Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Uvažujete o zřízení devizového konta, protože nechcete tratit na směně kurzu? Za jakých podmínek si ho může zájemce sjednat a kolik ho to bude stát? Jaké jsou poplatky a lze k němu dostat platební kartu?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

25. 2. 2004 7:42, dudde

nevidím jeden jediný důvod proč to neudělat již dnes.

Reagovat

 

+20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 25. 02. 2004 06:04)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

29. 2. 2004 12:08

Vidím smysl zřídit si devizový účet ve spojení s obchodováním na cizích burzách. Tady v Česku už není totiž s čím obchodovat, to jak tu socani nevratně zplanýrovali kapitálový trh svým zemácko-špidloňovským buldozerem. Vybírám z možností už několik měsíců, ale z tuzemské nabídky je mi stále mdlo : ono se totiž musí vzít v potaz náklady na celou logistiku práce s účtem, a ne jen výřez části, jako to provedla autorka článku.
Co mám na mysli ? Třeba příkladem jednu ještě z čerstvých osobních vzpomínek na nenažranou Českou spořitelnu. Tam dřív vkladový, resp. termínovaný devizový účet podmiňovali vedením běžného devizového účtu. Jinak to totiž, holomci jedni amatérský, neuměli. Poplatek za výběr v hotovosti z běžného devizového účtu však byl nevýznamný. Tolik to tedy nevadilo. Po jednom záchvatu emericko-rakušácké akcionářské lačnosti, asi před 2-3 lety, zpoplatnili ve spořitelně výběr hotovosti z běžného devizového účtu ale tak, že propresováno přes běžný účet majitel právě vkladového devizového účtu dostal při výběru míň, než kolik do spořitelny před tím vůbec přinesl, a to i po připočtení vkladových úroků. U mě to tehdy představovalo ztrátu několika tisíc Kč ! Příznačné pro Českou spořitelnu bylo, a asi stále jak sleduji je, že o této změně klienty vůbec s předstihem neinformovala a já si, nevěda co se blíží, obnovil zde vesele revolving.
No, a když jsem se proti tomu ozval, zablokovali mi svévolně dvě místní spořitelní štěnice, to že jsem odmítl krmit na nových poplatcích ze spořitelního devizového účtu ty jejich mastný držky, na dva měsíce mé akcie ve SCP. A zde jsem přišel dále řádově o desítky tisíc Kč z nevyužitých investičních příležitostí.
To tedy je pro mne výsledek neuváženého založení devizového účtu v jednom tuzemském peněžním ústavu jménem Česká spořitelna, která navíc nemravně sponzorovala desítkami miliónů Kč právě hrobaře českého kapitálového trhu o posledních parlamentních volbách. Cha, cháááááá...

Reagovat

 

-22
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (15 komentářů)

25. 2. 2004 6:04 | Eric

Jenom nechápu, proč by si v dnešní době měl kdokoliv otevírat devizový účet u pseudočeské banky, která pokud nemá poplatky dnes, tak ho osolí zítra. 1.5.04 si otevírám účet v Lucembursku a přesunu tam celý slamník. Čestné pionýrské.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

25. 2. 2004 7:42 | dudde

nevidím jeden jediný důvod proč to neudělat již dnes.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 25. 02. 2004 06:04)

25. 2. 2004 8:40

Tak 1.5.04 si v Lucembursku žádný účet neotevřete, to vám garantuji. I v Luxu totiž drží Den práce a banky budou mít zavřeno. Čest práci...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 25. 02. 2004 06:04)

25. 2. 2004 14:45 | Hana

Otevírat si devizový účet vůbec nemá smysl. Pokud se nepletu, tak třeba vloni všichni ti, kteří ukládají peníze v devizách třeba na dolarovém účtu pěkně prodělali.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

25. 2. 2004 14:45 | Hana

Otevírat si devizový účet vůbec nemá smysl. Pokud se nepletu, tak třeba vloni všichni ti, kteří ukládají peníze v devizách třeba na dolarovém účtu pěkně prodělali.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-8
Líbí
Nelíbí

25. 2. 2004 17:41 | oskar

Copak se stalo? Už pár let tady horujete pro slamník a najednou banka, byť v Luxu? To už jste mohl udělat legálně dávno, netřeba čekat na prvního máje. Hezký den
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 25. 02. 2004 06:04)

26. 2. 2004 7:21 | Eric

Otevřel bych, ale je to sobota. 1. Máj tam slaví pouze jako významný den, to jest maká se a večer chlastá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 25. 02. 2004 08:40)

26. 2. 2004 7:22 | Eric

Máte pravdu, ale právě kolem 1. Máje v Lucembursku budu poprvé v životě, takže jsem to prostě zatím udělat nemohl. A k tomu slamníku? Změna je život, holenku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (oskar 25. 02. 2004 17:41)

26. 2. 2004 8:13 | oskar

Už to tlačí pod hlavou, chápu. Nicméně většina bank v Luxu vám účet otevře i korespondenčně, netřeba čekat na květen. Tak hezkou cestu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 26. 02. 2004 07:22)

26. 2. 2004 8:17

Jestli Vám mohu poradit, tak banky v Luxu nic moc. Zaprvé jsou zaměřené na velmi bohatou klientelu a nad normálními lidmi (zvláště z Východu) nestydatě ohrnují nos, zadruhé jsou tyto banky zaměřeny především na dlouhodobé "zaparkování peněz" formou nákupu různých obligací, fondů atd. a preferují tedy dlouhodobé stabilní peníze a možnost účtovat poplatky za jejich správu, zatřetí si myslím, že technicky je Lux poněkud zaostalý a kvůli (možná již jen dočasným) daňovým výhodám si nevidí na špičku nosu. Pokud chcete levný účet s dobrým internetovým bankovnictvím, širokou škálou produktů a diskrecí, poohlédněte se raději po nějakých ostrovech.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Eric 26. 02. 2004 07:22)

26. 2. 2004 8:56 | Eric

Vidíte, jak jsme my slamníkáři neinformováni, tak korespondenčně, vida! Ale beru Luxíky cestou po Evropě, tak jsem si řekl, proč to nezkusit. Za přání hezké cesty Vám pane děkuji a přeji Vám úspěšný den.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (oskar 26. 02. 2004 08:13)

26. 2. 2004 9:01 | Eric

Děkuji za radu, ale věren svému ultrakonzervativnímu myšlení bych měl raději banku alespoň v autodosahu (To abych jim mohl alespoň vybít výlohy, pokud by zkrachovali...) Pokud máte na mysli ostrovy "offshore" tak ty mají mojí důvěru na ještě nižší úrovni než české pseudobanky (možná trochu nesmyslně). Pokud myslíte ostrovy britské mimo Man, Jersey atp. tak nevím, nevím...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 26. 02. 2004 08:17)

27. 2. 2004 23:35 | Petr V.

Ola Tyna, tudo bem? Jen pro doplneni toho, co ti asi na tiskovem oddeleni nerekli... Komercni banka sice k devizovemu uctu nabizi prime bankovnictvi, ale pouze tehdy, pokud si clovek zridi i korunovy ucet, aby mu meli odkud strhavat poplatky... co to je za logiku nevim, nicmene tak to proste je. A dalsim problemem je to, ze na devizovem uctu nejde povolit inkaso... minimalne opet v Komercni bance... Nejen autorku, ale vsechny ctenare zdravi z Lisabonu Petr Vykoukal. PS: a navic to internetove bankovnictvi ani ze zahranici nefunguje, spoluzakovi, ktery ho ma se ani jednou nepodarilo prihlasit a kdyz uz to vypadalo, ze to dopadne, tak mu to oznamilo, ze banka je z duvodu udrzby nedostupna... proste francouzska kvalita v ceskem podani!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

29. 2. 2004 12:08

Vidím smysl zřídit si devizový účet ve spojení s obchodováním na cizích burzách. Tady v Česku už není totiž s čím obchodovat, to jak tu socani nevratně zplanýrovali kapitálový trh svým zemácko-špidloňovským buldozerem. Vybírám z možností už několik měsíců, ale z tuzemské nabídky je mi stále mdlo : ono se totiž musí vzít v potaz náklady na celou logistiku práce s účtem, a ne jen výřez části, jako to provedla autorka článku. Co mám na mysli ? Třeba příkladem jednu ještě z čerstvých osobních vzpomínek na nenažranou Českou spořitelnu. Tam dřív vkladový, resp. termínovaný devizový účet podmiňovali vedením běžného devizového účtu. Jinak to totiž, holomci jedni amatérský, neuměli. Poplatek za výběr v hotovosti z běžného devizového účtu však byl nevýznamný. Tolik to tedy nevadilo. Po jednom záchvatu emericko-rakušácké akcionářské lačnosti, asi před 2-3 lety, zpoplatnili ve spořitelně výběr hotovosti z běžného devizového účtu ale tak, že propresováno přes běžný účet majitel právě vkladového devizového účtu dostal při výběru míň, než kolik do spořitelny před tím vůbec přinesl, a to i po připočtení vkladových úroků. U mě to tehdy představovalo ztrátu několika tisíc Kč ! Příznačné pro Českou spořitelnu bylo, a asi stále jak sleduji je, že o této změně klienty vůbec s předstihem neinformovala a já si, nevěda co se blíží, obnovil zde vesele revolving. No, a když jsem se proti tomu ozval, zablokovali mi svévolně dvě místní spořitelní štěnice, to že jsem odmítl krmit na nových poplatcích ze spořitelního devizového účtu ty jejich mastný držky, na dva měsíce mé akcie ve SCP. A zde jsem přišel dále řádově o desítky tisíc Kč z nevyužitých investičních příležitostí. To tedy je pro mne výsledek neuváženého založení devizového účtu v jednom tuzemském peněžním ústavu jménem Česká spořitelna, která navíc nemravně sponzorovala desítkami miliónů Kč právě hrobaře českého kapitálového trhu o posledních parlamentních volbách. Cha, cháááááá...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-22
Líbí
Nelíbí

29. 2. 2004 12:15 | Jan Kolda von Žampach

Ten Anonym výše, prosím, jsem Já !
Navíc, souhlasím níže s Ericem. Když už, tak to vidím na založení devizového účtu mimo tento prostor a především mimo nenechavé prsty páně Špidly se Sobotkou. Prostě to je věc přirozených sebezáchovných instinktů. Varovných signálů je už zase v těchto dnech o něco více : vláda by si ráda šáhla, pod různými záminkami, na peníze tentokráte ve stavebním spoření a také by ráda napumpovala do stavby státem organizovaných hladových zdí prašule podnikatelů. Ve zdejším korupčním prostředí myšlenka více než úsměvná. Ale pro mě a moji peněženku ty konce, že.
Od serveru peníze.cz proto raději očekávám, kdy nám přinese srovnání reálné nabídky možností, jak valuty, devizy a na devizy zkonvertované koruny solidně vyvést mimo legislativu tohoto českýho Absurdistánu s podmínkou, jak níže uvádí Eric, ještě reálné dosažitelnosti. Samozřejmě po změně okolností plynoucích z našeho vstupu do EU a ve vazbě na možnosti obchodování na cizích burzách, ze začátku alespoň tady v Evropě. Vždyť do Němec nebo do Rakous to máme většina z nás jen na skok.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 29. 02. 2004 12:08)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Kalvoda

advokát a exministr

Eduard Kučera

podnikatel, Avast

Jan Kalvoda
ÚSPĚŠNOST
22,22 %

z 27 duelů
×
Eduard Kučera
ÚSPĚŠNOST
72,00 %

z 25 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Garanční fond burzy, Střední hodnota, Očekávaná výnosnost, čtú, účastnické fondy, jan sedláček, odstoupení od smlouvy, transformované fondy, investiční chyby, Sdružení na ochranu nájemníků, překvapení, znalec vína, ručitel, Městská policie Praha, all risk pojištění, Premium SMS, Česká školní inspekce, délka fixace

5J54658, 2SC4511, 2L02877, 1H11283, 5J72340

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK