Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Poštovní spořitelna začíná doplňovat svou "nekompletní" nabídku, přichází totiž s vlastním internetbankingem a hybridní platební kartou. Co od těchto novinek mohou klienti očekávat?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 6. 2004 12:32, Honzajs

Potom se ale nemůžou divit.¨

Reagovat

 

+17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PavelS 14. 06. 2004 11:05)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

12. 6. 2004 14:25, KarelM

To zpoplatneni je opravdu neprijemne. Za druhe a dalsi zjisteni historie uctu v mesici se bude platit 2 Kc. Mozna je to v souvislosti s autentizaci pres SMS zpravu. Banka s odeslanim SMS ma zrejme naklady a tak to castecne prenasi na klienta.

Reagovat

 

-23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 12. 06. 2004 10:24)

Další příspěvky v diskuzi (15 komentářů)

11. 6. 2004 8:19 | KarelM

To, ze doted PS nabizela internetbanking pomoci IB CSOB je lez. Mozna to slo, ale nenabizela nic. Na webovych strankach o tom neni ani carka, informacni letacky na postach o tom neinformuji a dokonce ani operatori na zelene lince mi pres pul roku az dotedka tvrdili, ze se IB chysta, abych pockal typicky do dalsiho kvartalu - o ovladani uctu pres IB CSOB nikde ani zminka => velmi dobre utajena moznost.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

11. 6. 2004 13:48 | PavelS

Chci jen upozornit, že Poštovní spořitelna čipovou aplikaci na kartě Maestro již používá, já osobně ji mám od zřízení účtu koncem roku 2001. Tato karta umožňuje kromě standardní funkcionality magnetického proužku (hotovost v bankomatech, platba za služby/zboží v obchodech, vždy s autorizací PIN-em) i výběr hotovosti na všech pracovištích České pošty, včetně zadávání příkazů k úhradě včetně trvalých či povolování inkasa. Od podpisu převzetí karty jsem nemusel k žádné operaci s účtem použít autorizaci podpisem, vždy je požadována autorizace kartou a PIN-em. Díky za to, Poštovní spořitelno. To byl důvod proč jsem odešel z České spořitelny, s jejich lehce zneužitelným systémem zadávání příkazů k úhradě. Mé číslo účtu a podpis přece znají všichni mí obchodní partneři a hodit příkaz do boxu by, kdyby chtěl, mohl každý. Nejsem si jist jestli bych se v ČS, potažmo v ČR, pak dovolal spravedlivosti ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

11. 6. 2004 15:00

no nechci te rozesmutnet, ale Internet Banking od Postovni Sporitelny pouzivam jiz 3. rokem. Internet Banking je rozdelen na dve nezavisle aplikace: vlasti sw pro vytvareni prikazu, podepisovani prikazu a posilani (dokonce je mozne vytvorit dva druhy uzivatele - jeden treba pouze s pravem vytvoreni prikazu a druhy s autorizaci pro poslani prikazu do banky). Druha cast je klasicka www (na http://pb.csob.cz dirve to bylo http://pb.ipb.cz), pro pristup potrebujes platne certifikaty. Pres WWW se muzes pouze koukat (read only) na svuj ucet -zustatek, prikazy atd. Pokud to chces zridit musis zajit na pobockuy postvni sporitely (posta nestaci) a nechat si vydenerovat certifikaty. Pak to naimportujes a jedes. PS: pokud mas dva ucty a jses soukroma osoba tak to automaticky mas na oba (meji to na rodne cislo a ne na cislo uctu - tak to bylo v mem pripade)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (KarelM 11. 06. 2004 08:19)

11. 6. 2004 15:14 | KarelM

Nepohorsuju se nad tim, ze to existuje, nybrz nad tim, ze o tom neinformaovali. Asi meli nejaky duvod, nenapada me jaky.
Mimochodem - nejsem si jisty, jestli tady nepopisujete jiny produkt Postovky - konkretne Homebanking (coz neni totez co Internetbanking).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 11. 06. 2004 15:00)

11. 6. 2004 15:56 | sysoj

O Homebankingu i nejake informace u PS byly, ale jednou jsem to zkoušel, jak se s tim pracuje, a bylo mně okamžitě jasné, že takový paskvil mně do domu nesmí. A ještě za to chtěli dost vysoký měsíční paušál. Tak doufám, že IB bude trošku použitelný, když už na sebe nechali tak dloooouho čekat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (KarelM 11. 06. 2004 15:14)

11. 6. 2004 17:01 | Honzajs

Jak se Vaši obchodní partneři doví podpisový vzor? Ten se přece nemusí shodovat s podpisem na smlouvách...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PavelS 11. 06. 2004 13:48)

12. 6. 2004 10:03

Jen bych tě chtěl upozornit na to že maxkartou lze podat pouze jednorazový příkaz k úhradě. Trvalý příkaz ani svolení a příkaz k inkasu Maxkartou podat nejde, a ani nikdy nešlo, to se muselo podávat jedině na tiskopisech nebo prostřednictvím Homebankingu, což teď půjde i přes nový InternetBanking.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PavelS 11. 06. 2004 13:48)

12. 6. 2004 10:24

O tom že bude mít PS InternetBanking vím od svého pracovníka na pobočce už pěknou dobu. Dřív šlo obsluhovat účet u PS přes Internet pouze přes ČSOB Homebanking 24 nikoliv InternetBanking. Podle mích informaci bude mít služba MaxInternetbanking PS úplně stejné funkce jako má Internetbanking ČSOB i ovládání bude stejné, akorát to všechno bude v desingu poštovní spořitelny. Dle mého názoru je PS skoro nejlemější banka v ČR co se týče běžných účtů. Já osobně platím 10,- Kč měsíčně za vedení účtu a 5,- Kč za Maxkartu, a to bych za menší cenu nikde v ČR si myslím nesehnal, PS ma navíc Super dostupnost kde není bankomat ČSOB tak tam je pošta. Jen je škoda že bude PS spoplaťnovat zjišťování historie a zůstatku, to si myslím je zbytečné a moc bank toto nepoužívá, zajímalo by mě jaké jsou náklady na zjištění zůstatku přes Internet? Pochopil by spoplatnění u GSM bankovnictví protože tam má banka náklady s posílání sms odpovědí , ale u internetbankingu mě to opravdu překvapuje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

12. 6. 2004 14:25 | KarelM

To zpoplatneni je opravdu neprijemne. Za druhe a dalsi zjisteni historie uctu v mesici se bude platit 2 Kc. Mozna je to v souvislosti s autentizaci pres SMS zpravu. Banka s odeslanim SMS ma zrejme naklady a tak to castecne prenasi na klienta.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 12. 06. 2004 10:24)

12. 6. 2004 14:36 | Honza F.

nechci Vás strašit, sám mám postžiro asi 10 let, již tehdy jsem utekl od ČS (kromě postžiramám ještě pár let eBanku na transakce, které u PS nejsou moc pružné, jednoduché,přehledné ...) - ale ˇvytunelovat postžiro pomocí FALEŠNËHO podpisu není nemožné - PS stále přijímá papírové příkazy k úhradě (klidně vytištěné z PC), složenky, na nichž je číslo účtu příkazce - stačí doplnit jen podpis ... . Já sám autorizuji u PS příkazy také pomocí čipové karty a PINu, ale stále se děsím možnosti, že by někdo zneužil papírový formulář, který si sám vyrobí, nebo složenku ... - tak proto nesdílím zcela Váš optimismus.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PavelS 11. 06. 2004 13:48)

12. 6. 2004 21:00

Předešlý pisatel i autor článku si opravdu plete Homebanking a Internetbanking. Poštovní spořitelna dosud Internetbanking nemá a nikdy neměla. Obsluhovat účet přes internet ale samozřejmě lze přes Homebanking. A k tomu článku: Diskutovat o tom, zda je Internetbanking Poštovní spořitelny nebo ČSOB je poněkud mimo mísu. Poštovní spořitelna je součástí ČSOB - nikoli dceřinnou společností. Je to přímo ČSOB, pouze s vlastním distribučním kanálem a odlišným brandem. Nic víc, nic míň.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 11. 06. 2004 15:00)

13. 6. 2004 18:35 | havliger

No možná vy špatně čtete. Poštovní spořitelna Internetbanking má, zatím ČSOB. A jak se dočtete z článku, tak od 16.6. nabídne vlastní. Samozřejmě polemizovat o tom, zda jde o ČSOB či Poštovní spořitelnu lze..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 12. 06. 2004 21:00)

14. 6. 2004 11:05 | PavelS

To je pravda. Ale že by se někdo podepisoval v bance jinak než na smlouvě? Takových asi moc není. I když to může být dobrý důvod k tomu říci že je to chyba klienta. Asi jej změnim, třeba za tři křížky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honzajs 11. 06. 2004 17:01)

14. 6. 2004 12:32 | Honzajs

Potom se ale nemůžou divit.¨
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PavelS 14. 06. 2004 11:05)

23. 6. 2004 0:11 | Jan Kolda von Žampach ( řečený Pancíř )

K věci Poštovní spořitelna jsem se dostal teprve nyní a pokud je pravdou to, co lze vyčíst i z jejich webu, jedná se opravdu o výrazný krok kupředu. Akorát, že tento krok měl být realitou už tak před 2 - 3 lety. Mateřská ČSOB měla být v inovacích důraznější a daleko rychlejší. Pravda, potěšila mne též ( zatím jen vyčtená ) informace o tom, že ovládání účtu přes mobilní telefon bylo konečně rozšířeno na všechny tři hlavní operátory. Za předpokladu funkčnosti internetbankingu ( zatím jsem neověřoval a předpokládám, že aplikace pracuje jak má ) se mi jeví poplatková záležitost kolem jako velmi dobrá. Pokud si k poplatkům programu Klasik ( pro vedení mého "kapesného" v Kč ) a za dané frekvence operací přičtu celkové náklady na internetbanking, jsem naprosto spokojený. To proti, pro mě neakceptovatelným, dřívějším poplatkovým nákladům na jejich homebanking - dle mne již koncepčně zastaralá záležitost.
Stále jsem v Poštovní spořitelně v plusu proti nákladům, které jsem měl dříve v České spořitelně a odkud jsem musel prostě utéct : v České spořitelně samá reklamace, ztráta mého času a v konečném výsledku právě i ztráta mých peněz. Také doporučuji navzájem srovnat vkladové úrokové sazby z "horkých" peněz na postžiru a sporožiru, tam také vede Poštovní spořitelna. To když už se bavíme o jednotlivých korunkách, ty také nutno do celkového salda výhodnosti započíst.
Poštovní spořitelně proto držím palec.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ilona Klímová

podnikatelka, Aspius

Jitka Hurábová

podnikatelka, LD Seating

Ilona Klímová
ÚSPĚŠNOST
48,24 %

z 85 duelů
×
Jitka Hurábová
ÚSPĚŠNOST
34,48 %

z 29 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Peněžní zásoba, Přijetí přidělení, Klasifikovaný úvěr, itálie, euro, unicredit, jan bureš, architektura, bosna, prezident, mimořádná pomoc, Radim Novotný, osvobození daně, čtenáři, sochy, Pobřeží slonoviny, choroba, poracde

HARDC0RE, 8B49930, 3SA7311, 3M79317, 3M79321

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK