Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 30. 12. 2002 | 10 komentářů
Spořitelní duo tvoří u nás spolu s Českou také Poštovní spořitelna. A když s novým rokem mění sazebník jedna, proč by měla druhá zaostávat. Zůstane i s novými cenami poštovní divize ČSOB jednou z nejlevnějších bank?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

3. 1. 2003 16:22, CSrypatschek

...myslím, že s "balíčky" šlápla Poštovní spořitelna poněkud vedle. Dle mne většina klientů zůstane v kategorii ( balíčku, hi, hi, hi ) Klasik, neboť další potřeby navíc nějak výrazně nemá, a to ostatní je drahé. To už si klient rovnou zřídí účet přímo v ČSOB, Komerční bance, nebo, fuj (!) v lakotné a zhovadilé České spořitelně.

Reagovat

 

+15
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

10. 1. 2003 6:39

Banky prý vyhání klienty od přepážek k elektronickému bankovnictví - ha, ha. Možná to platí u výběru z bankomatů vlastní banky - tam je výběr opravdu levnější než na přepážce. Ale jak chtějí nalákat lidi na GSM Banking nebo ovládání účtu přes Internet? Měsíční poplatky za tyto služby se vyplatí klientům kteří jsou opravdu velmi časově vytížení, aby chodili na poštu a nebo těm kteří podávání několik desítek příkazů k platbě měsíčně. Dal jsem si tu práci a spočítal jsem -loni jsem byl na poště 14 krát a podal jsem při tom 35 platebních příkazů. Při GSM Bankingu (o kterém jsem na konci loňského roku vážně uvažoval) za který teď zavedli 30,- měsíční paušál by mě jeden takto podaný příkaz vyšel o 10,- dráž než dnes. Nevím jaká je situace u jiných pošt, ale podle mých zkušeností mě jedna návštěva naší pošty stojí zhruba 15 min. navíc při cestě z práce. Za těchto podmínek zůstávám konzervativní a dál budu svoje příkazy zadávat na přepážce na poště.

Reagovat

 

-8
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (10 komentářů)

30. 12. 2002 9:51 | Bývalý zákazník

A zkusili jste stát někdy frontu na poště? Potom Vás hrátky s Poštovní spořitelnou přejdou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

30. 12. 2002 13:35 | Koki

Teď jsem se z jedné takové vrátil. Musel jsem si udělat silné kafe, abych se z toho dostal. Osm přepážek a v provozu jen dvě. Stál jsem tam víc jak 45 minut. Zlatá Česká spořitelna, už nyní rád vzpomínám, jak to tam u ní stálo za h...o. Lidé bděte a neblbněte.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Bývalý zákazník 30. 12. 2002 09:51)

2. 1. 2003 10:36 | JK

Mám účet u PS už více než tři roky, občas sice také vystojím nějakou tu frontu na poště, ale v zásadě jsem velmi spokojen. Poměr - cena služby/užitná hodnota (alespoň pro mne) jednoznačně hovoří pro PS.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-7
Líbí
Nelíbí

3. 1. 2003 16:22 | CSrypatschek

...myslím, že s "balíčky" šlápla Poštovní spořitelna poněkud vedle. Dle mne většina klientů zůstane v kategorii ( balíčku, hi, hi, hi ) Klasik, neboť další potřeby navíc nějak výrazně nemá, a to ostatní je drahé. To už si klient rovnou zřídí účet přímo v ČSOB, Komerční bance, nebo, fuj (!) v lakotné a zhovadilé České spořitelně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

3. 1. 2003 16:30 | CSrypatschek

...tak to dopadá, když mateřská ČSOB, neschopna rozvíjet poněkud specifický potenciál Poštovní spořitelny, tam bezhlavě roubuje produkty určené původně někomu jinému. Myslím tím především alternativní kanály obsluhy ( telefon, internet ), kde klienti mateřské ČSOB v ceníku za tyto služby mají započtenu, asi aby se tím chlubili na potkání, pořádnou dávku diskutabilní prestiže značky a loga banky. Na to klienti Poštovní spořitelny ale zhusta hází bobek, hi, hi, hi. Dle mne nechť Poštovní spořitelna v prvé řadě dotáhne ke Klasiku, třeba nějak odlehčenou, variantu telefonního bankovnictví použitelnou pro všechny tři zde dostupné hlavní operátory...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 03. 01. 2003 16:22)

3. 1. 2003 16:33 | CSrypatschek

...jinak pro pragmatického uživatele je Poštovní spořitelna dobrá volba, Maxkarta vynikající, chce to jen navíc mít v dohledu bankomat ČSOB. A není co řešit, alespoň v horizontu dalšího roku, potom se uvidí... Přece nebudeme podporovat lakotu a vůbec celkovou zhovadilost České spořitelny, tak jak jsem ji osobně poznal !
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (CSrypatschek 03. 01. 2003 16:30)

9. 1. 2003 19:38 | Optimista

No, pokud jde o banky, tak to máme v suchu - žádná česká banka už kšefty kvalitních cizích finančních profi ústavů "kazit" nemůže, o vodu, plyn a splašky se nám již levný západní servis rovněž postará - teď ještě rýchle někomu udat energetiku, spoje a chémii a budeme se moci úplně "nevázat a odvázat" a věnovat zábavě, hrám a ochraně lidských práv ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

10. 1. 2003 6:39

Banky prý vyhání klienty od přepážek k elektronickému bankovnictví - ha, ha. Možná to platí u výběru z bankomatů vlastní banky - tam je výběr opravdu levnější než na přepážce. Ale jak chtějí nalákat lidi na GSM Banking nebo ovládání účtu přes Internet? Měsíční poplatky za tyto služby se vyplatí klientům kteří jsou opravdu velmi časově vytížení, aby chodili na poštu a nebo těm kteří podávání několik desítek příkazů k platbě měsíčně. Dal jsem si tu práci a spočítal jsem -loni jsem byl na poště 14 krát a podal jsem při tom 35 platebních příkazů. Při GSM Bankingu (o kterém jsem na konci loňského roku vážně uvažoval) za který teď zavedli 30,- měsíční paušál by mě jeden takto podaný příkaz vyšel o 10,- dráž než dnes. Nevím jaká je situace u jiných pošt, ale podle mých zkušeností mě jedna návštěva naší pošty stojí zhruba 15 min. navíc při cestě z práce. Za těchto podmínek zůstávám konzervativní a dál budu svoje příkazy zadávat na přepážce na poště.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-8
Líbí
Nelíbí

10. 1. 2003 8:24

Jsem klientem jak ČS (sporožiro+servis 24), tak klientem Poštovní spořitelny (podnikatelské Postkonto). S ČS jsem nyní spokojen. U PS mám GSM banking a byl jsem spokojen též. Cena služeb je konkurenční. Pouze ta arogance! Např. se zveřejněním nového sazebníku poplatků se čekalo do 29.12. a platil od 1.1.2003! V tu dobu se vedla kampaň proti poplatkům za Melouny T-Mobilu, ale na PS a neschopnosti vedení PS-ČSOB si nevšiml žádný novinář! OD té doby co je řídí ČSOB se zastavil pokrok. Už aby je ČSOB prodala někomu akceschopnějšímu co má jasnou strategii tvořenou s předstihem více než 2 dnů. Ach jo....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

12. 1. 2003 23:09

Nejlepší na tom všem je, že cizí banky, které u nás koupily naše banky se k našincům chovají jinak než ke svým klientům u nich doma. A myslím tím, že hůř. Jinak k PS: Mám zavedeno už hodně let postžiro a k tomu víc jak rok homebanking, jsem vcelku spokojen a i když jsem podrobně nezkoumal nové "balíčky", tak já na tom určitě vydělám, protože do teďka jsem platil homebanking jako nadstandard a vlastně se mě finančně nevyplatil, ale mám rád pohodlí a za to se platí. Nejsem ten který si pro korunu nechá koleno vrtat, takže asi banku měnit nebudu....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Fejk

manažer

Petr Němec

právník a mediátor

Petr Fejk
ÚSPĚŠNOST
61,90 %

z 21 duelů
×
Petr Němec
ÚSPĚŠNOST
69,70 %

z 33 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Finanční inovace, Anomálie investiční, Ergonomika, mobilní operátoři, t-mobile, vodafone, jan sedláček, daň z příjmů, inflační tlaky, money management, připojištěním hospitalizace, Studio 6, stavba, Jiří Pospíšil, Temelín, tiché společenství, svatopluk němeček, fresenius

2SE4592, 5S14705, 1AZ5001, 2AR6503, 3H48830

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK