Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

"Osobní přístup a poradenství chceme nabídnout všem klientům," zní slova České spořitelny. Jak to chce udělat? Jsou její plány vůbec reálné?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 5. 2002 22:38, Vagner

Na jedné straně vykřikují, že provádí akci století spočívající ve výměně anonymních knížek a nabádají klienty ke včasné návštěvě poboček, na druhé straně mají již dnes hodinové fronty a v rámci projektu Klient o hodinu a někde i více zkracují otevírací dobu. Tomu říkám absurdistán - čsasistán.

Reagovat

 

+26
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 5. 2002 12:08, Máca

No to je všechno báječný , takhle ČS proprat prádlo, ale je vidět, že zřejmě máte účty pouze u ní.Zkuste někdy jiný bankovní ústav , třeba mohu doporučit GE a budete ve spořce nadšeni ! To si teprve zachatujeme o kvalitě a rychlosti služeb.

Reagovat

 

-12
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (44 komentářů)

20. 5. 2002 11:04 | SYROVY

Myšlenka dobrá, ale moloch typu ČS ji nezvládne. Hovořím z vlastních zkušeností klienta i zaměstnance (bývalého), kdy sice pracovníci centrály připravili řadu dobrých podnětů, vedení je samozřejmě předělalo k obrazu svému, tzn. z hlediska klienta k horšímu a zanedlouho se s velkou pompou přišlo s něčím jiným, alespoň něčem horším - příklad změna sporotelu v servis24. Rád bych poznal takového šéfa, který povolí svým zamstnancům doporučit jiný produkt, než ze své finanční skupiny. O výkonnosti fondů ISČS a penzijního fondu nemám nejlepší mínění - řečeno slušně. Obdobně kriticky se stavím k pojišťovně ČS. Zkrátka pan Stack dosud nepochopil, že ČS byla, je a bude ústav pro babičky, které jsou na ni zvyklí a že se mu tam válí miliardy na vkladních knížkách, o které chce přijít. To nevadí, v Rakousku ho nepotřebují, ale tak ho pošlou do ČR a až to tady podělá, přemístí ho za trest do Angoly. Rád bych věděl, jak si poradí se službami, když současně prezentují podstatní snížení pracovní doby. Asi nepochopili, že že většina bohaté klientely nebydlí vedle jejich poboček a že naopak tito lidé potřebují své problémy řešit buď ráno nebo večer. Jó, komu není rady, tomu není pomoci.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

20. 5. 2002 19:43 | CSrypatschek

... a Vy jste asi byl ten chudák zneuznaný pracovník centrály. Jinak moje řeč, až na to, že přece dneska nikdo ty peníze v miliardách od babiček nechce, vždyť je neumí v ČS zhodnotit, naopak si spořitelna zvyšuje při svém "umu" riziko ztráty, kterou musí kompenzovat na poplatcích. A o ty poplatky za přehazování peněz z jednoho šuplete do druhého přece jde ! Tak to musí "vomastit" nějakým tím koloritem a la projekt Klient.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SYROVY 20. 05. 2002 11:04)

28. 5. 2002 16:03 | Josef

To je fakt, na spořce si (jako na každý velký instituci, která je hodně vidět) každý něco najde, ale po martyriu, které naše malá pražská firma absolvovala s jednou pobočkou GE Capital Bank (šlo "pouze" o vydání platební karty) vidíme, že spořitelna se snaží upřímně zlepšit své služby.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Máca 02. 05. 2002 12:08)

28. 5. 2002 16:09 | Horackova

GE má vůbec strašnou pověst. kam se podívám, tam na ni lidé nadávají.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Josef 28. 05. 2002 16:03)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Marek Dalík

lobbista a podnikatel

Pavel Juříček

podnikatel, Brano Group

Marek Dalík
ÚSPĚŠNOST
88,89 %

z 63 duelů
×
Pavel Juříček
ÚSPĚŠNOST
18,46 %

z 65 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Reklama, Likvidita, Forwardy, mobilní operátoři, architektura, brno, tarify, operátoři, Poštovní spořitelna, nehody, výplata náhrad, osobní odpovědnost, sos dětská vesnička, Grisoft, zaměstnanecké benefity, hromadné žaloby, lodě, swingtrading

9T06963, 7S85437, 2L00808, 1ZT11111, 2L00808

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK