Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 16. 5. 2003 | 33 komentářů
Jejím cílem je ověnčit se v roce 2005 vavříny v soutěži Banka roku, alespoň to tvrdí management i vlastník. Trh je ovšem již silně obsazený, jsou plány reálné? Co by pro to eBanka musela udělat?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

21. 5. 2003 14:51

Zdá se, že pan Lašák ani po roce a čtvrt nevydýchal vyhazov, který mu uštědřil nový francouzský vlastník Komerční banky. Pane Lašáku, základní pravidlo kariéry zní: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej, tomu podkuřuj a tomu lez do zadku. Jakkoliv se mohl zdát působení "Francouzů" v KB v začátcích rozpačité, prokazuje KB poslední dobou i nějaké výsledky. A co eBanka? Přibývají klienti, přibývají?

Reagovat

 

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (R. Lašák 19. 05. 2003 16:56)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 5. 2003 18:36, philabob

Doufám, že si anketu o eBance objednal její management.
Ovšem zapomněl na možnost - banku zrušit :-) Jste už velmi mimo, takové kecy si průměrně inteligentní lidi na internetu velmi rychle ověří.
Proč se na diskuzích o vás klienti zmiňují ve stále negativnějším smyslu, nemyslíte už, že je třeba se zamyslet a něco velmi rychle změnit - činy ne slova !!!

Ale to jste příliš natvrdlí, tam v ojeBance. Ztrácíte klienty! Ťuky ťuk! Hlavy dubové !!!!!!!!

Reagovat

 

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (R. Lašák 19. 05. 2003 16:56)

Další příspěvky v diskuzi (33 komentářů)

20. 5. 2003 11:37 | Josef Stricko stricko@imap4.com

Já Vám nevím. Já jsem vlastník účtu v eBance, ale tento stav nepotrvá již dlouho. Poněvadž banka, které nestačí pro poskytnutí úvěru ve výši 40.000 se splatností do 24 měsíců, průměrný měsíční příjem 30000 hrubého (tj 21840 čistého), je pro mne naprosto zbytečná ohledně poskytování jakýchkoliv bankovních operací. A to mám účet u eBanky již od prvních měsíců co začala poskytovat své služby na českém trhu. A navíc ani neuvedou důvod proč, zkrátka zamítnuto. konec. Že toto není jen můj problém, ale celkový problém nabízení finančních služeb v eBance (zvláště služeb, které jsou velmi slušně úročeny v prospěch banky a které by měly být hlavním zdrojem příjmu banky) je vidno i z průzkumu, který zrovna vyšel i v dnešní Mladé frontě Dnes. V dnešní době kdy je potřeba dynamických služeb v oblasti financování, mi přístup eBanky připadá zhola zvrácený. V zahraničí by už taková banka dávno ztratila klienty (to můžu potvrdit osobně 2 roky jsem žil ve Francii a s jednáním bank tam mám své zkušenosti). Už aby byla ČR v eurozoně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (R. Lašák 19. 05. 2003 16:56)

20. 5. 2003 18:36 | philabob

Doufám, že si anketu o eBance objednal její management. Ovšem zapomněl na možnost - banku zrušit :-) Jste už velmi mimo, takové kecy si průměrně inteligentní lidi na internetu velmi rychle ověří. Proč se na diskuzích o vás klienti zmiňují ve stále negativnějším smyslu, nemyslíte už, že je třeba se zamyslet a něco velmi rychle změnit - činy ne slova !!!
Ale to jste příliš natvrdlí, tam v ojeBance. Ztrácíte klienty! Ťuky ťuk! Hlavy dubové !!!!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (R. Lašák 19. 05. 2003 16:56)

20. 5. 2003 18:38 | philabob

Obsah sdělení TV reklamy je pro primitivy. To se jim povedlo. Stará písnička o rychlém převodu, ale JEN V RÁMCI BANKY! A tam nikdo prachy mít nechce, protože to asi brzo zavřou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Xaver 19. 05. 2003 16:19)

20. 5. 2003 19:25 | TGP

No právě - reklama propaguje to, co nikoho příliš nezajímá a zdůrazňuje to, co už je ve jménu banky - že je elektronická. Ale co dál? Kde je komunikace lepších služeb, rozumnějších balíčků, lepších cen a podobně?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (philabob 20. 05. 2003 18:38)

20. 5. 2003 20:04 | CSrypatschek

...dle mne eBanka již svoji šanci asi v čase ztratila ! Je to o schopnosti využít, nebo právě ztratit, svoji neopakovatelnou příležitost. Poděkovat za to mohou akcionáři banky jistému výlupkovi, kukaččímu to vejci z České spořitelny, který eBanku tehdy vedl. Přece logicky, co se dá jiného očekávat z kadlubu České spořitelny, než tradiční marast, znechucení a hnus ? A to nemluvím o budoucím riziku obecně, kde asi jsou dnes další obdobní výtečníci, odkojení Českou spořitelnou, zalezlí. Někdy se dokonce na příkladu eBanky obávám, že tam i nadále pracují dál pro Českou spořitelnu a likvidují pro ni konkurenci zevnitř, hi, hi, hi.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

20. 5. 2003 20:06 | CSrypatschek

Záměrem eBanky bylo konkurovat v reálném čase nákladné kamenné obsluze v ostatních bankách, a to levnou a bezpečnou elektronickou technologií : internetem, později dalšími přímými kanály obsluhy. Třeba přes mobilní telefony. Srovnejme jen tehdy s frontami u přepážek u ve změnách hlemýždí a protivné České spořitelny. A zaujmout tímto, tehdy novým přístupem, sofistikovanou mladší a střední generaci ! Dobrá, téměř baťovská koncepce. Ale žel v době, kdy po zlepšení vnějších podmínek ( dostupnost a láce PC a internetu, snížení cen mobilních telefonů atd. ) by Baťa jistě zavelel k útoku a naopak ještě zlevnil, pan šéf, byv odkojen Českou spořitelnou, zvýšil výrazně poplatky a navíc ne příliš transparentním způsobem. Ostatně, takto jeho mateřská Česká spořitelna dodnes standardně postupuje a těží z hlouposti svých klientů. A tak se sen rozplynul a dnes to je v eBance o návratu ztracené důvěry. Ale v době, kdy už to, co průměrný klient z 99% pro přímý styk s bankou potřebuje a tedy mu stačí, již dnes standardně nabízí svými přímými kanály ostatní zde zavedené velké banky, i ta, fuj, Česká spořitelna, která se dokázala za nějaký ten čas také zmátořit !
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 20. 05. 2003 20:04)

20. 5. 2003 20:08 | CSrypatschek

A jsem zvědav, co v tomto směru ukáže dále třeba taková Živnostenská banka, která právě s ohledem na menší pobočkovou síť byla již dříve ke klientům, využívajícím elektronické bankovnictví, poplatkově více než příjemná. A navíc, kredibilita Živnostenské banky je stále pro mne o řád vyšší, než u eBanky. Ano, je to tak ! Ono totiž jde v bankovnictví především o bezpečné a efektivní, klientům obvykle skryté, umístění a správu zdrojů, než o technologii kanálů obsluhy. A v tomto směru je poloprůhledná skupina kolem České pojišťovny pro mne stále otazníkem...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 20. 05. 2003 20:04)

20. 5. 2003 20:12 | CSrypatschek

...jinak vůči eBance jako takové nic nemám, dokonce jsem ze zvědavosti několikrát prohlížel v jednom krajském městě i tu jednu jejich tzv. kamennou pobočku - celkem se mi zde líbilo, ač ti jelínci a slepičky za přepážkou se mi tenkrát zdáli ještě příliš vyjukaní. Ale to už asi dnes neplatí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 20. 05. 2003 20:04)

21. 5. 2003 8:02 | dudde

co z toho, že je on-line, internetová atd., atd. Jestli její poplatky budou podstatně vyšší než u konkurence nesežene nikdy 50% nových klientů ročně. Dnes si i u ostatních bank domluvíte schůzku a přijdete na pobočku pouze podepsat smlouvu. IB Vám dnes nabídne každá jiná banka. Větší společnosti k ní nepůjdou, protože budou mít problémy s financováním. Kdyby do eBanky nevstoupila ČP se svými produkty, měla by již problémy. Pouze z poplatků se dlouhodobě žít nedá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 5. 2003 14:51

Zdá se, že pan Lašák ani po roce a čtvrt nevydýchal vyhazov, který mu uštědřil nový francouzský vlastník Komerční banky. Pane Lašáku, základní pravidlo kariéry zní: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej, tomu podkuřuj a tomu lez do zadku. Jakkoliv se mohl zdát působení "Francouzů" v KB v začátcích rozpačité, prokazuje KB poslední dobou i nějaké výsledky. A co eBanka? Přibývají klienti, přibývají?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (R. Lašák 19. 05. 2003 16:56)

22. 5. 2003 19:48 | CSrypatschek

...a ještě jsem si uvědomil dodatečně další podstatnou věc, které u eBanky nerozumím a kterou jsem zapomenul uvést níže :
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

22. 5. 2003 20:11 | CSrypatschek

Proč ty nedávné, jistě vyznamné náklady do nových kamenných poboček eBanky, tak jsem jsem měl možnost pobočky vidět ?! Proč neudělali raději do začátku dobrý systém pro křížový prodej a PC podporu pro zaměstnance ve stávajících úřadovnách České pojišťovny, viz třeba, jak dnes na poštách má Poštovní spořitelna ( ČSOB ), ale na minimálně o řád vyšší úrovni ? Vždyť již dnes mají v České pojišťovně kasy, tedy komplet pokladní hospodářství, včetně zabezpečení, a ty jejich báby s tím už umí jistě dělat. A navíc, nevím jak jinde, ale tady v okolí má Česká pojišťovna nastavěný po městech pomalu mramorové paláce, a jděte se tam podívat : neví co s prostorem, komu ho případně v celých patrech pronajmout, a nikde ani noha, jak se říká. Navíc, takto vzniklá síť by byla pro záměry eBanky více než dostatečná a Česká pojišťovna by své lidi jistě také ráda zaměstnala, hi,hi, hi...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 22. 05. 2003 19:48)

23. 5. 2003 13:43 | philabob

Ty půjdeš...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (R. Lašák 19. 05. 2003 16:56)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Pelta

podnikatel, Baumit Jablonec

Václav Hrbek

podnikatel, Alpine Pro

Miroslav Pelta
ÚSPĚŠNOST
58,33 %

z 24 duelů
×
Václav Hrbek
ÚSPĚŠNOST
55,93 %

z 59 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Teorie výnosových křivek, Rezerva pojistného, Saldo, evropská unie, zaměstnanec, itálie, andrej babiš, ministerstvo financí, alternativní zdroje energie, reforma bankovního systému, specifický symbol, tržní pozice, Alan Greenspan, zákonné právo, Tauron, Maria Böhme, korporace, plynoměr

2SZ7074, 4C40689, 3M52222, 4A42289, 5AD5257

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK