Letadlo, které nikdy nedoletí aneb jak nezbohatnout

Pyramidové struktury nemohou fungovat hned z několika důvodů: každou korunu, jež některý z členů prostřednictvím systému získá, předtím jiný z účastníků ztratil. Letadlo se nakonec zhroutí s tím, že naprostá většina účastníků (u čistých letadel je to asi 99,9 % jejich členů) nic nezíská, respektive ztratí to, co do systému vložili jako "palubní vstupenku". Jak takový „let“ spolehlivě poznat?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 6. 2007 23:04, peter

prepac ale uz robim amway niekolko rokov a nepoznam cloveka ktory ked je aktivny ze by nemal z toho dobre peniaze....nam do biznisu vstupuju v poslednej dobe hodne uspesny ludia ktory su chytrejsi ako vacsina ludi....niekto je tu trochu mimo a nema pravdu....ak si to nerobil aspon 3 roky tak nevies o com hovoris....prijemny den

Zobrazit celé vlákno

+32
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 7. 2004 15:55, Tomas - Bratislava - SK

Setzer International? Myslis tu podvodnu organizaciu, ktorej hlavou je Rick Setzer (Profily uspechu, strana 81)? Ten Rick Setzer, ktory sa rozviedol so svojou Sue Lynn? Ten Rick Setzer na ktoreho jeho downline Dvojity Diamant Brig Hart podal zalobu? Ten Rick Setzer, ktory je znamy vetou "Distributors who don't attend functions are still prospects" (Distributori, ktori nenavstevuju seminare, su stale iba prospekti)? Vies vobec, ze jeho prijem zo sekov, ktore mu posiela Amway je niekolkonasobne mensi, priam az ZANEDBATELNY, v porovnani s tym, kolko ryzuje na seminaroch, paskach a knihach? Bol som sucastou tejto podvodnej organizacie, upline Hassmann, Cizek, Raska v 97-98 a "vytrizvel" som po zisteni ABSOLUTNE ZARAZAJUCICH skutocnostiach o Yagerovom systeme a o systemoch ostatnych diamantov. Samotna Amway o nich povedala, ze su ILEGALNE, PODVODNE, NEETICKE a ZLYHAJU tym skor, cim viac ludi bude mat pristup k internetu. Nemam nic voci Amway, okrem toho, ze si s podvodnikmi ako Yager, Setzer, Stewart, Gooch, Foley, atd. nevie rady. A preco to nevie? Pretoze povedali, v momente ked nam niekto siahne na POMOCKOVY BIZNIS, ODCHADZAME Z AMWAY! Preco myslis, ze na seminari musis pri kupe pomocok povedat, kto je tvoj direkt? Pretoze 21% je uroven, na ktorej v Setzerovom systeme zacinas participovat na PENIAZOCH z predaja pomocok! Skopirovat kazetu Yagera stoji 60 americkych centov, to je asi 20 slovenskych korun, kolko za nu platis? Pripravujem rozsiahly web o podvodoch v ramci budovania Amway biznisu, ktory bude urceny pre Cechov a Slovakov, ktori podvodnici ako Setzer International OKLAMALI! A mimochodom, Profily uspechu su len dalsi Yagerov podvod. Niektore zobrazene auta diamanti vobec nevlastnia, su len pozicane, pripadne kratkodobo leasovane, rovnako domy, motorove clny a lietadla. Staci otvorit oci a ako tu niekto spomenul predo mnou, rozmyslat HLAVOU nie SRDCOM. Bolo velmi tazke odist, ale kto vedome zostava sucastou podvodu, sam je podvodnik. V 9. mesiaci chcem spustit stranku, potom sem dam adresu.
ZDAR AMWAY, SMRT SYSTEMOM!

Zobrazit celé vlákno

-25
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 139 komentářů)

16. 7. 2004 11:09

tragické jméno je Anonym pane
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 7. 2004 11:07

NOVÍ ČLENOVÉ JSOU SPOTŘEBITELÉ!!!
Já osobně prodávám výrobky rodině, sousedům a pro sebe. Zrovna včera přijela na návštěvu teta, a úplně nadšeně si objednala 2 leštěnky na dřevo pro své kamarádky, které leštěnku viděli u ní:) a zubní pastu. Celkem mám něco okolo 15 - 20ti zákazníků.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 7. 2004 14:52 | Anonymus

A co společnost EMTC, víte o ní něco?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 7. 2004 14:44 | anonym

Ano. Jenomze tato pyramida zije z velke casti z toho, ze se rozrusta o nove cleny. Prodeje zbozi opravdovym spotrebitelum tam moc neni.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 7. 2004 14:26

A právě to, že ta pyramida z něčeho žije z ni podle mě dělá poctivý multilevel... neni to tak??
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 7. 2004 14:23 | anonym

Pokud se ta sit snazi o prodej vyrobku, pak to samozrejme fungovat muze. Ale pri pohledu do katalogu jsem moc prodejnych veci nenasel. A taky Amway v Cesku se rozhodne nesnazi prodavat, ale spise budovat pyramidu. Pokud jste Vy opravdu jiny, pak smekam, ale zaroven se Vam divim, ze jste se snazil prodavat neco s tak tragickym jmenem jako "Amway".
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 7. 2004 14:19 | anonym

Zrovna jsem byl v obchode a i pri znackovem zbozi se vlezu do polovicni ceny a jeste nemusim kupovat nadobi pro deseticlennou rodinu, ale muzu si tu panev koupi jednu.
Zubni pasta - to jsem do tedka netusil, ze jde o to, mit plnou hubu peny :-)
Sprchovy gel - Ferrari je znacka, nekdo tomu podleha a pak si mysli, jaky je na silnici frajer. Nastesti to auticko jezdi rychle a takovy blbecek se rychle zabije. Ale k cemu je mi "znackovy" sprchovy gel, to opravdu nevim. Teda vim - na uziveni tohoto letadla, ale v tom se asi neshodneme.
Jar - rad bych si precetl test takoveho zazracneho vyrobku, poslete mi, prosim, nejaky odkaz.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 7. 2004 0:25

Ano, neříkám, že ty věci jsou nejlevnější na trhu... Amway má hodně výrobků, viz amwayoffice.cz sekce katalog. Některé jsou dražší, některé srovnatelné, a některé dokonce levnější než "běžné" výrobky:) V příspěvku výše udáváte ceny např. nádobí. Jo, jsou drahý:) nedá se to srovnat s cenou kolekce hrnců z Globusu:) Tak to nekupujte. Kupte si to tam a za rok znova:) a napřesrok zase:D ale dosti, nádobí nemám, nemohu ho tedy popsat z první ruky.
zubní pasta:) ta je dobrá, vidíte cenu, ale nikdo Vám už neřekl, že té pasty stačí nanést na kartáček pouze malé množství - malý hrášek. Krásně napění až jí máte plnou pusu:)
sprchový gel nevím, je pozdě, nejdu studovat teď katalog:) ale asi bude kvalitní:) a jak říkám, nikdo Vás nenutí to kupovat, když za to nechcete vyhodit tolik. Třeba na té kvalitě něco bude. Proč stojí Ferrari tolik kolik stojí? A také jste napsal ceny pro koncové spotřebitele, členové mají samozřejmě přístup ke slevám, takže mě to tolik určitě nestojí:))
Zmínil jste ale jen malé procento z výrobků. Máme výbornou kosmetiku a přípravky pro domácnost, a dokonce, světe div se, za skvělé ceny. Výrobky jsou koncentrované. Koupí 1 L nějakého výrobku za vysokou cenu, např. 270 Kč, který se dá ředit 1:8 - 1 díl přípravku 8 dílů vody. Konečná cena 30 Kč +-... Nebudu dělat reklamu, ale cena je to o 30% nižší než v obchodních řetězcích. Tady se vyplatí počítat a ještě více popřemýšlet o registraci:) protože mít takovéhle kvalitní výrobky za ještě nižší ceny je docela dobrá nabídka:)
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 7. 2004 0:05 | Petr

To je mě docela jasný,že je ta schůzka je "dimenzována na přijetí nových členů" a protože jsem zvědavý tak jsem to viděl už asi 30krát nebo víc za posledních 9let(jednou kdysi i v originále (myslím tim v AJ od američana)) a je to pořád stejný jemom dneska jsou hezčí materiály. Několikrát jsem plán taky přednesl, taky jsem několik lidí zasponzoroval a vytvořil malou skupinku, taky jsem měl 6% a taky jsem toho nechal.
Dál už to nebudu rozvádět, protože si pořád myslim, že i přijímací pohovor pro AMWAY by měl každému zájemci více zdůrazňovat potřebu prodávat výrobky a ne jen sponzorovat!!!!! pak to vypadá moc jednoduše.
Přesto jsem nezanevřel na MLM ani AMWAY a pořád si kupuju výrobky (tedy jen nějaký sadu do kuchyně jsem si nepořídil ale třeba pastu používám přád a nezdá se mi,že bych na tom prodělal - to je pro pisatele níže)
Ještě k MLM dneska se běžně používá systém kdy vybudované pozice (a tím i slevy-zisk) ve struktuře se neztrácejí bez ohledu na výkon skupiny a nově vytvořená skupina ve struktuře se neodtrhává, to u AMWAY není. Dalším faktem u většiny MLM jsou dost drahé výrobky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 7. 2004 20:08 | anonym

Byl jsem na dvojhodinove schuzce, jeden na jednoho. Ja mel tu nevyhodu, ze jsem byl v cizim (znacne neprijemnem) prostredi a nedozvedel jsem se dopredu, o co se jedna, ani na nekolikrat zopakovanou otazku. Na hromadnou seanci jsem nesel, protoze jsem nemel cas, doted toho lituji. Dejte mi na nejakou tip, prosim.
Ja jsem se do katalogu dival a neco jsem si poznamenal: viceucelove nuzky 1560 Kc, dvacetisedmidilna sada do kuchyne 43910 Kc, sedmidilna sada do kuchyne 30860 Kc, sest panvicek 8490 Kc, zubni pasta 75 gramu za 90 Kc, zubni pasta 200 gramu za 200 Kc, sprchovy gel 200 mililitru za 600 Kc, ... Kdo neveri, at se podiva na http://www.katalog.amwayoffice.cz/ Z neceho ta pyramida zit musi :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 7. 2004 14:49

aha, takže se to řadí podle minut s tím, že příspěvky zadavé ve stejnou minutu se řadí odspodu:) takže, hehe...doufám, že se v tom vyznáte:D
Ondřej
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 7. 2004 14:44

aha, tak ono se to řadí odzdola nahoru, takže prosím čtěte následující mé příspěvky odzdola:) děkuji za pochňopení
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 7. 2004 14:06

Jo takhle to myslíte. Já myslel konkrétně co se týče prodeje, čili vydělávání. Penzijní systémy jsem nemyslel.
Jinak všimněte si, že všichni zde používají negativní formu psaní: "V Amway clovek prijde radove o tisice, v penzijnich systemech o statisice". Ale s Amway nemusí nikdo ty peníze prodělávat. Uvědomte si lidi že se peníze vydělat DAJÍ! Nikdo Vám nezaručí, že vyděláte, natož pak bleskově nebo rychle nebo bez práce, jak někteří lidé říkají. Ale když se budete držet "návodu" a aktivně vytrváte, ty peníze prostě vyděláte.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 7. 2004 17:56 | ptf@centrum.cz Petr

Je pravda, že prezentace AMWAY jsou zaměřené na získání nových a dalších členů (a to jste nejspíš nebyl na semináři), ale bez prodeje výrobků to stejně nefunguje a faktem taky bude naše Česko a hlavně češi kteří si představují jenom snadné peníze. Já osobně bych v prezentaci daleko více zdůrazňoval prodej výrobků a hlavně bych neříkal "2 hodiny denně budete dělat AMWAY" a máte xx000 Kč za měsíc. To jsou hlavní dvě věci které by se měli změnit, ale asi to mají promyšlený. Mimochodem já v AMWAY nejsem ale byl jsem tam asi 1995-1998 a nic se nezměnilo kromě šíře výrobků které si dodnes kupuji i za ty ceny se mě vyplatí. Taky si myslím že v posledních letech se koupěschopnost v Česku zlepšila a spousta lidí utrácí spoustu tisíc za věci které nepotřebují takže by jim zbylo i na kvalitní výrobky některé třeba i od AMWAY, jen kdyby je distributoři prodávali místo snění o penězích.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 7. 2004 14:42

Také se mi nestalo, že by mi slibovali zaručené peníze, nebo peníze bez práce, nedej bože rychlé prachy. Dostal jsem naopak informaci, že úspěch vyžaduje investici peněz, času a tvrdé práce a že od 2 do 5ti let je možnost vybudovat si pasivní příjem okolo částky 20 - 50 tisíc Kč měsíčně. Myslím vcelku pravdivé informace, nic přehnaného. Ono totiž záleží na společnosti, která toto organizuje. Ne nadarmo má naše společnost - Setzer Int. - přibližně 70% obratu Amway v ČR. Nikomu nic nenalháváme a každému se snažíme dát pravdivé a hodnotné informace. Řekněte mi, jak bychom měli tvořit výsledky a úspěšný tým lidí, když bychom jim lhali? Kdo z těch lidí, kteří by časem přišli na to, že jsme jim lhali, by chtěl nadále v práci pokračovat? Nikdo. Tento byznys nejde dělat na základě nepravdy nebo podvodů, protože pak by spadl jako v několika článcích zmíněná letadla a pyramidové hry. 50 let už nám to nespadlo, tak myslím, že to zatím většina lidí dělá dobře tak, jak má. A kdo to tak nedělá, daleko nedoletí, to se nebojte. Boží mlýny melou sice pomalu, ale jistě:)
Co se mi na MLM nelíbí je to co se nelíbí většině lidí, a to je zrovna ta logická skutečnost, že nakonec stejně někdo zůstane prostě dole a nebude mít šanci si vydělat ty peníze, které si třeba slibuje. Ale když se zamyslíte spravedlivě, jak pracovní místo, tak MLM systém má své výhody i chyby. Třeba jak jsem zmínil, nelíbí se mi fakt, že nakonec někdo zůstane prostě dole, na druhou stranu u pracovního poměru můžete dostat výpověď a bude taky bez peněz. Zvláštní, že nikdo nenadává na pracovní poměr a přitom zaměstnance tato činnost velice omezuje jak časově, tak třeba i psychicky...
V neposlední řadě se chci pozastavit nad tou poslední Vaší poznámkou, že byste se hanbou propadl, kdybyste vydelal na tom, ze okradete nekolik svych znamych. Ale vždyť to já taky pane, to já taky. Proto je neokrádám:)
Nakonec chci uvést, že jsem normální člověk, mám slečnu, pracuji jako marketingový konzultant, doma mám kočku, poslouchám moderní hudbu, je mi 23 let...a nechci se stát otrokem peněz. I proto jsem se rozhodl tento byznys začít dělat a využít jeho potenciálu, vytvořit si pasivní příjem do budoucna a získat kapitál na založení podnikání.
Děkuji všem za čas, který jste strávili čtením tohoto románu;-) i za Vaše případné reakce.
Ondřej
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 7. 2004 14:42

