Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Druhé hodnocené internetové bankovnictví jakoby nás svým uživatelsky nepříjemným prostředím a komplikovaným ovládáním vracelo o pár let zpátky. Jeho jediným velkým kladem je vysoká bezpečnost. Při připojování si však budete připadat, jako byste se chtěli dostat do dobře zajištěného bankovního trezoru.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

26. 7. 2002 13:38, Franta

Jen by mne zajimalo, jak jste se dostala k 64 Kc za internetove bankovnictvi v
eBance. To je mozne snad jen tehdy, kdyz neprovadite zadne operace typu platebnich
prikazu apod. a vse platite kartou. Ve vsech ostatnich pripadech Vas totiz eBanka
obere o dost vysoke castky, takze trosinku mlzite....

Moje zkusenost je podstatne odlisna od Vasi (navic mohu porovnavat oba
systemy z hlediska dlouhodobejsiho nez Vy), viz muj prispevek nize.

Reagovat

 

+25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Katerinka 23. 07. 2002 11:30)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 7. 2002 20:49, dědouch

Všechny vaše prográmky jsem chtěl vyzkoušet, ale ouha. Nějaký pitomý antivirák mi to nechce dovolit. Nevíte, jak to obejít? Díky za radu.

Reagovat

 

-4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 23. 07. 2002 20:32)

Další příspěvky v diskuzi (77 komentářů)

23. 7. 2002 16:18 | SkrivanekT

Dobrý den, naši hodnotitelé mají za sebou všichni dlouhou praxi, většinou v IT. Nazvat je lidmi s nízkým IQ považuji, slušně řečeno za odvážné, a rozhodně se proti tomu ohrazuji. Rozsah informací, které jsme spolupracovníkům před recenzí poskytli, byl srovnatelný s tím, co by se dozvěděli na přepážkách banky. Sám jsem otevíral v ČS dva účty s internetbankingem a o "bububu" mi neřekli ani jednou. Za Vaše případné náměty na zkvalitnění naší práce Vám předem děkuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 22. 07. 2002 11:02)

23. 7. 2002 17:28 | jurcek

Milá Pavlo, Vy působíte jako vášnivá milovnice všelikých manuálů. Myslím, že tvůrci IB by něli ctít heslo " V jednoduchosti je krása." Já sám používám IB u ČSOB a musí řící, že se skutečně zdařil. Manuál má jen pár stránek, ale je vcelku zbutečný, přotože ovládání je zcela intuitivní. Promiňte, ale provádět příkazy k úhradě obložen manuály, to není příliš vkusné.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavla 22. 07. 2002 20:18)

23. 7. 2002 17:50

by ten debilní dojče server musel fungovat !!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kapo 23. 07. 2002 09:03)

23. 7. 2002 20:00 | Kapo

Taky ze funguje, ted jsem se dival http://www.raus.de/crashme
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 23. 07. 2002 17:50)

23. 7. 2002 20:32

si užij virus: InterScan WebProtect for Microsoft ISA Server report Virus was found in http://www.raus.de/crashme/: JS_SPAWN virus was found
The file has been rejected.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kapo 23. 07. 2002 20:00)

23. 7. 2002 20:49 | dědouch

Všechny vaše prográmky jsem chtěl vyzkoušet, ale ouha. Nějaký pitomý antivirák mi to nechce dovolit. Nevíte, jak to obejít? Díky za radu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 23. 07. 2002 20:32)

25. 7. 2002 18:45

pitomý antivirák ???.....je vidět, že někdo si ještě pořádně neužil (reinstalaci systému, shánění ztraceného softu a pár hodin práce fuč a pod)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (dědouch 23. 07. 2002 20:49)

26. 7. 2002 10:04 | Franta

OK, takze ted pohled cloveka, ktery IB CS as nevidel z rychliku jako vasi hodnotitele, ale pouziva ho mesicne tak 10x a krome toho zna jako uzivatel i eBanku. 1. Technologicky je eBanka lepsi a intuitivnejsi, IB CS ve srovnani s ni pusobi tezkopadneji. Je to ovsem prvni dojem, s rychlosti reakce systemu jsem nemel problemy a to, co potrebuji obsahuje. Myslim, ze podobne narky nad tim, ze uzivatele nevi co kam napsat, se daly jednoduse splachnout uvedenim navodu tak, jak to ma eBanka u svych plateb. Je to jasne, prehledne a pokud tomu nekdo nerozumi, at si proste IB neporizuje, neni to produkt pro nej. Pro mne je samozrejme, ze kdyz chci operovat se svymi penezi, nejdrive se poucim, jak se to dela. Navod primo v IB by sice byl lepsi, ale kombinace manual a bezplatna infolinka je pro mne dostacujici.
2.Ad Pristupnost z webu csas. Ano, maji slozity web, ale ja mam v bookmarku primo stranku na IB, takze toto odpada, resp. je treba provadet jednou na zacatku. Jinak mam pocit, ze adresa je uvedena na smlouve.
3. Ad kalkulacka. OSOBNE (nikomu to nevnucuji) ji povazuji za nejlepsi reseni bezpecnosti. Mobil mi nevyhovuje, protoze je to zajimava vec pro zlodeje a navic jsem pomerne casto v zahranici a tam se mohou objevit problemy s roamingem. U certifikatu mi vadi nutnost instalovat je na pocitac, s kalkulackou se mohu pripojit i z internetove kavarny.
Celkove mi tahle recenze pripada dost odbyta, ventilovali jste si tam spis pocatecni bolesti, ktere si ten, kdo IB chce pouzit, prozije jednou zvladne zachazeni a normalne ho pouziva.
Mel jsem pres dva roky ucet u eBanky, ted pres rok pouzivam IB CS as a mohu za sebe prohlasit, ze mi oba produkty poskytuji stejne sluzby (s tou vyhradou ze IB CS funguje jen na IE+Win. To se ale ma s novym IB udajne zmenit), akorat u eBanky by me to ted stalo trikat vic nez ve sporitelne. Takze u eBanky jsem ucet uzavrel.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SkrivanekT 23. 07. 2002 16:18)

26. 7. 2002 13:38 | Franta

Jen by mne zajimalo, jak jste se dostala k 64 Kc za internetove bankovnictvi v eBance. To je mozne snad jen tehdy, kdyz neprovadite zadne operace typu platebnich prikazu apod. a vse platite kartou. Ve vsech ostatnich pripadech Vas totiz eBanka obere o dost vysoke castky, takze trosinku mlzite....
Moje zkusenost je podstatne odlisna od Vasi (navic mohu porovnavat oba systemy z hlediska dlouhodobejsiho nez Vy), viz muj prispevek nize.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Katerinka 23. 07. 2002 11:30)

26. 7. 2002 14:24 | Katerinka

Měla jsem namysli jen vedení účtu+IB, samozřejmě poplatky za provedené transakce jsem nepočítala, ale tady je to podrobně: vedení účtu 19, přímé bankovnictví 45, za provedené transakce 70,40 (minulý měsíc) a v jednom máte pravdu 95% věcí platím kartou je to pro mě jednodušší (bankomat navštěvuji 1x do měsíce). Prostě mi nepřijde cca 135 korun jako nějaká přemrštěná cena (jak tu mnozí píší) za tu pohodu, kterou u tohoto bankovního domu mám. Samozřejmě je věcí každého z nás co mu sedí. U ČS mi hodně vadil problém s vybíráním peněz na jiné pobočce (nešlo) a kartu mi nechtěli vydat hned prý až za půl roku (jestli) také opožděné účtování vidím jako velká problém (nechci si nechávat všechny lístečky co jsem kde platila a vybírala... Uznávám, že tato skušenost je pár let stará a že se možná některé věci změnili, ale když jsem viděla problémy kamarádky s tím, jak jí chodí pozdě peníze, dostává se do mínusů (díky opožděnému útování) apod. (to vše relativně nedávná skušenost) tak bych tento ústav nebrala. U eBANKY mi vyhovuje, že si zaplatím oběd, koupím knihu a za pár minut už vidím na kompu, jak jsou příslušné sumy "odděleny" od částky, kterou mohu ještě utratit či s ní jinak disponovat. Ale přeji Vám, ať jste nadále spokojen se svým účtem jako já se svým, je dobře, že si každý může vybrat co právě jemu vyhovuje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Franta 26. 07. 2002 13:38)

26. 7. 2002 14:51 | Katerinka

Ještě jsem zapomněla, Explorera nepoužívám (tedy spíše snažím se) a v Mozillce mi eBANKA krásně běhá a vše tam je jak má být. Myslím, že banky by na uživatele, kteří používají něco jiného než IE neměly opomíjet.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Katerinka 26. 07. 2002 14:24)

29. 7. 2002 9:59 | Franta

Ano to, ze se v eBance realizuji transakce hned a ne az druhy den muze byt hezke, ale je to jen formalita. U CS plati (podle mych zkusenosti), ze se zuctovava vzdy na konci dne. Coz je podle mne (samozrejme muzete mit jiny nazor) kosmeticka vec. Jinak s prichozimi platbami bude problem asi jinde, ja nezaznamenavam rozdil v dobe zpracovani (max 3 dny mezi odeslanim z jine banky a dostupnosti na uctu v CS).
Moje situace byla jina, platim radove 10 - 15 plateb mesicne prevodem a z duvodu, ktere jsem popsal nize uprednostnuji autentizacni kalkulacku pred cimkoli jinym (certifikaty, SIM Toolkitem). Z tohoto pohledu je rozdil mezi cenou eBanky a IB CS jiz podstatny. V mem pripade by to rocne delalo dva az tri tisice, coz mi prijde prehnane a neoduvodnitelne.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Katerinka 26. 07. 2002 14:24)

1. 8. 2002 18:22 | rosta71

Vážené dámy, vážení pánové, příspěvky na tento článek jsou k pobavení. Rád jsem si je všechny přečetl. S některými z Vás souhlasím a s některými ne. Tak už to bývá. Je zajímavé, že někteří z Vás brání "svoje banky" (spořitelnu, ČSOB, e-banku) a jiní to berou s nadhledem. Kdo bohužel postrádá jakýkoliv nadhled je ovšem autor článku. Článek i ukazuje kvalitu lidí kteří dělají server penize.cz: - píší tendenční články - publikují jen negativní informace - nedokáží přijmou "feedback" od svých čtenářů a dávají na jevo, že o něj ani nestojí svým arogantním přístupem.
Pane Skřivánku nabízíte nekvalitní informace - udělejte s tím něco. Je jen otázkou času, kdy tento server přestanou lidé navštěvovat, opustí jej inzerenti a ani úvěry od e-banky Vám nepomohou....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

5. 8. 2002 12:26 | SkrivanekT

Vážený pane Franto01. Velmi rád bych si přečetl nebo vyslechl Vaše připomínky na zlepšení naší práce. Budu rád, když se mi ozvete na email nebo se někdy stavíte u nás U Bulhara 3, Praha 1. Předem děkuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (rosta71 01. 08. 2002 18:22)

9. 8. 2002 14:57 | Lojza

Chudak ten, kdo si jenom precte tento clanek a uz ne reakce ctenaru, ktere uvadeji v clanku napsane nepravdy na pravou miru!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

28. 8. 2002 16:09 | ini

Nedochůdče od ČSAS nám neumožní vidět historii celého účtu, ale zobrazí jenom krátkou historii operací provedených v internet bankingu. To je vážná chyba! Snad až příští verze. K dosavadní diskusi - já měl s přístupem přes hesla značné problémy. Nastavení IE, jak je vyžadováno, je na obtíž pro dlaší práci v internetu, kalkulátor trochu komplikující (čipová karta, nebo heslo jiným kanálem, by bylo jednodušší). Avizované "odborné" porovnání jednotlivých IB českých bank by mohlo být zajímavé a srovnání zabezpečení přístupu jednotlivých bank může být lahůdka. To by to ale museli dělat jiní autoří! ;-)) Nejvíce se budu těšit na spolehlivostní testy. Na kontrolu zajištění přístupu z různých PC a snad na udržení zajištění přístupu z rekonfigurovaného PC. No a z čeho mám už teď strach: z úplatnosti autorů testu a nekompetentních závěrů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

8. 9. 2003 19:41 | Marek

Já s ním souhlasím. Lidi, kteří "dělají novinařinu" a přitom nemají úctu k faktům, nerozumí tomu, o čem píšou, dělají ostudu na všechny strany.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 22. 07. 2002 11:36)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Stanislav Bernard

podnikatel, pivovar Bernard

Jaroslav Zavadil

politik a odborář

Stanislav Bernard
ÚSPĚŠNOST
91,11 %

z 45 duelů
×
Jaroslav Zavadil
ÚSPĚŠNOST
3,82 %

z 131 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Politický cyklus, Obchodní bilance, PX 50, monte dei paschi di siena, zdravotně postižení, matteo renzi, podnikání, unicredit, vlastní práce, teletrade, elektronické volby, převod peněz, příspěvek na životbytí, iMakers, world elite, škrty v platech, odklad splátek, informační bezpečnost

007JB0ND, 9S16171, 1SD9141, 1SH9758, 4T48586

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK