poznání pružnější, čímž se divení a diktování podařilo zkrátit asi na pětinu času. Po třetí urgenci fax konečně dorazil, peripetie tím však nekončily. Podotýkám, že v další fázi už problematická komunikace probíhala zejména s jakýmsi místním partnerem/pobočkou AXA ASSISTANCE. Jednalo se kupříkladu o potvrzení odletu z ČR a tedy počátku platnosti pojištění, konkrétně fax letenky. Po letu s přestupem už ani nejčitelnější 3. list letenky není po prohnání faxem příliš čitelný. A tak jsem faxoval a faxoval a faxoval…
Přítelkyně vzhledem k jejímu akutnímu stavu samozřejmě podstoupila všechna potřebná vyšetření dávno předtím, než dorazilo potvrzení z ČR. I za to patří dík vysoce profesionálním službám tamní nemocnice i v takto finančně pro ni velmi riskantní situaci.
Osobně nemohu srovnávat služby AXA ASSISTANCE CZ s konkurenčními společnostmi, neboť jsem naštěstí zatím neměl žádnou jinou příležitost asistenčních služeb využít. Z rozhovorů s pracovníky finančního oddělení nemocnice však vyplynulo, že celá procedura proběhla přinejmenším velmi nestandartně. Do našeho odjezdu navíc údajně neobdržela nemocnice ani rand/korunu.
Ku cti AXA ASSISTANCE CZ nutno přiznat, že další smluvní úkony, tj. doprava rodinného příslušníka na místo a zpět a zpáteční transport pacientky s lékařským doprovodem proběhly velmi profesionálně, za což bych rád poděkoval.
Vůbec nemám nic proti tomu, aby si asistenční služba ověřovala, jestli někomu nekupuje hodinky. Nechoval bych se jinak. Chci jen upozornit na to, že se rozhodně nejedná o službu, která za Vás po prvním kontaktu ve chvíli, kdy jste nemohoucí, něco promptně vyřeší. AXA ASSISTANCE CZ totiž od svého klienta vyžaduje mnoho trpělivosti a hlavně ASISTENCI. Pokud se do podobné situace dostane člověk, který s sebou nemá doprovod pro vyřizování administrativy, není mu zřejmě pomoci…
S pozdravem František Vobořil
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 8. 2004 14:02 | Indian
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 8. 2004 21:45 | nemam rad zbabelyho HERMANA
Cim vic zakazniku se na vas nespolehne, tim lip-
Lepe receno. Kdybyste tu holku nechali bez pomoci a nemohla si nic dovolit, tak by se to asi nikomu podobne pojistenemu nelibilo. A to, ze se tu snazis HERMANE stekat, znamena, ze uz kousnout nemuzes.
A kdyz nam tu vsem porad zduraznujes, ze sl. P. VELKYMI PISMENY neco provedla, tak jsme radi, ze nam rikas, ze jeji clanky jsou dobre, protoze trefi hrebik na hlavicku.
A jeste neco. V civilizovanem svete by meli management takoveho podniku, ktery nepomuze pojistenym, ihned zavrit.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 8. 2004 18:06 | Pavel Krasík
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 8. 2004 16:00 | Marek Teiml, IT reditel Penize.cz
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 8. 2004 12:37 | Martin Zika
Martin Zika
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 8. 2004 12:08 | simona.plischkeova@penize.cz - pokračování
3) Mé, podle vás řeznické, metody rozhodně nemají souvislost s žádným zamítnutím pojistného plnění rodinnému příslušníkovi jednomu z týmu Peníze.CZ. Ani já, ani mí kolegové o žádném takovém "rodinném příslušníkovi" neví. BTW: Nezneužíváte náhodou touto vaší vnitřní investigací osobní údaje vašich klientů?
Samozřejmě se ale této kauze budu dále věnovat, těším se na vaši analýzu, o které se zmiňujete.
S pozdravem Simona Plischkeová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 8. 2004 12:06 | PlischkeS
děkuji za reakci, s kterou ovšem nelze souhlasit. Dovolím si proto pár poznámek, abych vaše slova uvedla na pravou míru:
1) Když už citujete mojí korespondenci s panem Bálkem, prosím nevytrhávejte věty z kontextu:
Václav Bálek: Dobrý den, Simono, tak jsem se právě prokousal obsáhlou korespondencí, týkající se případu Martiny J. a jsem docela zvědavý, jak s touto kauzou, kde jste ČP - na základě informací otce naší klientky - pěkně „zařízla“, dál naložíte. Stručně řečeno: informace, které Vám sdělil, se z velké části nezakládají na pravdě a nebo jsou úplně vymyšlené. Situace se vyvíjela jinak, než v článku popisuje… Plischkeová: Dobrý den pane Bálku, Informace, které jste mi zaslal, jsem přeposlala Martině J., aby se k nim vyjádřila, přepošlu vám její vysvětlení. Děkuji mockrát za poskytnuté informace Simona Plischkeová (BTW: nemám pocit, že jsem "zařízla" ČP, článek byl o Axa Assistance)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 8. 2004 17:40 | Miroslav HERMAN, ředitel asistenční služby AXA ASSISTANCE CZ
No a nyní k článku, nebo lépe řečeno k aktivitám slečny PLISCHKEOVÉ. Slečna žurnalistka ve svém článku cituje tiskového mluvčího České Pojišťovny, pana BÁLKA. Tento nám poskytl svou korespondenci, ve které si s ní po zveřejnění článku živě korespondoval. Když se vůči některým jejím tvrzením ohrazoval (i vůči citacím, které dle jeho názoru byly v rozporu s tím, co skutečně prohlásil), odpověděla mu: "nemám pocit, že jsem "zařízla" ČP, článek byl o Axa Assistance". Ipso facto, slečna tedy chtěla "zaříznout" naši společnost. Zbytek případu budeme řešit běžnou cestou, a jsem si jist, že ti z Vás, kteří se o toto téma zajímají, budou moci se s případem lépe seznámit. V každém případě jsme připraveni zaslat komukoliv, kdo o to požádá naši analýzu případu, kterou jsme zaslali ČP. Členové redakce a majitelé společnosti Peníze. a. s., jakož představitelé sdružení SVIT dostanou zvláštní verzi naší odpovědi, na které v současnosti pracuje naše právní oddělení. Jaké k tomu má důvody, zatím nezkoumám. Zda její řeznické metody mohou mít souvislost s případem, ve kterém bylo sděleno zamítnutí pojistného plnění rodinnému příslušníkovi jednomu z členů publikace PENÍZE.CZ, doposud nevím, ale tuto možnou souvislost jeden z našich manažerů objevil, a nyní ji ověřujeme. Výhoda rádoby žurnálistů v naší zemi je, že si mohou vyřizovat osobní účty a pocity ublížení cestou, na kterou česká justice doposud zřejmě nemá. V zahraničí používají zajímavou metlu: odsoudí provinilce, který nerespektoval etické a právní normy novinářské praxe k povinnému zveřejnění omluvy ve velikosti celostránkových inzerátů v několika publikacích, které si zvolí poškozený. Už abychom tady tento nástroj měli.
Miroslav HERMAN, ředitel AXA ASSISTANCE CZ miroslav.herman@axa-assistance .cz
4. 8. 2004 17:39 | Miroslav HERMAN, ředitel asistenční služby AXA ASSISTANCE CZ
Vážení čtenáři, jako ředitel asistenční služby AXA ASSISTANCE CZ děkuji všem těm, kteří zde vyjádřili svůj názor, často s mnohem střídmějším přístupem, než sama autorka, sl. Simona PLISCHKEOVÁ. Nebudu se v tuto chvíli pouštět do detailní analýzy obsahu jejího článku, ale samozřejmě, jak to již naznačili mnozí z Vás, bylo vše poněkud (či zcela) jinak. V každém případě se jeví, že internetová publikace, která je členem Sdružení vydavatelů internetových titulů postupuje nejen neprofesionálně, ale jeví se nám, že postupovali v rozporu s etickým kodexem, který toto sdružení vydalo. Článek byl publikován, aniž by se jeho redakce obtěžovala požádat nás o vyjádření. Mohu Vás ujistit, že naše práce, která je nesmírně náročná a neobvyklá, je v drtivé většině případů pojištěnými oceňována jako nesmírně profesionální a obětavá. Faktem je, že se často setkáváme s případy osob, které vznášejí na pojistitele nároky, které bohužel neodpovídají realitě. Naší - poněkud nepříjemnou rolí - je také ochraňovat zájmy ostatních pojištěných také tím, že prostě některé úhrady nedoporučíme provést: případů, kdy mezi fakturami za ošetření v zahraničí jsou vloženy účty za nové hodinky, nebo kdy musíme zamítnout faktury za ošetření v neexistujících "klinikách", nacházíme spousty. Nebo zjistíme, že v jedné středozemní zemi, jejíž mnozí lékaři studovali v naší zemi (a tedy hovoří česky), je celkem 11 lékařů, kteří si naúčtují 90% všech nákladů na ambulantní ošetření na celou zemi. A že léčebné náklady (při stejných parametrech) převyšují 3 x podobné náklady ve všech ostatních zemích středozemního moře (kde je stejné slunce, stejný písek, a stejní mořští ježkové). Pominu anabázi řešení takovéhoto problému a měsíce usilovné práce, ale díky takovéto činnosti mohou pojišťovny prodávat cestovní pojištění v ČR za stejnou cenu, jako před pěti lety. Někdy se stane, že naši operátoři (jsou to jen lidé) neudělají absolutně vše, co by měli. Ze 40 000 případů, které jsme řešili minulý rok, se tak stalo cca třikrát. V takovém případě se věci řeší tak, že pojištěný obdrží přinejmenším omluvu.
Miroslav HERMAN, ředitel AXA ASSISTANCE CZ miroslav.herman@axa-assistance .cz
30. 7. 2004 16:25 | Harry; harry_@seznam.cz
30. 7. 2004 12:04 | MH
14. 7. 2004 20:26 | Jarda, rosa.montiel@seznam.cz
Stránka 2/4