Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Dostanete pozvánku na výlet na zajímavé místo za pouhých 119 Kč. Cena zahrnuje i oběd a několik drobných dárků. Jenže v autobusu se dozvíte, že vás čeká ještě "krátká" prezentace výrobků jisté firmy...

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

26. 1. 2004 8:46

A problém je ještě jeden: řada těchto lidí není schopná se o sebe postarat sama, např. se sebrat, sednout do vlaku a jet někam na výlet. Vyšlo by je to na stejně, netrčeli by cca 4-5 hodin někde na předváděčce a pak byli puštěni na hodinku se jen někde okouknout (kde už na ně tlačí nervózní řidič, aby si pospíšili, protože za tohle on není placený. Pochopitelně, on je placen za to, že je doveze na předváděčku, výlet je jen lákadlo), ale chodili by přírodou a pak se podívali na nějakou památku. Jenže to by znamenalo: zjistit, KAM bych chtěl jet, JAK se tam dostanu, prostě se o něco postarat. Takhle dostanu nabídku až do domu a nemusí se starat vůbec o nic. A o tom to taky je.

Jo, a mimochodem: cenové srovnání tohoto zboží ni vychází v rozmezí 10-20x dražší net to, co dostanu normálně v obchodě. Problémem se ale, že výletníci nemají možnost srovnání, protože předem netuší, CO se bude předvádět. Dalším problémem je to, že většina předváděných výrobků je na trhu nová. Pamatuji si na podobné předváděčky, sice bez autobusů. Byla tam eletrická topidla, tehdy asi za 9.000,- Kč. Dnes, po nějakých 6 letech po uvedení tohoto výrobku na trh ho koupíte běžně v obchodě za cca 600,- Kč. Totéž je o nádobí. Značkové za bratru 25.000,- Kč a víc, neznačkové v obchodě za 2.500,- Kč.
A pak že jsou důchodci chudí a nemají peníze!

Reagovat

 

+43
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (ZIL 24. 01. 2004 20:05)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

24. 1. 2004 20:05, ZIL

Zkuste navštívit pár osamělých starých lidí během všedního dne dopoledne a možná, že budete vědět, proč "...se nemohli vejít do autobusu", nebo proč "... se domlouvali, kam pojedou příště".

Co jiného by si mohli za stovku pořídit? Nemá cenu to rozebírat. O lidi v penzi se nikdo nestará a tak není problém pro nejrůznější společnosti zaujmout je svým produktem.

V tomto případě se jedná o lidi se životní zkušeností, takže jediným výsledkem je, že investují do předraženého zboží. Mnohem horší situace je však u mladých lidí nebo u lidí kteří se "hledají" (ti, kteří shání pár let bezvýsledně práci, ví o čem je řeč).

V souladu s tím se pak do obliby dostávají komunisté, protože tohle by se za jejich vlády nestalo. A to je hodně špatně.

Problém, o kterém je pilotní článek je mnohem hlubší a mnohem smutnější, bohužel.

Reagovat

 

-31
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (26 komentářů)

15. 9. 2004 19:22 | ioui

oôpéú
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+26
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jirka 28. 01. 2004 20:01)

3. 9. 2005 10:20 | Zdeněk

Je to všechno podvod.Uzavírané smlouvy zájemce prakticky nevidí,hlavně aby to podepsal a nečetl.Pak se dozvídá strašné věci,vesměs k tíži zákazníka a v rozporu se zákony.Proč to někdo nedozoruje,co Sdružení na obranů spotřebitelů,česká obchodní inspekce a pod.?Je to jen jedna z forem okrádání málo připravených a informovaných důchodců.Fuj tajbl!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

24. 3. 2006 16:02

Článek vystihuje plně atmosféru těchto propagačních zájezdů. Po dlouhé době jsem se nechala před Vánoci zlákat na podobný zájezd do Kudowa zdroje, který se odehrával podle popsaného scénáře. Byla jsem"vybraná" asi s 15ti dalšími účastníky a za trpělivost mi byla předána řada hodnotných dárků (to nepřeháním - sada nerez nádobí, merino deka, magnetická podložka), to vše naloženo do nákupní tašky na kolečkách a zcela zdrama!!! Ovšem ouha, když byl na mě předvádějící tak hodný, jistě se mu odvděčím tím, že zakoupím další deku Merino za 15 000 Kč. Samozřejmě jsem se dopálila hned v úvodu darovací akce, dožírá mě skutečnost, že tyto společnosti, prostřednictvím mladíků v plné síle, se živí tím, že z nás dělají pitomce, kteří nedokáží uvažovat reálně. A protože jsem opravdu nechtěla být neslušná, vozík i s dárky jsem si neponechala, ale přeci jenom jsem podlehla davu a v závěru jsem z povinnosti koupila lanolinový prací prostředek, i když vím, že jeho cena byla opět přehnaná. Zkrátka se slušností, nejen že dnes nikam nedojdeš, ale na podobných akcích opatrně. Navíc mě ta půldenní akce natolik zmohla (mladíček totiž mluvil do mikrofonu, který byl silně hlasitý) , že už mě ani nezajímal cíl akce, kvůli kterému jsem jela, a jediné přání bylo, být už doma.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

17. 9. 2008 23:32 | Zuzka

Je to hnus a kdo to navíc podporuje je obyčejný zloděj....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 15. 09. 2004 19:21)

12. 2. 2009 18:43 | jana

FREDY JW DEBIL!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

12. 2. 2009 18:46 | jana

FREDY JE DEBIL!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Turek

manažer a podnikatel

Petr Fejk

manažer

Pavel Turek
ÚSPĚŠNOST
97,14 %

z 35 duelů
×
Petr Fejk
ÚSPĚŠNOST
61,90 %

z 21 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Pasivum, Deetatizace, Depozitář fondu, doplňkové penzijní spoření, státní podpora, třetí pilíř, penzijní fondy, penzijní připojištění, Diskontování, Blanka, systém pro výplatu dávek, odpisová sazba, Vladimíra Dvořáková, penzička, český stát, Henry Ford, akciové společnosti, veřejné umístění akcií

3P64946, 3AI3206, 4AN8298, 4AN8288, 6T77957

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK