Specialista, nebo hokynář?

Martin Zika | | 11. 12. 2002 | 27 komentářů
"Pokud se chystáte jen spořit, tak říkám ano. Pokud však jednou budete chtít úvěr, vyberte si raději jinou spořitelnu." Tento citát se v různých obměnách asi nejčastěji vyskytuje v názorech našich čtenářů na Raiffeisen stavební spořitelnu. Proč?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

13. 12. 2002 21:10

To, že bych budoval komunismus si opravdu nepamatuju. A na rozdíl od mnoha současných "podnikatelů" a politiků jsem kapitalismus za nadávku nikdy nepovažoval. To jsi na špatné adrese. Ono to není tak, jak si myslí někteří emigranti, že jsme tu koncem roku 1989 spadli s prvomájovými mávátky ze stromu a díky jejich návratu jsme se naučili jíst příborem a používat toaletní papír. Nic ve zlém, tvůj případ to snad nebude. Všechny stavební spořitelny nezastupuji, jen ty, které pokládám za smysluplné zastupovat. Provize jsou opravdu všude dost podobné, vyčnívá asi jen ta jedna, která je tím proslulá, ale tu z dobrých důvodů nezastupuji.

Zobrazit celé vlákno

+21
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

15. 12. 2002 21:11, prskavec

Hough. Jedno oko nezůstalo suché. Znám dost lidí, kteří spadají do zde propíraných kategorií a řekl bych, že to vůbec není tak jednoduché. Vždy je nejdůležitější osoba poradce či dealera. Znám takového dealera, který dokáže nejen dobře prodat svůj produkt, ale nelze-li klientovi pomoci jen tímto produktem, velmi profesionálně odhadne čím ho doplnit nebo nahradit a klienta předá kolegovi odjinud. Je to vždycky o kvalitě práce a ne o tom, v jakém dresu hraje. Je mi jedno, jestli ten člověk dřív prodával vysávače nebo kosmetiku, nebo jestli šrouboval ve fabrice. Zajímá mě, co dokáže teď v tom, co teď dělá. Někdo dělá celý život to samé a pořád blbě. Někdo dělá něco jen rok a zůstane za ním dobrá práce. Předsudky bych v tomto případě raději nechal stranou.

Zobrazit celé vlákno

-4
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 27 komentářů)

3. 2. 2012 19:55 | Gabriel Pleska

Jen jestli se v té Americe nemusí schovávat, bouchač.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 12. 2002 18:37 | CSrypatschek

...koho jsem níže myslel ? Na to si každý může odpovědět dle svého a já si trochu taky rýpnul. To snad můžu, nebo ne ?
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 12. 2002 10:14 | prskavec

Pevně doufám, že k oněm vámi nazývaným „flákačům smluv“ opravdu nepatřím. Ve vašem příspěvku stěží najdu něco, s čím by se nedalo souhlasit, což ostatně většinou platí pro vaše příspěvky obecně. Domnívám se dokonce, že není nijak v rozporu s tím, co jsem napsal já. Je to o kvalitě člověka a jeho práce. Znám vynikajícího truhláře, který se v tom oboru nevyučil. Má sice dost slušné vzdělání, ale z úplně jiného oboru. Přesto se z něj stal velmi nadprůměrný truhlář. Zrovna tak dobrý finanční poradce nemusí mít VŠE. V praxi udělá dealer znalý problematiky klientovi lepší službu, než mizerný finanční poradce. To říkám přesto, že sám patřím k finančním poradcům a snažím se zahrnout do své nabídky vše podstatné, co může mít pro klienta význam. Stoprocentně nezávislého finančního poradce v této zemi neznám. Všichni jsme více či méně závislí. Jde ale o to, že když nejsem schopen klientovi zajistit odpovídající službu sám, nasměruji ho jinam, i když to pro mě není provizně přínosné. Ono k časem se to i tak časem vrátí, když ničím jiným, tak čistým svědomím. A pokud se bavíme o stavebním spoření – ruku na srdce – kolik klientů při podpisu smlouvy má jasnou představu, jak jim smlouva bude sloužit? Kolika z nich je třeba vypracovat plán? Mezi mými klienty je to naprostá menšina. Obvyklé zadání zní nějak takto: „Chceme to spoření se státním příspěvkem (někdy se to rovnou zkracuje slovem liška), aby se to dalo po těch pěti letech vybrat a kdyby něco byl tam ten úvěr“. Často vám klient rovnou řekne, že chce tu a tu stavební spořitelnu, protože ji zná z reklamy, má ji známý, apod. Snažím se podle informací, které mi klient je ochoten poskytnout, přesto udělat nějaké doporučení. Někdy je klient akceptuje, někdy ne. Takový je život.
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 12. 2002 18:05 | feudál

Souhlas. Je to podáno trefně a pravdivě. Také nečekej, že tě za to bude někdo chválit. Tady se to totiž hemží samými prodejci dealerového typu. Když se takový expert jednou stane dealerem, tak je to většinou nadosmrti. Bohužel pro veřejnost. Začne prodávat mixery, potom vysavače, nějakou kosmetiku a přitom si odskočí udělat nějaké stavební spoření. Když přijde doba, tak povinné ručení, před tím třeba nějakou kampeličku. Pokud jde s dobou, tak nyní je velkým hitem přívěšek na krk na eliminování REZONŮ. Tento typ dealera je schopen prodat všechno. Kromě důvěry. Tu nikdy nemůže prodat, jednak to neumí a pak neví, co to je.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 12. 2002 18:04 | prskavec

V zásadních věcech se asi shodneme. Hypotéky jsou stále hodně v pohybu. Sost dobré zkušenosti mám kupodivu s Českou spořitelnou a mezi největší propadáky řadím GE. Jak to vidíš ty, kolego?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 12. 2002 17:50 | feudál

No jo, seš dobrej. S tou KŽP jsem to vopravdu zkoušel. Přišel jsi na to. S tím, že nedoporučuješ HYPO SS, tak to je tvůj názor. Mám ve své nabídce všechny SS, tak se snažím z toho vytěžit maximum. Teď nemyslím provizně. Hypo SS je v současné době na spoření nejlepší. Ale jen na spoření. Pokud dělám někomu plán bydlení, tak u malých dětí to doporučuji na spoření. Samozřejmě jen v případě, že nebudou brát úvěr. U malých dětí, jak jistě víš, to není s úvěrem jednoduché. Tak to také mám ošetřené ve finančním plánu bydlení. Ovšem i u HYPO SS je třeba postupovat obezřetně. Nevyšší zhodnocení je při spoření na pět let a něco k tomu. Pokud je smlouva uzavřena nyní v prosinci, tak stačí, za jistých podmínek, spořit do ledna 2008. Je třeba ovšem sledovat hodnotící číslo, jedině tak je možné využít všech slibů. S jakou hypotékou máš nejlepší a naopak nejhorší zkušenosti?
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 12. 2002 6:18 | Fredy

Nereagoval jste sice na můj příspěvek, ale přesto si dovolím Vám něco připomenout. Mezi prodejem nějakého zboží (kosmetika, kuchyňské nádobí a spotřebiče, zaručené čistící prostředky, vysavače, hubnoucí prostředky apod.) a finančními produkty je veliký rozdíl. U prvního jde o konkrétní hmatatelnou věc a u druhého o přání a sliby. Někomu prodáte nerezové nádobí s akutermickým dnem a s tím, že vaření v tomto je jedině zdravé. Může Vás poslechnout a vařit zdravě. Nebo se mu to bude zdát složité a zdlouhavé, vytáhne starý obyčejný hrnec a nové nádobí jde na půdu (pod postel, do sklepa apod.). V lepším případě se ho bude snažit prodat jinému neznalému člověku. Přesto se může jednat o deseti tisícové částky. Proti těmto prodejcům nic nemám. Jsou to většinou profíci, skvělí herci a dobří manipulátoři. Je mi úplně jedno, jestli před tím točil ve fabrice pouzdra na soustruhu, nebo přidával zedníkům. S prodejem finančních produktů by se to nemělo srovnávat. Je to o něčem jiném. Ale to bych se zase opakoval. Daňový poradce musí znát dokonale účetnictví, daňové zákony a právní problematiku obojího. Právní poradce se bez dokonalé znalosti práva a judikatury také neobejde. Potřebují k tomu určité příslušné vzdělání. Totéž by mělo být u SKUTEČNÉHO finančního poradce. Tím myslím poradce, který klientům zpracovává finanční plány. Ať už plány bydlení, investiční či zajištění majetku apod. Tady se psalo původně o stavebním spoření, tak třeba plán bydlení. Klienta v podstatě nezajímá která stavební spořitelna, nebo hypotéční banka je v plánu, ale kdy bude bydlet ve svém a kolik ho to bude stát. Má své přání, svůj cíl a finanční poradce mu slíbí, že ho k tomu cíli dovede. A k tomu je opravdu třeba dobrá odbornost, praxe a určité ekonomické vzdělání a myšlení. Takovýto poradci se hodnotí podle toho, kolika klientům pomohli k vlastnímu bydlení a ne podle toho kolik "naflákali" za jeden měsíc smluv. Ne každý, kdo nosí v nemocnici bílý plášť je lékař. Ne každý, kdo má ve své tašce smlouvy pro několik stavebních spořitelen je finanční poradce. Je jen na lidech, budoucích klientech, aby si tento rozdíl včas uvědomili. Nerad bych se mýlil, ale podle některých Vašich poznámek bych tipoval, že nepatříte k těm „flákačům“ smluv.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 12. 2002 21:11 | prskavec

Hough. Jedno oko nezůstalo suché. Znám dost lidí, kteří spadají do zde propíraných kategorií a řekl bych, že to vůbec není tak jednoduché. Vždy je nejdůležitější osoba poradce či dealera. Znám takového dealera, který dokáže nejen dobře prodat svůj produkt, ale nelze-li klientovi pomoci jen tímto produktem, velmi profesionálně odhadne čím ho doplnit nebo nahradit a klienta předá kolegovi odjinud. Je to vždycky o kvalitě práce a ne o tom, v jakém dresu hraje. Je mi jedno, jestli ten člověk dřív prodával vysávače nebo kosmetiku, nebo jestli šrouboval ve fabrice. Zajímá mě, co dokáže teď v tom, co teď dělá. Někdo dělá celý život to samé a pořád blbě. Někdo dělá něco jen rok a zůstane za ním dobrá práce. Předsudky bych v tomto případě raději nechal stranou.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 12. 2002 18:18 | feudál

Vidím to stejně. Většinu jsem udělal u ČS. I když nechtějí externí poradce. V zájmu klienta se cesty vždycky najdou. Nyní jednáme s jednou firmou o možné externí spolupráci. ČMHB není také špatná. Hodně záleží na tom, kde jsou stavební spoření. Dá se to dobře kombinovat. Dokonce i u KB jsem slušně pochodil. GE KB jsem to zkoušel s jedním klientem. Slibovali, tahali nás za nos a pak nás odkopli. Naštěstí jsme to vyřešili rychle právě v ČS. Vzali odhad, tak jak byl. Přepsali jsme potřebné podklady a za 14 dní byla hypotéka na světě.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 12. 2002 16:24 | prskavec

Stavební spoření u HSS sice může být zajímavé při využití jen jako spoření, ale přesto je svým klientům nenabízím, a těm, kteří o něm uvažují, je dokonce rozmlouvám. Ne snad proto, že bych si nechtěl vydělat vyšší provize za uzavření smlouvy pro HSS, ale proto, že ze zkušenosti vím, že mnozí z těch klientů, kteří se dušují, že chtějí jen spořit, se nakonec začíná zajímat o úvěr. Děti dorůstají, domek chátrá, byty se privatizují, atd. Důvodů bývá mnoho a najednou jsou naléhavé a člověk si vzpomene, že má stavební spoření. Nerad bych pak dopadl jako jedna prodejkyně, která takovým klientů ukončovala jí sjednané smlouvy u HSS a zůstatek účtu jim vkládala na účet u jiné SS, kde čerpali překlenovací úvěr. Samozřejmě mnohem dráž, než kdyby rovnou spořili u spořitelny, která je schopná úvěr poskytnout. K financování bydlení jistě neslouží jen stavební spoření, dnes bývá někdy zajímavé kombinovat je s hypotékou. Na tu poznámku o kapitálovém pojištění se mi ani moc nechce reagovat. Tak hloupý se mi nezdáš, takže mě asi jen trochu hloupě zkoušíš. Zřejmě se domníváš, že se svět hemží proradnými „poradci“, kteří všem nutí kapitálové pojištění jako všelék na cokoliv a samozřejmě za to pobírají mrzký peníz. Podobné nářky mě čas od času přivádějí na myšlenku dát dohromady smečku takových dravců a vypustit je do terénu. Za pár měsíců bych musel podle těchto teorií být za vodou. Ale ono to tak horké, myslím, nebude.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 12. 2002 16:22 | Fredy

Možná byste to mohl trochu specifikovat. Co je u Vás "ale ne všech"? Souhlasím s tím, že prodejci (dealeři) pojišťoven, fondů a stavebních spořitelen klamou veřejnost, pokud se nazývají finanční poradci. Finanční poradenství je široký obor, který se zabývá financemi ze všech možný úhlů pohledu. Pokud se rozhodnou, že něco z toho budou nabízet i dalším, tak je třeba nabídku konkrétně, jasně a srozumitelně specifikovat. Když někdo prodává stavební spoření jedné SS, tak se tak musí chovat. Totéž se týká dalších institucí a jejich produktů. Jenže ouha, kolik takových dealerů, či prodejců, toto pravidlo dodržuje? Většině stačí jedna pojišťovna a k tomu jedna stavebka, aby se neřeklo a už je na světě FINANČNÍ PORADCE. Někdy také "finanční, pojišťovací a úvěrový poradce", nebo "finanční a úvěrový konzultant", apod. Nemám osobně nic proti prodejcům, pokud se tak chovají a tak vystupují. Pokud ke mě přijde člověk a představí se například takto: Jsem Jouda Douda, pracuji pro Českou pojišťovnu a přišel jsem Vám nabídnout naše služby. Zde je osvědčení, že mohu tuto službu vykonávat a pověření ČP, že ji mohu zastupovat. Na osvědčení by byl základní seznam produktů. Například "pojištění osob, pojištění majetku, penzijní připojištění". OK, takto bych to bral. Je to férové. Každý občan, kterého nějaký poradce navštíví, by měl takové OSVĚDČENÍ A POVĚŘENÍ vyžadovat. Samozřejmě, že se dá zfalšovat všechno i osvědčení, ale není problém si to ověřit. Ve vlastním zájmu. Vizitka není žádný věrohodný doklad. Pozor na to!
Další problém je v ZÁVISLOSTI a NEZÁVISLOSTI jednotlivých poradců, prodejců a dealerů. To je na dlouhý rozbor a už to tady bylo mnohokrát rozebíráno ze všech stran.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 12. 2002 11:43 | CSrypatschek

...podle naprosté většiny ( ale ne všech ! ) příspěvků zde usuzuji, že si níže v diskuzi dala sjezd banda odporných mrchožroutů. Odporných proto, že mrchožroutů vlastního druhu, nevidí si totiž zrovna, jako ti bučáci, ani špičku nosu, hi, hi, hi...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 12. 2002 5:43 | feudál

Pokud se pohybuješ v oblasti bydlení (financování bydlení, zajištění bydlení, finanční plán bydlení apod.) tak je třeba mít v nabídce všechny SS. I ta poslední HYPO SS je k něčemu dobrá. Viz minulý článek "Sedm podpor za pět let (a kousek)". Na spoření je opravdu nejlepší. Uznávám, že v případě úvěrů je HYPO SS propadák, ale k tomu jsou zase jiné SS. Ale program bydlení není jen o stavebním spoření, je toho daleko více. Hlavní je dobrá kapitálová životní pojistka. A to, pokud možno, pro každého člena rodiny. Od toho bych začínal ......
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 12. 2002 21:10

To, že bych budoval komunismus si opravdu nepamatuju. A na rozdíl od mnoha současných "podnikatelů" a politiků jsem kapitalismus za nadávku nikdy nepovažoval. To jsi na špatné adrese. Ono to není tak, jak si myslí někteří emigranti, že jsme tu koncem roku 1989 spadli s prvomájovými mávátky ze stromu a díky jejich návratu jsme se naučili jíst příborem a používat toaletní papír. Nic ve zlém, tvůj případ to snad nebude. Všechny stavební spořitelny nezastupuji, jen ty, které pokládám za smysluplné zastupovat. Provize jsou opravdu všude dost podobné, vyčnívá asi jen ta jedna, která je tím proslulá, ale tu z dobrých důvodů nezastupuji.
+21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 12. 2002 20:49 | feudál

Chlapče, chlapče nebuď nervózní! MLM jsem se živil v době, kdy jsi ještě budoval komunismus a slovo kapitalismus jsi považoval za nadávku. Ale, co se týče provizí, tak máš pravdu. Také nevěřím, že by někdo udělal 300 smluv a byl ještě tak blbej a nenechal si to dobře zaplatit.
Tady se v článku psalo o Raifeisen stavební spořitelně. Jenže klientům je jedno, jak se která spořitelna jmenuje, ale jak a kdy mu splní jeho přání, jeho požadavky. A od toho jsou nezávislí poradci. Ti by mu měli jeho přání nasměrovat tam, kam je to právě v jeho případě nejvhodnější. A to bez vidiny nějakých okamžitých provizí. Ostatně tyto provize jsou všude skoro stejné. Tak že Brouku, pokud máš ve své nabídce všechny SS a jdeš výše uvedeným postupem, tak se Ti omlouvám.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 12. 2002 19:06

Myslel jsem si, že se ozve nějaký starostlivý moula.
Kterou stavební spořitelnu zastupuji, do toho ti nic není. Pokud jde o externí prodejní sítě, v těch, které znám, jsou provize zcela srovnatelné s vlastní odbytovou sítí stavební spořitelny, v některých případech je tam i vyšší. Pro tvou informaci, MLM systém prodeje je systém používaný ve všech mně známých stavebních spořitelnách. Máš-li na mysli tzv. makléře, neboli agentury, ti tak bývají organizováni také. Pokud ovšem víš, co je to MLM.
K provizím asi tolik. Začínající obchodní zástupce dostává zhruba 30 až 50% z výše poplatku za uzavření. Když maká, dostane se až na cca. 70%. Nad 70% mají buď lidé na vyšších postech, nebo ti nejvýkonnější.
Člověka, který by dělal 300 smluv za měsíc jsem opravdu ještě neviděl a pochybuji, že takový je. Dá se to jistě udělat jednorázově na nějaké akci, ale pravidelně asi ne. Dobrý prodejce dělá 20 až 30 smluv v měsíci, velmi dobrý prodejce dvojnásobek. Nad šedesát smluv v měsíci je to opravdová špička a takových znám hodně málo. Třista...? No nevím. Opravdu bych ho chtěl vidět a poblahopřát mu. Pokud tedy existuje.
A k výši provizí zmiňované pisatelkou jen tolik, že pokud se jedná o prodejce, který právě začíná a je na nejnižším provizním stupni, dostává tak 30 až 40% z poplatku, je jeho provize u nízkých cílových částek opravdu nízká. Na CČ 50.000 to je 150 až 200 Kč.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 12. 2002 6:50 | feudál

Která to je poradče? Pro kterou mlm síť bys ho nalákal. Nebo jsi přímo stavební spořitelna? O takové jsem ještě neslyšel. Prskavcova stavební spořitelna - nezní to špatně. Pokud si chce otec Kateřiny vydělávat slušné peníze, tak ať zajde přímo do jednotlivých stavebních spořitelen a nechá si udělat nabídku. Ten, kdo umí 300 smluv za měsíc, tak je král a toho si každá stavebka bude hýčkat. Proto mu nabídne exklusivní podmínky. Bez dalších zprostředkovatelů, který by živil.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 12. 2002 22:21

Člověka, který dělá měsíčně 300 smluv o stavebním spoření chci vidět osobně. Pokloním se mu až k zemi a nabídnu mu možnost uzavírat smlouvy za maximálně možnou výši provize.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 12. 2002 23:08

S úvěrem a vyřízením naprostá spokojenost. Žádost jsem podal přes Internet, za pár dní papíry na pobočce, za dalších zhruba 14 dní vyřízeno a čerpán úvěr. Naprosto bez problémů, včetně proplácení faktur za přestavbu bytu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2002 13:56 | Vašo

Viděl bych to podobně. Za smlouvu od 2000 do 3000 Kč. Pokud někdo chce jen spořit, tak je cílovka 150000 a pak je to polovina. Když někdo udělá 300 smluv za měsíc, tak je borec. Kdyby si tohle přečetl otec Kateřiny, tak půjde do vrtule. Jednoho takového borce jsem také zažil. Vsadil se, že za půl roku bude sedět v novém AUDI. Makal jako šroub a ani ne za pět měsíců ho fakt měl. Nasekal asi 700 smluv, pak dělal chvíli regionálního a nyní je někde v Americe. Kdo umí ten umí, kdo neumí ten čumííííííííííííííí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Kolik musíte spořit na?

let
%

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Řežáb

podnikatel, Socialbakers

Miloš Zeman

prezident

Jan Řežáb
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Miloš Zeman
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services