Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Během několika málo měsíců vám Peníze.CZ představí další produkty a nově budovaná divize nabídne zajímavé služby finančním poradcům. Výrazně totiž rozšiřujeme svoji strategii.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 1. 2004 20:48, Jan Kolda von Žampach

...svatá prostoto ! A teď píší pro pana Prouzu články tady na serveru, že.

Reagovat

 

+48
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 01. 2004 17:53)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

30. 1. 2004 17:06, Petr Šafránek

Jistá fluktuace je průvodním jevem každého síťového marketingu. Odcházejí zpravidla ti, kteří se domnívají, že síťový marketing je nástrojem k bezpracným výdělkům. Když poznají opak - tedy že i v síťovém marketingu se musí především pracovat, odcházejí. To je to, co jste nazval "rozpad zespoda", nejde však o rozpad, ale přirozenou selekci, jak jste napsal Vy - neschopných. Ti pak samozřejmě OVB a síťový marketing obecně pomlouvají kudy chodí, aniž by přiznali, že příčinou jejich neúspěchu nebylo OVB aní síťový marketing, ale především oni sami... Pokud jde o Vámi zmíněný "rozpad schopných lidí nahoře", pak Vás ujišťuji, že jste, pokud jde o OVB, vedle jak ta jedle! Každý, kdo v OVB aktivně působí, má přístup k měsíčním výsledkům celé ČR a jasně vidí, že fluktuace (ve smyslu odchodu) na vyšších pozicích je prakticky nulová, pokud za fluktuaci nepovažujeme přechod na vyšší posty v rámci firmy.

Reagovat

 

-31
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 01. 2004 15:17)

Další příspěvky v diskuzi (55 komentářů)

30. 1. 2004 16:35 | rákoska

Firmy bych necertifikoval, a když tak snad jedině nějak základně. Plnou certifikaci bych vztáhnul na jednotlivé poradce. Ona firma se může profilovat nějakým směrem, ale všechno je to pak stejně jen o lidech. Vemte si třeba p. Šafránka, patří sice pod OVB, ale jeho názory a snad i práce se vymyká tomu, co někteří lidé v OVB dělají. Na druhou stranu SLON - tváří se jako pupek světa, ale zase někteří jedinci nejsou na úrovni firmy. A naprosto upřímně, klient mě jako poradce nevztahuje až tak moc k firmě, ale vždy se mnou jedná jako s člověkem, který něco umí. A jestli za mnou stojí firma x, y nebo z je úplně fuk. A co psal p. Prouza o obratech a ziscích je úplně k ničemu, to rozhodně nesvědčí o kvalitě firmy a jejích lidech. Obrat a zisk se dá dohnat tvrdým prodejem, který budu mít schovaný někde ve skupině a s poradenstvím nebude mít nic společného.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 01. 2004 15:47)

30. 1. 2004 16:41 | Petr Šafránek

Nic proti vícestupňovému vzdělání a certifikaci, pokud budou jasně definovány a veřejně známy. Já vidím spíše problém v živelném vzniku "certifikátorů", jejichž požadavky (a tedy i hodnota certifikátů) budou nesrovnatelné a klientelská veřejnost bude dokonale zmatená...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 01. 2004 15:51)

30. 1. 2004 16:47 | TGP

Samozřejmě máte pravdu, že multilevel distribuce vždy bude o objemech. Ale i oněch současných 15 % trhu, který má vyšší potřeby, je docela zajímavý, nemyslíte? Navíc si myslím, že s postupem času poroste (i když asi nikdy nepřesáhne polovinu trhu, ale to vyplývá z "bohatosti" klientů).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr Šafránek 30. 01. 2004 16:33)

30. 1. 2004 16:59 | Martin Gardavský

Omlouvám se panu Síkorovi za zkomolení jména a s Vámi souhlasím. Myslím s tím co bylo obrazně řečeno.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (rákoska 30. 01. 2004 16:22)

30. 1. 2004 17:06 | Petr Šafránek

Jistá fluktuace je průvodním jevem každého síťového marketingu. Odcházejí zpravidla ti, kteří se domnívají, že síťový marketing je nástrojem k bezpracným výdělkům. Když poznají opak - tedy že i v síťovém marketingu se musí především pracovat, odcházejí. To je to, co jste nazval "rozpad zespoda", nejde však o rozpad, ale přirozenou selekci, jak jste napsal Vy - neschopných. Ti pak samozřejmě OVB a síťový marketing obecně pomlouvají kudy chodí, aniž by přiznali, že příčinou jejich neúspěchu nebylo OVB aní síťový marketing, ale především oni sami... Pokud jde o Vámi zmíněný "rozpad schopných lidí nahoře", pak Vás ujišťuji, že jste, pokud jde o OVB, vedle jak ta jedle! Každý, kdo v OVB aktivně působí, má přístup k měsíčním výsledkům celé ČR a jasně vidí, že fluktuace (ve smyslu odchodu) na vyšších pozicích je prakticky nulová, pokud za fluktuaci nepovažujeme přechod na vyšší posty v rámci firmy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-31
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 01. 2004 15:17)

30. 1. 2004 17:31 | Petr Šafránek

Ano, pro individuální hráče na trhu je i oněch 15% skutečně zajímavých, a kdo chce být celý život jen profesionálním finančním poradcem, má v tomto segmentu ideální příležitost k uplatnění. Ten druhý segment umožňuje ale mnohem víc - tedy dát šanci lidem ve svém okolí, aby se v tomto segmentu stabilně uplatnili. Tím nechci vůbec říct, že komplexní finanční služby pro retailovou klientelu může dělat každý, ale troufám si tvrdit, že ten, kdo chce něco dokázat a je ochoten pro to skutečně něco udělat (včetně dalšího vzdělávání) má právě zde výjimečnou šanci, jakou mu těžko poskytne jakékoliv zaměstnání. To je to, co mně na OVB zaujalo a to je také to, proč vyhazuji do koše nabídky různých známých i neznámých "poradenských" firem, které mně téměř každý týden přicházejí a lákají mně vždy na jediné - vyšší provizi(ti naivnější na "vysoký" plat, notebook, auto, mobil, atd...).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 01. 2004 16:47)

30. 1. 2004 17:53 | TGP

Ono jak kdy. Na českém trhu existují lidé (a není jich úplně málo), kteří se od OVB oddělili i z vyšších úrovní právě proto, že nechtěli snášet to omezování jediným "správným" postupem a nechtěli se chovat nečestně ke svým klientům.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr Šafránek 30. 01. 2004 17:06)

30. 1. 2004 20:20 | Jan Kolda von Žampach

Ale, ale, ale, pane Prouzo, no tááák. To by asi bylo těžké má tvrzení důkazem vyvrátit, že, odpovídám zase já. Kam na to matení, co tu i o hodně výše dnes píšete, vůbec chodíte ? Co ty Vaše použité pojmy ? Jako : nenáviděnou, urážíte, obviňujete, anonymní pomluva. A chybí mi jen k tomu od Vás slova o té tzv. konstruktivní kritice ( asi jste je jen opomenul ) a jistě by z Vás byl příkladný svazácký funkcionář okresního formátu někde na Šumavě za Husáka : buďte rád, daleko se tak dostanete.
Trochu vážněji : cením si faktu, že jste s novým komerčním akcionářem vyrukovali takto narovinu. Možná, že s tím souvisela a jako snaha vytvořit si předpolí i ta palba posledních článků omílajících donekonečna téma zprostředkovatelů a poradců. U mě osobně se však minula účinkem, je mi to celé k smíchu, spoléhám po zkušenostech především na sebe. A právě k slovenským aktivitám tohoto typu, čím se dnes chlubíte, přistupuji naopak já s velkou obezřetností.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 29. 01. 2004 20:49)

30. 1. 2004 20:48 | Jan Kolda von Žampach

...svatá prostoto ! A teď píší pro pana Prouzu články tady na serveru, že.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+48
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 30. 01. 2004 17:53)

30. 1. 2004 22:09 | Michal

Pod to se podepisuji. Poradenství je o poctivosti a svědomí. Tuším, že to hlásal Fredy. Jenže na poctivost a svědomí jsou všechny různé certifikáty krátké. Jako by se tak nějak zapomnělo na klienta. Vše stejně nakonec skončí u peněz klienta. O ty jde především a všem. Každý, kdo v tomto oboru začíná něco nového, tak před sebou tlačí sliby a pěkná slova o čistém poradenství ve prospěch klienta. Záhy se to přehoupne zase jen na ty peníze. Před nějakým časem se o to pokoušelo Fincentrum pana Nejedlého a dnes se motá mezi běžnými makléři a kritizovaným OVB. Sem tam nějaký úspěch, hlavně v zaměstnaneckých službách, ale osobní poradenství asi nic moc. Ambice a hezká slova kvalitu nepřinesou. Velká slova o péči o klienty a na konce se to stejně točí kolem provizí. Dokud si za služby nebude připlácet klient, tak je to zase jenom o prodeji. I když třeba o kvalitnějším, profesionálnějším a sofistikovanějším.
Kolik je u nás vlastně špičkových finančních poradců? Úmyslně píši poradců, ne poradenských a makléřských firem. Tak, jak píšete, je to hlavně o lidech. Například pan Šafránek je excelentní poradce a tak ho hodnotím. Nehodnotím OVB. Ta mě vůbec nezajímá, k ní důvěru mít nebudu. Pan Šafránek by vynikal v každé společnosti a o zákazníky mít nouzi nebude. Osobně si myslím, že připravovaný projekt peníze.cz má šanci na úspěch. Nechme jim těch sto dnů a pak se uvidí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-18
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (rákoska 30. 01. 2004 16:35)

31. 1. 2004 14:04 | TGP

Dobrý den a díky za důvěru. Vím, že budeme pod dohledem a i to pro nás nakonec považuji za výhodu (i když život nám to rozhodně nezjednoduší :-).
Máte pravdu, že jde o lidi. I proto se i v Německu, odkud většina sítí kopíruje své systémy, od velkých sítí odlupují jednotlivci, kterým nejde o budování rozsáhlé mlm struktury, ale kteří chtějí mít své klienty a nabízet jim kvalitní (a často placené) služby dle svého přesvědčení. Místo OVB či AWD si jako back office vybírají různé brokerpooly, které se za ně starají o administrativu a oni sami mají čas na práci s klienty. Stejnou cestou jistě půjde i řada lidí u nás, nejprve je jim ale třeba nabídnout kvalitní brokerpool, kterému budou věřit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Michal 30. 01. 2004 22:09)

31. 1. 2004 16:22 | TGP

Ještě lépe by pan Šafránek vynikal, kdyby na sobě neměl to trauma zvané OVB. Sám se ho sice snaží omezovat tím, že vystupuje pod vlastní značkou Finservis, ale i přesto může jeho spojení s OVB některé odrazovat...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Michal 30. 01. 2004 22:09)

31. 1. 2004 16:27 | TGP

Vím, že se to řadě kolegů z různých firem nelíbilo, ale testy finančních poradců na Peníze.CZ patřily k těm nejleoším na našem trhu. Budu rád, pokud v nich budete pokračovat - a nenechte se odradit útoky, které přijdou. Sleduji vás již dlouho a vím, že svou práci děláte dobře. Nikdy jsem neměl pocit, že byste dělali kompromisy se svým svědomím a pokud nezačnete nyní, bude kritika některých postižených jenom bzučením nervózních much.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

1. 2. 2004 9:18 | Martin Gardavský, ARIZ ČR

Promiňte, ale mám pocit, že pan Šafránek tuto skutečnost jako trauma nepociťuje. Já osobně ale pociŤuji jako trauma (ale skutečně jen malé nemějte o mě obavy), že při předpokladu, že většina přispěvatelů do této diskuse jsou patrně buď kolegové pana Šafránka (myslím tím i konkurenti) nebo zákazníci některých poradenských firem, nejsou většinou ochotni své názory podepsat a veřejně se k nim přihlásit. U zákazníků to respektuji a navrhuji jim aby se obrátili na naši asociaci pokud mají pocit, že byli někým z OVB poškozeni. Zaručuji jim odbornou pomoc. OVB Allfinanz spol.s r.o. je členem naší asociace a bude jistě náš názor respektovat. U "kolegů" pana Šafránka to nechápu a nerespektuji! ˇAť buď jdou s kůží na trh (jako pan Šafránek) nebo ať neknučí a nechají karavanu jít dál a neřeší anonymně své konkurenční problémy. A teď mně dovolte určité zjednodušení: s OVB to nebude až tak špatné pokud pod její značkou pracují finanční konzultanti a investiční zprostředkovatelé jako je pan Ing. Petr Šafránek.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 31. 01. 2004 16:22)

7. 2. 2004 20:24

zlatá slova
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ori 28. 01. 2004 10:33)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ivan Pilip

exministr a podnikatel

Karel Komárek

podnikatel, KKCG

Ivan Pilip
ÚSPĚŠNOST
70,00 %

z 10 duelů
×
Karel Komárek
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Výpočet ceny podílového listu, OTC trh, Racionální očekávání, psd2, bankovnictví, start-up, miroslav uďan, lukáš kovanda, Úsvit, zpravodajský server, swapy, porotce, střední délka života, hatchback, Bezriziková výnosová míra, přestupky, Kreditní karty, cílový fond

2SA1086, 1SR2404, KIJ6339, 2J19393, 6A50011

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK