Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Český trh kolektivního investování je opět bohatší o jednu novinku. Tou je digitální click fond z produkce KBC/ČSOB. Proč digitální? Protože jeho čtvrtletní výnos může být buď 0 nebo 1 %.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

13. 2. 2003 16:45, Duke

Prumerne to tak vyjde na 1,6-1,8 coz dava max tak 0,5 procenta nad terminak ci sporici ucet s tim ze si zablokujete prachy na tri roky-tedy pokud nechcete platit vystupni poplatek. Souhlasim s tim, ze tento fond je o nicem! Navic bych rekl ze pokud investujete do bezneho dluhopisoveho fondu s horizontem 3 let mel byste dosahnout relativne bezpecne minimalne tohoto vysledku. Poklesy u dluhopisu vetsinou kratkodobou zalezitosti rekl bych tak max v horizontu mesicu. No nevim mozna ze nejake investory chytnou na nazev zaruceny fond ale jinak souhlasim s Vami a gekkem ze tohle je hodne slabe asi i pro neznalou verejnost!

Reagovat

 

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (JAKUB ODVÁRKA 13. 02. 2003 16:05)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

13. 2. 2003 17:23, Lodivod

Musim se opet hodne bavit, ctouce nektere nazory, zejmena pak Gekka. Ja naopak ocenuji, ze se alespon nekdo snazi reagovat na stale jeste vlaznou poptavku ceskeho trhu po kolektivnim investovani a jde ji naproti. Samozrejme produktem, kteremu se stari bardi akcioveho trhu mohou klidne smat, ale jak vidno produktem uspesnym a fungujicim. To je pro mne nejdulezitejsi kriterium obchodniho ci manazerskeho uspechu. Jinak se ani obrovsky narust investic do (zejmena tech vysmivanych zajistenych) fondu, ktery CSOB v posledni dobe ma, ani nazvat neda! Radoby intelektualni kecicky "nas hochu, kteri tomu uz leta rozumime" jsou v tomto kontextu k smichu, stejne jako opakovana tesknota po stare dobre IPB. Lvy na kajmany!

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (14 komentářů)

13. 2. 2003 12:14 | Gekko 99

Pokud jsem dobre pochopil strategii zhodnocovani u tohohle fondu , pak se mi zda ze tenhle fond je vrcholem stupidnosti. Patrne pouze dokumentuje nemohoucnost KBC/CSOB Asset Managementu. Podminky se mi jevi uz na prvni pohled nevyhodne. Maximalni mozny zisk je 3,76 pa coz dosahuje vetsina fondu penežniho trhu v soucasnosti bez problemu. Podivam- li se na dluhopisove,pak temer jakykoli rozumne rizeny fond ma vetsi vykonnost /doporucuji se podivat na stranky sis,pias,iks atd. U tohoto fondu se vsak jedna o maximalni vykonnost podminenou tim ze trh akcii bude stoupat ctvrtletne n e p ř e t r z i t e po dobu 3 let! Coz vzhledem k soucasnemu vyvoji na kapitalovych trzich je opravdu velmi optimistický scénař! A podle meho nazoru nicim nepodlozeny. Za dalsi nehoraznost považuji vysoke vstupni poplatky mi upisovaci období a jeste navic mozny vystupni poplatek pred finalnim datem. A co realita? Predpokladejme, že dojde v polovine obdobi k poklesu a polovine k rustu. Pak bude vynos cinit cca 1,6 procenta rocne coz je opravdu ubohe. Pokud to shrnu podle meho nazoru se jedna o docela nevyhodnou a znacne neflexibilni investici na dobu 3 let. Doporucuji se tomuto fondu vyhnout. Je opravdu tragedie ze CSOB koupila prave KBC a navic jeste pohltila IPB alespon z hlediska investic. Doufam, ze sem prestanou z Belgie posilat do CSOB AM manazersky odpad co se nechyti u nich a u nas najdou nejake normalni lidi jez dokazou nabidnout zakaznikum neco perspektivnejsiho nez garantovane fondy s realne pravdepodobnymi vynosy okoly dvou procent. Trapny produkt! Trapna uroven managementu!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2003 13:22 | TGP

Myslím, že by vůbec neškodilo přidat taky zhodnocení potenciálních výnosů tohoto a dalších nabízených fondů u konkurence. ČSOB by z toho moc dobře nevyšla...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2003 16:05 | JAKUB ODVÁRKA

Částečně souhlasim z předchozim názorem. Ale je potřeba se zamyslet komu chce asi ČSOB v současnosti tenhle produkt nabídnout. Asi ne lidem, který s klidem investujou do dluhopisů , jejichž cena jak známo může kolísat a dokonce u nich může docházet ke krátkodobému poklesu. Podle mě je novej garant. fond ČSOB určenej hlavně občanům, který máj z investování do podílových fondů obavy (a těch je v našem státě podle mě pořád dost, nebojim se říct, že jich je drtivá většina) a který radši svoje úspory nechávaj ležet na termínovanejch vkladech, kde se současná sazba pohybuje někde kolem 1% za rok. Což je rozhodně míň než průměrné plánované 2% ročně na fondu. V podstatě je to lepší o 100% než současnej Termínovanej účet u bank. Každopádně souhlasim, že pro nás - pro lidi, co se o podílové listy již delší dobu zajímají - je novej fond ČSOB naprostym propadákem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2003 16:45 | Duke

Prumerne to tak vyjde na 1,6-1,8 coz dava max tak 0,5 procenta nad terminak ci sporici ucet s tim ze si zablokujete prachy na tri roky-tedy pokud nechcete platit vystupni poplatek. Souhlasim s tim, ze tento fond je o nicem! Navic bych rekl ze pokud investujete do bezneho dluhopisoveho fondu s horizontem 3 let mel byste dosahnout relativne bezpecne minimalne tohoto vysledku. Poklesy u dluhopisu vetsinou kratkodobou zalezitosti rekl bych tak max v horizontu mesicu. No nevim mozna ze nejake investory chytnou na nazev zaruceny fond ale jinak souhlasim s Vami a gekkem ze tohle je hodne slabe asi i pro neznalou verejnost!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (JAKUB ODVÁRKA 13. 02. 2003 16:05)

13. 2. 2003 17:23 | Lodivod

Musim se opet hodne bavit, ctouce nektere nazory, zejmena pak Gekka. Ja naopak ocenuji, ze se alespon nekdo snazi reagovat na stale jeste vlaznou poptavku ceskeho trhu po kolektivnim investovani a jde ji naproti. Samozrejme produktem, kteremu se stari bardi akcioveho trhu mohou klidne smat, ale jak vidno produktem uspesnym a fungujicim. To je pro mne nejdulezitejsi kriterium obchodniho ci manazerskeho uspechu. Jinak se ani obrovsky narust investic do (zejmena tech vysmivanych zajistenych) fondu, ktery CSOB v posledni dobe ma, ani nazvat neda! Radoby intelektualni kecicky "nas hochu, kteri tomu uz leta rozumime" jsou v tomto kontextu k smichu, stejne jako opakovana tesknota po stare dobre IPB. Lvy na kajmany!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2003 18:03

Osobně považuji nový produkt za snahu ČSOB přesunout část klientů z Multicashe CZK se vstupním poplatkem 0,1% a management fee 0,4% do pro ni profitabilnějšího produktu (1% vstupního poplatku, později 3%, penalizační při výstupu dříve než za 3 roky 1%, nemluvě o mangement fee - to jsem si buď nevšimla nebo není v článku uvedeno?) s tím, že výnos zřejmě nebude lepší než u moneymarketu (těžko poletí trhy nahoru v každém jednotlivém čtvrtletí roku) a s nemožností vystoupit dle libosti (či s penalizovanou možností oním 1%). Takže se dá i předpokládát, že jim tam ty peníze déle vydží než ve standardním fondu peněžního trhu. Obchodně to chápu, jako klient bych se toho ani netkla.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2003 19:25 | tmergl

Management fee není.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 13. 02. 2003 18:03)

14. 2. 2003 14:28

No to je teda pofiderni fond. 3,7 procenta podminene 12 ctvrtletnimi vzestupy!!! Brrr To si teda nechte. FUJ!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

17. 2. 2003 18:27 | Gekko 99

Nejsem si prilis jist co je zabavneho na fondu jez prichazi s tak nizkym potencialnim vynosem. Prezentovat se ideou lepe u nas malo nez na terminovem vkladu skoro nic je dost pofiderni myslenka. Osobne preferuji pri stejnem riziku a stejne likvidite vyssi vynosy pred nizsimi. Nevic zde nejde o zadne "inteletualni kecy", ale spis o vyobrazeni skutecneho potencialu fondu jez je podle mne mizivý,
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Lodivod 13. 02. 2003 17:23)

18. 2. 2003 11:15 | Simpanz

Máte jistě pravdu, ale většina obyvatelstva stále ukládá peníze na termíňák a nedokážou pochopit rozdíl mezi akciovým fondem a fondem peněžního trhu. Vidí stále OPF jako potenciální tunel. Pokud se podaří, že si prostřednictvím garantovaných fondů zvyknou na produkty fondového businessu, bude to úspěch. Je vhodná doba na prodej podobných "nevýhodných" garantovaných produktů - ořízku nechť se ČSOB započítá jako odměnu za vyškolení davu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Gekko 99 13. 02. 2003 12:14)

18. 2. 2003 12:07 | TGP

Nápad to je dobrý - jistota, koruny, tedy bez kursového rizika, čtvrtletní zavírání. Pro spoustu lidí to bude atraktivní produkt, i když třeba garantované fondy HSBC nabízejí mnohem vyšší potenciální výnos...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

19. 2. 2003 9:15

Tak nevím. Já myslel, že ořízku jako odměnu za vyškolení davu kam rozhodně neinvestovat si již vyinkasoval Pioneer Trust...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Simpanz 18. 02. 2003 11:15)

19. 2. 2003 9:25 | Simpanz

Vždyť to říkám. Tukani stále nechápou rozdíly mezi fondy peněžního trhu, obligačními, balancovanými a akciovými fondy. Nabili si hubu nejen na Pioneer Trustu, ale i na jiných balancovaných a akciových fondech. Teď cpou peníze do slamníku, v lepším případě na termíňák. Jejich důvěru mohou pomoci obnovit garantované fondy. ČSOB to pochopila a snaží se z toho vytěžit maximum. Kdo by jednal jinak?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 19. 02. 2003 09:15)

19. 2. 2003 12:27

Máte pravdu, že garantované fondy mohou obnovit důvěru investorů zklamaných neprůhlednými fondy a jejich neschopnými manažery. Snad se ti investoři poučí a do Pionýra už nevkročí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Simpanz 19. 02. 2003 09:25)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Procházka

ekonom

Jaroslav Hřebík

trenér a podnikatel

Jan Procházka
ÚSPĚŠNOST
58,33 %

z 12 duelů
×
Jaroslav Hřebík
ÚSPĚŠNOST
91,18 %

z 34 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Spotřebitelský leasing, Potenciální míra růstu, Katastr nemovitostí, eet, banky, psd2, daně, restaurace, Deutsche Börse, rozvíjející, Slovensko, souhrn, mladí lidé, osoba samostatně výdělečně činná, český, OB Kvanto Globální listinný, podnikatelská sféra, Nejvyšší soud ČR

ABLADV01, 4J40109, 6C66016, 3AN2669, 4J40109

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK