Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Do redakční Lampárny přišel dopis adresovaný primárně ombudsmanovi České spořitelny. Autor v něm protestuje proti vydání kreditní karty bez jeho souhlasu. Pomohlo mu to ale k něčemu?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

16. 7. 2002 11:26, Michal

Internetove bankovnictvi ZB mi zas tolik uzivatelsky privetive nepripada, ale jinak ve vsem s Vami souhlasim. ČS je zkostnately a tezkopadny kolos, v nemz dosud jeste zdaleka nepochopili, co to je klient.

Reagovat

 

+44
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 14. 07. 2002 15:26)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

12. 7. 2002 19:51

Jak bylo v článku uvedeno, pan Mgr. si kreditní kartu NEOBJEDNAL proto si nemohl objednat doručení v určitou dobu DOMŮ, pane inteligentní Ing. a ještě inteligentnější Anonyme.
To jenom reakce na arogantní reakce.
Osobně se domnívám, že je jenom dobře, když jakákoliv banka tímto způsobem dá klientovi najevo, že o něm ví a zná jeho kvality. Jenom ta forma je asi trošku nešťastná.
K Č. poště není třeba nic dodávat. Zásilky vyřizují čám dál rychleji, ale v době emailu se děsím, pokud musím poštu jednou za měsíc navštívit.
Můj názor tedy zní: chválím ČS za takovou akci, ale podstatné mínus je zasílání doporučeného dopisu a vyrobení karty, pokud nemají od klienta průkazné ANO.

Reagovat

 

-9
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (20 komentářů)

12. 7. 2002 7:22 | obyčejný člověk

To Vám závidím. Osobně o kartu s úvěrem usiluji již delší dobu, ale nemám nárok. Asi nejsem pro ně zajímavým klientem. Kdyby mě potkalo, to co Vás, tak bych spořku vychvaloval až do nebe.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

12. 7. 2002 9:31 | Karel

Ježíšimaria co Vás na tom udivuje. ČS tady přece není a nikdy nebyla pro Vás. Vždy to bylo - a dodnes skoro u všech tuzemských ústavů je - tak, že tzv. klienti jsou jen stádem, které je nutno vydojit, ostříhat, oškubat a následně odprodat zbytky do kafilérie.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

12. 7. 2002 10:16 | Petr

Spořitelna vždycky stála za prd, pokud to tohohle socialistickýho prostředí chcete ještě kapitalistický vymoženosti, tak to takhle dopadne. Opravdu nechápu, že tam ještě někdo má účet.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

12. 7. 2002 11:18

"co jsem musel na poštu dojít a vystát frontu u okénka" - pane magistře, nemusel jste dojít a stát frontu, pošta totiž již delší dobu nabízí (A) bezplatné doručení jakékoliv zásilky (balík, dopor. zásilka apod.) do bytu (kanceláře) při další pochůzce (po celou dobu uložení zásilky) nebo (B) za popl. 20,- v okresních (větších) městech doručení kdykoliv v pracovní době.
Není také bez zajímavosti, že Česká pošta s.p. má také povinnost doručovat do bytu, byť bydlíte v paneláku, stačí jen, když o to pošťovní doručovatele požádáte (když budou vědět, že jste doma a bydlíte v 8 patře, je jejich povinností vám zásilku donést osobně a ne že vy budete muset jezdit dolů).
V této souvislosti nutno podotknout, že doporučené zásilky doručené do bytu je pošta povinna vydat komukoliv, kdo se v bytě nalézá (vyjma případu do vl. rukou), dokonce je pošta oprávněna dopor. zásilku uložit u souseda (vyjma případu, kdy vydá adresát písemnou výhradu proti tomuto).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

12. 7. 2002 19:34 | Ing. Inženýr

No jo pan Mgr. Ani bych se nedivil kdyby ta zkratka před jeho jménem znamenala to co se ze srandy říká. Aby se náhodou nepo.... .
Místo toho, aby byl za nabídku karty vděčný, tak bude ještě kritizovat. Já osobně mám účet u ČS a jsem spokojen. Myslím si, že jsem natolik inteligentní, že bych si také zásliku nechal poslat domů (jak uvádí předchozí kolega).
A co se týče S24, tak pokud chudák pan Mgr. neví, tak se určitě mohl na infolince S24 informovat o nabídce této karty jak to učinil můj známý. Ten pak věděl o jakou akci se jedná a rychle šupky dupky běžel na přepážku, aby si kartu mohl vyzvednout.
Bohužel není inteligence jako inteligence a když má někdo titul před jménem tak to ještě neznamená, že je inteligentní.
Co se týče České spořitelny - určitě má své nedostatky. Plno lidí na ni plive, ale u jiných bank jsou zážitky mnohdy horší. Nemyslím si, že nabídka kreditní karty by měla být něčím co je třeba považovat za nesprávné.
Toť můj názor.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

12. 7. 2002 19:51

Jak bylo v článku uvedeno, pan Mgr. si kreditní kartu NEOBJEDNAL proto si nemohl objednat doručení v určitou dobu DOMŮ, pane inteligentní Ing. a ještě inteligentnější Anonyme. To jenom reakce na arogantní reakce. Osobně se domnívám, že je jenom dobře, když jakákoliv banka tímto způsobem dá klientovi najevo, že o něm ví a zná jeho kvality. Jenom ta forma je asi trošku nešťastná. K Č. poště není třeba nic dodávat. Zásilky vyřizují čám dál rychleji, ale v době emailu se děsím, pokud musím poštu jednou za měsíc navštívit. Můj názor tedy zní: chválím ČS za takovou akci, ale podstatné mínus je zasílání doporučeného dopisu a vyrobení karty, pokud nemají od klienta průkazné ANO.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-9
Líbí
Nelíbí

13. 7. 2002 9:13 | Adriana

Ale no tak, nejde přece o to, jestli si pisatel mohl zařídít znovu doručení z pošty nebo telefonicky zjistit, co že je v tom dopise psáno. Jde o to, že banky vesměs považujeme za seriózní instituce (však jim také svěřujeme často veškeré své finance), od kterých neočekáváme jednání ve stylu pochybných zásilkových služeb. Kreditní karta není šampon, jehož vzorek můžete nalézt v poštovní schránce. Písemná nabídka produktu v obálce s výpisem - prosím, to je celkem v pořádku. Ale vystavení kreditky bez žádosti a ještě takovým postupem, který přiměje klienta k cestě na poštu a vzápětí na přepážku? Člověk nemusí být hloupý, aby to absolvoval, prostě jen takovéto jednání od své banky neočekává. A je smutné, jestli napříště musíme něco takového předpokládat i u banky.. O úrovni služeb České pošty bych raději pomlčela. I to jejich opakované doručení je imaginární, protože to platí jen v pracovní době doručovatele, nejčastěji pak si jen můžete domluvit jiný den, ovšem jinak "standardní doručovací doba", což je dopoledne. Mám si brát v práci volno kvůli balíčku z pošty? Na přepážce pak končí v 18:00 a v sobotu pro jistotu mají zavřeno úplně. Hlavně, že se bude zase zdražovat..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

13. 7. 2002 20:17 | dědouch

A která banka, podle Vás, je lepší a proč? Obešel jsem jich několik a nakonec jsem stejně skončil ve spořitelně a jsem spokojen. Neříkám že je nejlepší, ale ujde.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr 12. 07. 2002 10:16)

14. 7. 2002 15:26 | Pavel

ŽB, HVB nebo RB. Tak např. ŽB je výrazně levnější (platíte jen za výpis 10 Kč, vedení účtu a karta je zdarma, internetové bankovnictví je zdarma a hlavně je funkční, obsluha je velmi pohodlná a profesionální (žádné přepážky/okénka, sběrné boxy, pořádníky, fronty apod.
Když jsem se rozhodoval, kterou banku zvolím pro svůj soukromý a podnikatelský účet, ČS to prohrála nejen pro svou drahotu, ale zejména pro nedostatečné služby. Internetové bankovnictví má jen základní funkce a nefunguje pořádně, k firemním účtům jej nelze zřídit vůbec. Dále jsem chtěl kartu Visa Business a soukromou Visa Classic. K Vise Business jsou podmínky vydání přiliš přísné (100 000 Kč dlouhodobě na účtu), obě karty mají nesmyslně nastavené limity (v USD!!!!), které nelze měnit (typu max 4 operace denně, limity pro různé druhy plateb, které závisejí na pořadí čerpání) Kartu, u které nikdy nevím, kolik ještě můžu čerpat, nechci, děkuji. Platby kartou v cizině jsou navíc u jediné ČS zpoplatněny. Zcela zásadní je, že u sporožira nemám svůj vlastní účet a musím jej sdílet s ostatními lidmi na stejné pobočce. Myslím, mám nárok na svůj účet a nehodlám sdělovat každému další symbol (specifický), abych pak doufal, že bude správně použit a peníze opravdu dojdou mně a ne někomu jinému. Zde jsem uvedl jen několik důvodů, proč spořitelnu NE, našlo by se jich ale mnohem více.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (dědouch 13. 07. 2002 20:17)

15. 7. 2002 0:47

Argument týkající se pošty sem podle mne nepatří. Česká spořitelna a obecně jakákoliv jiná firma přece nemůže být zodpovědná za nefungování pošty a výtka autora dopisu, že si musel na poštu zajít ve svém volnu, prostě k věci nepatří. To by totiž musel stejně, i kdyby si kartu objednal. Spořitelnu tím ale neobhajuji, protože i když na jednu stranu je to vlastně příjemné, že Vám někdo strká nový produkt až pod nos, myslím, že marketingově to nezvládli. Rozhodně by mělo platit: nejdřív smlouva/objednávka klienta, potom produkt. (Napadá mě, jak by vypadalo přidělení klasického úvěru. Klient by se také mohl po půl roce z výpisu dozvědět, že mu byla otevřena úvěrová linka ve výši 500 000 korun a že aktuálně dluží na úrocích tolik a tolik. No, pěkný servis.) Souhlasím s doporučeními jiných čtenářů - osobně znám služby Živnostenské a musím říct: perfektní servis za přiměřenou cenu. A hlavně, člověk si tam nepřipadá jako anonymní bezvýznamné konto, ale jako KLIENT a nemusí mít stamiliony. Co však stejně tak dobře nechápu, je, proč redakce opisuje dopisy otištěné už dříve na stránkách jiných časopisů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+27
Líbí
Nelíbí

15. 7. 2002 11:21 | Ing. Inženýr

Souhlasím s Vámi v tom, že tato marketingová akce nebyla zrovna tou nejšťastnější. Jeden můj bývalý spolužák pracuje v ČS a sdělil mi, že nabídka tato byla adresována asi 3000 klientům ČS. Zatím si prý tímto způsobem stěžoval pouze jeden. Většina oslovených tuto nabídku uvítala. Ale myslet si o tom může každý co chce. Jinak jsem klientem ČS již 7 let a zatím jsem si nevšiml, že by služby ČS byly nějak přehnaně drahé. Pozn: Sestra má účet u GE Capital Bank a musím říct, že zaplatí měsíčně téměř 2x tolik co já a přitom má totožnáý počet příkazů k úhradě, výběrů z bankomatu a podobných položek. Jinak co se týče Internet Bankingu tak je možné, že zaostává, ale S24 a její funkční rozsah nemá konkurenci. >>> Jen k tomu příkladu s tím úvěrem: Je to sice jen příklad, ale nelze to srovnávat s nabídkou kreditní karty ČS. Jakákoliv smlouva se musí nejdříve podepsat, nebo ne? Jinak co se týče té možnosti využít bezplatnou linku S24 pro informaci o nabídce té karty tak za tím si stojím - Hlvaně jde o to, že pan Mgr. zdůrazňoval, že nemá čas a hlavně uvedl, že má S24 - potom opravdu nechápu proč si prostě ZDARMA nezavolal a nezjistil o co se jedná. Mohl si tak ušetřit ten jeho "čas".
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 15. 07. 2002 00:47)

15. 7. 2002 13:11 | Faraday

Docela zajímavá diskuze. Mám pocit, že se všichni ještě máme co učit - jak banky, tak klienti. Jestli se nepletu, v USA se vám běžně může stát, že vám někdo vydá kreditní kartu bez vašeho přičinění. Nepovažuji to za nic špatného při splnění několika podmínek: Karta musí být zaslána jako blokovaná, separátním způsobem musí být komunikováno, jak kartu odblokovat. Nemyslím si, že by bylo nutné nejdříve zaslat písemnou žádost - Český mobil vám taky pošle SIM kartu jen na zavolaní (už slyším reakci: ano - právě že si o ni musíte zavolat; jenže upřímně vzato: komu z vás by vadilo, kdyby tu telefoní kartu dostal jen tak s tím, že po zavolání na 0800 mu bude aktivována? nic vás to nestojí, k ničemu vás to nezavazuje...). Mimochodem, Oskar to docela vtipně vyřešil s uzavřením smlouvy - vyjádření vůle (a o při uzavření smlouvy jde) se děje otevřením miniobálky se SIM kartou. Skutečně nevím, proč by to nemohlo fungovat s kreditkou stejně - dostanu kartu, když ji nechci, zahodím ji (kromě jména na ní stejně nic osobního není), pokud ji chci, zavolám na zelenou linku, adekvátně se identifikuji a autorizuji (rodné číslo, číslo účtu, číslo zaslané karty, příp další helsa např. z S24), kartu odblokuji a vesele používám (příp. si ještě nechám dodatečně poslat PIN - když už tu kartu chci používat, tak mne to snad nebude obtěžovat. Suma sumárum: nic mne to nestojí a banka může vesele nabízet, aniž by obtěžovala. Pkud by takový postup zvolila ČS, myslím, že stížností by bylo minimum (pokud vůbec nějaké).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

15. 7. 2002 13:52 | CSrypatschek

...též jsem trpce a bolestně prožitého názoru, viz diskuse tady úplně na začátku dole, že pro Českou spořitelnu jsou klienti jen to stádo, dodávám si navíc upřesňující slovo, dobytka. Může za to, dle mne, taková ta kategorie z populace lidí a v tomto postkomunistickým prostoru, co si už zase ráda říká "vobyčejný lidi", nechá si vše líbit a co se taky tady vobčas na serveru servilně vyjadřuje. Ti "vobyčejňáci" jsou nejvíc nebezpečný, za všechen ten marasmus tady vlastně můžou oni a měli by si každý týden chodit proto do spořky obnovovat na čelo spořitelní prezentační razítko. To aby je okolí na ulici a jinde poznalo a prchalo včas vod nich. No, na takových klientech, jak mi žel připadá, ta Česká spořitelna staví a buduje jejich další a další závislost dle Pavlovových reflexů. Možná jako ten dealer vod drog, co to dává dětem nejdřív zadarmo ve škole na zkoušku, příště už si dětičky rády zaplatěj. Je to asi s těma kreditkama úplně ten samý princip, neboť spořka musí žít z poplatků a tady je ještě pole neorané. Nejlépe "vobyčejňákoj" vnutit nejdřív kontokorent k účtu (nedávno dle sazebníku zpoplatněný) s debetní kartou (dříve či později s poplatky), následně a vlastně duplicitně vnutit kreditku (pořádný poplatky jako nášup na sebe nedaj jistě dlouho čekat) a, plať a plať, resp. cvrndej "dobytečku" do "dížky", hi, hi, hi, dali jsme ti do "držky" ! Plně souhlasím s tím, že se pán ozval a že spořitelní postup mu připadá otravně nemravný. Měl by to ale dotáhnout do konce a z té České spořitelny včas UTÉCT, tak jak jsem to před časem radostně udělal i já. Nějak se totiž s těmi spokojenými "vobyčejňáky" ze spořky nemohu ztotožnit, jukaj na mě dnes už i v papundeklovým provedení v životní velikosti od každý jejich přepážky v pobočce a z tý vý reklam, navíc, při výskytu in natura, mi mému citlivému rypáčku smrdí...hi, hi, hi...toť vše můj skromný názor, nikoho nechci ovlivňovat a vnucovat mu ho, vážně ne, he, he, he...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

15. 7. 2002 22:33

Máte pravdu, smlouva se musí podepsat. Jenže to platí i o kreditní kartě, i zde je praxí, že nejdříve podepíšete žádost o kartu a poté následuje její vydání. Ale jestli říkáte, že z 3000 klientů si stěžoval jediný, to je úspěch. Ještě zajímavější by bylo, kdybyste zjistil, kolik lidí reagovalo kladně, t.j. kartu si převzalo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ing. Inženýr 15. 07. 2002 11:21)

16. 7. 2002 9:54 | Ing. Inženýr

Nechci aby to tu vypadalo, že bojuji za ČS. Neplatí mě, tak není důvod. Ale domnívám se, že ČS využívá zkušenosti Erste Bank a tak si myslím, že i nabídka kreditní karty tímto způsobem je běžná i Rakousku a ostatních zemích kde Erste působí. >>> Co se týká toho počtu klientů využivších nabídku, tak bohužel nemám informace. Jistě by to mohlo být zajímavé. >>> Je pravda, že KK nebyla vyžádána, ale je také pravda, že češi jsou "někdy" národem zbytečně agresivním. Za vším hledají jen problémy a nevýhody. (Abych se vyhnul kritice některých puntičkářů - ne všichni češi !!!). >>> A ještě jsem si vzpomněl: Pokud mám informace, tak kreditky které ČS klientům nabídla jsou uloženy v bankovním trezoru a PIN je standardně zaslán doporučenou záslikou. Myslím si, že v tomto případě je bezpečnost dosti vysoká a zneužití nehrozí. A pokud by případně ke zneužití karty došlo tak určitě za toto ČS ručí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 15. 07. 2002 22:33)

16. 7. 2002 11:26 | Michal

Internetove bankovnictvi ZB mi zas tolik uzivatelsky privetive nepripada, ale jinak ve vsem s Vami souhlasim. ČS je zkostnately a tezkopadny kolos, v nemz dosud jeste zdaleka nepochopili, co to je klient.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+44
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 14. 07. 2002 15:26)

17. 7. 2002 4:29 | Jake

To neni tak zcela presne - jiz nejakou dobu v USA (zcela legalne) ziji a neni vubec bezne, ze by vam banka nebo jina organizace poslala kreditni kartu bez vyzadani. Je pravda, ze nabidky karet prichazeji porad (v me poste v prumeru jedna denne, emailove nabidky nepocitam), ale vzdy se jedna pouze o nabidky - je nutne bud vyplnit a odeslat formular (to co poslou ma obvykle predvyplnenu jmeno a adresu; je nutne doplnit soc.sec.number a podobne udaje), nebo zavolat na nejake bezplatne cislo a tam odpovedet na nekolik otazek. Karta potom prijde a bud je blokovana - t.j. je znovu nutno zavolat na nejake bezplatne cislo, zadat cislo karty a nejak se identifikovat (obvykle zip code a social security number nebo jmeno matky za svobodna a pod. ). Pokud si to clovek mezitim rozmysli, aktivovat ji nemusi. V jednom pripade mi karta prisla jiz odblokovana - to jsem nebyl moc rad. Aspon ze PIN posilaj zvlast - nebo vubec, pokud si clovek PIN nevyzada (pripadne nezvoli).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Faraday 15. 07. 2002 13:11)

17. 7. 2002 11:24 | Ing. Inženýr

Hmm, taky si myslím, že se karty nezasílají poštou anio v zahraničí. Jestli jsem tomu správně porozumněl tak ČS tu kartu také neposílala, ale poslala PIN a karta byla uložena na pobočce. Myslím si, že tímto je bezpečnost zaručena dostatečně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jake 17. 07. 2002 04:29)

18. 7. 2002 15:38 | TGP

No nevím, mě by docela vyhovovalo, když by mi banka nové karty doručila až domů...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

18. 7. 2002 16:52

Nevím, zda znáte českou poštu jinak než z vyprávění, ale u nás se neobtěžují s doporučenými dopisy ani zazvonit, rovnou hází lísteček do schránky. Ale ne vždy, jednou jsem ve schránce našel dopis do vlastních rukou (ten s doručenkou s modrým pruhem), bůhví kdo se na tu doručenku podepsal. Když jsem jim to byl na poště zkritizovat, bylo my odpovězeno, co bych ještě nechtěl, že mi alespoň ušetřili cestu :-)))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 12. 07. 2002 11:18)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

let
%

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Paclík

podnikatel, Viktoria Plzeň a Dočista

Kateřina Neumannová

lyžařka a podnikatelka

Tomáš Paclík
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 6 duelů
×
Kateřina Neumannová
ÚSPĚŠNOST
8,70 %

z 23 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Statické metody hodnocení investic, Závazky podniku, Kvitance, daně, telefónica, vodafone, start-up, lime, spendee, 549/1991 Sb., družstevní bydlení, digitální měna, náhradní karty, průměrný výdělek, jan ruml, václav kočka, spořicí účet s výpovědní lhůtou, ESPA-ČS fondy

MK7R7777, 4P75572, 2K17417, 3K57573, 4Z04053

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK