Česká spořitelna: uděláme na vás bububu!

Druhé hodnocené internetové bankovnictví jakoby nás svým uživatelsky nepříjemným prostředím a komplikovaným ovládáním vracelo o pár let zpátky. Jeho jediným velkým kladem je vysoká bezpečnost. Při připojování si však budete připadat, jako byste se chtěli dostat do dobře zajištěného bankovního trezoru.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

26. 7. 2002 13:38, Franta

Jen by mne zajimalo, jak jste se dostala k 64 Kc za internetove bankovnictvi v
eBance. To je mozne snad jen tehdy, kdyz neprovadite zadne operace typu platebnich
prikazu apod. a vse platite kartou. Ve vsech ostatnich pripadech Vas totiz eBanka
obere o dost vysoke castky, takze trosinku mlzite....

Moje zkusenost je podstatne odlisna od Vasi (navic mohu porovnavat oba
systemy z hlediska dlouhodobejsiho nez Vy), viz muj prispevek nize.

Zobrazit celé vlákno

+25
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 7. 2002 20:49, dědouch

Všechny vaše prográmky jsem chtěl vyzkoušet, ale ouha. Nějaký pitomý antivirák mi to nechce dovolit. Nevíte, jak to obejít? Díky za radu.

Zobrazit celé vlákno

-4
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 77 komentářů)

22. 7. 2002 23:20 | radek

Je to naprosto super služba !!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 7. 2002 23:06 | bubajlo@click.cz ICQ 134212072

No jo, no... pokud vyskoci applet k optickemu vlozeni dat do kalkulatoru, staci zadat platba + SS, enter a po kazdem nacteni dat enter, staci jen sledovat displej kalkulatoru, je to udelane jak pro male deti. Manual je velky, ale nastesti ma obsah, kde se da najit pozadovana operace a ten zbytek se uzivatel uz nauci sam ;) Restartovani pocitace je Vas problem, to nezavisi o CS. Neresim ktera banka je lepsi, ale tohle mi vadi, kdyz nekdo mlží. (Nebo ze bych byl dite stesteny, ze mi vse funguje??) No jeste bych snad dodal (hlavne pro Erica apod.), ze nejsem ani tiskovy mluvci, ani zamestnanec... asi jen dite stesteny a bezny uzivatel toho "hrozneho" IB CS :-))) Pápá
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 7. 2002 22:47 | bubajlo, bubajlo@click.cz

Zdravim pani Marketo (nebo slecno? :-)) Mame spolecne minimalne to, ze pouzivame IB stejnych bank. Tyhle ty kalkulatory jsou zalozeny na stejnem principu, akorat ze kazda banka je ma v jinem provedeni a jiny potisk tlacitek :)) U eB se chybejici polozky preskakuji, u CS se zadava nula, napr. u spec symbolu, predcisli apod, pokud chybi... u CS na vas udela bububu po delsi neaktivite (bohuzel majitele notebooku jsou o tohle ochuzeni, pokud nejsou pripojeni na externi monitor), u eB to delate bud zpameti, nebo podle tlacitka "certifikuj", kde je vse do podrobna napsano. U eB Vas to banker pri prebirani nauci, CS Vas odkazuje na manual, ktery je ke stazeni na netu. Precist si jej je otazka max deseti minut, ikdyz ma 80 stranek, spousta veci se v nem opakuje a staci si najit konkretne co je potreba... Ja jako bezny uzivatel (prihlaseni ob den) IB obou bank jsem nemel zadne problemy ani s CS, ani s eB (krome udrzby systemu) a proto mam asi na to jiny nazor. Ale co se logiky tyce, Vase srovnani se mi zda neadekvatni. Jednu dobu jsem pouzival i mobil k pristupu na ucet (jako prave ted vy), ale protoze jsem mel problem s dorucovanim zprav, presel jsem na "kalkulator", ktery je sice drazsi, ale odboural jsem problem s dorucovanim zprav (pri roamingu). To je asi tak vsechno. S pozdravem bubajlo
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 7. 2002 20:18 | Pavla

Vážená, asi budete jedna z těch, co si koupí určitou věc a nedokáže si kní ani přečíst návod. Vaše lenost ve čtení se pak projeví, tak, že věci jednoduché provádite složitě. Ovšem to je jen Vaše mínus. Když si koupíte kuchyňského robota, tak si k němu také musíte přečíst návod. Nebo snad ne?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 7. 2002 12:08 | neklient ČS

Vážený, pomíjím vaši vulgárnost, ta nejde komentovat. I já jsem shodou okolností měla tu čest podívat se na IB spořky a lehce mne jímal děs. Na bezplatnou linku jsem sice volala, ale člověk, který mi měl poradit ať ta čísílka pracně nepřeťukávám do kalkulátoru (mimochodem nutnost vyplnit SS i když není je divná), ale přiložím "kalkulátor" k obrazovce a vše ostatní bude zařízeno "samo" nejenže tak neučinil, ale nakonec z něj vypadlo cosi o restartování počítače a trefování se správnými čísly což mi nepřijde moc profesionální. Mimochodem k appletu bych jak jsem se dodatečně dověděla musela přečíst mnoha stránkový dokument aby byl používán správně a to mi nepřijde uživatelsky přívětivé. Na tuto funkci má přeci upozornit pracovník banky a případně to klientovi rovnou ukázat (v případě mé známé se tak skutečně nestalo). Klient přeci nemá povinnost pátrat po funkcích a pročítat mnoha stránkové manuály. IB by měl být jednoduchý, přehledný a uživatelsky příjemný. A pokud se podíváte na tuto adresu http://www.penize.cz/produkty/BA/nazory.asp?TID=BACS tak zjistíte, že nespokojeni s IB spořky jsou i její klienti a některé výtky tam vypsané považuji za velmi důležité a známku pro spořku to jen zhoršuje. Jinak Vám přeji hezký den a zkuste si někde u známých IB jiné banky, třeba prohlédnte a zjistíte, že se nemusíte spokojovat se špatnou kvalitou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 7. 2002 11:49 | Eric

Madame, výše diskutující zastánce spořky je jen jejím nevychovaným tiskovým mluvčím. Díky své buranskosti, ale vlivným známým nebyl vyhozen, ale odsunut na internet, kde hájí zájmy svého chlebodárce. Tak mu to, prosím i na mou přímluvu, odpusťte. On už to nikdy takhle hňupácky neřekne neb už teď ho to mrzí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 7. 2002 11:36

Jsem ráda, že jste mne nazval blbá :-)) Opravdu, člověka nic tak nepotěší jako vlídné slovo po ránu. Ono to zní neuvěřitelně, ale mám účet u České spořitelny a taky přes tu samou informační linku občas něco řeším :-)) Na IB od spořky jsem byla nesmírně zvědavá a můj komentář byl, že jsem překvapená, že ho vůbec mají. I s tím zlobením je to lepší než odcházet v pracovní době z práce kvůli otvíracím hodinám v mé pobočce. Ale - Vy čtete tak nepozorně, že jste ani nepostřehl, že moje kritika padala na věc jménem kalkulátor. Zároveň mám totiž účet v eBance - a "kalkuluji" přes mobil. Zkuste to, budete tou jednoduchostí opravdu mile překvapen :-))) Hezký den přeje Markéta Kaclová
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 7. 2002 11:02

Horší a zkreslený článek jsem nikdy nečetl. Autor snad vůbec nezkoušel službu využívat. Hodnotitele vybíral jen ty, kteří nemají v lásce Českou spořitelnu a vysokým IQ také patrně nedisponují! Protože tak tendenčně napsaný článek jsem ještě nečetl. Kdybych službu sám nevyužíval, skoro bych měl strach. Pane! Jak můžete napsat, že klíč dostanu za jednorázový poplatek 950Kč, když jsem ho dostal doporučeným dopisem zdarma!!! "Blbá" je patrně paní Markéta Kaclová z Českého rozhlasu, protože mě bohatě stačilo zavolat na informační linku a dostal jsem se na stránky bez problémů.... Time-out je dlouhý 10 minut!!! Což by mělo průměrně myslícímu člověku stačit na vyplnění formuláře, který má 8 položek!!!!! Mimo to jsem ho ocenil, když jsem v práci zapomněl vypnout počítač... A kdyby jste si pořádně přečetl návod, dozvěděl by jste se, že aplet, který dělá BUBUBU, je funkce, která vám převede údaje z formuláře přímo do aut. kalkulátoru, aniž vy by jste musel do něj cokoliv zadávat!!!!! Mimo všechny tyto připomínky, bych vás chtěl pokárat za zapření přímé bezplatné linky pro internet banking u České spořitelny, kde mi zatím vždy velice ochotně pomohli!
Celkově řečeno. Pokud se psaním článků živíte, nechtěl bych vás platit, protože takto odfláknutou recenzi bych vám asi omlátil o hlavu místo platu. Už to, že jste mě donutil napsat tento mail(protože recenze zásadně nekomentuji), je důkazem, jak jste mě zvednul z židle!
Nemíním zde tvrdit, že služba je bezchybná, ale rozhodně se nepostavím za váš článek, podle kterého je hrozná.
Doufám, že se nad mými poznámkami zamyslíte a buď začnete psát normálně, nebo se budete živit něčím jiným. Nechce to mnoho. Snad jen si vše ohledně daného tématu ověřit.
Nashledanou?!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2002 17:29 | bubajlo

Delam to take tak, je to pohodlnejsi. Jinak tento clanek stoji s prominutim za h**no, pouzivam CS a eB, a napr. datlovani udaju do kalkulatoru je vpodstate identicka. Zadani prikazu k uhrade je primitivni vec, jen je zajimave, ze u CS je to "hruza", a u eB "prehledne" :)) A ten kdo jej nestihne vyplnit do deseti minut nez vyprsi time-out, at si precte konkretni cast navodu a nesvadi to na neprehlednost ;) Vzdyt je to otazka ne vic jak minuty... BTW: bububu delala drive i eB, a ji nabizene kalkulatory stale obsahuji diody, podobne jako u kalkulatoru CS. Páčko
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2002 16:17 | Pepek

Ona to díra je a není, nicméně to stejně dokazuje, že první vstupní obrazovka je úplně na houby a jen obtěžuje klienty, až druhá obrazovka vyžaduje MAC z kalkulátoru a má skutečně smysl...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2002 16:15 | Pedro

Vzhledem k tomu, že ona příručka má 80 stran bych chtěl vidět někoho, kdo to celé četl... obávám se, že ani ti, kteří jsou s i-bankingem ČS spokojeni se podrobně neseznámili s tímto dílkem... pokud jste někdy viděl návod GE (asi 14 stran), tak už si člověk předem říkal, to číst nebudu a nakonec to přečetl, ale jen proto, že je to celé psáno velkými písmeny :) ale 80 stran malým písmem je fakt síla...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2002 15:27 | stoura

o IB jsem se zajimal jiz v minulem roce, ale, ze by davali kalkulatory zdarma tak to ani nahodou
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2002 17:50

A co se juknout do příručky? Odkaz na ní máte vpravo nahoře...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2002 13:53 | Liba S

To víte, okurková sezona a tak je spořka dobrým terčem kdejakého chytrolína. Jen radši dál od fondů Pioneer. Jinak potvrzuji Vaše zkušenosti s IB u ČS. Mám obdobné. Jo, jo, kdo chce psa bít, tak si hůl vždycky najde.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2002 8:13 | Jarda

Člověče, Vy se v tý vrátnici musíte ale nudit, takové slátaniny hodinu po půlnoci, to jen tak někdo nevyplodí. Počkejte, až Vás odhalí. Někdo tady psal, že státní instituce a soukromé firmy zjišťují IP adresy. Tak bacha na to.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2002 0:55 | CSrypatschek

...spořitelní internet banking je už po prvních vychytávkách a tak si někteří "vobyčejný člověci" tady šmakují, jak jim to "taky" chodí. Svatá prostoto, nechme je radostně při tom ! Tady bude brzo stejně nějaký standard a ČS se k němu, svým krokem slimáka, také dopracuje. Ano, ten pojem krok slimáka je nutno vypíchnout, neboť vše souvisí se vším a pro ČS to platí dvojnásob ! Tehdy před rokem 1989 tu najednou po okresech a krajích začaly, jak houby po dešti a pěst na oko, růst ty nepřiměřeně velikánský baráky OV a KV KSČ, ozdobený různejma těma anténkama a co mě tak tehdy docela štvaly.. Kam tím směřuji ? Vlastně až do nedávna tuto štafetu budování baráků totiž převzala po převratu ČS a nastavěla nám hrdě, jako ti komunisti a odhaduji za miliardy korun, do měst a obcí úřadovny pro svý zaměstnance. Ale zaměstnanců brzo budou mít v těch úřadovnách už jen asi polovinu z původního počtu, nebo né, he, he, hé ? V protikladu k tomu cementu však ČS skoro 10 let přešlapovala na místě při zavádění nových technologií v organizaci, přenosu a zpracování dat. Za touto velkou strategickou a taktickou chybou managementu při stanovení priorit rozvoje hledejme příčinu téměř všech problémů, co ČS dnes má. Že by tak úspěšně tehdy zapracovala cementářská lobbovka ? Proto byl internet banking nasazen tak pozdě a byl z počátku prakticky nepoužitelný, musela se totiž nejdřív asi dořešit vůbec nová organizace datové základny a internet banking je jen její nadstavbou. Proto má ČS dnes plno prázdného nevyužitého prostoru v úřadovnách, určitě i na té Budějovické v Praze, a ten prostor jí nic z do cementu již vložených investic nepřináší, naopak ! Proto nové technologie pro styk s klientem sice zvedají ČS produktivitu práce s efektem výrazné úspory mzdových nákladů, z pohledu klienta však přesto dochází stále rok od roku ke zdražování poplatků a vymýšlení poplatků nových, ty úspory totiž asi na bývalý cement nestačí a nový majoritní akcionář chce brzo dividendy. Proto ČS místo toho, aby opravdu dál razantně technologicky pokročila a dostala se tak na špici, kam by jinak měla(!!!) v ČR patřit a já bych od ní třeba neutekl, raději krátkozrace vyvolá bankomatovou válku s ostatníma bankama, ta válka ale bude mít poražené zase jen v peněženkách z řad klientů... bu,bu, bu, chrocht, jdu teď čas na delší expedici za intelektuální potravou, přeji dobré zdejší zažití a mějte se.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2002 21:21 | Radim Vítek

Pokud rádoby odborná porota interpretuje automatické generování přenosu do autentizačního kalkulátoru, jež slouží k podstatnému zjednodušení práce při zabezpečení operací, jako dělání spořitelny bubu na klienta, tak projevuje skutečně vysokou "profesionalitu". Jinak blahopřeji k nekonečnému bohatství těm, co chtějí používat jakékoliv jiné (nezabezpečené) formy provádění příkazů. Ano i trezor je lepší nechat otevřený, aby se člověk nezdržoval odemykáním či zamykáním při vybírání - ukládání hotovosti. S touto logikou lze skutečně dosáhnout pozoruhodných výsledků a je potešitelné kolik je mezi námi filantropů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2002 17:56 | P

To je zajímavá informace. Tedy vy máte link, který obsahuje zadané číslo a heslo a kterým se dostanete ZA autentizaci? POkud to jde, to by znamenalo bezpečnostní díru v systému....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2002 16:20 | Tomáš

Já tuhle první obrazovku obcházím tím, že používám link na druhou obrazovku s parametry. Zadávám potom jen číslo klíče a vygenerovaný token z kalkulátoru. Funguje to, i když určitě jen do doby než se změní aplikace.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2002 15:06 | MarBen

To přihlašování je opravdu hrůza, nejdříve číslo a heslo, pak ještě další přihlašovací číslo a kód. Stejně si to člověk nepamatuje a musí to mít někde napsané, takže ta zvýšená bezpečnost je dost na pováženou. Mám ještě učet u eBanky a jejich mobilní klíč, kdy jsou potřebné kódy zasílání formou zabezpečen sms, považuji subjektivně za nejlepší řešení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Motejlek

ekonomický žurnalista

Jiří Šmejc

podnikatel, Home Credit

Miroslav Motejlek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jiří Šmejc
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services