Je zjevné, že jste vůbec nepochopil princip tohoto byznysu a pravděpodobně nemá cenu se to pokoušet vysvětlovat. Nicméně se o to pokusím:) Máte pravdu, že každý je holt jiný, a já samozřejmě akceptují Váš názor takový, jaký je, jen bych rád uvedl určité věci na pravou míru, popř. uvedl názor svůj.
Startovací souprava (ne testovací) obsahuje sadu výrobků, které, věřte nebo ne, LZE spotřebovat ;-) Dokumentaci si člověk na památku nechávat nemusí, ale je dobré si jí aspoň přečíst, pak ji lze zpeněžit ve sběrných surovinách. Máte pravdu v tom, že vrchol v MLM systému bohatne -> když telefonujete mobilním telefonem, bohatnou operátoři (nehledě na nesmyslně vysoké ceny), když jdete do supermarketu, nebo jakéhokoli obchodu, bohatne majitel. Proti této skutečnosti předpokládám nic nenamítáte. Spodek MLM systému samozřejmě nevydělává tolik, kolik vrcholek, to je logické.
MLM systémy se mi líbí kvůli tomu, že zisk se rozloží mezi mnohem více lidí, než při praktikování standardního obchodního systému, kde nejvíce profitují mimochodem také ti nahoře - majitelé, ředitelé, manažeři a vedoucí pracovníci. Mají prostě nejvyšší platy. Zaměstnanci, kteří jsou "dole", mají nejmenší platy. Rozdíl spočívá v tom,že u MLM systému se může prakticky každý dostat směrem nahoru (ne uplně na vrchol, samozřejmě), kdežto ve firmách je počet vedoucích míst omezen. V MLM systému budou vždy lidé i dole, nicméně ještě máme hoooodně daleko k úplnému nasycení, takže je tu reálná šance se vypracovat, navíc ne všichni lidé, co MLM dělají, verbují další lidi. Některým stačí přivýdělek formou prodeje a nemíní věnovat čas budování své organizace, někteří výrobky jen kupují pro sebe a využívají zakoupené registrace pro přístup k levnějším cenám. Ti většinou tvoří tu dolní hranici spolu s těmi, kteří vstoupili do systému na poslední chvíli.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 7. 2004 13:53

Tak to nevím kde jste teda byl, ale veškeré tyto schůze pro nové lidi neprobíhají tímto způsobem. Lidem vždy sdělujeme, jaké výrobky se prodávají, po skončení schůzky není problém probrat výrobky se sponzorem (člověk, který je přímo nade mnou). Co prodáváme není vůbec tajné, naopak, je to věc, se kterou se můžeme chlubit.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 7. 2004 16:28 | anonym

Ano, kdyz vytrvam a sezenu dost lidi do pyramidy pod sebe a oni zaplati za testovaci balicky, tak opravdu vydelam. Cim jsem v pyramide vyse, tim je prijem jistejsi. Vrchol pyramidy zbohatne, spodek pyramidy bude mit doma na pamatku testovaci balicky... Ale ja bych se hambou propadl, kdybych vydelal na tom, ze okradu nekolik svych znamych. Kazdy jsme holt jiny
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 7. 2004 16:22 | anonym

Tak to prirovnam k prijimacimu pohovoru. Prijdu za perzonalistou, ten mi dve hodiny povida o skvele moznosti vydelku, lici mi zaruceny prijem neboli to, ze vsichni pode mnou v pyramide na me budou do smrti delat. Ani na nekolik primych otazek neodpovi, co budu vlastne prodavat, to sdeli jen tak mimochodem az na konci. Lici mi podnikani jako shaneni dalsich lidi pode me, proste letadlo...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 7. 2004 14:11

Ta schůzka, na které jste byl, BYLA dimenzována na přijetí nových členů, to Vám nedošlo???
Kdyby to byla schůzka za účelem představení výrobků, ukazovali by Vám tam výrobky. Kdyby to byla schůzka na něco jiného, říkali by něco jiného, ale protože to byla schůzka pro nové lidi, kteří mají zájem dozvědět se o tom jak s Amway vydělat nějaké peníze, bylo to zaměřeno na nové členy. Když jdete do práce, taky absolvujete nejprve přijímací pohovor (ve většině případů). Toto je přijímací pohovor do Amway s tím rozdílem, že zde nerozhoduje nějaký vedoucí pracovník o přijetí, nýbrž sám člověk se rozhoduje, zda se zůčastní, či ne. Simple...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Milan Richter

politik a podnikatel

Martin Kuba

politik

Milan Richter
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Martin Kuba
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services