Šlechtění reklamní džungle
Simona Ely Plischke | | 13. 1. 2004 | 4 komentáře
Klíčem ke správnému bankovnímu marketingu je dostat do prezentace suché, kredibilní a uzavřené instituce jednoduchou informaci, emoce, lidskost a pokud možno i humor. Návod zní jednoduše, trvalo ale velmi dlouho, než kvalitní komunikace a propagace zdomácněla i v českých finančních domech.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)
14. 1. 2004 22:56
13. 1. 2004 21:29 | Málek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 1. 2004 19:55 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 1. 2004 18:32 | Málek