Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Trh s životním pojištěním kyne a kyne. Pojišťovny již nelíčí jen na pravidelné "přispěvatele", ale i na ty, kteří mají větší objem volných finančních prostředků. Takovým klientům poskytují možnost kombinovat úročený vklad a životní pojistku. Má tento produkt smysl?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 2. 2004 18:40, vysocky

Čo bolo, to bolo... dnes v bankách ani pojišťovnách volné peníze nezhodnotíš. Nebývá lehké peníze vydělat, ale těžší je momentálně volné finance zhodnotit a rozmnožit. Pojišťovny a banky to umí, ale klient je manipulován k tomu, aby odložil své peníze pro potřebu a zisk pojišťovny. Co mu pojišťovna skutečně dá nestojí za řeč. Lidově řečeno " Za hodně peněz velice málo muziky ".
Přirozená potřeba zabezpečit sebe a své nejbližší je tu tak nehorázně zneužívána.
Perfektní a působivá televizní reklama na Nově dělá z drahých a historicky nejméně výhodných pojistek s dvouprocentní technickou úrokovou mírou (DYNAMIK a KOMBI) moderní superpojištění.
Kdo to nemá, měl by se přesvědčit zda jede v " tom správném vlaku", nebo zda je klientem " toho správného salonu" ... cha,cha,cha



Reagovat

 

+25
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 9. 2003 9:22, BarboraJ

Měl jsem životní pojištěni - se spořením u ČP.Pojistku jsem nevyužil ani jednou,naspořil jsem přesně 30000.Na konci období jsem jako výnos a bonus dostal 28kč navíc.Bomba kšeft!!!Českou pojišťovnu už nikdy více.


Reagovat

 

-5
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (7 komentářů)

12. 9. 2003 18:10 | PlischkeS

Páni pojišťováci, co jste to zase vytvořili?! Lákavá nabídka 2 v 1 v oblasti pojišťovnictví?! Bohužel ani šampón ani kondicionér nejsou zrovna z těch kvalitnějších...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

13. 9. 2003 8:41 | fmarek

Pojišťovny jsou tu hlavně a výlučně pro sjednání pojištění. To ostatní okolo je k ničemu. Je to jen marketingový trik a lákavé pozlátko pro neznalé jedince. Bohužel na to slyší čím dál více lidí. Pokud se budou pojišťovny chovat rozpínavě a arogantně, tak se možná v budoucnu dočkají nejednoho překvapení. Že jim budou fušovat do řemesla jiní, kteří mají kapitál a nevědí co s ním.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

15. 9. 2003 8:13 | BarboraJ

Navíc je tu nezapomenutelná empirie rodičů a dalších, kteří pilně spořili před rokem 1918 a jejichž vklady, pojistky atd. byly pak znehodnoceny, spořili pilně znovu, aby v roce 1945 byly tyto vklady "vázány" a roku 1953 prostě ukradeny.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

22. 9. 2003 9:21 | BarboraJ

Když jsem jako dítě chodila do školy, rodiče mi za každou pěknou známku dávali peněžní odměnu. Peníze jsem ukládala do pokladničky a na konci školního roku mi je rodiče uložili na vkladní knížku s velmi výhodným úrokem. Když jsem si v dospělosti zařizovala byt peníze přišly vhod. Stejný postup jsem chtěla zrealizovat i u svých dětí. Ale bohužel uložit peníze v malých sumách za výhodnějších podmínek nelze. I zde platí, že se u nás podporují jen už bohatí lidé, tak jak je tomu u hypoték a jiných půjčkách.

Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

22. 9. 2003 9:22 | BarboraJ

Měl jsem životní pojištěni - se spořením u ČP.Pojistku jsem nevyužil ani jednou,naspořil jsem přesně 30000.Na konci období jsem jako výnos a bonus dostal 28kč navíc.Bomba kšeft!!!Českou pojišťovnu už nikdy více.

Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

22. 9. 2003 9:57 | Liška

Zajimalo by me, na jak dlouho jste penize do pojistky vložil a zda jste vlozil prave tech 30 tisic.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (BarboraJ 22. 09. 2003 09:22)

11. 2. 2004 18:40 | vysocky

Čo bolo, to bolo... dnes v bankách ani pojišťovnách volné peníze nezhodnotíš. Nebývá lehké peníze vydělat, ale těžší je momentálně volné finance zhodnotit a rozmnožit. Pojišťovny a banky to umí, ale klient je manipulován k tomu, aby odložil své peníze pro potřebu a zisk pojišťovny. Co mu pojišťovna skutečně dá nestojí za řeč. Lidově řečeno " Za hodně peněz velice málo muziky ". Přirozená potřeba zabezpečit sebe a své nejbližší je tu tak nehorázně zneužívána. Perfektní a působivá televizní reklama na Nově dělá z drahých a historicky nejméně výhodných pojistek s dvouprocentní technickou úrokovou mírou (DYNAMIK a KOMBI) moderní superpojištění. Kdo to nemá, měl by se přesvědčit zda jede v " tom správném vlaku", nebo zda je klientem " toho správného salonu" ... cha,cha,cha


Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+25
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Mach

ekonom a politik

David Ondráčka

ředitel Transparency International

Petr Mach
ÚSPĚŠNOST
95,95 %

z 74 duelů
×
David Ondráčka
ÚSPĚŠNOST
27,20 %

z 125 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Hospodářský cyklus, Veřejný rozpočet, Monetární politika, daň z příjmů, jan sedláček, účastnické fondy, petr brousil, penzijní fondy, František Macholda, Životní pojištění, převodce, manažerské plánování, ušetření, video, Česká pošta, převzetí, pojištění domácích mazlíčků, RE/MAX Real Estate Group

3AE3250, 7T97636, CL111111, 5T10220, 2T42195

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK