Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 11. 3. 2002 | 10 komentářů
Stane-li se to několikrát po sobě, firma má smůlu. Dokonale však dokáže někdy otrávit i hlas na druhém konci drátu. Přinášíme test telefonní dostupnosti, který se tentokrát zabývá leasingovými společnostmi.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 3. 2002 9:33, Michal

Zajímavý test - díky za něj. Připomíná mi, jak jsem o víkendu volal do Ster Century Hostivař kvůli rezervaci lístků, a vždy vzdal jsem to po 25 minutách čekání. A to nebyla 0800 linka.

Reagovat

 

+31
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (10 komentářů)

11. 3. 2002 9:33 | Michal

Zajímavý test - díky za něj. Připomíná mi, jak jsem o víkendu volal do Ster Century Hostivař kvůli rezervaci lístků, a vždy vzdal jsem to po 25 minutách čekání. A to nebyla 0800 linka.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+31
Líbí
Nelíbí

11. 3. 2002 9:34

Pardon, to slovo "vždy" tam nepatří :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

11. 3. 2002 10:06

Když má firma zelenou linku a ta nefunguje pořádně, je to mnohem horší, než kdyby žádnou neměli.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

11. 3. 2002 10:09 | p. Řeháček

Jako sorry, ale ze 2 hovorů se statistika nedělá. Divím se, že se s tím vůbec chlubíte. Stydět by se mněla agentura Pozitiv a redaktor. Co to je ? 2 hovory - totální odsouzení. Tolik srovnávaných firem zde není. Mněli by jste se více tématům věnovat než nějaké firmy odsoudíte. Děkuji. T. Ř.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+25
Líbí
Nelíbí

11. 3. 2002 11:44 | TGP

No nevím, zelená linka by už dnes přece měla být naprostý standard, ne?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 11. 03. 2002 10:06)

11. 3. 2002 14:57

Jako sorry, ale dříve než napíšete "totálně odsuzující" názor, přečtěte si článek. Sice tam není napsáno, kolik hovorů se uskutečnilo, což je opravdu chyba redaktora, ale obávám se, že ze dvou telefonátů by se nedalo dostat 94 procent, jak je hned v prvním řádku tabulky. Vy zřejmě patříte k těm lidem, kteří si koupí kávovar, začnou vařit kávu a když to začne kouřit, zavoláte na hot line místo toho, abyste si v návodu přečetl, že do kávovaru se dává voda :-)) Děkuji M. K.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (p. Řeháček 11. 03. 2002 10:09)

11. 3. 2002 19:36 | netrpelivec

..tak tomu se rika trpelivost :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Michal 11. 03. 2002 09:33)

12. 3. 2002 7:44 | sema

Pro masochisty mám tip - zkuste informační linku Českomoravského penzijního fondu (centrála) - po dvou dnech (odhadem asi 15 volání v různých denních časech, čekání na spojení průměrně tak 30 s) kdy jsem poslouchal jen melodii ústředny a robotický hlas "dovolali jste se do ČMPF, čekejte prosím" mě čekal neméně šokující rozhovor s paní informátorkou. Zážitek! :-(
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

12. 3. 2002 19:22 | jadr

Ne, nevadí mi delší čekání na jakékoliv info, nebo jiné lince, dokud slyším vyzváněcí tón sítě operátora kterého používám. Jakmile se však tento tón změní na sebelepší hudbu, či sebelaskavější domluvu, jat mám čekat a pod., tak se stávám zběsilým. Od této doby jde o uskutečněný hovor a já jej plně platím. Jsou oírganizace, kde čekání na operátorku trvá 20 i více minut např UPC, to sice není banka ani fond, ale jako příklad stačí. Nejlépe je na takovou linku volat z mobilní sítě, to je vskutku zadarmo. Přitom k tomu, abych poznal, že čekám na spojení mi stačí obyčejný vyzváněcí tón. Informace, že operátorky se mi budou věnovat až po obědě, je pro mně, v prípadě, že ji zaplatím, zbytečná a konečně kvůli ní jsem nevolal. Prosím, to se týká i linek 0800, ty jsou vlastně také placeny z mé kapsy. Vím firma je dá do nákkladů, v tom případě však zaplatí nizší daně a má nižší zisk, to je pro mně, pokud jde o fin. firmu, která má za účelem zisku hospodařit s mými penězi, taktéž nepřípustné. Jediný, kdo si v tomto případě mne ruce a mastí kapsu, je telecom a ostatní telefonní firmy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

12. 3. 2002 22:48 | michal

No jo, vyšly mě ty lístky trochu dráž :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (netrpelivec 11. 03. 2002 19:36)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

David Eder

podnikatel, Exclusive Tours

Jakub Havrlant

podnikatel a investor

David Eder
ÚSPĚŠNOST
66,02 %

z 103 duelů
×
Jakub Havrlant
ÚSPĚŠNOST
54,10 %

z 61 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Basket certifikát, Reálná veličina, Absolutní hodnota, státní podpora, daň z příjmů, penzijní připojištění, daňové odpočty, doplňkové penzijní spoření, likvidní složka fondu, daňový rozpočet, Konto Komplet, daňové paušály, není co závidět, zamrzlé, andrej kiska mladší, konvergenční program, Stanislav Fiala, cece eur

1HCVERVA, 1HCVERVA, 4E16485, 6C20415, 7T77760

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK