Výpočet čisté mzdy 2024
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jiří Rusnok
ekonom a politik
Matěj Hollan
aktivista
0,00 %
z 4 duelů
50,00 %
z 2 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Která variabilní pojistka je nejlepší II.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
15. 7. 2004 8:36, Aleš Náhlík
Ta nalýza je jedna z nejhorších, kterou jsem od Sophia Finance četl. Základním patrametrem jsou u flexibilního/variabilního pojištění poplatky. Autor se tomuto tématu nevěnuje. Platí:
1) ČP (Dynamik) - poplatky pojišťovna nezveřejňuje, to ji zcela vylučuje z kategori dobrých produktů
2) ČS poj (Flexi) - zveřejňuje poplatky, jsou k dispozici na pobočkách. Pro zajímavost - náklady na provizi se řeší nízkým alokačním procentem v prvém roce
3) Generali (Life) - zveřejňuje pouze část poplatků, nezveřejňuje např. poplatek na pokrytí počáteční provize. Pro zajímavost - řeší se přes "počáteční jednotky", jsou nakupovány prvé dva roky a strhává se 6% každý rok, stejně jako u investičního pojištění
A tak by se dalo postupovat dál. Chce si to ale dát práci, sehnat správné údaje a orintovat se na důležité věci.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
14. 9. 2004 14:45, bývalý klient ČP
I tobě napíšu anonyme. Nejoblíbenější z toho důvodu neboť se vypovídají smlouy z jejich vlastního kmene a předělává se to na zázrak zvaný DYNAMIK. Klient je znevýhodněn výpovědí staré smlouvy, kde měl starou technickou úrokovou míru 7%. To pro klienta znamená že mu tento úrok pojišťovna garantovala Ale dnes je problém tento zisk sehnat a tak jsou agenti motivováni změnou smlouvy která je výhodnější pro ČP a pochopitelně provizí pro agenta.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 37 komentářů)
26. 4. 2005 19:43 | Karel Brzobohatý
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 18:54 | Petr 2
13. 4. 2005 21:15 | radek5
14. 2. 2005 0:19
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 11. 2004 11:20
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 9. 2004 17:20
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 9. 2004 14:45 | bývalý klient ČP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 9. 2004 14:39 | bývalý klient ČP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 7. 2004 8:40 | Petr
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 7. 2004 8:36 | Aleš Náhlík
1) ČP (Dynamik) - poplatky pojišťovna nezveřejňuje, to ji zcela vylučuje z kategori dobrých produktů 2) ČS poj (Flexi) - zveřejňuje poplatky, jsou k dispozici na pobočkách. Pro zajímavost - náklady na provizi se řeší nízkým alokačním procentem v prvém roce 3) Generali (Life) - zveřejňuje pouze část poplatků, nezveřejňuje např. poplatek na pokrytí počáteční provize. Pro zajímavost - řeší se přes "počáteční jednotky", jsou nakupovány prvé dva roky a strhává se 6% každý rok, stejně jako u investičního pojištění
A tak by se dalo postupovat dál. Chce si to ale dát práci, sehnat správné údaje a orintovat se na důležité věci.
1. 7. 2004 19:57 | Karel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 16:28
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 16:15 | Honza
30. 6. 2004 16:12 | JinýHonza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 5. 2004 19:13 | fatala
7. 5. 2004 20:11 | honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 4. 2004 16:33 | Jakub
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2004 0:51
Je dobré, když někdo něčemu opravdu věří. Bylo by však opravdu dobré si pojistné podmínky Dynamiku přečíst a také případně porovnat s podmínkami jiných pojišťoven adekvátních typů pojistek. Pak budete opravdu překvapen. Můj názor (berte to jako názor) je, že jde o skvělou kampaň, ale neseriózní se mi zdá slibovat lidem až dvojnásobek (v některých reklamách na Dynamik to bylo uvedeno), když je v pojistných podmínkách jasně napsáno zhodnocení rezerv (tedy pouze toho zbytku z platby pojistky, co zbude po odpočtu nákladů pojišťovny a po odpočtu rizikového pojistného) ve výši 2%. Ani se zde nehovoří o minimální výši, ale striktně o 2%. To je skutečně tak málo, že si nedokážu představit komu to může vynést dvojnásobek. Jedině snad, když tam budete dávat peníze jako mimořádné pojistné. Ale ani to při posledních statistických výnosech ČP nebude stačit na 1,5 násobek natož na 2 nádobek. Další neseriózností ze strany ČP považuji to, že slibuje lidem, že si mohou své peníze vybírat a přitom se jim neřekne, že je to půjčka na 12% úrok. Pokud to nevíte, pak se raději informujte. Další neseriózností ze strany ČP považuji nahnání agentů za lidmi s fungujícími pojistkami aby je zrušili a převedli si peníze do nového skvělého Dynamiku. Pokud to nevíte, pak je tím klientovi vědomě "nabídnuto", aby se zbavil výnosů na konci původní pojistky (kdyby ji totiž nechal doběhnout, musela by ČP vyplatit vyšší peníze a ne jenom "odbytné") a také aby uzavřel vědomě mnohem dražší pojistku protože danému člověku je dnes více let a jeho životní pojistka je tedy o dost dražší. Navíc výnosu i z toho zbytku jsou dnes o dost menší, než bylo slibováno dříve. Z toho všeho mi vychází poněkud jiný názor na věc, než máte Vy. Pokud budete mít zájem o konkrétnější citaci pojistných podmínek u věcí v tomto článku zmíněných, abyste neřekl, že si vymýšlím, rád tak učiním, abyste procitnul buď jako již napálený klient nebo abyste v dobré víře jako agent pojišťovny nenabízel něco, co se jako skvělá věc jenom tváří.
Vítězslav Strnad (vitastrnad@tiscali.cz)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2004 0:33 | Vítězslav Strnad - vitastrnad@tiscali.cz
Děkuji
22. 4. 2004 10:32
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/2
Předchozí