Víš, holky dražší to maj...

Kdo to má v životě těžší, muži nebo ženy? Tyto dva živočišné druhy jsou natolik odlišné, že takové srovnání je velice složité. Pokusme se ale porovnat něco, co lze vyčíslit. Kdo to má v životě dražší?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 12. 2003 19:19

Co se týká punčocháčů, tak je nosí i muži. Např. já nosím pánské silonky od firmy Evona (Fred a Filip) a taky nejsou zrovna nejlevnější, ale zase kvalitní.Za slipy méně jak 160 Kč taky nedám.
Navíc jak píšeš o sukních na ženách - dnes se to vidí jen málokdy, spíš nosí kalhoty a pod ně stejně silonky nebo silonové ponožky, i když nemusí.
V létě když si nějaká vyjímka vezme sukni, tak si většinou punčocháče ani nebere. Takže to zas tak dramatické není.

http://www.moda.cz/art/article.php?id=1786

http://www.moda.cz/art/article.php?id=1556

Zobrazit celé vlákno

+23
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

27. 3. 2002 11:48, Václav III.

Je mi velmi líto,ale s tímto názorem si napiš místo FOOL smělě VOOL.

Zobrazit celé vlákno

-13
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 67 komentářů)

15. 4. 2017 14:21 | Pavol

Mňa neskutočne vytáča ženská sebeckosť, bezohľadnosť a povýšenectvo a to, že si myslia, že iba oni môžu na seba navešať čo sa im zachce, aj mužské veci. Nič sa nedeje...veď som žena...ale keď to spraví muž tak je oheň na streche, že ako si dovolíme si obliecť niečo dámske!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 12. 2015 23:00 | Pavel

Souhlasím s "Szentivanyi". Vskutku to tak je. Doslova a do písmene. Sice s jeho tvrdším oslovením žen moc nesouhlasím. Ale jinak má pravdu od A do Z.
Opravdu je většina žen tomu neznalých a nebo si nechtějí připustit že by tomu tak mohlo být.
Ztratily by tak totiž všechny své výmluvy a argumenty jenž rády používají.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 9. 2015 22:48 | Szentivanyi

Určené pre primitívne sliepky a idiotov... to že sa to niektorým z vás nepáči že muži obliekajú silonky ktoré sa vyrábajú aj pre mužov už od 1974, tak sa zamyslite nad svojou debilitou a hlavne baby...baby zamyslite sa nad sebou, lebo vy samé ste nám mužom prebrali skoro kompletný šatník oblečenia!!! A nikto sa nepozastavuje nad tým, že nosíte napríklad nohavice!!.. nikto Vám za to nenadáva, nesmeje sa...keby sme sa správali ako vy tak sa na ulici budem ženám posmievať a ukazovať na Vás prstom, že ste oblečené ako muži v mužskom oblečení...nohavice sako, kravatu atď..vaše komentáre svedčia len o vašom charaktere a hlúposti. Idiotom sa ani nečudujem lebo z pravidla o histórii obliekania, kto prvý nosil pančucha a od kedy ženy začali nosiť nohavice atď.. vedia hovno, ale vy baby ak chcete niekoho kritizovať naštudujte si najprv históriu a potom píšte trápne poznámky, lebo Vaše názory sú primitívnejšie ako v stredoveku a nemajú logické myslenie. Silonky pre mužov a ženy z celého sveta tu.. (sme IBA INFORMAČNÝ WEB) www.pantyhose8.weblahko.sk
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 7. 2009 15:14 | Jakub

Typický příklad, když takovéto srovnání píše žena. Mě stačí jenom věta "vždyť to děláme pro vás", s tím se nemohu stotožnit. To samé, jako že každý spíše vyjede po blondýně v minisukni, typický předsudek kterému se směji stejně, jako se ženy smějí chlapům, který skuhrají nad velikostí svého přirození - o velikost přeci nejde, nebo snad ano? Stejně tak mohu argumentovat, že chlap narozdíl od ženy musí utrácet za elektroniku, která je ženám více méně volná a nezajímají je parametry výkonu, ale jakou mají barvu. Sám z praxe z obchodu s elektrem vím, že muži si kupují elektroniku dvakrát dražší než ženy, jistě, je to naše marnivost, ale to přece děláme kvůli vám, abych se nějak vytáhli, předvedli. To samé, při posezení s přáteli. Nevím jaké má autorká známé muže, ale já s kamarády chodím na víno, ne na pivo (0,7l lepšího vína je 300 - 400kč...) a kafe (presso, kapučíno a late machiato taky nestojí dvacku). A s tím oblečením to taky není tak jasné. Já si například kupuji prádlo z Moira vlákna a tam je chlapské oblečení spíše dražší než ženské, ale je mi jasné že to tak není u všeho.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 6. 2006 11:26 | hanička

Troubo! Slovo SEXISMUS má podle slovníku cizích slov dva významy: 1. diskriminace podle pohlaví, zejm. diskriminace žen; 2. orientace na sex, zdůrazňování sexuality. A hádej co tě víc vystihuje? Vrať se laskavě už z polední pauzy, natáhni montérky a běž se projet po skladu s ještěrkou jo? A ty kecy příště vyprávěj své matce, ona ti to určitě vysvětlí...
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 12. 2003 19:19

Co se týká punčocháčů, tak je nosí i muži. Např. já nosím pánské silonky od firmy Evona (Fred a Filip) a taky nejsou zrovna nejlevnější, ale zase kvalitní.Za slipy méně jak 160 Kč taky nedám. Navíc jak píšeš o sukních na ženách - dnes se to vidí jen málokdy, spíš nosí kalhoty a pod ně stejně silonky nebo silonové ponožky, i když nemusí. V létě když si nějaká vyjímka vezme sukni, tak si většinou punčocháče ani nebere. Takže to zas tak dramatické není.
http://www.moda.cz/art/article.php?id=1786
http://www.moda.cz/art/article.php?id=1556
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2002 11:48 | Václav III.

Je mi velmi líto,ale s tímto názorem si napiš místo FOOL smělě VOOL.
-13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 3. 2002 12:51

Drobny problem je v tom, ze zena starne a v tom ji investice do sebe muzou pomoci jen do jiste miry. A pak treba ten jeji zacne investovat do nejake mladsi a ji se ty investice do sebe prestanou vracet. Obecne receno.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 3. 2002 8:31 | Kamil28

Proč to považovat pouze za domněnku? Vzdyt vztah mezi mužem a ženou je postaven hlavně na SEXU. Přátelství mezi mužem a ženou téměř neexistuje. Vím, teď namítnete, že máte mezi muži hodně přátel, ale ruku na srdce - nikdy si nemůžete být na 100% jistá, že s vámi nechtějí nebo nechtěli něco mít :-) To že se v podstatě jedná o obchod je pravda. Ale pozor, je to i nebezpečné. Pakliže dívka považuje, že do sebe investovala dost a teď má být do ní investováno, přijde okamžik, kdy i muž bude chtít své investice zúročit!!! Ale myslim, že jsem se poněkud odchýlil od tematu. Každý příspěvek má svoji pravdu a v každém je kousek pravdy, se kterou se můžete denně potkat na ulicích. Záleží jen na tom, jak má každý nastaven svůj hodnotový žebříček. Přeji všem hezký den.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 3. 2002 20:56 | Aja

Vzdycky je to jen obchod, nic vic. I kdyz ja treba platim tim, ze jsem mila, a muj partner tim, ze mi nasloucha. Nebo jinak, viz moje predprispevatelka.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 3. 2002 16:53 | L.B.

Děkuji Vám za souhlas a mám radost, že jste mi v druhé půli svého názoru potvrdil mou nevyřčenou domněnku - a to, že především jde těmto stěžovatelům o SEX. Mimochodem, pokud to tak opravdu je pak si nemohou na nic stěžovat, protože - slečna do svého chtění vloží finance na "krásu" a mladík, který ji chce "blíže poznat" musí zákonitě vložit finance na získání jejího zájmu a tudíž jsou si kvit. Přeji hezký den a milou přítelkyni :-).
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 3. 2002 9:58 | Kamil28

Naprosto s pisatelkou souhlasim. Jak si to kdo udela, takove to ma. Nikdo nikoho prece nenuti, aby se choval tak jak nechce. Cili kdyz platite za sve pritelkyne, je to jenom vase vec. A kdyz je to placeni vynucene, priste s ni uz prece nikam nemusite. Kazdy clovek ma jinou povahu a kazdy clovek povazuje za "normalni" neco jineho. Proto si pri trose snahy urcite najdete divku, ktera vyhovuje vasim pozadavkum. Zalezi to opravku na kazdem z nas. Ale to je potreba vedet, co vlastne chcete! Dale si myslim, ze to ze zeny dostahuji nizsich prijmu je nespravedlive. Podle meho nazoru by za stejnou praci mela nasledovat stejna odmena. Jako podnikateli mi bude jedno, jestli pro me kvalitni praci odvadi muz nebo zena. Pro me bude dulezity pouze vysledek. Ale abych se taky zastal muzu. Ptate se, proc se s takovymi stykate, proc vyhledavate jejich pritomnost? Je to jednoduche. Jedna se pouze o fyzickou potrebu. V urcitem okamziku prestavaji byt podruzne moralni vlastnosti dotycne a prevazi krasa tela. Pak maji mozna mnozi vycitky, ale je to az PAK :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 3. 2002 6:10 | Nemam jméno

jsem v praci a unaveny...chci jit domu
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 3. 2002 17:21

Přemýšlel jsem usilovně, proč mají ženy vlastně nižší mzdy. Je to vlastně jednoduché. Sledujte myšlenkový tok: muži se dožijí statisticky méně let. Ženy více. Muži vydělávají více, ženy naopak méně. Za celý život však jak ženy tak muži vydělají stejně. Takže je to spravedlivé. Sem asi někam mířila i neviditelná ruka trhu práce. :-))
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 3. 2002 16:02 | barbie

Foole - co se týká punčocháčů podle tebe nutných jen do bordelu: vezme-li si žena na sebe sukni, automaticky si musí vzít i punčocháče. Do práce v mnoha povoláních i v létě, a mnoho zaměstnavatelů požaduje nošení sukní. A co se týká trvanlivosti a možnosti opakováného nošení, jsou zvláště ty levnější punčocháče téměř srovnatelné s kondomy.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 3. 2002 11:19 | L.B.

Vazeny po precteni Vasich dvou komentaru mi prebehl mraz po zadech. Pokud ve svem okoli mate pouze zeny a divky takovychto charakteru ci zda tak smahem vidite nas vsechny nemohu posoudit, ale v obou pripadech mi Vas je lito. Jen tak pro zajimavost: asi tak od 16 vim, ze bych jednou chtela byt ta maminka, ktera je doma s detmi a stara se o utulny a prijemny domov (tudiz bych mela spadat do Vasi prvni vypocitave katagoriie) ovsem zcela urcite jsem se nezhledla v "uspesnosti" meho taty (zadna neni, rodinu tahne financne moje maminka) ani v nejakem frajovi z TV (sladke filmy a serialy moc nemusim). Samozrejme to neni jen tak a bude to jeste chvili trvat nez si vysnenou domacnost budu moci dovolit a pokud Vas zajima jak pristupuji momentalne k zivotu tak vezte, ze u nas jsou naklady na domacnosti presne rozdeleny 50-50 (najem, jidlo, cistici prostredky...) domaci prace zrovnatak (ikdyz tady jsou spise rezervy :-)) a kdyz jdeme s pritelem na veceri ci obed tak se v placeni uspesne stridame a je to pro nas samozrejmosti. Ne vsechny zeny a divky jsou vypocitave mrchy jak pisete Vy a bohuzel nejen vy. Kupodivu vetsina muzkych pisatelu si zde v nazorech stezuje na to jak jsou utiskovani, jak musi slecny vozit autoem, platit za ne pri dostavenicku, ci dokonce sponzorovat jejich krasu ale panove, to je VASE chyba pokud si neumite vybrat divku, ktera neni pipka (ci vypocitava mrcha), tak se pak nedivte. :-) Osobne vam nerozumim, tak proc se s takovymi stykate, proc vyhledavate jejich pritomnost? Vzdyt je spousta normalnich holek. A aby nedoslo k mylce nejsem mala priserka :-), vetsinou chodim v katatech a pohodlnych trickach, ale kdyz je potreba umim vypadat i jako princezna (to neni z me hlavy) a nepotrebuju k tomu pritelovi tisice.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2002 0:50 | Delmond ( Delon a Belmondo dohromady )

Nyní k druhé skupině, kariéristky. Nebudu brát v potaz ženy, které jezdí po továrně ještěrkou a svou realizaci vidí ve vysokozdvižném jeřábu. Myslím ty na obchodních pozicích, které využívají svých ženských zbraní v plné míře. Opět, pokud jsou pěkné, tak díky svému povolání, při kterém jednají s obchodními partnery rozhodně ušetří repre fondy, a večeře můžou ze seznamu domácích prací a výdajů též škrtnout. Víkendové výlety se podnikají v dopravním prostředku zájemce, též všechny výlohy spojené se stravou a ubytováním( víkendovým ) jdou na vrub mužské části páru. Jestliže jsou ženy opravdu schopné a znám takové, tak podnikají samy a mají stejné finanční příjmy jako v obdobné firmě vedené mužem ( slevy nedávají ). Pokud jsou tak moc dobré, že jejich odchod do soukromého podnikání zaměstnavateli akutně hrozí, tak výše jejich platu nijak nezaostává za stejně postaveným mužem. No a ty ošklivé, co jim realizace v práci či studiu přináší jedno z mála uspokojení v životě? Jo, ty berou míň a asi i brát budou, na druhou stranu, Golem oblečený do kožené sukně, vonící Chanel 5, přes rameno kabelku od J.F. Ferre, bude stejně jen pěkně vonícím Golemem. Smůla. Je to jako s malými, vychrtlými, plešatými muži. Pokud ovšem nejsou Woody Allen. Tak, to by stačilo, toť můj názor. Ženský to dražší, ani těžší nemají, pokud jsou dostatečně ženskými.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 3. 2002 11:42 | Modrý Klokan

Nic takovýho jsem nenapsal. Většina lidí stejně nemá možnost zhodnotit kdo je ve školkách a školách schopný a kdo ne. Jestli učí kvalitní učitelka, protože má doma solidní zázemí a je pro ni důležitější seberealizace než výplata, rodiče nikdy neovlivní. Jen pokud budou mít vliv na výši odměn. Že by to bylo běžné jsem si zatím nevšim. Jinak bych samozřejmě podporoval daleko vyšší platy učitelů, aby mohli naše děti učit maximálně schopní.

0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2002 0:49 | Delmond ( Delon a Belmondo dohromady )

Holky a dražší, těžší? Ani bych neřekl. Pokud se rozdělí na dvě kategorie a to sice na ty, které za smysl svého života považují rodinu a na ty druhé, co se realizují ve své profesi, tak dojdeme k zajímavým faktům. Začnu tou první kategorií. Je to neuvěřitelné, ale už v 18-19 mají jasnou představu o tom, jak to bude u nich doma chodit. Obvykle se vzhlédnou ve svém úspěšném otci, nebo nějakém jiném frájovi, třeba z TV a dotyčnému vytypovanému jedinci více či méně skrytě nabídnou báječný kšeft. Ten spočívá v tom, že ona nám dá své všechno ( má to každá ) a za to si přivlastní maličkosti jako právo rozhodovat o Vašem čase, přátelích a v neposlední řadě financích. Když si tedy vezmete hodinovou mzdu muže a tu vynásobíte počtem hodin strávených posloucháním plků, plánů do budoucna a co si pořídíte atd. tak dojdete k zajímavé částce. Možná jsem hloupý, ale nikdy jsem za večeře, obědy, benzín, leasing ( 17 000,- měsíčně ) nic nechtěl. Abych ovšem pravdu děl, tak se, ano, opravdu, tu a tam vyskytnou výjimky, které nabídnou placení za sebe, nebo napůl, spíš se ale dočkám rčení typu : Ne, drobné nemám, když jdu s Tebou, tak si peníze sebou neberu.... Pak se za Vás vdají a realizují se ve výchově dětí. Kdyby byl plat muže na úrovni žen, moc dobře by se mladé rodině nežilo. Ty punčošky, minisukně atd. slouží takměř výhradně k nalákání kořisti, čili je to možno brát jako vložený kapitál, který slouží k získání odpovídající oběti. Platí zde přímá úměra vloženého kapitálu a kapitálu, či požitků očekávaných. Pochybuji, že by si na schůzku s dělníkem v ČKD brala kabelku a boty Louis Vuiton, ale pokud zavítáte třeba do Solidní Nejistoty, kde se loví kapitálově vyšší jedinci, tak si budete připadat jak na promo akci módních návrhářů. No, dost o těch prvních, maminkách.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 3. 2002 10:19 | Christina

Zeny VS ze berou v prumeru 19 000 Kc ? Reknete kde, hned tam vyrazim. Precetla jsem si par komentaru k clanku a neubranila jsem se usmevu. Nekdo nevi, jaky je rozdil mezi boxer shorts za 50 a 500 Kc (a zkousel jste nekdy zkoumat kvalitu materialu, jak dlouho vydrzi, aniz by se v pracce rozpadly a jak jsou stalobarevne, nemluve o strihu? Jak vam sedi ty za 50 Kc a kolik jich za mesic spotrebujete?), mezi cologne za 500 a 2000 Kc (coz takhle kvalita vune, stalost vune a agresivita vuci pokozce a pradlu??). Je jednodussi koupit si nekolik drazsich veci, ktere udavaji ton a image satniku a ty pak kombinovat s levnejsimi, mene vyraznymi, nez mit mraky nejlevnsich hadru a vypadat jako strasak. A na tech par skutecne kvalitnich veci si prave zenska musi usetrit z prumerneho platu sama. Nebo myslite, ze by ji jeji manzel ci pritel jen tak dovolil koupit za "jeho" penize kvalitni viceucelovy kabat na zimu za cca 10 000 Kc (mimoprazska cena na malem meste)? Neverim.
Jedna moje znama nastupovala do prvniho zamestnani (ucitelka AJ na BA) po VS za 7 500 Kc hrubeho (r. 1995). Byla promovana anglictinarka, vystudovane ucitelstvi, mezinarodni CPE zkousku, znalost pocitacu a nekolikaletou praxi ve vyucovani v jazyk. kurzech a soukromych kondici davanych v cizine. Kdyz se z ciziny vratila, sla rovnou ucit. Uceni ji bavilo. Nebyla narocna, nemilovala zbytecne nakupovani novych veci. Nemela draheho konicka (knihy se daji pujcit i v knihovne). Jako ucitelka musela chodit upravena, musela mit par veci, ktere je mozne kombinovat a upotrebit denne ve skole a par slavnostnich veci pro takove udalosti jako jsou maturity, statni zkousky ci predsednictvi v matur. komisi. Po roce musela z financnich duvodu odejit, i kdyz se ji na skole libilo a prace ji bavila. Z cistych 6000 Kc ji po zaplaceni najmu 2800 zbylo 3200 Kc. Z toho zaplatila autobus do skoly, nejnutnejsi jidlo na mesic, zakladni urazove pojisteni a zbytek setrila. Za 5 mesicu si mohla koupit stredne drahe zimni boty.

+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/4

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomio Okamura

senátor a podnikatel

Milan Teplý

podnikatel, Madeta

Tomio Okamura
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Milan Teplý
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services