Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Víte, proč se ceny bankovních služeb v jednotlivých zemích výrazně liší? Příčinou je využívání různých principů oceňování bankovních produktů, roli ovšem hraje i přístup a loajalita klientů bank. Nahlédněme společně pod pokličku zahraničním bankám.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 4. 2004 11:15, TGP

Přesně tak. Jenže "normální" Američan se bez kreditek neobejde a poplatky naskakují. Stejně tak další věci - měl jste třeba šekovou knížku? Mně za ní účtovali asi 10USD za vydání a pak vždy za nové šeky myslím 5 USD.

Reagovat

 

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 20. 04. 2004 10:42)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 4. 2004 7:25, Pavel

Před časem jsem tady (nebo na měšci? už se nepamatuji) četl článek, jak jsou bankovní produkty v Americe zadarmo, tady čtu, že za ně dá průměrný Američan 170€ ročně. Jak to tedy je? A co je schované za termínem "základní bankovní produkty"? Běžné účty, platební karty, kontokorent, úvěry, ... - co vlastně?

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (9 komentářů)

20. 4. 2004 7:25 | Pavel

Před časem jsem tady (nebo na měšci? už se nepamatuji) četl článek, jak jsou bankovní produkty v Americe zadarmo, tady čtu, že za ně dá průměrný Američan 170€ ročně. Jak to tedy je? A co je schované za termínem "základní bankovní produkty"? Běžné účty, platební karty, kontokorent, úvěry, ... - co vlastně?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

20. 4. 2004 7:50 | TGP

Ano, tento blábol na měšci kdysi vyšel, ale to přece nemůžete brát vážně? V US je zdarma obvykle (ale ne vždy!) vedení účtu, většinou ale platíte za transakce, platíte za vydání šekové knížky a další podobné administrativní poplatky. Samozřejmě také musíte připočíst poplatky za vydání a vedení kreditek, kterých má většina Američanů několik a které jsou většinou (ale ne vždy, záleží na vaší creditworthiness) zpoplatněny.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 20. 04. 2004 07:25)

20. 4. 2004 10:42

No ja nevim, mel jsem v USA ucet a platil jsem jen mezinarodni elektronicke transkakce (wire transfer) $10 za prichozi a $30 za odchozi. Jinak jsem nikdy za nic neplatil ani cent. Kdybych nepotreboval mezinarodni transakce (CRUSA), bylo by to komplet zdarma. Soucasti toho ovsem bylo, ze jsem kazdy mesic hazel do kose nekolik nabidek na kreditky...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 20. 04. 2004 07:50)

20. 4. 2004 11:15 | TGP

Přesně tak. Jenže "normální" Američan se bez kreditek neobejde a poplatky naskakují. Stejně tak další věci - měl jste třeba šekovou knížku? Mně za ní účtovali asi 10USD za vydání a pak vždy za nové šeky myslím 5 USD.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 20. 04. 2004 10:42)

20. 4. 2004 17:27 | Jandera Petr

Asi nemáte osobní zkušenost ze Spojených států, když vypustíte takový blábol z úst. Strávil jsem v New Yorku více než půl roku a za celou dobu mi banka nenaúčtovala jediný dolar na poplatcích - zdarma jsem měl založení i zrušení účtu, vydání karty, výběr z bankomatu, vedení účtu, převody ve Státech, vklady a výběry na přepážce i vámi zmiňované vydání šekovových knížek (čtyři). Příště zkuste vycházet z reálných zkušeností a nejen z pomatených a teoretických představ!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 20. 04. 2004 07:50)

20. 4. 2004 18:15 | George Novak

Jo, jo, souhlasím s příspěvkem pana Jandery. Žiju už patnáct let v Ohiu a americké bankovnictví si nemůžu vynachválit. Mimochodem článek na měšci jsem četl a stoprocentně odráži moji zkušenost.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 20. 04. 2004 07:50)

20. 4. 2004 18:47 | TGP

Dobrý den, pokud chcete, aby vás bral někdo vážně, diskutujte k věci a neurážejte ostatní. Kdybyste o tématu opravdu něco věděl, tak byste byl také informován o tom, že podmínky se v US velmi liší stát od státu (a někdy i uvnitř jednoho státu). To, co platí v NY, nebude platit v Texasu a naopak. Ale k věci - řada transakcí se opravdu zpoplatňuje, nezapomínejte, že se zde bavíme nejen o vedení účtu (což je obvykle zdarma), ale i o všech souvisejících operacích. Jedním z příkladů budiž poplatek za využití bankomatů cizí banky, v průměru se pohybující okolo 15 centů (ale některé banky neúčtují ani to). Také nezapomínejte, že tyto průzkumy pracují s průměry a s průměrnými klienty, Čech, který si jede do NY na půl roku přivydělat, není průměrným americkým bankovním klientem, který využívá řadu dalších služeb od několika kreditek přes investiční poradenství až po hypotéku. A za tyto služby se samozřejmě platí...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jandera Petr 20. 04. 2004 17:27)

21. 4. 2004 23:57 | Antonin Novak ("Neprumerny" klient americke banky)

Pokud dobre vidim historii prispevku, tak o blabolech zacal cosi pan Polak a ne pan Jandera :-). Btw. souhlasim s panem Janderou a je uplne (!) jedno, zda jde o prumerneho klienta nebo ne, jde o to, ze to bez poplatku zkratka jde. A vami naznacene poplatky za doprovodne sluzby (jako hypoteka, investicni poradentstvi ap.) s tim nemaji nic spolecneho, za to pochopitelne zaplatite i zde (to zkratka nejsou bezne bankovni sluzby ?!). Takze suma sumarum mi trochu unika smysl vaseho prispevku :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 20. 04. 2004 18:47)

17. 5. 2004 7:54 | yntovon

Clanek dobry.Jen by to chtelo, pokud se kompiluje z ciziny,taky trochu domestikace a za ucasti sve sede kury mozkove pridat poznatky ,statistiky a grafiky z ceske sceny bankovni( komedie del arte).To by mne zajimalo na jakem miste ( ne absolutne, ale relativne k vysi pr.platu)by se nase zprivatizovane ( t.j. dle znameho profesora a jeho poucek,zcela jasne vykonnejsi )bankovnictvi objevilo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Dotace na kone
Poradna > Dotace z EU

Otázka: Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda mám nárok na nějaké dotace, když mám jednoho vlastního koně a druhého v bezplatném pronájmu, máme slepice a chceme ještě dvě kozy..Mám na něco nárok nebo ne? Jestli... více

Dotace z EU

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Gabriel Eichler

podnikatel a investor, Benson Oak

Jaroslav Klíma

podnikatel, Tuscan

Gabriel Eichler
ÚSPĚŠNOST
46,15 %

z 26 duelů
×
Jaroslav Klíma
ÚSPĚŠNOST
56,00 %

z 50 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Averze, Ebit, Auditing, o2, česká spořitelna, daň z příjmů, eet, neveřejná nabídka, sociální postavení, Jihomoravský kraj, Car Price Report, správní řízení, daň z převodu nemovitosti, hospodářská krize v USA, MSCI Frontier Markets, procesy, pojistné, Jiří Hos

1Z37459, 3S50220, 3S50220, 4H11215, 8X888888

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK