Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 5. 11. 2003 | 28 komentářů
Už jste se rozhodli, které pojišťovně svěříte povinné ručení svého vozu pro příští rok? Pomůžeme vám nejen zorientovat se v nabídce a přístupu pojišťoven, ale najdete u nás i kompletní sazby pro rok 2004.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

9. 12. 2003 13:11, Mikeš

Proč se proboha pořád pojišťují auta a ne řidič?
Každý, kdo má řidičák a chce jezdit, ať si zaplatí povinné ručení na sebe a je to vyřízené. Žádné kubatury, jediné kritérium pro rozhodování by byla skupina ŘP a každý by měl své osobní bonusy a malusy. Nevidím v tom žádný problém. Jezdíš, uzavřeš si pojistku, nejezdíš, neuzavíráš pojistku...

Reagovat

 

+38
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

5. 11. 2003 9:45, venkovan

klidek, muzes jit nastesti jinam, pojistoven je na trhu spousta a kazda ma system diferenciace jiny, nektere zrejme prakticky vubec zadny. Takze nefnukej tady o nejake kolektivni vine.

Reagovat

 

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (abz 05. 11. 2003 08:06)

Další příspěvky v diskuzi (28 komentářů)

15. 11. 2003 16:11 | Banjo

Stalo se, že manželka známého blbě zaparkovala. Odřela přitom barvu na nárazníku něčí služební Felicie. Škoda suma sumárum kolem 100 Kč. Její manžel (majitel auta) příští rok u Allianz přišel o 20% bonus a dostal se do malusu 25%. Takže se ptám: jak odlišit opravdu závažné nehody se škodou třeba milion korun od takovéto lapálie?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

15. 11. 2003 16:13 | Jiří Hovorka

Souhlasím s panem Vlastimilem, ale i on zapomněl na druhý faktor, nejde jen o hmotnost vozidla, ale i o rychlost. E = m.v2 . Jenže všechno je postavené systémově na hlavu, vše se vztahovalo dříve jen k vozidlu, jakoby za to mohlo vozidlo a ne k řidič. A proč povinné ručení jenom u dopravní nehody? Škoda se dá udělat i jinak, i když v průměru ne tak velká (rozbité okno) ale v extrémech větší (zapálený stoh). Pojistné by mohlo být menší, kdyby nebyly úplatky, pojišťovny si nestavěly paláce, jejich zaměstnaci by brali průměrný plat a viníci škodu zaplatili. Pak by se pojistné blížilo k nule :-) .

Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+22
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Vlastimil 15. 11. 2003 16:10)

15. 11. 2003 16:16

Dostanete od Allianz milé psaní, že jako vzorný řidič jezdící bez nehody dostáváte 20% slevu ale výsledná částka je o 20 vyšší než loni. podíváte se na jejich web, kde je vysvětleno jak jsou sazby spravedlivé. Hned vedle je další aktualita jak se jim podařilo v minulém období zvednout zisky. Co dodat? Asi schopnějšího reklamního agenta.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+30
Líbí
Nelíbí

15. 11. 2003 16:18 | Jarda Musil

Je naprosto špatně pojištění vztahovat k vozidlu. Pojištěn musí být ŘIDIČ !!! Pak teprve můžeme řešit, zda tento pojištěný subjekt bude pojištěn na škodu do 15,20 či 50-ti milionů. A pak teprve můžeme rozlišovat řidiče na dobré a špatné. Nehodu nezaviní auto ...

Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

15. 11. 2003 16:23 | Samorost

Tedy pánové, mám dojem, že už zase objevujeme Ameriku. System bonus/malus funguje v různých zemích již delší dobu a lze tedy předpokládat, že už tam má "hlavu i patu"! Možná, že byste se divili, jaké parametry jsou pro výpočet pojistek rozhodující. Zkuste nahlédnout na server COMPARIS - a sami se přesvědčíte. Je to švýcarský server v němčině. Zaráží mne - a nejen v tomto případě - že u nás zkoušíme vždy znovu objevit i věci/zákony/postupy v zahraničí již dávno známé a v praxi ověřené. Ale takhle nám bude ta naše byrokracie i nadále utěšeně narůstat.


Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

9. 12. 2003 13:11 | Mikeš

Proč se proboha pořád pojišťují auta a ne řidič? Každý, kdo má řidičák a chce jezdit, ať si zaplatí povinné ručení na sebe a je to vyřízené. Žádné kubatury, jediné kritérium pro rozhodování by byla skupina ŘP a každý by měl své osobní bonusy a malusy. Nevidím v tom žádný problém. Jezdíš, uzavřeš si pojistku, nejezdíš, neuzavíráš pojistku...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+38
Líbí
Nelíbí

29. 9. 2004 18:17

Vymazáno redakcí Peníze.CZ, diskusní prostor není určen pro reklamu!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

27. 10. 2004 10:55 | Radim

Je fakt, že systém povinného ručení je nepřehledný a stále nespravedlivý. Pokud své auto neřídím já, ale někdo jiný, třeba moje manželka, která jezdí přímo děsně, je v tom obrovský rozdíl /za stejné pojistné/, navíc také dlouhodobě pracuji, tedy také dennodenně jezdím v Praze, ovšem za sazby města do 90 tis. obyvatel... Pojišťovna si tedy se sazbami, a nutno říct, že také s bonusy a malusy, dělá téměř co chce. Za drobnou škodu klidně odebere 20% bonus, nebo jej odebere z aškodu způsobenou v roce 2002 atd. Také reklamní spoty s propagací pohodového plnění až do astronomických částek je fikce. Až při plnění se poškozený dozví, že vám pojišťovna klidně pouze zkrátí plnění, protože amortizuje cenu náhradních dílů, nehledě na fakt, že škoda dosahuje daleko vyšší ceny a již bourané auto ztrácí na hodnotě pro samotný fakt, že je již bourané... Je mnoho věcí, které systém dělá nespravedlivým. Samotné pojišťovny však jen tak něco ve prospěch slušných řidičů nezmění. Nebo se pletu?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  6 279 993 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Janis Sidovský

manažer a podnikatel

Tomáš Chrenek

podnikatel, Moravia Steel

Janis Sidovský
ÚSPĚŠNOST
39,29 %

z 56 duelů
×
Tomáš Chrenek
ÚSPĚŠNOST
54,29 %

z 70 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Absolutní verze teorie parity kupní síly, Anticipace, RM-Systém, daň z příjmů, zaměstnání, nezaměstnanost, zkušební doba, zdravotní pojišťovny, Pay What You Want, dlouhodobé výnosy, mystika, náboženství, sociální byty, C27d, Victoria Volksbanken, Vladimír Velčovský, Advertising Manager, přírodovědná činnost

4J68220, 6B00760, 1A23315, 5M15073, 5M15074

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK