Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Přemýšleli jste nad tím, jak ochránit své děti před různými riziky a jak jim ke startu do života věnovat trochu peněz? Můžete si vybrat ze dvou různých cest.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 4. 2002 7:28, Fredy

Aja má pravdu. Místo akcií jsem zajistil pro syna pobyt v USA. Dnes toho nelituji, i když jsem ho již dlouho neviděl. Kromě studia, tam sportuje a vydělává. A hlavně, naučil se být samostatný a soběstačný. Nyní uvažuji, že tam pošlu i druhého syna. Jinak s tím dalším souhlasím.

Reagovat

 

+18
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 18. 04. 2002 22:21)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 4. 2002 6:17

Pane Prouza, neodpověděl jste pani Věře na otázku, zda dostáváte provize za Vámi zprostředkované smlouvy? Myšleno Vy jako server a nebo Vaši zaměstnanci.

Reagovat

 

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 17. 04. 2002 10:29)

Další příspěvky v diskuzi (13 komentářů)

16. 4. 2002 6:44 | Věra C.

Nejdříve se musíte zajímat o to kolik a v jakém věku nás dítě stojí. Potom kdy je nejvhodnější dítě pojistit a na co. Kapitálovku v žádném případě, je to vyhazovaní peněz u dospělých a proč do toho tahat ještě děti? Sicher je sicher, tak je dobré mít u dětí nějakou slušnou a levnou rizikovku. Hlavně, co se týče úrazů a trvalých následků. Pro případ smrti je třeba aby byli hlavně pojištěni rodiče a zase rozumnou rizikovkou. Jsem pro ukládání volných prostředků do různých fondů (po stavebním spoření, které jste neuvedl) a případně, prostřednictvím poradce, do akcií. Pane Prouzo, nabízíte možnost uzavření pojištění na tomto serveru. To znamená, že provizi za smlouvu dostanete Vy? A v případě potřeby za mnou přijedete domů a v soukromí mi přepracujete rodinný finanční plán? Nebo je to zase jedna z cest, jak se dostat k penězům klientů? Nezlobte se za upřímnost, ale tady se dost často kritizuje práce finančních poradců. Vy jste také poradce? Nebo Váš server je makléřskou společností? Nebyly všechny ty útoky na FP a jejich provize účelovou záležitostí? Očekávám Vaší veřejnou a pravdivou odpověď a přeji pěkný den. Věra.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

17. 4. 2002 10:29 | TGP

Vážená paní Věro, děkuji za Vaše doporučení čtenářům. S názorem na vhodnost rizikových pojistek se plně ztotožňuji a jsem rád, že jste to čtenářům zdůraznila i Vy. K druhé části Vaší otázky - ano, vedle dalších finančních produktů nabízíme také jednoduché životní pojistky, zaměřené na daňovou úsporu. V případě zájmu samozřejmě s našimi zákazníky konzultujeme jejich potřeby. A co se týče kritiky finančních poradců - pokud si pozorně projdete místa, kde se tato kritika objevuje, zjistíte, že nejde o redakční materiály, ale o názory našich uživatelů. Každý z uživatelů Peníze.CZ má právo podělit se s ostatními o své názory na cokoliv ze světa peněz bez toho, abychom jejich příspěvky jakkoliv omezovali a cenzurovali. Děkuji Vám za přízeň a přeji Vám pěkný den. Tomáš Prouza
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Věra C. 16. 04. 2002 06:44)

18. 4. 2002 6:17

Pane Prouza, neodpověděl jste pani Věře na otázku, zda dostáváte provize za Vámi zprostředkované smlouvy? Myšleno Vy jako server a nebo Vaši zaměstnanci.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 17. 04. 2002 10:29)

18. 4. 2002 12:16 | jcabejsek

Bavme se chvíli zase o necem podstatnem: Ja jsem svoje deti zajistil ( skutecne ) takto: Rizikovka uzavrena na tatinka - na smrt a invaliditu ( hlavni zivitel rodiny ) Obe deti pak urazove pojisteni. Mesicne jim pak pravidelne platime stavebni sporeni, coz by melo v dospelosti pokryt naklady na vzdelani, pripadne bydleni, a volne penizky, napr od babicek jim investujeme do akcii - deti jsou male, pri propadu trhu mame spoustu let si pockat. Co na to rikate ostatni ? Jarda
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

18. 4. 2002 19:46 | Aja

Pokud bych nebyla skutecny odbornik, tak bych jim do akcii radeji neinvestovala. To bych jim radsi zaplatila jazykove kursy a nakoupila sportovni vybaveni.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jcabejsek 18. 04. 2002 12:16)

18. 4. 2002 22:21 | TGP

Já klidně ano - ale určitě ne vše, část by měla jít přesně na ty věci, které popisujete. Jednoznačně souhlasím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Aja 18. 04. 2002 19:46)

18. 4. 2002 23:56 | martV

V článku se objevuje zásadní nesmysl - pojištění dětí představují v první řadě finanční ochranu dítěte pro případ smrti rodiče (ů). Úrazová pojištění nemusí být vůbec součástí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

19. 4. 2002 7:28 | Fredy

Aja má pravdu. Místo akcií jsem zajistil pro syna pobyt v USA. Dnes toho nelituji, i když jsem ho již dlouho neviděl. Kromě studia, tam sportuje a vydělává. A hlavně, naučil se být samostatný a soběstačný. Nyní uvažuji, že tam pošlu i druhého syna. Jinak s tím dalším souhlasím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 18. 04. 2002 22:21)

19. 4. 2002 9:10 | Honza

Souhlas, autor očividně neví o čem mluví. Ať píše raději o fondech.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (martV 18. 04. 2002 23:56)

19. 4. 2002 19:53 | Ion

To je fajn, ale ne kazdy si muze dovolit poslat syna, nemuve o dvou, do USA....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Fredy 19. 04. 2002 07:28)

21. 4. 2002 21:17 | Fredy

Všechno není jen o penězích. To, že mohl odletět syn do USA rozhodla náhoda. Nebo ještě přesnějí internet. Na internetu narazil na rodinu z USA, která hledala své příbuzné u nás. Náhodou to bylo nedaleko našeho bydliště a tak jsme jim pomohli. Výsledkem je slušné přátelství a báječná rodina v Oregonu. Pozvali mého syna na prázdniny a během této doby mu zařídili možnost studia. Následně na to i pracovní povolení. Uznávám, že bez pomoci zmíněné rodiny by to asi nebylo tak snadné. Zpět k penězům. Amerika mého syna mě osobně nestála ani korunu. Na letenku si vydělal při studiu v Praze. Ostatní platila druhá strana.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ion 19. 04. 2002 19:53)

23. 4. 2002 15:00 | Honza

Přes solidní podílový fond to klidně risknu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Aja 18. 04. 2002 19:46)

26. 4. 2002 22:53 | Acer

To je tedy zase jednou ptákovina. A to ještě prý lidé, kteří něco takového napíší, „v případě zájmu samozřejmě se svými zákazníky konzultují jejich potřeby“. Bůh s nimi. Tedy s těmi zákazníky. Spíš se říká klienty, pane Prouzo, ale pro vás jsou to asi opravdu spíš zákazníci. Peníze.cz sice moc často nenavštěvuji, ale jednou za čas se podívám, co se tu pěkného urodilo. A tohle je tedy úroda, všechna čest. Pane redaktore, nebo co to vlastně jste, pane autore článku, jaká je vaše kvalifikace v oblasti pojistných produktů? Nejste jedním z těch novinářských odborníků, kteří si někde přečtou tři články a pak na dané téma sebevědomě sesmolí článek čtvrtý, který však bývá spíše blábolem? Proč píšete o něčem, o čem dohromady nic nevíte? Riziková životní pojistka není totéž, co úrazová pojistka. Pro dítě má jistě smysl dobrá úrazovka, pod čímž si představuji pojištění trvalých následků úrazu. Nikoli vyhazování peněz za pojištění každého škrábnutí, nebo poměrně nelogické úrazové denní odškodné. Trvalé následky, nejlépe se zvýšeným plněním vážnějších následků (progresivním plněním), to je ve většině případů jediná úrazovka, která má pro dítě smysl. Dále je třeba opravit vaše tvrzení o tom, že pojištění dětí poskytuje pojistnou ochranu pro případ smrti dítěte. To snad jedině ta úrazovka, ale ne pojištění dítěte!!! První, co se vtlouká každému začínajícímu prodejci pojistek do hlavy při školení pojištění dětí je to, že pojistka chrání dítě v případě smrti rodičů (jednoho či obou), nikoli naopak!!! To byste měl ale vědět. Tuto pojistnou ochranu lze samozřejmě zajistit i alternativně pojištěním rodičů samotných, což je způsob, který bych volil já. Rozdíl je obvykle i ve způsobu vyplácení pojistné částky u dětské pojistky a u životky dospělého v případě smrti rodiče. Zdá se, že vám jsou blízké podílové fondy. Nic proti nim, ale pro drtivou většinu rodin bude základní investicí pro dítě stavební spoření. Výnos je tu velmi dobře konkurenceschopný podílovým fondům, jistota maximální možná a vzhledem k tomu, že většina rodin spoří podstatně méně, než je maximální limit pro čerpání státní podpory, lze s takovým spořením dělat i zajímavé kousky při otáčení naspořených částek na následných smlouvách. Až to, co bude navíc, možná některé rodiny vloží do podílových fondů, rozhodně by ale nemělo jít nikdy o sto procent v podílových fondech a pokud ano, velmi uvážlivě diverzifikovat. Myslím, že jste se na tomto serveru s tímto článkem moc neblýskl. Neznalost problematiky je tu do očí bijící. Jestli zase připravujete něco podobně dobrého, zkuste to raději prodat ve Vlastě nebo v Blesku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Šourek

mediátor a podnikatel, Corrupt Tour

Ladislav Blažek

podnikatel, pánské oděvy Blažek

Petr Šourek
ÚSPĚŠNOST
27,27 %

z 22 duelů
×
Ladislav Blažek
ÚSPĚŠNOST
16,28 %

z 86 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Teorie nestranných očekávání, Depozitář, Holding, lime, start-up, psd2, banky, eet, Dropbox, peněžní fond, dohoda o ukončení pracovního poměru, úrokové zvýhodnění, buy to close, smlouva, peso, Realitní fond, program konverze, podnikatelský účet gold

4M73701, 1AJ2258, 1AJ2252, 1SP2955, 6B19880

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK