Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

O výhodnosti investice do životního pojištění chce své klienty přesvědčit i Poštovní spořitelna. Dnešním dnem totiž odstartovala prodej jednoduchých pojistných certifikátů. Má její nabídka šanci na úspěch?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

3. 2. 2003 13:34, HradilDu

Pojistný certifikát je velmi jednoduché konstrukce bez možnosti vybírat si parametry /s výjimkou možnosti zvolení pojištění smrti či trvalé invalidity/ zřejmě proto, aby to usnadnilo "přepážkový prodej". Zda se skutečně podaří prodávat takový produkt na přepážkách, se uvidí v následujících měsících a ovlivní to uvedení dalších variant. Osobně se také těším na první čísla o prodejích, ale jsem spíše skeptický.

Reagovat

 

+21
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (paolo 03. 02. 2003 10:36)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

3. 2. 2003 6:48

Vaše výpočty v tabulce jsou přesně odrazem ducha smyslu KŽP. Slíbit kde co, jen když to na papíře vypadá zajímavě. Škoda, že jste to nedoplnil patřičným grafem. Jenže výsledek je potom žalostný. Jak jste přišel k uvedeným číslům? Sám jste uvedl, že inkasní poplatky Vám pojišťovna neprozradila, tak jak jste to počítal? To je jedna věc, a ta druhá je závažnější. Jak můžete převzít kalkulaci u KŽP s 8%, a takřka bez komentáře? To si v dnešní době netroufne ani analytik kapitálového trhu u akcií, či akciového fondů v horizontu příštích 10 let. Četl jsem u vás a od Vás už lepší články. V případě, že má jít o reklamu, tak se omlouvám.

Druhá věc je prodej životního pojištění na poštách. Na to, že mi nutí KŽP skoro v každé bance u jejich přepážek, jsem si již zvykl. Ale na poště? Kdy se dočkáme toho, že nám totéž bude nabízet třeba pokladní v supermarketu?

Reagovat

 

-4
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (7 komentářů)

3. 2. 2003 0:15 | MF

Dodnes jsem si myslel ze seriozne verit vynosu 8% pri konzervativnim investovani a realnych urokovych sazbach muze tak kydac hnoje a ne ekonomicky redaktor...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

3. 2. 2003 6:48

Vaše výpočty v tabulce jsou přesně odrazem ducha smyslu KŽP. Slíbit kde co, jen když to na papíře vypadá zajímavě. Škoda, že jste to nedoplnil patřičným grafem. Jenže výsledek je potom žalostný. Jak jste přišel k uvedeným číslům? Sám jste uvedl, že inkasní poplatky Vám pojišťovna neprozradila, tak jak jste to počítal? To je jedna věc, a ta druhá je závažnější. Jak můžete převzít kalkulaci u KŽP s 8%, a takřka bez komentáře? To si v dnešní době netroufne ani analytik kapitálového trhu u akcií, či akciového fondů v horizontu příštích 10 let. Četl jsem u vás a od Vás už lepší články. V případě, že má jít o reklamu, tak se omlouvám.
Druhá věc je prodej životního pojištění na poštách. Na to, že mi nutí KŽP skoro v každé bance u jejich přepážek, jsem si již zvykl. Ale na poště? Kdy se dočkáme toho, že nám totéž bude nabízet třeba pokladní v supermarketu?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

3. 2. 2003 9:10 | Honza Č.

Nezlobte se na mne, ale na poště si životní pojištění nikdy nesjednám... Myslím, že bohatě stačí, že už tam do nás cpou povinné ručení ČPP a stavební spoření od Lišky. Pošťáci za přepážkou tomu vůbec nerozumí, nemají na nikoho čas. Ale provize za sjednání je láká. Ať si škubnou...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

3. 2. 2003 10:36 | paolo

Myslím, že se moc nespletu, když prohlásím, že je to přepracované KZP13. Vzhledem k tomu, že uzavírání tohoto typu pojistek, včetně vysvětlení výhod a záporů, rizik a všeho, co k tomu patří, trvá cca 30 minut (pokud klient ví o čem je řeč), tak si neumím představit, jak se bude tento produkt nabízet na venkovských poštách, kde je po celý den (myšleno otevírací hodiny) celkem jedna pracovnice. To když se do fronty postaví někdo, kdo chce zrovna tuto pojistku, tak aby si ti, co jsou za ním došli druhý den. Pošta ať se stará o to, k čemu je určena a práci pojišťovacích agentů ať nechají jim. Zlepšení úrovně služeb bych viděl ve střícnějším přístupu k zákazníkovi. Například, kdyby na poště bylo k dispozici zákaznické lepidlo na zalepení obálky na cenné psaní (když už stojí 5.- Kč), když v pokynech je napsáno, že služební lepidlo nemůže být použito k účelu zalepení obálky. Jinak já bych si na poště nepořídil nic jiného, než odeslání dopisu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

3. 2. 2003 13:32 | HradilDu

Některé poplatky, například ten inkasní, nám oddělení bankopojištění ČSOB odmítlo sdělit. Proto jsem mohl pouze převzít tabulku z informační části přiložené ke smlouvě o životním pojištění s tím, že jsem ji ještě upravil o poplatek za výplatu odbytného, aby byla vidět částka odbytného, kterou klient skutečně dostane. A teď k použité úrokové míře. V článku je uvedeno, že ČSOB Pojišťovna garantuje zhodnocení pojistné hodnoty minimálně třemi procenty. Dále jsem přidal, že útvar Bankopojištění ČSOB odhaduje výši zhodnocení zmíněné částky na osm procent, a to pro horizont 10 až 20 let. V komentáři k tabulce jsem napsal, že v praxi bude připisován vyšší úrok než jen garantovaná tři procenta (výše v textu je uvedeno, že jsou to v současné době čtyři procenta), a také že dosažení osmi procent v horizontu 5 let není příliš pravděpodobné. Spočítat "střední" variantu nebylo možné, protože neznám výši všech účtovaných poplatků (viz. problém inkasní poplatek). Uvedl jsem tedy obě "krajní" varianty pro ilustraci minimálního a maximálního dosažitelného zhodnocení.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 03. 02. 2003 06:48)

3. 2. 2003 13:33 | HradilDu

V článku je uvedeno, že ČSOB Pojišťovna garantuje zhodnocení pojistné hodnoty minimálně třemi procenty. Dále jsem přidal, že útvar Bankopojištění ČSOB odhaduje výši zhodnocení zmíněné částky na osm procent, a to pro horizont 10 až 20 let. V komentáři k tabulce jsem napsal, že v praxi bude připisován vyšší úrok než jen garantovaná tři procenta (výše v textu je uvedeno, že jsou to v současné době čtyři procenta), a také že dosažení osmi procent v horizontu 5 let není příliš pravděpodobné. Spočítat "střední" variantu nebylo možné, protože neznám výši všech účtovaných poplatků (viz. problém inkasní poplatek). Uvedl jsem tedy obě "krajní" varianty pro ilustraci minimálního a maximálního dosažitelného zhodnocení.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (MF 03. 02. 2003 00:15)

3. 2. 2003 13:34 | HradilDu

Pojistný certifikát je velmi jednoduché konstrukce bez možnosti vybírat si parametry /s výjimkou možnosti zvolení pojištění smrti či trvalé invalidity/ zřejmě proto, aby to usnadnilo "přepážkový prodej". Zda se skutečně podaří prodávat takový produkt na přepážkách, se uvidí v následujících měsících a ovlivní to uvedení dalších variant. Osobně se také těším na první čísla o prodejích, ale jsem spíše skeptický.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+21
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (paolo 03. 02. 2003 10:36)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  6 244 090 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

David Ondráčka

ředitel Transparency International

Jaroslav Klíma

podnikatel, Tuscan

David Ondráčka
ÚSPĚŠNOST
36,45 %

z 107 duelů
×
Jaroslav Klíma
ÚSPĚŠNOST
26,19 %

z 84 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

LIBOR, Spotřební koš, Explicitní náklady, odměna pěstouna, daňový poradce, dávky pěstounské péče, dítě, finanční úřad, ZPMV, kolumbijské peso, OSA, Ondřej Bartoš, evropský průkaz zdravotního pojištění, počítačová hra, nemovitostní složka fondu, smyčcový orchestr, melouny, Delta Airlines

4AX6628, 4AX6628, 4B12302, 1A10000, 4H42752

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK