Poštovní spořitelna na prahu změn

Dušan Hradil | | 30. 12. 2002 | 10 komentářů
Spořitelní duo tvoří u nás spolu s Českou také Poštovní spořitelna. A když s novým rokem mění sazebník jedna, proč by měla druhá zaostávat. Zůstane i s novými cenami poštovní divize ČSOB jednou z nejlevnějších bank?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

3. 1. 2003 16:22, CSrypatschek

...myslím, že s "balíčky" šlápla Poštovní spořitelna poněkud vedle. Dle mne většina klientů zůstane v kategorii ( balíčku, hi, hi, hi ) Klasik, neboť další potřeby navíc nějak výrazně nemá, a to ostatní je drahé. To už si klient rovnou zřídí účet přímo v ČSOB, Komerční bance, nebo, fuj (!) v lakotné a zhovadilé České spořitelně.

+15
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

10. 1. 2003 6:39

Banky prý vyhání klienty od přepážek k elektronickému bankovnictví - ha, ha. Možná to platí u výběru z bankomatů vlastní banky - tam je výběr opravdu levnější než na přepážce. Ale jak chtějí nalákat lidi na GSM Banking nebo ovládání účtu přes Internet? Měsíční poplatky za tyto služby se vyplatí klientům kteří jsou opravdu velmi časově vytížení, aby chodili na poštu a nebo těm kteří podávání několik desítek příkazů k platbě měsíčně. Dal jsem si tu práci a spočítal jsem -loni jsem byl na poště 14 krát a podal jsem při tom 35 platebních příkazů. Při GSM Bankingu (o kterém jsem na konci loňského roku vážně uvažoval) za který teď zavedli 30,- měsíční paušál by mě jeden takto podaný příkaz vyšel o 10,- dráž než dnes. Nevím jaká je situace u jiných pošt, ale podle mých zkušeností mě jedna návštěva naší pošty stojí zhruba 15 min. navíc při cestě z práce. Za těchto podmínek zůstávám konzervativní a dál budu svoje příkazy zadávat na přepážce na poště.

-8
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 10 komentářů)

12. 1. 2003 23:09

Nejlepší na tom všem je, že cizí banky, které u nás koupily naše banky se k našincům chovají jinak než ke svým klientům u nich doma. A myslím tím, že hůř. Jinak k PS: Mám zavedeno už hodně let postžiro a k tomu víc jak rok homebanking, jsem vcelku spokojen a i když jsem podrobně nezkoumal nové "balíčky", tak já na tom určitě vydělám, protože do teďka jsem platil homebanking jako nadstandard a vlastně se mě finančně nevyplatil, ale mám rád pohodlí a za to se platí. Nejsem ten který si pro korunu nechá koleno vrtat, takže asi banku měnit nebudu....
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 1. 2003 8:24

Jsem klientem jak ČS (sporožiro+servis 24), tak klientem Poštovní spořitelny (podnikatelské Postkonto). S ČS jsem nyní spokojen. U PS mám GSM banking a byl jsem spokojen též. Cena služeb je konkurenční. Pouze ta arogance! Např. se zveřejněním nového sazebníku poplatků se čekalo do 29.12. a platil od 1.1.2003! V tu dobu se vedla kampaň proti poplatkům za Melouny T-Mobilu, ale na PS a neschopnosti vedení PS-ČSOB si nevšiml žádný novinář! OD té doby co je řídí ČSOB se zastavil pokrok. Už aby je ČSOB prodala někomu akceschopnějšímu co má jasnou strategii tvořenou s předstihem více než 2 dnů. Ach jo....
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 1. 2003 6:39

Banky prý vyhání klienty od přepážek k elektronickému bankovnictví - ha, ha. Možná to platí u výběru z bankomatů vlastní banky - tam je výběr opravdu levnější než na přepážce. Ale jak chtějí nalákat lidi na GSM Banking nebo ovládání účtu přes Internet? Měsíční poplatky za tyto služby se vyplatí klientům kteří jsou opravdu velmi časově vytížení, aby chodili na poštu a nebo těm kteří podávání několik desítek příkazů k platbě měsíčně. Dal jsem si tu práci a spočítal jsem -loni jsem byl na poště 14 krát a podal jsem při tom 35 platebních příkazů. Při GSM Bankingu (o kterém jsem na konci loňského roku vážně uvažoval) za který teď zavedli 30,- měsíční paušál by mě jeden takto podaný příkaz vyšel o 10,- dráž než dnes. Nevím jaká je situace u jiných pošt, ale podle mých zkušeností mě jedna návštěva naší pošty stojí zhruba 15 min. navíc při cestě z práce. Za těchto podmínek zůstávám konzervativní a dál budu svoje příkazy zadávat na přepážce na poště.
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 1. 2003 19:38 | Optimista

No, pokud jde o banky, tak to máme v suchu - žádná česká banka už kšefty kvalitních cizích finančních profi ústavů "kazit" nemůže, o vodu, plyn a splašky se nám již levný západní servis rovněž postará - teď ještě rýchle někomu udat energetiku, spoje a chémii a budeme se moci úplně "nevázat a odvázat" a věnovat zábavě, hrám a ochraně lidských práv ...
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 1. 2003 16:33 | CSrypatschek

...jinak pro pragmatického uživatele je Poštovní spořitelna dobrá volba, Maxkarta vynikající, chce to jen navíc mít v dohledu bankomat ČSOB. A není co řešit, alespoň v horizontu dalšího roku, potom se uvidí... Přece nebudeme podporovat lakotu a vůbec celkovou zhovadilost České spořitelny, tak jak jsem ji osobně poznal !
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2003 16:30 | CSrypatschek

...tak to dopadá, když mateřská ČSOB, neschopna rozvíjet poněkud specifický potenciál Poštovní spořitelny, tam bezhlavě roubuje produkty určené původně někomu jinému. Myslím tím především alternativní kanály obsluhy ( telefon, internet ), kde klienti mateřské ČSOB v ceníku za tyto služby mají započtenu, asi aby se tím chlubili na potkání, pořádnou dávku diskutabilní prestiže značky a loga banky. Na to klienti Poštovní spořitelny ale zhusta hází bobek, hi, hi, hi. Dle mne nechť Poštovní spořitelna v prvé řadě dotáhne ke Klasiku, třeba nějak odlehčenou, variantu telefonního bankovnictví použitelnou pro všechny tři zde dostupné hlavní operátory...
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2003 16:22 | CSrypatschek

...myslím, že s "balíčky" šlápla Poštovní spořitelna poněkud vedle. Dle mne většina klientů zůstane v kategorii ( balíčku, hi, hi, hi ) Klasik, neboť další potřeby navíc nějak výrazně nemá, a to ostatní je drahé. To už si klient rovnou zřídí účet přímo v ČSOB, Komerční bance, nebo, fuj (!) v lakotné a zhovadilé České spořitelně.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 1. 2003 10:36 | JK

Mám účet u PS už více než tři roky, občas sice také vystojím nějakou tu frontu na poště, ale v zásadě jsem velmi spokojen. Poměr - cena služby/užitná hodnota (alespoň pro mne) jednoznačně hovoří pro PS.
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 12. 2002 13:35 | Koki

Teď jsem se z jedné takové vrátil. Musel jsem si udělat silné kafe, abych se z toho dostal. Osm přepážek a v provozu jen dvě. Stál jsem tam víc jak 45 minut. Zlatá Česká spořitelna, už nyní rád vzpomínám, jak to tam u ní stálo za h...o. Lidé bděte a neblbněte.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 12. 2002 9:51 | Bývalý zákazník

A zkusili jste stát někdy frontu na poště? Potom Vás hrátky s Poštovní spořitelnou přejdou.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ilona Švihlíková

ekonomka

František Štěpánek

podnikatel, Sokolovská uhelná

Ilona Švihlíková
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů
×
František Štěpánek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services