Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 8. 2. 2002 | 30 komentářů
Právě tolik času bylo třeba na integraci dvou velkých bank. ČSOB teď prezentuje úspěšné převzetí IPB a přitom za ni ještě ani nezaplatila bývalým akcionářům. A co říkají na spojení klienti?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 2. 2002 9:43

Nejpříšernější obsluhu v mém životě jsem zažil na poště (Poštovní spořitelně) v Praze v Hybernské ulici. Děs! Děs! Děs! Má "domovská" KB je v přístupu ke mně, klientovi, 1000x lepší.

Reagovat

 

+17
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 2. 2002 11:55

ČSOB, to už tu dlouho nebylo... Jsem zvědavý, jak dlouho se v tom novináři ještě budou matlat

Reagovat

 

-5
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (30 komentářů)

8. 2. 2002 21:39

Přestaňte se v tom hrabat, nejlepší obrana je se na ně vykašlat a přejít k jiné bance
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 08. 02. 2002 13:08)

9. 2. 2002 19:35 | zevloun

Ale jdi ty blbečku, vždyť ani nevíš, co fašoun je.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kámoš 08. 02. 2002 19:36)

10. 2. 2002 10:54

Jako klient bývalé IPB, dokonce již držitel karty opravňující k výhodám při čerpání služeb IPB Group, která je mi dnes nanic, jsem se nemusel učit nové číslo účtu. I obsluha v bance je stejná. Jen kód banky se změnil. A to je asi tak vše co zůstlao pozitivní. Zdražení? Ano! Proč? Nevím! Původně bych mohl hovořit o zdražení všeho možného co zvyšuje náklady a musí se projevit v ceně služeb. Ovšem, při přituhující konkurenci v oblasti drobného bankovnictví, zvláště při srovnání s všemi milovanými i zatracenými Státy, kde jsou tyto služby až na speciality zdarma, tomu moc nerozumím. Informovanost? Nižší! Proč? Opět nevím! Kvalita? Jde dolů! Proč? A zase nevím! S rostoucí konkurencí a novými technologilemi se jednotlivé banky snaží přicházet na trh s novými službani. Nikdy jsem neměl příliš potřebu "cvičit" se svým účtem. Možná proto, že jsem na něm nikdy moc neměl a taky jsem měl banku "za rohem". Dnes, poněvač pracuju ve městě kde nemám vedený účet mi nastávají potíže. Příkazem k úhradě nemohu zaplatit za telefon, nemohu si příkazem k úhradě převést peníze z jednoho svého účtu na druhý. Proč? Nemají tam moje podpisové vzory. Proč v dnešní přetechnizované době nebají přístup k podpisovým vzorům klientů na všech pobočkách mi nikdo nevysvětlil. "Ale snad se něco chystá" řikali. Současné řešení je nechat si poslat složku s dokumentací na novou pobočku. Ale co když budu mít potřebu něco provést s účtem a budu na druhém konci města? Zase jsem v koncích. Nehledě na ty ceny, které mi v některých případech vyrazily dech. Nové technologie?! Jsem jejich zastáncem. Do GSM Bankingu se mi nechce. Měl jsem firemní mobil a připadalo mi, že ztrácím část soukromí. Na oplátku jsem nezískal nic podstatného. HOME Banking je nepoužitelný. A implementace Internet Bankingu, který by mohl řešit mou potřebu mobility, je poněkud nešťastná. Vyjádřil jsem své připomínky přímo na webu ČSOB, ale zatím (2 měsíce) bez odpovědi. Takže přemýšlím co s tím. Moc nevěřím, že jinde je to razantně lepší, ale asi si obejdu konkurenci. Teď navíc uvažuji, že si vezmu spotřební úvěr. ČSOB bude chtít u neúčelového úvěru za posouzení peníze (až 3500,-) a pak mi úvěr třeba nepřizná. Neudělá pro mne tu práci, kterou bych od ní požaduji a ještě si za to naúčtuje. Připomíná mi to situaci kdy dotlačím auto do servisu, servisáci okolo něj budou týden chodit a krčit rameny a pak mi řeknou, že s tím nic neudělají. A samozřejmě mi naúčtují za "posouzení"... a za garážování. Takže opravdu nevím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

11. 2. 2002 15:16 | Xaver

Nehul tolik, nebo nepiš na web, když seš zhulenej.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kamoš 08. 02. 2002 19:34)

12. 2. 2002 0:27 | Verča

Jedině z tvých názorů...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Xaver 11. 02. 2002 15:16)

12. 2. 2002 0:29 | Verča

Nezdá se ti, že jsi příliš osobní, vole.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (zevloun 09. 02. 2002 19:35)

12. 2. 2002 16:36

Dnes jsem se na pobočce (Praha 1, Perla) na dotaz, zda se nebude u ČSOB měnit cena za výběr hotovosti, dozvěděl toto:
Od 1.3.2002:
Výběr z bankomatu ČSOB: 10 Kč Výběr z bankomatu jiné banky: 25 Kč
Když k tomu přičtu cenu za vedení účtu, transakce a další náklady na vedení účtu a karty, to, že stejně musím nahlásit všude změnu účtu...
Děkuji ČSOB za neodolatelnou inspiraci poohlédnout se po jiných bankovních ústavech
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2002 23:57 | Fat 115

Souhlasím s názorem vh@wo. Jenže změna banky není žádná legrace, přesněji řečeno, buď jsou podmínky a ceny při vedení účtu a ostatních produktů banky přibližně stejné, nebo jsou zde jiné "ale"(řídká síť bankomatů,nemožnost vybírání peněz u poštovních přepážek atd.) Takže, jako klient Poštovní banky(také patří pod ČSOB) s průměrným platem budu řešit situaci následovně. A: Na účtu nechám pouze nejnutnější platby. B:Výplatu která mi chodí na ůčet z části vyberu jedním měsíčním nadlimitním výběrem. C:Nebudu používat bankomaty, žádné!! (i když jsem si na tyto služby poměrně zvykl). D:S nejvědší pravděpodobností zrušíme manželčin účet a budem používat pouze můj.E:Kartu budu používat pouze na placení zboží .....a čau
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

14. 2. 2002 9:43

Nejpříšernější obsluhu v mém životě jsem zažil na poště (Poštovní spořitelně) v Praze v Hybernské ulici. Děs! Děs! Děs! Má "domovská" KB je v přístupu ke mně, klientovi, 1000x lepší.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

19. 2. 2002 10:11 | mlozan

Přece Cmall a Medium Enterprises, že mám pravdu ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 08. 02. 2002 19:43)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Brychta

finanční analytik

Tomio Okamura

senátor a podnikatel

Jaroslav Brychta
ÚSPĚŠNOST
25,00 %

z 32 duelů
×
Tomio Okamura
ÚSPĚŠNOST
20,00 %

z 5 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Fondy zaměřené na daňovou optimalizaci, Peníze, Cash flow, bankovnictví, václav stárek, česká spořitelna, andrej babiš, karel havlíček, komix, FORTIS, nezdaněný benefit, milionář, michal hanych, 305/2009 Sb., vládní koalice, horizont, sodexo, Tři králové

2T53520, 4T34443, 3E70774, 3L67611, 3AR5888

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK