Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

I když výkonnost dluhopisových fondů klesá a ty, které investují mimo ČR, utrpěly docela velký šok, prodej postavený na minulé výkonnosti funguje velmi dobře a peníze přitékají i před prázdninami.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 6. 2003 18:43, CSrypatschek

...je to mlžení České spořitelny : nic se tam nezměnilo i v tom jejich ISČS, jen a jen k horšímu ! Ten relativně starý případ už ale nešlo držet informačně pod pokličkou, tak se jen odpustilo trochu víc páry a s výmluvou, kterou jsem si s velkou radostí přečetl přepapouškovanou jistě od té spořitelní Švarcky s čarným svědomím, viz výše a též, tuším, že i minulý nebo předminulý týden.

Reagovat

 

+24
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 13:53)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 6. 2003 9:45, TGP

Je a není. Výnosy fondů peněžního trhu jsou tak nízké, že hraje roli každá desetina navíc - a tu právě může fond registrovaný v zahraničí vzhledem k nulové dani získat a vydělat tak o pár haléřů víc. V době, kdy má fond peněžního trhu šanci tak na dvě procenta p.a. je to hodně důležité.

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 09:27)

Další příspěvky v diskuzi (17 komentářů)

23. 6. 2003 9:27 | TGP

Umíte mi někdo vysvětlit, proč spořitelna přestala podporovat Sporoinvest a místo toho tlačí ESPA fond peněžního trhu? Je to přece jedno a to samé?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

23. 6. 2003 9:45 | TGP

Je a není. Výnosy fondů peněžního trhu jsou tak nízké, že hraje roli každá desetina navíc - a tu právě může fond registrovaný v zahraničí vzhledem k nulové dani získat a vydělat tak o pár haléřů víc. V době, kdy má fond peněžního trhu šanci tak na dvě procenta p.a. je to hodně důležité.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 09:27)

23. 6. 2003 9:55 | TGP

Je tady ještě druhý aspekt, a to politický ve vztahu Čská spořitelna a její investiční společnost versus mateřská Erste a její IS. Byly zde snahy o zrušení ISČS a přesunutí celého fondového byznysu pod Erste Sparinvest tak, jak se to postupně (a viditelně) děje v ČSOB a postupně (ale zatím neviditelně) také v KB a její IKS. Naštěstí vzhledem k silné pozici ISČS se ale tato změna ustála výměnou za výrazné omezení nákladů a několik ústupků jako je právě ono zrušení podpory Sporoinvestu a propagace ESPA fondu místo něj.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 09:27)

23. 6. 2003 9:58 | TGP

A samozřejmě ještě jedna věc: fondy peněžního trhu investičkám v podstatě nepřinášejí žádné peníze, protože správcovské poplatky jsou u nich minimální. Proto je jednoznačně pochopitelná strategie ISČS tlačit klienty do Sporobondu s vyšším správcovským poplatkem nebo dokonce do Trendbondu, který vydělá ještě víc.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 09:55)

23. 6. 2003 10:53 | TGP

Dobrý den, někde jsem četl něco o pokutě pro ISČS, o co šlo?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

23. 6. 2003 11:12 | TGP

Dobrý den i Vám. Pokuta byla udělena za události staré více než šest let, za bývalého managementu a bývalého vlastníka. Nejde tedy o nic, co by mohlo ohrozit dnešní podílníky a jejich hodnotu podílu ve fondech. Pokutu platí investiční společnost z vlastních peněz (a zároveň došlo k odvolání, takže možná dostane ISČS peníze zpátky).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 10:53)

23. 6. 2003 11:14 | PavelQ

už mě nebaví pořád číst, že z fondů peněžního trhu nemají investičky žádné peníze. pokud dobře počítám, tak pro sporoinvest je to aktuálně cca 27,4 mld x 0,6%, což je cca 164 mio ročně!! Pokud by investička chtěla vydělat totéž na akciovém fondu např s poplatkem 1,5% tak by v něm musela mít skoro 11 mld. A prosím nepiště mi, že jsou důležité vstupní poplatky, když do akciových fondů jdou max. stovky mio.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 09:58)

23. 6. 2003 11:46 | TGP

Ale pokud to poškodilo podílníky, tak by asi měla investička nahradit škodu i jim, ne?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 11:12)

23. 6. 2003 11:51 | TGP

Máte pravdu, nejde o vstupní poplatky, ty jdou plus mínus distributorovi (ať už bance nebo dealerské síti), ale o správcovské poplatky. Podívejte se na spořitelnu - schopnost přesunout lidi ze Sporoinvestu do Sporobondu znamená, že za rok získá místo 0,6% z aktiv 1,1%, což je pěkně slušné navýšení, které za trochu snahy stojí. Nejde tedy o nevýhodnost fondů peněžního trhu per se, ale ve srovnání s jinými fondy v nabídce dané investiční společnosti, na kterých lze vydělat víc. Proto je potřeba se na to dívat vždy pohledem srovnávání.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PavelQ 23. 06. 2003 11:14)

23. 6. 2003 12:08 | TGP

Ano, někdy to tak může být, ale v tomto případě podle názoru Komise nebyli podílníci poškozeni. Komise totiž může vedle udělení pokuty nařídit investiční společnosti také náhradu škody podílníkům, což se ovšem v tomto případě nestalo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 11:46)

23. 6. 2003 12:11 | Simpanz

I tak je to zajímavé téma. Proč o tom nenapíšete článek? Nebo si snad ČS nepřeje, aby se to nějak rozmazávalo?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 12:08)

23. 6. 2003 13:53 | TGP

Přání či nepřání České spořitelny v tomto ohledu opravdu není směrodatné, důležité je něco jiného: ISČS se proti udělení pokuty odvolala a celý proces tak zatím ještě běží. Bylo by proto předčasné psát o části příběhu, neboť ISČS při odvolání předala KCP doplňující informace, které mohou vše ještě změnit. K tématu se vrátíme poté, co Komise o odvolání rozhodne a uzná nebo zamítne argumentaci ISČS.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Simpanz 23. 06. 2003 12:11)

23. 6. 2003 18:43 | CSrypatschek

...je to mlžení České spořitelny : nic se tam nezměnilo i v tom jejich ISČS, jen a jen k horšímu ! Ten relativně starý případ už ale nešlo držet informačně pod pokličkou, tak se jen odpustilo trochu víc páry a s výmluvou, kterou jsem si s velkou radostí přečetl přepapouškovanou jistě od té spořitelní Švarcky s čarným svědomím, viz výše a též, tuším, že i minulý nebo předminulý týden.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+24
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 13:53)

23. 6. 2003 20:17 | Normální člověk

You are clunkhead with IQ 0,0. You are poor stick.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 23. 06. 2003 18:43)

23. 6. 2003 20:25 | Harpagon

Normální člověk člověk se nestydí za mateřštinu. A nemyslí si, že se bezobsažná fráze angličtinou vylepší.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Normální člověk 23. 06. 2003 20:17)

23. 6. 2003 20:50 | Harpagon

Nemyslím, že by Komise mohla jako opatření k nápravě uložit cokoli, např. náhradu škody - od toho je soud. K tomu je i Komisi známý judikát Vrchního soudu. Kromě toho k udělení opatření k nápravě nebo sankce uběhla roční subjektivní propadná lhůta, ledaže by Komise byla s to doložit, že dotčené převody ISČS Komisi zatajila.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 23. 06. 2003 12:08)

26. 6. 2003 20:58 | CSrypatschek

...já jsem jen úplně normální divoké prasátko ! Mě zajímá hlavně má šrajtofle a budoucí úroda bukvic a žaludů. V květnu a červnu bylo letos moc sucho a tak mám starosti. Nějaké Vaše IQ mi může být ukradené, to k rochnění tady v kališti přece nepotřebuji. Potřebuji ale to 0,0 : zrovna jako Vy, ale bez té čárky uprostřed, v těch potřebách jsme biologicky zcela stejní, prosím, uvědomte si to vždy, když něco píšete a říkáte ! Jen mi nesmí nějaká zdivočelá kráva vždycky začarnit prkýnko, na to jsou mý páráčky hodně háklivý, cha, chááá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Normální člověk 23. 06. 2003 20:17)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Dufek

ekonom

Petr Šourek

mediátor a podnikatel, Corrupt Tour

Petr Dufek
ÚSPĚŠNOST
82,26 %

z 62 duelů
×
Petr Šourek
ÚSPĚŠNOST
27,27 %

z 22 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Rally, Základní kapitál, Předpokládaná doba dožití, spotřebitel, elektronická evidence tržeb, mobilní operátoři, lime, vodafone, BH Securities, Burzovní komora, radka dudová, forwardové obchody, je, ceny zboží, cizinci, herman kahn, Platební karta, sms

3H01636, 4C40689, 4P75572, 1U56446, 1SY3450

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK