Ach, ty vstřícné banky...

Ján Rusnák | | 11. 11. 2003 | 28 komentářů
Máte jednoduchý požadavek na banky a chcete s nimi komunikovat pomocí emailu? Tak se na to pořádně připravte. Uvolněte si kapacitu emailové schránky, přichystejte tuny papíru a zlepšete svůj orientační smysl. Jinak se v odpovědích bank můžete ztratit.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

12. 11. 2003 9:35, Tomáš Marný

Mne ŽIBA informovala na výpise doručeném 8.11., že od 1.11. dochází k jistým změnám, nechť se laskavě dostavím na pobočku, že mně to tam vytmaví, vlastně vysvětlí...:-((. Takže jsem se dostavil na pobočku a účet neprodleně zrušil, takovéhle jednání nechť si soudruzi z UnoCretýna nechají pro zbytek svých východnějších bank :-((.

Zobrazit celé vlákno

+48
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 11. 2003 8:33, philabob

... a vo tom to je. Zvednou! Pardon, použijme moderní klišé - přizpůsobí nabídku struktuře svých zákazníků s ohledem na konkurenci.

Zobrazit celé vlákno

-22
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 28 komentářů)

20. 11. 2003 8:33 | keks

... a vo tom to je. Zvednou! Pardon, použijme moderní klišé - přizpůsobí nabídku struktuře svých zákazníků s ohledem na konkurenci.
-22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 11. 2003 17:41 | Karlsbader Becher Bitter

Spis by meli byt operatori ruznych klientskych center pouceni, ze ackoliv se MicroShit Exchange (ci Outlook) tvari u nich na pocitaci treba jako Word, pro prijemce jejich msg. to muze vypadat uplne jinak. Anebo je k takovym silnym "kanonum" jako MS Outloook vubec radsi nepoustet a nechat jim na maily nejaky archaicky DOSovsky Pegasus Mail apod.. :-)))
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 11. 2003 17:40

Spis by meli byt operatori ruznych klientskych center pouceni, ze ackoliv se MicroShit Exchange (ci Outlook) tvari u nich na pocitaci treba jako Word, pro prijemce jejich msg. to muze vypadat uplne jinak. Anebo je k takovym silnym "kanonum" jako MS Outloook vubec radsi nepoustet a nechat jim na maily nejaky archaicky DOSovsky Pegasus Mail apod.. :-)))
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 11. 2003 16:08 | Honza

Pro autora: nepleťte si prosím žlutočerného panáčka, tj. Raiffeisen stavební spořitelnu a Raiffeisenbank. I když je to jedna finanční skupina, jsou to dvě rozdílné instituce.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 11. 2003 18:37 | K.

Tak to jsem ráda, že nejsem sama. Ale ta angličtina se asi přepisuje hůř než pár háčků a čárek :-).
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 11. 2003 17:49 | Jenda

">" Nerad vam kazim radost ale ten kod se tam dostal trosku jinak nez si asi myslite.
Na ta mista oni dva pracovnici vlozili nejake tabulky, grafy zi obrazky. Jenom si pri tom neuvedomili, ze to neprojde mailem. Evidentne psali mail v Outlooku, v tamnich "Rich Text" formatu a mail server prez ktery to pak odeslali jim to zkonvertoval do cisteho textu. A s vlozenymi objekty si samozrejme nevedel rady.
Mel by jim to tam nekdo prepnout aspon do HTML.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 11. 2003 17:40 | Jenda

No a? Me uz se stalo, ze jsem zacal psat cesky, pak tam byl kousek kodu a dal jsem zcela automaticky pokracoval anglicky.
A doslo mi to az kdyz jsem ten mail kompletne dopsal.
-12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 11. 2003 18:15 | Kačka

No mě se tohle občas stane taky a to ať už se ptám a jako odpověď získám rébus, nebo když odpovídám na dotaz a toto mi nedojde. Hold ne každý je neomylný. Ovšem nejvíce si nadávám, když email začnu psát bez háčků a čárek, pak mě někdo vyruší a já pak pokračuji normálně. Zatím se mi sice takové dílko nepovedlo odeslat, ale až se to stane, tak si někdo bude ťukat na hlavu. Snad mi to odpustí. :-)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 11. 2003 16:54 | Karlsbader Becher Bitter

Skvely a poucny clanek. Meli by si jej jako povinnou literaturu precist vsichni klientsti poradci bank a mozna i jejich sefove. To aby vedeli, jaka jelita obcas zamestnavaji... Nedavno jsem se pokousel o to same a narazil jsem mimo jine i na dalsi problem: absenci jiste pocitacove prozretelnosti ci gramotnosti. Na mail napsany jako prosty text bez diakritiky reaguji "srackami" (prominte mi to slovo) v HTML ci RTF formatu, samozrejme s diakritikou, aby si to ctenar hezky uzil a pripomnel si casy davneho detstvi, kdy lustil rebusy a doplnovacky v Ohnicku a Materidousce.:-) Docela by mne zajimalo, jako zkusenost mel v tomto ohledu autor clanku.
-21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 11. 2003 14:58 | David Měrkovský

Pravda, ještě by to pak chtělo garanci, že do tří měsíců nezvednete ceny na dvojnásobek...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 11. 2003 14:55 | David Měrkovský

Tak to je moc dobře, protože na nabídku Volksbank jsem se díval a přišla mi zajímavá - jenomže právě inet banking mne odradil. Takže už se těším :-))
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 11. 2003 13:21 | Blanka Kandrnalová, marketing, Volksbank CZ; kandrnalova.blanka@volksbank.cz

Děkujeme za Vaše ocenění našeho přístupu k Vám klientům. Rádi bychom Vás informovali o tom, že koncem 1. čtvrtletí 2004 bude spuštěna nová verze služby Internetbanking.
-9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 11. 2003 11:46 | uia

ŽIBA to opravdu posrala na plné čáře. Ať jdou do pr....
-14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 11. 2003 9:35 | Tomáš Marný

Mne ŽIBA informovala na výpise doručeném 8.11., že od 1.11. dochází k jistým změnám, nechť se laskavě dostavím na pobočku, že mně to tam vytmaví, vlastně vysvětlí...:-((. Takže jsem se dostavil na pobočku a účet neprodleně zrušil, takovéhle jednání nechť si soudruzi z UnoCretýna nechají pro zbytek svých východnějších bank :-((.
+48
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 11. 2003 4:06 | Vedelbych Rád

Povezte mi prosím , jaký je mesícní nebo rocní poplatek z úctu v dolarech nebo v euro u www.ATLANTIK.cz a www.COLOSSEUM.cz ????????? a kolik se platí poplatek za nákup akcií v Nemecku u Colosseum ????? Na jejich stránkách je to utajeno a na e-mails neodpovídají. ... Mimochodem u www.diraba.de je konto zdarma i bez penez a prevody zdarma u www.postbank.de je konto zdarma a prevody zdarma pri vlození 1000 euro mesícne u www.citibank.de je konto a prevody zdarma má-li konto hodnotu nad 2500 euro
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 11. 2003 15:21 | Magdulienka

Výstižné a zároveň vtipně napsáno - oceňuji styl autora!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 11. 2003 15:06 | Insider

Pozdravuj Vinne:)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 11. 2003 13:42 | Jirka Dobeš

Nevím, jaké máte zkušenosti s Poštovkou, ale podle mne to není právě banka typově pro lidi chodící na peníze.cz - a asi i proto nebyla zahrnuta. Ad ebanka - kdyby měla kladné hospodaření a jiného akcionáře, bral bych ji, ale banka, která je neustále ztrátová, mne opravdu nenaplňuje důvěrou...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 11. 2003 12:50 | Martin Zika

Vidíte, tohle kritérium mě nenapadlo:) I kdyby to tak ale bylo, asi jen těžko bychom vzhledem k reklamě ČSOB (kterou jste na P.CZ jistě nepřehlédl) zhodnotili její přístup jako největší zklamání... Hezké dopoledne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 11. 2003 11:52

S vysvetlenim souhlasim. Nicmene zvolena mnozina nahrava spekulacim, jetli nahodou vyber hodnocenych bank nekoreluje se sumou techto ustavu vydanych na reklamu na portalu penize.cz :). Ale na druhe strane, nejake objektivne hodnotitelne kriterium vyberu se preci zavest musi. :) Takze proc ne treba tohle tohle.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimíra Glatzová

advokátka

Tomáš Matějček

podnikatel, Miton

Vladimíra Glatzová
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Tomáš Matějček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services