Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Chvíle dlouho očekávaná na kartovém trhu konečně přišla. Po dlouhém čekání byla českou bankou vydána první čipová karta.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 2. 2003 20:58, CSrypatschek

...pane Hradil, já se tomu musím opravdu jen a jen smát. Nechci tady nějak více propagovat právě Poštovní spořitelnu a Maxkartu, ale předchozí odpověď pana Pavla vlastně je i za mne. Usvědčil Vás z téměř trestuhodné neznalosti, a nebo i záměrného matení čtenářů tohoto serveru ? O tom, že se zde neustále zapomíná v různých článcích a cenových srovnáních na Poštovní spořitelnu upozorňuji již déle, avšak, jak vidno, bezvýsledně. Místo toho tady neustále vidím reklamy na zlotřilou a drahou Českou spořitelnu, o tendenčních článcích v její prospěch ani nemluvě. Když byla tehdy před lety čipová Maxkarta na světě a já mohl přes ní nakládat se svým účtem na kterékoli poště v republice, tak Česká spořitelna byla úplně v p....li, neboť ke sporožiru jsem mohl pouze a jen na své mateřské pobočce ! A panenky a panáčci z České spořitelny se chodili pokoutně dívat se závistí a obavou na poštu, co že jim to tam montují u přepážek za snímače, jóóó, ta nostalgie. Také to bylo myslím zrovna a jako na potvoru právě tehdy, když Česká spořitelna, protože neuměla obsloužit rychle klienty, tak zaváděla odrazující vstupní poplatek na sporožiru, někde až v řádech tisíců Kč ( Praha ). Na tom je ta hovadnost, ničemnost a bezmocnost České spořitelny vidět velmi dobře. A dnešní výmluva České spořitelny u čipových karet ? Vždyť ten odkaz na množství již vydaných "starých" karet je mi k smíchu, no, možná tam ale vymyslí ti trumberové něco náhradního, něco jako tenkrát ty odpadkové koše pro sběr platebních příkazů, ale aby to zase neodskákala bezpečnost a tedy jejich klient, ach jo... Mimochodem, jak velký je sponzoring České spořitelny tady tomuto serveru ?

Reagovat

 

+32
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 20. 02. 2003 12:56)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 2. 2003 12:56

Máte samozřejmě pravdu. Komerční banka je však první bankou, která u nás vydala čipovou kartu odpovídající mezinárodním standardům EMV, které zajišťují mezinárodní kompatibilitu. Pokud jde o druhou část vašeho příspěvku, čip na Maxkartě můžete využít na zhruba pěti tisících obchodních míst, a to jako elektronickou peněženku. Tu je třeba nejdříve nabít, až pak s ní lze platit. Toto řešení je ale nekompatibilní s ostatními čipovými systémy, počet akceptačních míst je také malý a už neroste a konečně klienti Poštovní spořitelny aplikaci elektronické peněženky moc nevyužívají - to vše vedlo k rozhodnutí tuto službu zrušit.

Reagovat

 

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kaja Marik 18. 02. 2003 10:58)

Další příspěvky v diskuzi (11 komentářů)

18. 2. 2003 10:58 | Kaja Marik

Ted nevim jestli jsem mimo, ale Maxkarta od postovni sporitelny ma cip uz nekolik let. Problem je v tom, ze to jinde nez na poste nevyuzijete.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+27
Líbí
Nelíbí

18. 2. 2003 18:17

Např. CCS není banka, ale s jejími čipovými kartami je možné platit na všech benzínkách v ČR a snad i někde v zahraničí. Jak je to vůbec s kompatibilitou terminálů pro současné nestandardní (?) čipové karty (CCS, Poštovní spořitelna, ...)? Bylo by možné využívat současné čipové terminály a jejich sítě i pro bankovní čipové karty?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

18. 2. 2003 19:42 | CSrypatschek

...dle mne prvenství má jednoznačně s bankovní čipovou kartou Poštovní spořitelna. A to už hodně dlouho ! Žel, tragická neschopnost ČSOB po převzetí bývalé IPB další vývoj zcela zarazila. Je to příznačné, ona ta ČSOB se ráda učí třeba právě od takové České spořitelny. Česká spořitelna má v prioritě především : "Jak odřít co nejvíce z kůže svý klienty!" A své dělá také ta již tradiční nabubřelá nechopnost. No jóóó, když jí to ( český )spořitelní bučáci žerou, ještě mlaskají, tak se nedá tady v tomto bémiš prostoru nic kloudnýho dělat...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kaja Marik 18. 02. 2003 10:58)

20. 2. 2003 12:56

Máte samozřejmě pravdu. Komerční banka je však první bankou, která u nás vydala čipovou kartu odpovídající mezinárodním standardům EMV, které zajišťují mezinárodní kompatibilitu. Pokud jde o druhou část vašeho příspěvku, čip na Maxkartě můžete využít na zhruba pěti tisících obchodních míst, a to jako elektronickou peněženku. Tu je třeba nejdříve nabít, až pak s ní lze platit. Toto řešení je ale nekompatibilní s ostatními čipovými systémy, počet akceptačních míst je také malý a už neroste a konečně klienti Poštovní spořitelny aplikaci elektronické peněženky moc nevyužívají - to vše vedlo k rozhodnutí tuto službu zrušit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kaja Marik 18. 02. 2003 10:58)

20. 2. 2003 17:51 | Pavel

Maxkarta neobsahuje jen elektronickou peněženku, ale i debetní čipovou aplikaci s týdenním limitem, tj. bez nabíjení. Maxkarta tedy v současné době plní tři funkce (1) Magnetická Maestro karta, (2) čipová elektronická peněženka (3) čipová debetní karta s ověřením PIN a bez autorizace.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 20. 02. 2003 12:56)

20. 2. 2003 20:58 | CSrypatschek

...pane Hradil, já se tomu musím opravdu jen a jen smát. Nechci tady nějak více propagovat právě Poštovní spořitelnu a Maxkartu, ale předchozí odpověď pana Pavla vlastně je i za mne. Usvědčil Vás z téměř trestuhodné neznalosti, a nebo i záměrného matení čtenářů tohoto serveru ? O tom, že se zde neustále zapomíná v různých článcích a cenových srovnáních na Poštovní spořitelnu upozorňuji již déle, avšak, jak vidno, bezvýsledně. Místo toho tady neustále vidím reklamy na zlotřilou a drahou Českou spořitelnu, o tendenčních článcích v její prospěch ani nemluvě. Když byla tehdy před lety čipová Maxkarta na světě a já mohl přes ní nakládat se svým účtem na kterékoli poště v republice, tak Česká spořitelna byla úplně v p....li, neboť ke sporožiru jsem mohl pouze a jen na své mateřské pobočce ! A panenky a panáčci z České spořitelny se chodili pokoutně dívat se závistí a obavou na poštu, co že jim to tam montují u přepážek za snímače, jóóó, ta nostalgie. Také to bylo myslím zrovna a jako na potvoru právě tehdy, když Česká spořitelna, protože neuměla obsloužit rychle klienty, tak zaváděla odrazující vstupní poplatek na sporožiru, někde až v řádech tisíců Kč ( Praha ). Na tom je ta hovadnost, ničemnost a bezmocnost České spořitelny vidět velmi dobře. A dnešní výmluva České spořitelny u čipových karet ? Vždyť ten odkaz na množství již vydaných "starých" karet je mi k smíchu, no, možná tam ale vymyslí ti trumberové něco náhradního, něco jako tenkrát ty odpadkové koše pro sběr platebních příkazů, ale aby to zase neodskákala bezpečnost a tedy jejich klient, ach jo... Mimochodem, jak velký je sponzoring České spořitelny tady tomuto serveru ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+32
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 20. 02. 2003 12:56)

21. 2. 2003 8:54 | omen

Děkuji panu Rypáčkovi, že byl v tomto příspěvku věcný, sprosté slovo vytečkoval, nikde nebučel a nenatáhl příspěvek na více dílů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+21
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 20. 02. 2003 20:58)

21. 2. 2003 12:08 | CSrypatschek

...tak jo, já tedy věc čipových karet obecně natáhnu o další konkrétní a podstatný rozměr ! Čipová Maxkarta Poštovní spořitelny už roky zcela a běžně tady v České republice umožňuje navíc (!!!) podávání normálních BEZHOTOVOSTNÍCH PLATEBNÍCH PŘÍKAZů z postžira, a to i mimo(!) emisní(!) pobočku, tj. na všech úřadovnách v republice. To se pan Hradil s panem Vykoukalem při psaní článku zakoukali u pí ár obídku asi někam jinam, když píšou vlastně jen o aplikaci výběrů z bankomatů a plateb u obchodníka.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (omen 21. 02. 2003 08:54)

21. 2. 2003 12:09 | CSrypatschek

A srovnávejme ! Na čipové Maxkartě je při podání platebního příkazu kdekoli na poště nebo v Poštovní spořitelně přístup, tj. identifikace postžira, přes poměrně bezpečný PIN a z úřadovny odejdu s relevantním, vlastně již prováděcím(!) dokladem o bankou správně zadané transakci. To vše doslova za pár korun včetně měsíčního nákladu na vedení čipové Maxkarty, pořízení karty s mezinárodní aplikací Maestro je úplně a zcela zdarma. Proti tomu v takové lakotné České spořitelně za vzdáleně obdobný náklad jsem jen neurvale vykázán do odpadkového koše sběrného boxu, identifikace k účtu systémově směrována dle zneužitelného(!) podpisu a od odpadkového koše odcházím jen s podivným bramborovým, asi prezentačním(?) razítkem na kopii platebního příkazu, který jsem si navíc(!) nucen pořídit - pokud chci mít alespoň něco v ruce. A nechtěl bych za tohoto stavu se následně v arogantní České spořitelně dohadovat na reklamaci provedeného ( či dokonce vůbec neprovedeného ! ) platebního příkazu ! A pokud bych chtěl v lakotné České spořitelně alespoň nějakou jistotu, musím s příkazem na přepážku, kde zaplatím horentní sumu : já jsem to přestal sledovat když to bylo asi 30,- Kč za příkaz, teď to jde už asi někam ke 40,- Kč za příkaz, přesněji by to měli sledovat a seznamovat nás zde na serveru pánové Hradil a Vykoukal, hi, hi, hi...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+31
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 21. 02. 2003 12:08)

21. 2. 2003 12:10 | CSrypatschek

Závěr ? Čipovým kartám fandím a někdy před více než 2 lety, když nás zde zase nějaký takový "Vykoukal" a "Hradil" vyzýval, ať se vyjádříme, co by přispělo ke strategickému rozvoji právě České spořitelny, uvedl jsem mj. právě zavedení čipových karet. Ale jak je vidět, právě v případě České spořitelny má pravdu ten dnes programově zapomínaný klasik, když použil slova na způsob : parazitující, zahnívající, ..., hi, hi, hi...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 21. 02. 2003 12:09)

12. 10. 2004 22:01 | Tifa

Ano, je to tak, Postovni Sporitelna (PS) ma cipovou kartu uz dlouho a system podavani prikazu na kterekoliv poste mi jiz dlouhou dobu vyhovuje. Souhlasim, ze srovnavani s CS, ktere cas od casu provadim, vyznelo vzdy ve prospech PS. Ted je navic spusten funkcni a spolehlivy Maxmobil PS m-banking - zadarmo, se SIM toolkitem zadarmo a s inkasem a trvalymi prikazy. Nicmene me PS prekvapila Visa elektron Maxkartami - plus pro tento server za analyzu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Pohlreich

restauratér a podnikatel

Michal Mejstřík

ekonom

Zdeněk Pohlreich
ÚSPĚŠNOST
63,57 %

z 140 duelů
×
Michal Mejstřík
ÚSPĚŠNOST
53,47 %

z 101 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Deetatizace, Reálný domácí produkt, Práce, jan raška, andrej babiš, zbyněk stanjura, martin stára, vladimír vaňo, obchody s měnou, výplaty, poškozená bankovka, rozhodčí nález, snížení platů, černé pondělí, korunové fondy, cena zájezdu, kniha návštěv, devizové kurzy

5AA2278, KTH6989, 3AJ6375, 3AJ6375, 3AJ6375

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK