Výpočet čisté mzdy 2024
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Zdeněk Tůma
ekonom a politik
Milan Jančík
politik a podnikatel
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Je systém povinného ručení spravedlivý?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
4. 2. 2003 18:35
Dovolím si neodpovědět na dané otázky. Pouze uvedu námět na zamyšlenou. Nebylo by vhodné začít přemýšlet o stanovení výše pojistného na základě výkonu motoru (kWh)? Příklad: FIAT Brava může mít výkon u svých naftových motorů s obsahem 1900 ccm výkon od 55 do 125 kWh v závislosti na výkonu přeplňování. Všechny tyto motory však platí stejnou sazbu pojištění ikdyž ten nejmenší má stejný výkon jako Škoda Felicia s obsahem 1300 ccm.
Některé země v Evropě se ubírají touto cestou.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
4. 2. 2003 13:58, Martin Zika
Vážený pane Č., díky za připomínky. Pokusím se příště polepšit. I Vám hezký den.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 18 komentářů)
22. 10. 2003 16:08
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 9. 2003 14:42 | dudde
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 9. 2003 12:57
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 9. 2003 12:37
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 5. 2003 13:07
6. 2. 2003 16:26 | IT
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 2. 2003 20:38
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 2. 2003 9:30 | František
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2003 21:48 | Petr
4. 2. 2003 18:35
4. 2. 2003 13:58 | Martin Zika
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2003 11:50 | Honza Č.
docela by mne zajímalo, z čeho tu větu čerpáte. Podle mne by to totiž mělo znít asi následovně: "malus/bonus se řídí rozhodnou dobou, tj. dobou nepřerušeného trvání POJIŠTĚNÍ, během níž nedošlo k pojistné události"......pojistné je přeci částka, kterou pojistník platí za pojistnou ochranu....ale to je jedno.....Možná jsem příliš kritický, ale od zástupce šéfredaktora, který má na starosti pojišťovnictví bych čekal trošku lepší článek...nu což... Přeji hezký den
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2003 10:45 | Kája Mařík
4. 2. 2003 10:23 | Karel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2003 9:48 | Martin Zika
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2003 9:31 | Martin Zika
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2003 8:44 | Honza Č.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2003 8:16 | Honza
Pokud auto, pak při bouračce a následné koupi nového se ten „méně spolehlivý řidič“ opět stane majitelem neposkvrněné historie a je bezrizikový?
Pokud řidič a vlastní-li více aut, pak nabourá-li jedno auto je možno ho též považovat za „méně spolehlivého řidiče“, dostane malus na všechna auta, co vlastní, když nabourá jen jedno?