Jak vydělat na finančních trzích II.

Okamžitě zastavte ztráty, ale nesahejte na zisky! Úspěch obchodování na finančních trzích závisí právě na dodržování tohoto zlatého pravidla. Chcete na trzích vydělat? Vyvarujte se začátečnických chyb, zde je návod.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 3. 2004 14:51, P. Coufalová

Je zajímavé jak zde zasvěceně hovoříte. Czech Wealth s.r.o není a nemůže být obchodníkem s cennými papíry a ani Vy ani Vaše firma nejsou registrovaným subjektem dle §45 a zákona o CP. Možná by Vaše čtenáře zajímalo, že porušujete svými prezentacemi mnoho paragrafů zákona o CP.

+37
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

27. 3. 2004 9:51, Jirka

Máte pravdu, je to fuška! Je to ale také cesta, jak z mála udělat rychleji dost na to, aby se člověk mohl později věnovat něčemu užitečnému, co by ho bavilo a nemusel se starat o to, co za to dostane. Na Buffettův styl lze přejít i později. Z malých peněz se dost rychle samy velké nestanou. To by bylo jen přilepšení na důchod. Protože se daytradingem neživím, je to pro mne zpestření dne a beru to spíš jako užitečnou a výnosnou hru. Pro někoho je to naopak droga - životní styl.

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 49 komentářů)

24. 4. 2004 22:18 | Miliarda

Pan Miliarda se omlouvá za chybu : Pri prúmerných 25% rocne je to 831% za 10 let nonstop drzení a s krátkodobými obchody je nutno vydelat zase 25% rocne pro ten samý kapitál za 10 let !!! A stejne tak i vsechny ostatní procenta za rok jsou stejné pri krátkodobém drzení jako nonstop drzení léta. Já uz vím. Nemuzete se tomu omylu divit , uz mám za sebou dva otresy mozku a jedno úplné vnitrní vykrvácení.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 4. 2004 15:37 | S.Volek

Milý příteli, Kurz KB a ČP vyrostl za poslední léta tak výrazně, protože všechny naše akcie byly v letech 1996-8 poslány promyšlenou politikou naší vlády na úplné dno a nyní se jen dostávají, podporovány vstupem do EU, na úroveň, která odpovídá jejich fundamentu. I když se jedná o dobré akcie a mohou dále růst, již nepůjde zdaleka o takové zisky, protože cenové nůžky mezi našimi a srovnatelnými evropskými tituly se již pomalu, ale jistě, zavírají.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 4. 2004 13:05

Můžu někde prosím získat kontakt na pana Turka? vladimir.erben@labeta.cz
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2004 16:15

Paní Zoufalová, naučte se prosím (kromě patřičných zákonů) nejdříve i pracovat s počítačem tak, abyste nám svým názorem hned třikrát nezaplevelovala diskusi, prosím!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2004 15:49 | Honzajs

Pokud někdo obchoduje na vlastní účet přes licencovaného obchodníka a napíše takovýto článek, tak se přece nemusí registrovat u KCP?
Takovýto člověk nic nezprostředková ani není obchodníkem.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2004 15:35 | Pavel Mára

Ale ale, že by nějaký naštvaný a žárlivý konkurent? Který navíc vůbec neví, o čem píše, protože o zákonech nic neví?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2004 15:07 | Marek Janáč

Opravdu? A jaké? Autorova firma pokud vím nepřejímá pokyny ani nezprostředkovává finanční produkty. Tak co by měla porušovat?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2004 14:51 | P. Coufalová

Je zajímavé jak zde zasvěceně hovoříte. Czech Wealth s.r.o není a nemůže být obchodníkem s cennými papíry a ani Vy ani Vaše firma nejsou registrovaným subjektem dle §45 a zákona o CP. Možná by Vaše čtenáře zajímalo, že porušujete svými prezentacemi mnoho paragrafů zákona o CP.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2004 14:51 | P. Coufalová

Je zajímavé jak zde zasvěceně hovoříte. Czech Wealth s.r.o není a nemůže být obchodníkem s cennými papíry a ani Vy ani Vaše firma nejsou registrovaným subjektem dle §45 a zákona o CP. Možná by Vaše čtenáře zajímalo, že porušujete svými prezentacemi mnoho paragrafů zákona o CP.
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2004 14:51 | P. Coufalová

Je zajímavé jak zde zasvěceně hovoříte. Czech Wealth s.r.o není a nemůže být obchodníkem s cennými papíry a ani Vy ani Vaše firma nejsou registrovaným subjektem dle §45 a zákona o CP. Možná by Vaše čtenáře zajímalo, že porušujete svými prezentacemi mnoho paragrafů zákona o CP.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2004 10:55 | Jan Kolda von Žampach

...u uváděného příkladu myslím podivný prodej velký části českýho uhlí pod cenou a širší okolnosti...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2004 10:50 | Jan Kolda von Žampach

Na semináři pana Turka jsem nebyl. Článek tady na serveru jsem si ale rád přečetl. Tak jako si rád přečtu články, a jim podobné, i od jiných autorů. Rovněž tak jsem se rád seznámil s Váším názorem. Obávám se však, že další, vyšší forma pomocí semináře by mi toho tady už moc nového nedala. Myslím jako návod pro skutečně praktické osobní použití. Tady souhlasím plně s kritickými názory již níže vyslovenými. A prosím, za ztráty považujte i ty ztráty tzv. nerealizované. Tam já, z daleko širšího hlediska, osobně počítám i ztráty právě z titulu okolností, s kterými autor vůbec neargumentuje : jsou to ztráty plynoucí z rizik a okolností nikoli technicko-hospodářských, ale politicko-vlivových. Z poslední doby mohu, jako příklad, jmenovat případ českého uhlí. Akademické rozpravy pana Turka o byznys plánu jsou v tomto kontextu zcela úsměvné. Tak i z takových "ztrát" se já, pro příště, učím.
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2004 18:42 | Lenka

Obchoduji na burze a nemohu souhlasit s nazorem ze nejlepsim vzdelanim jsou ztraty.Ztraty jsou dulezite nicmene bez vzdelani se z nikoho na svete nestane uspesny obchodnik. Na seminari p. Turka jsem byla a i kdyz s nekterymy castmi seminare nesouhlasim byla jsem mile prekvapena novymi informacemi.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2004 13:17 | Jan Kolda von Žampach

Jo, a dík Greenhorne za delší příspěvek dole ( z 26. 3. ), je to trefně tak, jak píšeš, je třeba se tím ale bavit. A kdo se nachytá, bude to jako ozdravné očkování do budoucna !
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2004 13:16 | Jan Kolda von Žampach

Bez ztrát se obchodování neobejde ! Výchovný efekt ztráty je pro spekulanta a investora v konečném součtu daleko přínosnější, než absolvování kolika placených kurzů či seminářů - ty často jen pomohou pochopit mentalitu trhu a, právě z takových kurzů naučené, cha, chááá, chování davu. V krizích je přece nutno hrát ale právě proti davu ! Rovněž tak byznys plán a lpění na něm nic nezachrání, především v našich podmínkách, kdy největším škůdcem kapitálového trhu jsou naši vzácní politikové a jejich rozhodování, připomínající často náhlý záchvat padoucnice. Obdobného ocení by si jistě zasloužila i některá, pro moji peněženku v minulosti fatální, rozhodování samotné ČNB. Vhodné časování považuji za potřebné, a to především rozhodnutí, kdy začít hrát proti trhu. To platí především pro změnu skladby jednotlivých investičních instrumentů v portfoilu a v akciích ještě tak pro oborové členění. Přiznám ale, že jsem zatím spíše váhavý střelec a je to moje chyba, o které však vím. V případě jednotlivých akciových titulů jsem se naučil být, při časování nákupů a prodejů, přející i těm ostatním ! Byť vlastně všichni zde hrajeme proti sobě, ač si to, ani v tomto článku, pane Turek, rádi nepřiznáme, že. Snažím se investovat především dle fundamentu, technická analýza mne skoro nezajímá, některé tituly v mém portfoliu však byly přece jen o něco více spekulativní. Tak pro ty platí to o té přejícnosti, co jsem právě uvedl. Z poslední doby to byly Český radiokomunikace a český uhlí. A teď hledám, kam jinam volný prašule dát ( třeba zase někdy právě tam, vždyť se to nevylučuje ! ). Je dobré nehrát si na chytání sólokaprů. Stop ceny pro prodej při poklesech nepoužívám. Vždyť jsem investoval dle fundamentu a snažím se naopak mít připraveny rezervy pro následné naředění.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2004 9:51 | Jirka

Máte pravdu, je to fuška! Je to ale také cesta, jak z mála udělat rychleji dost na to, aby se člověk mohl později věnovat něčemu užitečnému, co by ho bavilo a nemusel se starat o to, co za to dostane. Na Buffettův styl lze přejít i později. Z malých peněz se dost rychle samy velké nestanou. To by bylo jen přilepšení na důchod. Protože se daytradingem neživím, je to pro mne zpestření dne a beru to spíš jako užitečnou a výnosnou hru. Pro někoho je to naopak droga - životní styl.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2004 9:29 | Jirka

Nevím, zda jste tu otázku chtěl položit mně. Určitě lépe by Vám odpověděl pan Turek. Já jsem Buffetta nestudoval (znám o něm jen základní informace), ani jsem se o něm nezmínil. Reagoval jsem na příspěvky kohosi, kdo nemá jasno v tom, jak se jmenuje a v jednom z prvních příspěvků označil daytradery za hlupáky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 3. 2004 22:06 | trader

Zajímavý článek, který shrnuje některé důležité věci, ale není příliš konkrétní. Pro další studium doporučuji server www.traders.cz, kde se o aktivním obchodování denně diskutuje a dá se tam dále informovat o této problematice.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 3. 2004 17:10 | Honzajs

Ještě doplním.
Každý jednotlivý titul tvoří maximálně 2% dlouhodobého portfolia.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 3. 2004 17:05 | Honzajs

Pravda, stříbro mi vygenerovalo slušné zisky. Část jsem již realizoval, ale část ještě držím. Jeho cena je z krátkodobého pohledu zralá na korekci, ale dlouhodobější pokles nečekám. Naopak, v horizontu několika let čekám další růst alespoň na 10 USD za unci.
Co se týče akcií z mining sektoru, sázím spíše na menší firmy (kapitalizace max 250 M USD).
U technologií naopak čekám propad cen - takže shotuji NASDAQ (put warranty se splatností červen 2005)
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michael Rostock

podnikatel a investor, Venture Investors

Bohumír Ďuričko

podnikatel

Michael Rostock
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Bohumír Ďuričko
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services