Linka je obsazena, volejte za chvíli!

Jan Heřman | | 11. 3. 2002 | 10 komentářů
Stane-li se to několikrát po sobě, firma má smůlu. Dokonale však dokáže někdy otrávit i hlas na druhém konci drátu. Přinášíme test telefonní dostupnosti, který se tentokrát zabývá leasingovými společnostmi.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 3. 2002 9:33, Michal

Zajímavý test - díky za něj. Připomíná mi, jak jsem o víkendu volal do Ster Century Hostivař kvůli rezervaci lístků, a vždy vzdal jsem to po 25 minutách čekání. A to nebyla 0800 linka.

+31
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 10 komentářů)

12. 3. 2002 22:48 | michal

No jo, vyšly mě ty lístky trochu dráž :)
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 3. 2002 19:22 | jadr

Ne, nevadí mi delší čekání na jakékoliv info, nebo jiné lince, dokud slyším vyzváněcí tón sítě operátora kterého používám. Jakmile se však tento tón změní na sebelepší hudbu, či sebelaskavější domluvu, jat mám čekat a pod., tak se stávám zběsilým. Od této doby jde o uskutečněný hovor a já jej plně platím. Jsou oírganizace, kde čekání na operátorku trvá 20 i více minut např UPC, to sice není banka ani fond, ale jako příklad stačí. Nejlépe je na takovou linku volat z mobilní sítě, to je vskutku zadarmo. Přitom k tomu, abych poznal, že čekám na spojení mi stačí obyčejný vyzváněcí tón. Informace, že operátorky se mi budou věnovat až po obědě, je pro mně, v prípadě, že ji zaplatím, zbytečná a konečně kvůli ní jsem nevolal. Prosím, to se týká i linek 0800, ty jsou vlastně také placeny z mé kapsy. Vím firma je dá do nákkladů, v tom případě však zaplatí nizší daně a má nižší zisk, to je pro mně, pokud jde o fin. firmu, která má za účelem zisku hospodařit s mými penězi, taktéž nepřípustné. Jediný, kdo si v tomto případě mne ruce a mastí kapsu, je telecom a ostatní telefonní firmy.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 3. 2002 7:44 | sema

Pro masochisty mám tip - zkuste informační linku Českomoravského penzijního fondu (centrála) - po dvou dnech (odhadem asi 15 volání v různých denních časech, čekání na spojení průměrně tak 30 s) kdy jsem poslouchal jen melodii ústředny a robotický hlas "dovolali jste se do ČMPF, čekejte prosím" mě čekal neméně šokující rozhovor s paní informátorkou. Zážitek! :-(
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2002 19:36 | netrpelivec

..tak tomu se rika trpelivost :-)
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2002 14:57

Jako sorry, ale dříve než napíšete "totálně odsuzující" názor, přečtěte si článek. Sice tam není napsáno, kolik hovorů se uskutečnilo, což je opravdu chyba redaktora, ale obávám se, že ze dvou telefonátů by se nedalo dostat 94 procent, jak je hned v prvním řádku tabulky. Vy zřejmě patříte k těm lidem, kteří si koupí kávovar, začnou vařit kávu a když to začne kouřit, zavoláte na hot line místo toho, abyste si v návodu přečetl, že do kávovaru se dává voda :-)) Děkuji M. K.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2002 11:44 | Ladislav Majer

No nevím, zelená linka by už dnes přece měla být naprostý standard, ne?
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2002 10:09 | p. Řeháček

Jako sorry, ale ze 2 hovorů se statistika nedělá. Divím se, že se s tím vůbec chlubíte. Stydět by se mněla agentura Pozitiv a redaktor. Co to je ? 2 hovory - totální odsouzení. Tolik srovnávaných firem zde není. Mněli by jste se více tématům věnovat než nějaké firmy odsoudíte. Děkuji. T. Ř.
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2002 10:06

Když má firma zelenou linku a ta nefunguje pořádně, je to mnohem horší, než kdyby žádnou neměli.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2002 9:34

Pardon, to slovo "vždy" tam nepatří :-)
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2002 9:33 | Michal

Zajímavý test - díky za něj. Připomíná mi, jak jsem o víkendu volal do Ster Century Hostivař kvůli rezervaci lístků, a vždy vzdal jsem to po 25 minutách čekání. A to nebyla 0800 linka.
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Lubomír Lízal

ekonom

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Lubomír Lízal
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services