Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Na poli finančního zprostředkování nyní působí již dvě profesní sdružení. Je tu prostor ještě pro další subjekty? Bylo by dobré, kdyby vznikly? Co očekáváme od svého profesního sdružení?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 2. 2004 11:37, Martin Gardavský

Máme k dispozici nahrávku, podívám se na to. Ale troufám si tvrdit, že, pokud to padlo, tak v malinko jiném kontextu. Hlavní investiční služba § 8, odst. 2 písm a)) a doplňková investiční služba § 8, odst 3, písm f) a interakce mezi nimi. Je snaha, podle mého názoru zcela oprávněná, zařadit tuto doplňkovou investiční službu mezi služby hlavní. Stejně ovšem záleží jak bude vypadat evropská úprava.

Reagovat

 

+30
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 27. 02. 2004 08:59)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

24. 2. 2004 9:44, TGP

Co myslíte tím obráceně?

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 24. 02. 2004 09:35)

Další příspěvky v diskuzi (30 komentářů)

26. 2. 2004 9:52

V podstatě s Vámi souhlasím, jen se obávám, aby to, jak u nás bývá zvykem, nebylo od zdi ke zdi. Už v souvislosti s harmonizací našeho práva s EU se jasně ukázala snaha některých legislativců být evropštější než Evropa... Už jsem například zaznamenal i jistou snahu KCP zakázat jejich vyhláškou zprostředkovatelům souběh zprostředkování a poradenství! Taková formulace vyhlášky by přirozeně skončila úspěšnou ústavní stížností, protože registrace u KCP je jen zvláštním oprávněním k podnikatelské činnosti a nelze jím omezovat jinou podnikatelskou činnost prováděnou na základě ohlašovací volné živnosti...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 26. 02. 2004 09:31)

26. 2. 2004 10:36 | Zachrdla - TriMan

Tak to dopadá vždy, když hlavní slovo mají „teoretici“ a úředníci. Osobně proto nesdílím názor ARIZu, že přínosem je, když ve vedení (asociace) jsou „terénní“ pracovníci zastoupeni pouze menšinově. Je sice pravdou, že Marx, Engels ani Lenin také nebyli dělníky ač vedli dělnickou třídu, myslím ale, že to není ten nejlepší model.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 26. 02. 2004 09:52)

26. 2. 2004 10:53

V obecné rovině možná můžete mít pravdu, mám však konkrétní zkušenost z ARIZu a mohu s čistým svědomím prohlásit, že "teoretici" ve vedení doposud velmi dobře naslouchají názorům "z terénu" a své názory podle nich korigují. Naopak pro nás "z terénu" je přínosem jejich nadhled a odborné znalosti - a neberte to jako frázi, ono to opravdu funguje, možná je to o konkrétních lidech. Ostatně jak to vypadá, když převládnou "názory z terénu" resp. obchodní zájmy "lidí z terénu" jste se, myslím, přesvědčil v KFP alias AFPZ na vlastní kůži...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+24
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zachrdla - TriMan 26. 02. 2004 10:36)

26. 2. 2004 11:27 | Zachrdla - TriMan

Zkušenost z KFP byla bolavá. To máte pravdu. Tam ale šlo (a stále ještě jde) především o personální problém. Systémově se ale domnívám, že ve spolku zahrádkářů by hlavní slovo měli mít zahrádkáři a biologové pouze hlas poradní. Ten je ovšem také důležitý a moudří zahrádkáři budou biologům naslouchat, rozhodovat by si ale měli sami.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 26. 02. 2004 10:53)

26. 2. 2004 11:47 | TGP

On není teoretik jako teoretik. Tomáš Ježek, Petr Čech nebo třeba doktorka Čížková o praxi vědí mnohem více než někteří "praktici". Prošli řadou pozic a myslím, že jejich přínos je hodně důležitý a ARIZu dává jistou nekonfliktnost ve vztahu ke státním orgánům (které budou vždy opatrnější k čistě profesní organizaci než k organizaci zastřešující více pohledů).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zachrdla - TriMan 26. 02. 2004 10:36)

27. 2. 2004 8:25 | Martin Gardavský

Pane Šafránku, děkuji za tento příspěvek. Už jsem začínal mít občas pocit, že nejste člověk z masa a kostí. Nikdy se totiž nemýlíte. Zde jste poprvé klopýtnul. Kde jste proboha našel tu snahu zákazu souběhu zprostředkování a poradenství?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 26. 02. 2004 09:52)

27. 2. 2004 8:59

Tato možnost byla vyslovena v diskusi jedním ze zástupců KCP (bylo jich tam 5 a já už vážně nevím, kdo to byl) na semináři 24.2.2004 s komentářem, že KCP by z pohledu zabránění střetu zájmů mohla ve své vyhlášce jít až tak daleko, že by v pravidlech jednání zprostředkovatele stanovila, že zprostředkovatel nesmí u téhož klienta vykonávat současně činost zprostředkovatele a poradce. Vzhledem k tomu, že vyhláška není zdaleka ještě v definitivní podobě, není vyloučeno, že tyto úvahy mohou dostat nakonec podobu podzákonné normy....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Martin Gardavský 27. 02. 2004 08:25)

27. 2. 2004 9:23 | TGP

To ale musel být zástupce Komise už hodně unavený, řekl bych. Něco takového by přece vůbec nemohlo fungovat?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 27. 02. 2004 08:59)

27. 2. 2004 11:27

Tam jsem byli už na konci trochu unaveni všichni, neboť seminář věnovaný nové právní úpravě zprostředkování investičních instrumentů skončil poměrně vášnivou diskusí na věčně zelené téma "poradce kontra prodejce". A právě v této diskusi někdo ze zástupců KCP poznamenal, že kdyby se vzalo do důsledků řešení problematiky střetu zájmu, tak by KCP mohla v pravidelech jednání zprostředkovatele, která má vymezit ve vyhlášce, stanovit tento zákaz "souběhu" zprotředkování a poradenství u téhož klienta .... Tím samozřejmě neříkám, že to je v návrhu vyhlášky takto napsáno. Nicméně pokud lidé, kteří vyhlášku tvoří, takovou myšlenku vysloví, nelze vyloučit, že ji následně dají i na papír...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 27. 02. 2004 09:23)

27. 2. 2004 11:37 | Martin Gardavský

Máme k dispozici nahrávku, podívám se na to. Ale troufám si tvrdit, že, pokud to padlo, tak v malinko jiném kontextu. Hlavní investiční služba § 8, odst. 2 písm a)) a doplňková investiční služba § 8, odst 3, písm f) a interakce mezi nimi. Je snaha, podle mého názoru zcela oprávněná, zařadit tuto doplňkovou investiční službu mezi služby hlavní. Stejně ovšem záleží jak bude vypadat evropská úprava.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+30
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 27. 02. 2004 08:59)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Bakala

podnikatel, BXR Group

Michal Mejstřík

ekonom

Zdeněk Bakala
ÚSPĚŠNOST
34,62 %

z 26 duelů
×
Michal Mejstřík
ÚSPĚŠNOST
52,53 %

z 99 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Basket certifikát, Reálná veličina, Absolutní hodnota, státní podpora, daň z příjmů, penzijní připojištění, daňové odpočty, doplňkové penzijní spoření, likvidní složka fondu, daňový rozpočet, Konto Komplet, daňové paušály, není co závidět, zamrzlé, andrej kiska mladší, konvergenční program, Stanislav Fiala, cece eur

1HCVERVA, 1HCVERVA, 4E16485, 6C20415, 7T77760

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK