Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Řešíte i vy měsíc co měsíc problém, jak naložit s výdělkem? Zaměstnavatel vám na účet pošle pravidelný obnos peněz a vy ho využijete na pokrytí obvyklých výdajů. Ale kam s tím, co zbude?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 3. 2004 7:01

lidi maji penez dost, urcite vic nez potrebuju, obrat za alkohol, tabak, sazky atd. ukazuje, ze ceny mohou jit klidne nahoru

Reagovat

 

+40
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Docent 08. 03. 2004 08:03)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

11. 3. 2004 3:02, PetrK

V takovém případě to drahé je, naprostý souhlas. Ovšem na druhou stranu záleží na okolnostech, pokud člověk ze svého platu hradí pravidelně inkaso, nějaký úvěr, poplatky za telefon a podobné pravidelné výdaje, pak už to tak nevýhodné být nemusí. Je-li takových položek více, je lepší mít trvalé příkazy k úhradě z běžného účtu v bance než trávit každý měsíc hodiny ve frontách na poště a ještě platit nehorázné poplatky za složenky. Nemluvě o tom že se lehce může stát že na nějakou takovou platbu člověk zapomene, z účtu se to strhává pravidelně bez starostí (pokud tam jsou ovšem peníze..)

Reagovat

 

-15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Franta 08. 03. 2004 06:51)

Další příspěvky v diskuzi (16 komentářů)

8. 3. 2004 1:18 | Eric

Neuvěřitelně mizerný článek, autor promine. V době, kdy lidem nic nezbývá (a)nebo žijí na dluh je takovýto PR článek k smíchu. Pokud něco zbude, tak do slamníku s tím - peníze jsou v pohotovosti, žádné poplatky, bezpečí vyšší než v bance, Špidla neví kolik máte, nemáte záporné úroky a tak dále a tak dále.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

8. 3. 2004 6:51 | Franta

Musím souhlasit. Lákavý nadpis - ubohý obsah. Ikdyž má člověk účet jen kvůli zaměstnavateli a jedinou operací je vybrání hotovosti, pořád je to dost drahé.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+29
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 08. 03. 2004 01:18)

8. 3. 2004 8:03 | Docent

Nedávno jsme se dočetli, že 25% domácností neušetří ani korunu, další velká část 1000 Kč měsíčně. Teď se dočítáme, že díky změně sazeb DPH vydá průměrná rodina navíc 13 000 Kč ročně. Nějak nechápu, kde na to ta průměrná rodina vezme...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 08. 03. 2004 01:18)

8. 3. 2004 9:13

"V době, kdy lidem nic nezbývá (a)nebo žijí na dluh..." - ze by podle sebe soudim tebe? :-)) Ano, mnoha lidem toho mnoho z vyplaty nezbyva, ale mnoha jinym ano a tem se nejaky takovy canek muze hodit. Ovsem souhlasim s tim, ze clanek mohl byt lepsi - prijde mi takovy "letem svetem". Ale mozna bude nasledovat nejake pokracovani, ktere problematiku vice rozvede...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 08. 03. 2004 01:18)

8. 3. 2004 9:16 | Petr

Prostě "restrukturalizuje" (omezí) výdaje. Co jiného ji zbývá...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Docent 08. 03. 2004 08:03)

8. 3. 2004 11:52 | David

Kam s výplatou? Tak tento problém už nějak 20 let nemám. Mám na krku nemovitost a děti. Než děti dorostou, budu skoro v důchodu. Takže se tímto problémem budu zabývat v krátké době, kdy děti dostudují a já ještě nebudu v důchodu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

8. 3. 2004 11:54 | Aero Farmero

Co vede autora k názoru, že akciové trhy jsou poměrně vysoko?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

8. 3. 2004 14:40 | ZikaM

Pokud jste si nevšiml, není to názor autora...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Aero Farmero 08. 03. 2004 11:54)

11. 3. 2004 3:02 | PetrK

V takovém případě to drahé je, naprostý souhlas. Ovšem na druhou stranu záleží na okolnostech, pokud člověk ze svého platu hradí pravidelně inkaso, nějaký úvěr, poplatky za telefon a podobné pravidelné výdaje, pak už to tak nevýhodné být nemusí. Je-li takových položek více, je lepší mít trvalé příkazy k úhradě z běžného účtu v bance než trávit každý měsíc hodiny ve frontách na poště a ještě platit nehorázné poplatky za složenky. Nemluvě o tom že se lehce může stát že na nějakou takovou platbu člověk zapomene, z účtu se to strhává pravidelně bez starostí (pokud tam jsou ovšem peníze..)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Franta 08. 03. 2004 06:51)

11. 3. 2004 13:05

Banky jsou zlodeji prvni tridy. Proto jsem si s uctem poradil nasledovne a myslim pro cloveka ktery si posila na ucet jen vyplatu je to velmi vyhodne. Jako snad jedina banka na trhu (aspon zadnou jinou jsem nenasel)Ceska sporitelna ma novy terminovany vklad s dostatecnymi parametry. Ja si zalozil vklad s revolvingem na 7 dni napr. zalozen v pondeli, privklad je mozny kdykoliv at hotovostne ci bezhotovostne, uroceni ale zacina az od data obnoveni vkladu, vyber cele castky v den splatnosti 100%(to je kazde pondeli), pak je mozno jeste jedenkrat moznost bezsankcniho vyberu do vyse 25% zustatku na ucte. Zbyvaji tedy 3 dny kdy se bezsankcne vybrat neda coz normalnimu cloveku nedela problem. Pokud ano sankce je celkem minimalni oproti poplatku za vyber, pokud nevybirate velkou sumu, coz si naplanujete na bezpoplatkove vybery. K tomuto vkladu je k dispozici elektronicky podpis a vybery jsou mozne na jakekoliv pobocce v CR. Vse je zdarma. Banka plati pouze uroky dle zustatku na uctu. Funguji uz tak cca. rok i s mou pritelkyni a uplne bez problemu. Jedina nevyhoda snad je minimalni zustatek 5000Kc pro existenci uctu. Staci si jen spocitak za jak dlouho zaplati clovek za vedeni uctu 5000Kc a zda se mu to oplati.......
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

11. 3. 2004 14:37 | bolikk

Co s fin. přebytky z výplaty ? Koupil jsem si akcie, čekám na predikovaný růst cen a dividendy (loni v průměru +29%). Pořídil jsem si zahradu na samozásobování, přebytky pak přepaluji na alkohol. Snažím se jít proti konzumní společnosti a nekupovat různé blbosti a minimalizovat běžné životní náklady. Nejnákladnější je vytápění, temperuji plynem (0,8 Kč/kWh) a topím dřevem (0,4 Kč/kWh) vodu beru z vlastní studně. Ti méně šťastní, co bydlí třeba v panelácích a nemají takovouto možnost, jsou závislí na diktátu společností regulovaných státem v mezích sociální jistoty. To co předvádí vláda pod vedením šmidly, kdy levá ruka neví co pravá, hlavně co nejvíce vyždímat občany a drobné podnikatele, to snad netřeba komentovat. (např akce s DPH (vložky19% vs plenky5%), privatizací SD, nákup stíhaček za XX mld, systém zdravotnictví, aj. podfuk za podfukem, co by normální občan se selským rozumem nedělal...)
Připravte se: v UNII bude lépe = volně přeloženo bude dráž ! Platy na 30% Německa, ale světové ceny (energií, ale i bankovních služeb) Zbyde nám tak na levný EUROsalám co nedošel do kafilerie nebo EUROhajzlpapír. No nezbývá než začít krást. Na Slovensku již začali romové, ale to je jen vrcholek ledovce ...
Ad pokuty za přestupky : 15.000 - jizda po dálnici bez známky, nezastavení plicajtovi (tedy nejzávažnější přestupky !!) 2.000 - nezastavení na STOP, jízda přes plnou čáru a také autonehoda s vysokou škodou a s následkem zranění či smrti. (běžné přestupky !!) Hlavně hodně vyinkasovat o občany tady vůbec nejde.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

12. 3. 2004 8:25

Ten pán z vysoké školy mne upřímně rozesmál. Investování do akcií a nemovitostí je rizikové a je na ně dnes špatná doba... A kdy nebudou rizikové a kdy bude správná doba? Jinak řečeno, všichni by museli akcie a nemovitosti dnes prodávat, když mají před sebou tak špatné perspektivy. Na rozdíl od takovýchto teoretiků, kterým nezbývá, než se živit omíláním stále stejných "mouder", preferuji praktiky, kteří nežvaní a činí. České akcie od začátku roky vydělaly 20% a věřím, že ještě neřekly své poslední slovo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

15. 3. 2004 11:17 | Harry

Zacit vetou "Banky jsou zlodeji prvni tridy" a pak vnucovat Ceskou sporitelnu.. Co jsou to ty dostatecne parametry? Jaka je urokova mira p.a.?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 11. 03. 2004 13:05)

16. 3. 2004 8:02

Nevnucuji Ceskou sporitelnu jen poukazuji na jejich mezeru v nabidce jejich produktu. Na jedne strane oskubavaji klienty a na druhe maji dostatecny produkt pro spravu penez. Jinak Ceskou sporitelnu nemam vubec rad. Dostatecny parametr nemusi byt pro kazdeho me ale vyhovuje, porovnavam to oproti terminovanym vkladum v jinych bankach: Vedeni zdarma, vyber v den splatnosti cely zustatek, v den mimo splatnost 25% zustatku kdykoliv, je treba zalozit 7-mi denni revolving a co u jinych bank u terminovanych vkladu neni je elektronicky podpis a muzes vybirat kdekoliv na pobocce v CR coz u zadne konkurence nejde proto ČS. Urok je dle zustatku 0,5%do 50000, 0,6 do 250000 a myslim 0,9 nebo nejak tak nad 500000. Urok je nic moc ale mnohdy lepsi nez u beznych uctu pokud se nejedna o studenske konto. Ukladat je mozno kdykoliv coz u konkurence jde jen v den splatnosti. Pokud nepotrebujes kartu a trvale prikazy a clovek ucet pouziva jen pro prevod vyplaty je to dle meho nazoru idealni reseni bez jedineho poplatku.........
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Harry 15. 03. 2004 11:17)

16. 3. 2004 8:23 | PG

Tentýž režim jsem si zavedl u FIO (www.fio.cz) Týdenní revolving zcela zdarma a bez jakýchkoliv poplatků i za převody je prostě fajn. Už 5 let.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 11. 03. 2004 13:05)

22. 3. 2004 7:01

lidi maji penez dost, urcite vic nez potrebuju, obrat za alkohol, tabak, sazky atd. ukazuje, ze ceny mohou jit klidne nahoru
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+40
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Docent 08. 03. 2004 08:03)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Mach

ekonom a politik

David Marek

ekonom

Petr Mach
ÚSPĚŠNOST
93,75 %

z 80 duelů
×
David Marek
ÚSPĚŠNOST
92,00 %

z 25 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Alokace, Prioritní obligace, Volný zdroj, tarify, mobilní operátoři, brno, operátoři, martin stára, RSJ, pan Cuketka, Mobilcom, zuzana rotihová, pavel suchánek, WIOF African Opportunity, platby na internetu, celodenní osvětlení, day to day, GEMB

4AR7146, 7C02051, 8B49809, 8B49809, 9B04234

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK