Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Pojišťovací agenti byli ve dvacátém století vděčným námětem vtipů a pošklebků, symbolem vypočítavosti a nekvalitní služby. Tito lidé klientům vždy radili uzavřít ty pojistky, ze kterých měli největší provize a nikdy příliš nehleděli na skutečné potřeby klienta. Přichází jejich konec?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 3. 2002 7:14, Finanční poradce

Pokud chcete vyprovokovat debatu na téma "finanční poradci versus provize", tak to beru. Jinak ten článek je o ničem.

Reagovat

 

+9
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

7. 3. 2002 14:11

Bylo by zajímavé vědět, kolik kreditních karet ČP získala. Domnívám se, že je to promile z kmene. Úrok je příliš vysoký a zdejší trh na kreditní karty není zralý.

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (12 komentářů)

7. 3. 2002 7:14 | Finanční poradce

Pokud chcete vyprovokovat debatu na téma "finanční poradci versus provize", tak to beru. Jinak ten článek je o ničem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

7. 3. 2002 14:11

Bylo by zajímavé vědět, kolik kreditních karet ČP získala. Domnívám se, že je to promile z kmene. Úrok je příliš vysoký a zdejší trh na kreditní karty není zralý.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

7. 3. 2002 15:52

haha, prijemne sexy produkty na miru.. na nasem trhu jde o odirani zakazniku, kdy se vsichni vicemene domluvi... viz. moje oblibene... ztrata kreditky .. logicky.. ve chvili kdy se dovolam, zablokovano a proc bych mel platit 3000-5000 za visa classic? protoze to nasim vyhovuje a maj z toho zisky.. vsude jinde je to zadarmo nebo za manipulacni poplatek(vydani nove).. jen nasi, kde je teoreticky konkurence.. ale prakticky je to tezka domluva povinne ruceni je to same... a tohle bude to same v blede modrem(provazani produktu..) ftipe vylez
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

7. 3. 2002 21:00 | Brouk Prskavec

Až zas tak moc bych si nemyslel, že klient jednoznačně vydělá. Proč by tomu tak mělo být, proboha??? S nástupem nových technologií a s postupující globalizací všeho, se postupně dočkáme určitých změn i v této oblasti. To, že se podstatně omezí počet obchodních zástupců má jediný důvod – pojišťovny tak výrazně ušetří na provizích. Je otázka, do jaké míry alternativní přístupy nahradí jejich práci. Pokud by to pak opravdu fungovalo, je zde určitá velmi malá naděje, že část ušetřených peněz by mohly bankopojišťovny dát i klientům formou vyššího zhodnocení jejich vkladů. Především za předpokladu aktivního konkurenčního boje. Tento předpoklad však velmi oslabuje právě ona postupující globalizace a soustředění rozděleného trhu do rukou stále menšího počtu velkých finančních skupin. Navíc, předpoklad, že obchodní zástupce – pojišťovák má jediný zájem, a to klienta obrat až na kost, je scestný. Jistěže OZ většinou pracují s ohledem na svou provizi a je to tak logické, Ale přecejen to musí to dělat velmi s citem. Je to systém, který je efektivní právě nejvíce pro pojišťovny a podle toho také jsou ty provize také nastaveny. Nelze předpokládat, že se pak budou pojišťovny chovat jinak. Jen se vše přenese na osobně nezodpovědné přepážkové a telemarketinkové pracovnice, pracující za plat rovný zlomku schopnému OZ vyplácených provizí (případně na správně naprogramované počítače), které jediným pečlivě naučeným způsobem dovedou klienta s úsměvem tam, kam pojišťovna chce. A produkty jako takové to nezkvalitní ani o píď. A pokud se to vše zabalí do správného obalu, bude tomu ještě kde kdo tleskat. P.S.: Kde se vzal ten v poslední době používaný novotvar „sexy“ finanční produkt? Doufám jen, že se to v češtině neujme, zní to příšerně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

8. 3. 2002 17:49 | Boucek Antonin

To jsem zvedav, jak dlouho s touto filozofii Prudential vydrzi. Vim jen, ze kdyz chtela neco podobneho zavest Citigroup u bankovnich produktu (v technologicky vyspelem a preinternetovanem USA) s hruzou zjistila, ze od ni najednou odchazi zakaznici. Tak nejak jim proste schazel obycejny lidsky kontakt.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

14. 3. 2002 21:45

To co jsem se dočetl v tomto článku, tak bych hodnotil velice slabě. Podle mého názoru je potřeba osobní kontakt a každý člověk má jinou pořebu. A to se určitě nedá vyřešit po telefonu ať už na druhé straně s počítačem nebo živým hlasem na druhé straně. Také nesohlasím s tím, že agent dělá klientovi špatnou pojistku ať má co největší provizi. Určitě když mu poradce pojišťovny dobře poradí,tak se k němu klient vždy vrátí. Já sám můžu uvést příklad sám za sebe, že mně pojišťovací agent nejprve uzavřel první pojistku a já byl s jeho službami spokojený, tak jsem ho doporučil svým přátelům. Od té doby jsem si uzavřel k první sjednané pojistce další dvě úplně jiné, které mně tu první doplňovali. Takže chci jenom vzkázat autorovi tohoto článku, že šlápnul vedle.A ba právě naopak agent musí být chotný a vstřícný ke svým zákazníkům, jelikož ti ho živí. Nemůže se chovat, jako státní zaměstanec nebo zaměstnanec,kterému na zákazníkovi vůbec nezáleží. To by zkrachoval. Takže příště prosím lepší články!! A když se Vám líbí provize, které pojišťovací agent dostává od své pojišťovny či makléřské společnosti, tak Vám těm doporučuji si zkusit tuhle práci, aby jste věděli jak tvrdá je to práce. Ty peníze nemá určitě zadarmo. I vy máte možnost vykonávat tuhle práci a živit se tím.Hodně úspěchů Vám přeje Petr z Brna.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

22. 3. 2002 13:27 | Katerinka

Woodyho Allena... ... se jednou některý novinář zeptal, zda se bojí smrti. Woody odpověděl, že zná mnohem horší věci, než je smrt. Kdo prý někdy strávil večer s pojišťovacím agentem, určitě ví, o čem mluví.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

23. 3. 2002 23:26

Ulevilo se vám...?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Katerinka 22. 03. 2002 13:27)

25. 3. 2002 13:54

Určitě máte pravdu o osobním kontaktu s klientem, ten je asi důležitý.Ale už nemáte pravdu v tom, že obchodník vždy poradí dobře.Poradí vždy dobře pro sebe a své provize a ani nemůže poradit dobře, poněvadž obchodník, jako takový nezná problém následné likvidace případné pojistné události.A to je hlavní důvod k mému nesouhlasu .Obchodník pouze sjedná pojistku a vyinkasuje provize , ale pak přijde likvidace za níž odpovídá likvidátor a ten pak vysvětluje a dohaduje se a nechá si nadávat atd. A obchodník? Směje se za rohem se svou provizí v kapse. Hovořím z pozice likvidátora a vím o čem mluvím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 14. 03. 2002 21:45)

26. 3. 2002 23:50 | Bobesnext

Pokud máte na mysli zvláště některé pojišťováky z ČP, pak máte nepochybně pravdu
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 25. 03. 2002 13:54)

27. 3. 2002 14:00 | ottmar

V době moderních komunikačních prostředků se význam pojišťovacích agentů podle mého názoru snižuje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

4. 4. 2002 22:27 | Acer

Ono ale má také své výhody dělat likvidátora, že? :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 25. 03. 2002 13:54)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Karel Svoboda

ekonom, prezident APS ČR

Karel Svoboda

podnikatel, Toi Toi

Karel Svoboda
ÚSPĚŠNOST
46,43 %

z 56 duelů
×
Karel Svoboda
ÚSPĚŠNOST
57,45 %

z 94 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Neplánované investice do zásob, Cenné papíry kapitálového trhu, Kvitance, brno, mobilní operátoři, operátoři, architektura, tarify, bezcenné akcie, mezinárodní den piva, fragmentace, Petr Kellner, ctp, nejlevnější účet, svobodná volba, sociální právo. sociální funkce, datový tarif, Occupy Wall Street Media

7T79873, 7T79891, 1SX1767, 7T79891, 1AZ4077

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK